Dit dus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Als iemand bij mij eerder naar tevredenheid verbouwd heeft en zelfs nog iets onder het gemiddelde zit qua offertes, zou ik het wel weten hoor.
Snap je insteek, echter, meeste offertes zaten tussen 16000-22000. Andere was uitschieter, maw, ze waren ook niet echt heel goedkoop. Hiernaast.... Ook deze jongens had ik voor een andere klus via werkspot gevonden :-). Maar de paar referenties die ze toen hadden waren goed, en in het gesprek waren ze erg meedenkend en kwamen ze met goeie tips.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Als iemand bij mij eerder naar tevredenheid verbouwd heeft en zelfs nog iets onder het gemiddelde zit qua offertes, zou ik het wel weten hoor.
Dit, zeker met zo'n klein verschil.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Het 'standaard- probleem' bij de particuliere opdrachtgever. Je hebt blijkbaar niet duidelijk omschreven wat wat moet zijn, waardoor er veel te veel vrije interpretatie voor de aannemers is. De een gaat dan uit van kwalitatief goed materiaal, de ander van de goedkoopste voordeel prut.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef rdkraker het volgende:
Maar heb ook wel veel vertrouwen in ze gekregen Boj die andere klus, en de vraag bekruipt mij nou toch... Hoe weet ik of een aannemer goede spullen gebruikt? Is hout hout, of zijn er verschillen? Welke vragen ga ik morgen stellen aan de aannemer om zeker te krijgen dat ze goede spullen gebruiken?
Daarom ben ik ook een bedrijf begonnen om precies dat te doen en te voorkomen dat de particulier genaaid wordt door de bouwerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:04 schreef rdkraker het volgende:
Overigens is het voor een particulier bijna niet te doen een dicht pakket van eisen te schrijven, daar je gewoon veel te weinig verstand hebt van de gebruikte materialen en kwaliteitseisen.
Jij gaat in mijn virtueel adresboekje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een bedrijf begonnen om precies dat te doen en te voorkomen dat de particulier genaaid wordt door de bouwer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |