Dat zal toch ook niemand je kwalijk genomen hebben neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
Naja vooral de meiden hier.. Ik bedoel... ik kon het ook niet opbrengen (qua kosten) om iedereen hier uit te nodigen. Dus toen heb ik gewoon een keuze gemaaktEn het is moeilijk om het voor iedereen goed te doen.. Tjah...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, maar ik zie stiekem al mensen zichzelf uitnodigen...
Wat ik uiteraard heel vleiend vind maar mij ook met ernstige interne strubbelingen bemoeit
Laten we het zo zeggen, de meiden die ik zeker uitnodig weten dat al en over de rest moet ik nog een ei leggen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
LAAT DIT EEN WAARSCHUWING ZIJN VOOR LIN EN SKJOE
Jezelf uitnodigen vind ik écht niet kunnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik uiteraard heel vleiend vind maar mij ook met ernstige interne strubbelingen bemoeit
Laten we het zo zeggen, de meiden die ik zeker uitnodig weten dat al en over de rest moet ik nog een ei leggen
De mensen die toch komen terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat ze niet welkom zijn, zet je gewoon buiten tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Waren die er echt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De mensen die toch komen terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat ze niet welkom zijn, zet je gewoon buiten toch![]()
Hebben wij wel gedaan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Voor den duidelijkheid, ik nodig ook maar een select clubje van hier uit. De paar mensen die zeker zijn weten dat zelf wel en de rest... tja.. sorry
Haha, dat ja. Was bij een vriendin ook echt oprecht verbaasd dat ik daggast was, vooral omdat dat pas duidelijk werd toen het kaartje in de bus lag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat ik niet wordt uitgenodigd, valt het ook niet tegen.
Familiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waren die er echt?Dan zou ik ze ook mooi buiten laten staan ja!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is niet nodig want ik weet zelf al dat ik mag komen
Jij wordt bij beiden bruidsmeisje toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is niet nodig want ik weet zelf al dat ik mag komen
Maid of honor en ceremoniemeester en ik ben in opleiding voor ambtenaar van burgerlijke stand dus ik trouw ze ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij wordt bij beiden bruidsmeisje toch?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Familie![]()
We hadden ze al meerdere keren gewaarschuwd, dat de ceremonie alleen met de ouders/grootouders/broers was and that's it. Sommige zeiden dat ze toch wilden komen kijken. Die konden ons dus naar binnen zien gaan en weer buiten zien komen![]()
Bij mijn vriendinnetje die de 7-9 trouwde was dat wel, een goede vriendin van hen is ambtenaar van de burgerlijke stand en mocht hen dus trouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maid of honor en ceremoniemeester en ik ben in opleiding voor ambtenaar van burgerlijke stand dus ik trouw ze ook
Dat is dan wel leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mijn vriendinnetje die de 7-9 trouwde was dat wel, een goede vriendin van hen is ambtenaar van de burgerlijke stand en mocht hen dus trouwen.
Dat lijkt me wel echt gaaf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mijn vriendinnetje die de 7-9 trouwde was dat wel, een goede vriendin van hen is ambtenaar van de burgerlijke stand en mocht hen dus trouwen.
Ik wist het van te voren niet, dus ik dacht alleen maar: "Hé, zij was op het vrijgezellenfeest! Das gek!"quote:
Hahaha. Dat moet heel verwarrend zijn ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wist het van te voren niet, dus ik dacht alleen maar: "Hé, zij was op het vrijgezellenfeest! Das gek!"
Hendig! Zo kun je jezelf ook stiekem met Brum laten trouwen! Gewoon zorgen dat-ie ergens ja op zegt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maid of honor en ceremoniemeester en ik ben in opleiding voor ambtenaar van burgerlijke stand dus ik trouw ze ook
Hehehehehe, Whoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:00 schreef Debsterr het volgende:
Van die helft hoef ik alleen The Spy Who Loved Me. Rood.
Die vind ik ook mooooi ja!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:00 schreef Debsterr het volgende:
Van die helft hoef ik alleen The Spy Who Loved Me. Rood.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou best iedereen willen uitnodigen hoor, als ik het kon betalen![]()
Dat ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat ik niet wordt uitgenodigd, valt het ook niet tegen.
Naja, het had makkelijk gekund als ik een chinees buffet zou bestellen en het in het buurthuis zou vieren. Then again passen er maar 80 man in het buurthuis, dus dan heb je weer een ander probleemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooooi ja!
[..]Ben jij niet zo rijk?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
en ja, Priem mòet ik nu wel uitnodigen...
Mja. Maarja, is dat hoe je het wilt vieren? Liever het feest dat je wilt met minder mensen dan iedereen uitnodigen op een feest dat eigenlijk niet is hoe je het wilt vieren, toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, het had makkelijk gekund als ik een chinees buffet zou bestellen en het in het buurthuis zou vieren. Then again passen er maar 80 man in het buurthuis, dus dan heb je weer een ander probleem
Ah zijn er altijd die het doen. Of die beledigd zijn omdat ze niet gevraagd waren.. Tjah... De ene beledig je door ze uit te nodigen want 'denken ze nu echt dat ik 2u gaan rijden?' en de ander beledig je door ze niet uit te nodigen want 'wij hadden best 2u gereden...'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Jezelf uitnodigen vind ik écht niet kunnen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah zijn er altijd die het doen. Of die beledigd zijn omdat ze niet gevraagd waren.. Tjah... De ene beledig je door ze uit te nodigen want 'denken ze nu echt dat ik 2u gaan rijden?' en de ander beledig je door ze niet uit te nodigen want 'wij hadden best 2u gereden...'
Beledigd zijn omdat je bent uitgenodigdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah zijn er altijd die het doen. Of die beledigd zijn omdat ze niet gevraagd waren.. Tjah... De ene beledig je door ze uit te nodigen want 'denken ze nu echt dat ik 2u gaan rijden?' en de ander beledig je door ze niet uit te nodigen want 'wij hadden best 2u gereden...'
Dan kun je het echt nooit goed doen neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Limburgse relbruiloftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
Als ik ga ooit ga trouwen, wat ik niet denk, wil ik het ook klein houden hoor. Die hele familie van mij hoeft echt niet te komen.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar daar deed ik het uiteraard wel voor
D'uhquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard!
Hey, maar je kan wel gewoon met de taxi naar huis
Ik verwacht compensatie in de enveloppe
Zoiets hadden wij ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:12 schreef Mss het volgende:
Als ik ga ooit ga trouwen, wat ik niet denk, wil ik het ook klein houden hoor. Die hele familie van mij hoeft echt niet te komen.
Ditquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beledigd zijn omdat je bent uitgenodigd
Yes, als ik ooit ga trouwen hoeft de Belg niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
hihiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, als ik ooit ga trouwen hoeft de Belg niet uitgenodigd
Mijn partner gaat alleen mee onder dwang denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
of iedereen zonder partner uitnodigen
Ceremonie klein en dan feest wat uitgebreider kan ook hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik word stiekem al nerveus bij de gedachte dat er 100+ mensen toekijken hoe ik ga trouwenzoals je op tv ziet enzo
![]()
Ik hou er niet van in de spotlight te staan
Op de ceremonie komen er ook niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik word stiekem al nerveus bij de gedachte dat er 100+ mensen toekijken hoe ik ga trouwenzoals je op tv ziet enzo
![]()
Ik hou er niet van in de spotlight te staan
Ja maar dan weer openingsdans ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ceremonie klein en dan feest wat uitgebreider kan ook he
Zelfs als er graties drank is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn partner gaat alleen mee onder dwang denk ik.
ook dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan weer openingsdans ofzoMeh trouwen, ik weet het nog niet hoor.
Nee snap ik, vooral als je ze normaal ook niet zietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:14 schreef Mss het volgende:
Mijn vader heeft 7 broers en zussen, die zijn op één na allemaal getrouwd en hebben gemiddeld 2 kinderen. Die ga ik toch niet allemaal uitnodigen. Die interesseren zich normaal ook niet voor mij.
Hmmm ja dat is waar. En rollend/fietsend naar huis. Wellicht krijg ik 'm toch zo verquote:
Ik moest lolleren toen ik me bb dansend voorsteldequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook dat hoeft niet.
bb en dansen.
Nee gelukkigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook dat hoeft niet.
bb en dansen.
uiteraard!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee snap ik, vooral als je ze normaal ook niet ziet
Maar als er gratis drank ik komen ze (bij mij in de familie in ieder geval) uiteraard wel
Wij deden een foxtrotquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus had ook geen openingsdans hoor
dat doe je ook als jet live ziet gebeuren hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest lolleren toen ik me bb dansend voorstelde.
Ja precies, lekker komen zuipen en vreten en naderhand roddelen in het dorp over wat er allemaal niet goed wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee snap ik, vooral als je ze normaal ook niet ziet
Maar als er gratis drank ik komen ze (bij mij in de familie in ieder geval) uiteraard wel
Dat zou ook helemaal niet bij ze passenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij deden een foxtrot
Die we de avond van tevoren nog ff snel geoefend hadden want 'hoe zaten die draaien nou ook al weer'
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doe je ook als jet live ziet gebeuren hoor
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doe je ook als jet live ziet gebeuren hoor
nepsurinamerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb gelukkig niet zo'n grote familieGeen hopen nichten en neven dus dat scheelt.
Ik wel, bij beide bruiloften waar ik was. De 1ste monde uit in een "gimmick" dans, dus serieus begin maar daarna allemaal gekke dansjes. De 2e was meer een beetje schuifelen achtig iets.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een openingsdans gezien.
Mijn nichtje wilde ook geen openingsdans. Dus die gingen een beetje schuifelen terwijl een aantal mensen van die poppers lieten knallen. Daarna meteen onderbreking van het feest om die zooi weer op te vegenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een openingsdans gezien.
limburgquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies, lekker komen zuipen en vreten en naderhand roddelen in het dorp over wat er allemaal niet goed was![]()
.
Ik heb ze wel. Maar die ken ik niet eensquote:
aan die gimmickdansjes heb ik echt een pleurishekelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wel, bij beide bruiloften waar ik was. De 1ste monde uit in een "gimmick" dans, dus serieus begin maar daarna allemaal gekke dansjes. De 2e was meer een beetje schuifelen achtig iets.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wel, bij beide bruiloften waar ik was. De 1ste monde uit in een "gimmick" dans, dus serieus begin maar daarna allemaal gekke dansjes. De 2e was meer een beetje schuifelen achtig iets.
Klinkt alsof het meestal een beetje ongemakkelijk is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn nichtje wilde ook geen openingsdans. Dus die gingen een beetje schuifelen terwijl een aantal mensen van die poppers lieten knallen. Daarna meteen onderbreking van het feest om die zooi weer op te vegen
En bij een vriendin deden ze de poortjes dans
Oh dit was best leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aan die gimmickdansjes heb ik echt een pleurishekel![]()
Ik denk dat wij een ander soort entree gaan bedenken. MEt tijgers en confetti.
Truequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, als ik ooit ga trouwen hoeft de Belg niet uitgenodigd
DE HUCKLEBUCK JONGEUHquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aan die gimmickdansjes heb ik echt een pleurishekel![]()
Ik denk dat wij een ander soort entree gaan bedenken. MEt tijgers en confetti.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DE HUCKLEBUCK JONGEUH
Ik hou ervanMaar ik ben er dan ook mee opgegroeid
hier?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
het verbaast me dat er nog geen rel bezig is
Wat ie ook heeft gedaan. Hij heeft met zijn moeder nog gedanst en toen de dansvloer niet meer op geweestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vond ons 2minuten durende geschuifel eik wel prima zo
*edit: Vooral omdat cif voortdurend zei: Ja nog paar seconden draaien... Ja bijna afgelopen.. Ok nu nog vuurwerk.. Hmm nog even kus dan... Ok AFGELOPEN ik ga aan de bar zitten
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat ie ook heeft gedaan. Hij heeft met zijn moeder nog gedanst en toen de dansvloer niet meer op geweest![]()
Ik snap niet wat hier relmateriaal aan is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het gaat heel de tijd over trouwen
Ja kappen nou!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het gaat heel de tijd over trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
dan heb je een paar maanden geleden ff niet op zitten lettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier relmateriaal aan is?
Ik snap het nog steeds nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
MAAR HET WAS MAAR EEN GARP HOOR SPEES!
Aantal maanden terug ging het veelvuldig over trouwen, niet iedereen waardeerde dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
BOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oh dat, daar heb ik vast zelf ook over gejanktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aantal maanden terug ging het veelvuldig over trouwen, niet iedereen waardeerde dat.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat, daar heb ik vast zelf ook over gejankt
[..]
Waar jank jij niet overquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Je hebt vast aidsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuuu, bij vriendin die echt heel erg ziek is geweest begon het net zoals nu bij mij.
Daar heb ik geen zin in en geen tijd voor!
Dat mag dan wel weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAALGARPquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
op dezen manier is een garp helemaal niet garpig meer
Oooh nee? Wat leuk! Vorig jaar hebben we het niet gedaan he? Dat was eigenlijk best jammer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Debs debs debs debs heb je secret santa topic al gezien? Deze keer kun jij ook gewoon eens meedoen(als je wil dan.. maar het moet.. dus tjah... je staat al op mijn lijst.. mouwhahaha.. nee ik maak een grapje... ok niet grappig.... *gaat in een hoekje wiegen *
)
Mewehehehehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh nee? Wat leuk! Vorig jaar hebben we het niet gedaan he? Dat was eigenlijk best jammer.
TROUWENS. Wij waren heel garpig op vakantie. Wij hebben namelijk elke dag wel 10x gezegd: "Dat was echt fantastisch." Dit wordt ook de titel van ons fotoboek.
Het grappigste was dat onze medereizigers (allemaal mensen van minimaal 40 jaar oud) het niet snapte waarom we dat zo garpig vondenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het grappigste was dat onze medereizigers (allemaal mensen van minimaal 40 jaar oud) het niet snapte waarom we dat zo garpig vonden.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat mag dan wel weer.Onbevlekt ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Phehehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh nee? Wat leuk! Vorig jaar hebben we het niet gedaan he? Dat was eigenlijk best jammer.
TROUWENS. Wij waren heel garpig op vakantie. Wij hebben namelijk elke dag wel 10x gezegd: "Dat was echt fantastisch." Dit wordt ook de titel van ons fotoboek.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef Incantrix het volgende:
Priem!
En trouwende maisjes, de gastenlijst vond ik serieus echt een achterlijk kloteding, het ergste dat je moet regelen voor je bruiloft. Verontschuldig je niet en doe het zoals je gevoel en je budget je voorstaan![]()
Wij hadden overigens, om beledigingen te voorkomen, ook een soort van aankondigings-kaart voor de mensen die we niet uitnodigden. Zo van wij gaan trouwen, maar kunnen helaas niet iedereen uitnodigen. Tot ziens na de bruiloft! En dat werd eigenlijk verassend goed ontvangen, zeker na de halve ruzies die we erom gehad hebben
Serieus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]op zich best een goed idee idd
En tjah gezeik om de bruiloft... Dat was goed klote idd... Cif's ouders hebben nu nog ruzie met een broer van hun hierover. En dát vind ik echt heel erg jammer. Als er iets is wat ik niet wou.............
Maar verder was het een topfeest en was het wel goed zo
Gosh, echt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]op zich best een goed idee idd
En tjah gezeik om de bruiloft... Dat was goed klote idd... Cif's ouders hebben nu nog ruzie met een broer van hun hierover. En dát vind ik echt heel erg jammer. Als er iets is wat ik niet wou.............
Maar verder was het een topfeest en was het wel goed zo
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus?Wat nemen mensen dit toch allemaal veel te serieus.
Hier in de straat ook, trouwde iemand en die had op de kaart gezet van zo en zo laat dat het alleen voor de volwassenen was en dus geen kinderen op het avondfeest. Was zijn zus ook naar huis gegaan want haar kind was schijnbaar ook niet welkom dus ging zij zelf ook maar weg![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus?Wat nemen mensen dit toch allemaal veel te serieus.
Hier in de straat ook, trouwde iemand en die had op de kaart gezet van zo en zo laat dat het alleen voor de volwassenen was en dus geen kinderen op het avondfeest. Was zijn zus ook naar huis gegaan want haar kind was schijnbaar ook niet welkom dus ging zij zelf ook maar weg![]()
Ja precies dat kind is misschien 5 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En als er iets irritant is op zo'n bruiloft is het zo'n horde zichzelf vervelende kinderen
Ik neem Stef eigenlijk liever niet mee naar zulke dingen, dan zit ik me alleen maar de hele tijd druk te maken dat hij niet te luidruchtig is, niet in de weg loopt, zich niet verveelt ect., terwijl ik dan die hele bruiloft mis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies dat kind is misschien 5 jaar ofzo?
Oh ook al herkenbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gosh, echt?Irritant zeg, als er idd iets is waar je nu écht niet op zit te wachten.. Bij ons waren het vooral onze beide ouders (of meer: moeders, eigenlijk) die dan beledigd waren dat er bepaalde mensen niet werden uitgenodigd enzo. Mijn ouders hebben een oom en tante namens ons uitgenodigd en die zijn ook gekomen
Echt, ik kan niet begrijpen dat mensen daar zo'n enorm ding van maken. Lekker boeiend!
OMGquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ook al herkenbaarEen tante is komen huilen bij moeder van cif en toen moesten we die ook nog even uitnodigen... Dus ok dan maar gedaan... Week voor de bruiloft belt ze alsnog af
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ook al herkenbaarEen tante is komen huilen bij moeder van cif en toen moesten we die ook nog even uitnodigen... Dus ok dan maar gedaan... Week voor de bruiloft belt ze alsnog af
![]()
WATquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Snap ik. Als wij een huwelijk volgens het boekje hadden gedaan had een ieder zijn addergebroed ook gewoon thuis mogen latenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef Incantrix het volgende:
Mijn moeder liep laatst bij de bruiloft van mijn nichtje ook nog te hakketakken dat er in de uitnodigingen stond dat kinderen niet waren uitgenodigd, maar dat de dochter van mijn nichtjes stiefzus er wel was. Echt, wtf? Het is de dochter van haar stíefzus, da's wel even wat anders dan de zoontjes van je nichten he? Alsof het bruidspaar geen uitzondering mag maken ofzo
En Taart, wij hadden ook alles aansluitend, en zoals u weet een activiteit die ook bij de kindertjes goed vielMaar snap best dat je met een 'gewone' bruiloft die keuze maakt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Hehehe ja en dan gewoon een uitnodiging sturen net als de andere gastenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
Gewoon alles voor je ouders geheimhouden, kunnen ze zich er ook niet mee bemoeien
Anderen uitnodigen? Dat dacht ik eigenlijk ook, net als beledigd zijn als mensen die zíj belangrijk vinden niet zijn uitgenodigd. In diezelfde week kregen we ook nog even de wind van voren van mijn schoonmoeder die er een wijntje teveel in had zitten, dezelfde reden. Daarom dus die aankondigingen, ik was er helemaal klaar mee.quote:
Heel te ingewikkeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bruiloften met daggasten, avondgasten, receptiegasten en ceremoniegasten
Skip die receptie en het is easy peasy.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel te ingewikkeld.Al houd je al snel dag, feest en receptie over natuurlijk...
oh maar ik heb het er al meermaals met ze over gehad. Zij hebben gevraagd of we misschien hun buren willen uitnodigen omdat zij ook allebei op de bruiloften van hun kinderen zijn geweest. Maar dat was ik soberso al van plan. En ze zeggen ook dat ik al die vage neven en nichten niet moet uitnodigen. Mijn moeder heeft namelijk nog trauma's van d'r eigen gastenlijst in 1978quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Anderen uitnodigen? Dat dacht ik eigenlijk ook, net als beledigd zijn als mensen die zíj belangrijk vinden niet zijn uitgenodigd. In diezelfde week kregen we ook nog even de wind van voren van mijn schoonmoeder die er een wijntje teveel in had zitten, dezelfde reden. Daarom dus die aankondigingen, ik was er helemaal klaar mee.
Precies, de trouwerij zelf + het feest wat erna komt. Klaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Skip die receptie en het is easy peasy.
kerkgastenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jep, da's voor alle gasten die je enkel uit plichtsbesef moet uitnodigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef megamandy het volgende:
Recepties snap ik sowieso niet. Is dat nou alleen om proficiat te zeggen en verder niets? Dat kunnen ze toch ook zo doen zonder in een rij te gaan staan?
Heb daar nog steeds een trauma van toen ik bij mijn diploma uitreiking van de middelbare moest blijven staan. Allemaal mensen die je niet kent
Zelfs als je kerk hebt kan het makkelijkquote:
Ik zou sowieso een kerkdienst hebben, en daar achteraan dan meteen de receptie gooien denk ik. Maar het is om de kans te krijgen om het stel persoonlijk te feliciteren, als je voor de dag en het feest niet uitgenodigd bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef megamandy het volgende:
Recepties snap ik sowieso niet. Is dat nou alleen om proficiat te zeggen en verder niets? Dat kunnen ze toch ook zo doen zonder in een rij te gaan staan?
Heb daar nog steeds een trauma van toen ik bij mijn diploma uitreiking van de middelbare moest blijven staan. Allemaal mensen die je niet kent
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar ik heb het er al meermaals met ze over gehad. Zij hebben gevraagd of we misschien hun buren willen uitnodigen omdat zij ook allebei op de bruiloften van hun kinderen zijn geweest. Maar dat was ik soberso al van plan. En ze zeggen ook dat ik al die vage neven en nichten niet moet uitnodigen. Mijn moeder heeft namelijk nog trauma's van d'r eigen gastenlijst in 1978
ik bedoel van dat het een vijfde categorie kan zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zelfs als je kerk hebt kan het makkelijk. Dat is namelijk meestal vrij toegankelijk voor de mensen die bijvoorbeeld vanwege de aankondiging komen.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel van dat het een vijfde categorie kan zijn![]()
Lolwatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Da's fijnIk had het écht niet achter onze ouders gezocht en voelde me eigenlijk behoorlijk genaaid door ze..
Wat ik altijd vervelend vind van uitgenodigd zijn voor ceremonie + feest is dat je dan altijd een paar uur tussendoor stuk te slaan hebt, en zelf voor je eten moet zorgen. Negen van de tien keer buiten de stad, dus dan ben je altijd nog ff extra $$ kwijt voor een behoorlijke maaltijd. Wij hebben daar heel bewust niet voor gekozen. Keerzijde: wij hebben weer niet gezopen op onze bruiloft. Maar nouja, daarom waren we op ons vrijgezellenfeest maar dubbel zo lam
Daarom trouwen we om 3 uur en gaan we daarna meteen borrelen en BBQ-en. En avondgasten ga ik dus niet voor de ceremonie uitnodigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Da's fijnIk had het écht niet achter onze ouders gezocht en voelde me eigenlijk behoorlijk genaaid door ze..
Wat ik altijd vervelend vind van uitgenodigd zijn voor ceremonie + feest is dat je dan altijd een paar uur tussendoor stuk te slaan hebt, en zelf voor je eten moet zorgen. Negen van de tien keer buiten de stad, dus dan ben je altijd nog ff extra $$ kwijt voor een behoorlijke maaltijd. Wij hebben daar heel bewust niet voor gekozen. Keerzijde: wij hebben weer niet gezopen op onze bruiloft. Maar nouja, daarom waren we op ons vrijgezellenfeest maar dubbel zo lam
Ceremonie was bij degene die ik ken iets wat gewoon op de kaart stond, dus hoorde bij het 'open' gedeelte. Feest was alleen op uitnodiging. Als je er dan voor kiest om naar ceremonie en feest te komen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik dan liever jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom trouwen we om 3 uur en gaan we daarna meteen borrelen en BBQ-en. En avondgasten ga ik dus niet voor de ceremonie uitnodigen.
Overdag 50, 's avonds nog 50 er bij. Prima!
ja, bij je zus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lolwat
Ik in de tijd die er zat tussen de ceremonie en het feest werd gewoon voor ons gezorgd hoor
Door wie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lolwat
Ik in de tijd die er zat tussen de ceremonie en het feest werd gewoon voor ons gezorgd hoor
Ja, maar ik snap dus niet waarom je mensen voor een dag uitnodigt en dan een paar uur laat zittenquote:
Ze bedoelt dus juist dat ze geen daggast is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo laat je je daggasten het een paar uur zelf uitzoeken
Jupquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohhh zo, dus wel ceremonie en feest. Dan is het de mensen hun eigen probleem. Ik kan niet lezen grapjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze bedoelt dus juist dat ze geen daggast is.
Dat. Wie waren onze receptiegasten? De collega's van mijn ouders die we verplicht waren uit te nodigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, da's voor alle gasten die je enkel uit plichtsbesef moet uitnodigen
Ik zou daar zo'n harde schijt aan hebben he. Receptiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Wie waren onze receptiegasten? De collega's van mijn ouders die we verplicht waren uit te nodigen
Precies. Dus dan zit ik in fokking Den Bosch en dan moet ik 3 uur wachten tot ik weer terug mag komen. En meestal is het dan wel de bedoeling dat je naar de ceremonie en het feliciteer-gedeelte erna komt, dus dan zit je toch een paar uur duimen te draaien bij de mekdonnelsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ohhh zo, dus wel ceremonie en feest. Dan is het de mensen hun eigen probleem. Ik kan niet lezen grapje
BUY ALL THE THINGSquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ze hadden goeien gevulde enveloppen dus ik was er snel overheen![]()
Dat is wel schijtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Precies. Dus dan zit ik in fokking Den Bosch en dan moet ik 3 uur wachten tot ik weer terug mag komen. En meestal is het dan wel de bedoeling dat je naar de ceremonie en het feliciteer-gedeelte erna komt, dus dan zit je toch een paar uur duimen te draaien bij de mekdonnels
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ze hadden goeien gevulde enveloppen dus ik was er snel overheen![]()
Duidelijk, daar heb ik altijd een beetje de pleuris aan. Ik snap het echt wel hoor, maar ik haat het gewoon.quote:
Nah dat nu ook weer niet; want bruiloft was nog steeds pokkeduur; maar daar kozen we zelf voorquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie priem al met een laptop aan het webshoppen net na de receptie
JA IK KAN BEST KOPEN GOEIEN ENVELOPEN MUHAHA DERP EINZ
Ooh maar op dat gebied ben ik gewoon een beetje sociaal gehandicaptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duidelijk, daar heb ik altijd een beetje de pleuris aan. Ik snap het echt wel hoor, maar ik haat het gewoon.
En Mandy, uiteindelijk vond ik het feliciteren stiekem toch nog leuker als ik eigenlijk dacht, het was de enige keer dat we echt iedereen even gesproken hebbenOverigens vond onze fotograaf het allemaal maar raar lopen, want alle mannen zoenden mijn lief (bij ons in de vriendengroep is 3 zoenen op de wang ook bij mannen redelijk standaard)
Nee hoor, snap ik wel. Het was eigenlijk ook het laatste dat we wilden. Maar achteraf vond ik het eigenlijk toch wel leuk, een heleboel mensen heb ik buiten dat moment om helemaal niet meer gesproken, dus het was eigenlijk wel ok zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh maar op dat gebied ben ik gewoon een beetje sociaal gehandicaptOmdat het dan in mijn hoofd heel logisch en vanzelfsprekend is hoef je dat niet nog eens extra uit te drukken door iemand te feliciteren. En daarom vind ik het onzin.
Logisch he
gewoon vol op de mond, breekt het ijs zo lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
En ik raak ook altijd in de war door de vele verschillende "culturen" bij verschillende groepen. Bij de ene groep is het 3x kussen, dan weer 2x, dan weer alleen een hand, dan alleen hoi.
Dan heb ik het alleen al over binnenkomen bij iemandDus dan doe ik liever helemaal niets dan dat ik voor paal zou staan
Natuurlijk sta je dan niet echt voor paal, maar ik in mijn eigen hoofd wel
En daarom ben ik een eckte FOK!ker
http://www.marclange.nl/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ringen aan het kijken
[ afbeelding ]
Bestaan er uberhaupt damesmodellen zonder diamontje?
Ik bestel wel een herenmodel
iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef Mss het volgende:
ZOMG, je man moeten voorstellen op je eigen bruiloft, dat is ook wel iets wat ik écht niet zou willen.
Die diamantjes zijn altijd optioneel hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Moet toch wel? Heeft mijn ma ook, alleen spreken we dan wel over 26 jaar geleden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
oh, gelukkigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die diamantjes zijn altijd optioneel he
Jup! Goeien introductie tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik Cif ook alleen maar van plaatjes kende
Ze hebben bij juweliers enzo altijd voorbeelden, vaak met diamantje zodat je kan zien hoe dat eruit ziet. Maar wanneer je ze koopt, worden ze toch speciaal voor je gemaakt dus kun je vaak kiezen hoe je ze wil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, gelukkig
Ik wil die ring, maar dan glanzend zonder diamont
dat maakt het orienteren wel lastigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben bij juweliers enzo altijd voorbeelden, vaak met diamantje zodat je kan zien hoe dat eruit ziet. Maar wanneer je ze koopt, worden ze toch speciaal voor je gemaakt dus kun je vaak kiezen hoe je ze wil.
Neem een tattooquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
trouwringen, ook al zoiets achterhaalds eigenlijk
DIT! Even verder lopen naar de kerkstraat, is niet zo van vanaf het stadhuisquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neem een tattooDan is het voor altijd
Mat, glanzend, het krast allebei. Mat wordt uiteindelijk satijnglans, en glanzend ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben gewoon standaard model gepaktWelke nu al vol krassen zit; dus gelieve geen mat te pakken want dat is bagger kthxbye
Die van ons zit ook al vol krassen en is glanzendquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben gewoon standaard model gepaktWelke nu al vol krassen zit; dus gelieve geen mat te pakken want dat is bagger kthxbye
Glanzend wordt vanzelf weer matter vanwege gebruik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
een brandmerk op je bipsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die ring van mijn oma herkende ik bijna niet toen hij terugkwam van de smid. Zo shiny, vond het "vieze" goud eigenlijk mooierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Glanzend wordt vanzelf weer matter vanwege gebruik.
Ik heb wit goud met titanium en het verschil tussen die twee zie je alleen als ze net zijn gepolijst door de smid
van wie moet jee en kado meebrengenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar de krassen bij mat vallen wel meer op dan op mijn verlovingsring bijvoorbeeldnaja niet dat ik er zo mee in kan zitten trouwens
En grmfpl.. Dit weekend dus feestje omdat mijn broer en schoonzus 5 jaar getrouwd zijn. Hoor ik dat we een cadeau moeten meenemen.. Ik vind 5 jaar al zo'n gek getal; maar goed; zal wel aan mij liggen denk ik
Kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mat, glanzend, het krast allebei. Mat wordt uiteindelijk satijnglans, en glanzend ook
Dat zou ik echt nooit doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die ring van mijn oma herkende ik bijna niet toen hij terugkwam van de smid. Zo shiny, vond het "vieze" goud eigenlijk mooier![]()
Vijf rozen, voor ieder jaar 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar de krassen bij mat vallen wel meer op dan op mijn verlovingsring bijvoorbeeldnaja niet dat ik er zo mee in kan zitten trouwens
En grmfpl.. Dit weekend dus feestje omdat mijn broer en schoonzus 5 jaar getrouwd zijn. Hoor ik dat we een cadeau moeten meenemen.. Ik vind 5 jaar al zo'n gek getal; maar goed; zal wel aan mij liggen denk ik
Mijn ouders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van wie moet jee en kado meebrengen
Even namen uitgehaald maar dat dus...quote:Voor zaterdag a.s. zal ik morgen met 'schoonzus' eens overleggen wat we geven aan 'broer en schoonzus' als geschenk en dan laat ik iets weten;is dat goed voor jullie.
Ik zou het niet zelf met 5 jaar niet echt vieren denk ik.. Maar is het ook echt met zaaltje en alles of gewoon bij hun thuis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
Het was dan ook een grapjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen
Maar ik hoef sowieso geen tattoo dus tja
Thuis met eten en drinken.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou het niet zelf met 5 jaar niet echt vieren denk ik.. Maar is het ook echt met zaaltje en alles of gewoon bij hun thuis?
Ik ken wel mensen die op hun ringervinger een tattoo hebben in de plaats van een trouwring, ik dacht dat je dat bedoeldequote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Incantrix het volgende:
Then again, wij zijn ook al 5 jaar getrouwd dus aftandse ringen passen bij de staat van ons huwelijk
ringervingerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die op hun ringervinger een tattoo hebben in de plaats van een trouwring, ik dacht dat je dat bedoelde
Nee johquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die op hun ringervinger een tattoo hebben in de plaats van een trouwring, ik dacht dat je dat bedoelde
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
naja, ik zou het ook doen hoor, gewoon een blommeke ofzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm beetje apart dat je daar dan ook nog geschenk voor mee moet nemen..
Tenzij TNT.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef Dwyn het volgende:
Als een bedrijf zegt dat maandag iets DIRECT versturen, verwacht je het dinsdag in huis toch?
Ligt eraan: is het een Limburgse PC toko?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef Dwyn het volgende:
Als een bedrijf zegt dat maandag iets DIRECT versturen, verwacht je het dinsdag in huis toch?
Ja een bloemetje of doosje bonbons of zo. Maar als moeder al rondmailt over 'het geschenk' dan heeft die toch wat anders in gedachten volgens mijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik zou het ook doen hoor, gewoon een blommeke ofzo.
ik word gewoon serieus zenuwachtig van jouw dagelijkse pakketjes-soresquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ligt eraan: is het een Limburgse PC toko?
Mja postquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
quote:
'Pakketpost' aldus de mail.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:59 schreef Mss het volgende:
[..]
50 euro watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dat cif ook niet geheel blij zal zijnHoop toch echt dat het geen 50 euro zal zijn
Owjah 17u naar huus
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik word gewoon serieus zenuwachtig van jouw dagelijkse pakketjes-sores
Dat bepaal je zelf toch nog wel zeker hoop ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dat cif ook niet geheel blij zal zijnHoop toch echt dat het geen 50 euro zal zijn
Owjah 17u naar huus
[..]
Wat wordt het?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, het eten voor morgen staat op. Verrekte enorme berg meuk in de pan.(Maar wel
hoop ik)
Stoofpot met heul veul vleesch en groenters.quote:
Nope, vandaag verzonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:04 schreef Dwyn het volgende:
Heb je je PC inmiddels al eens binnen, Mss?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stoofpot met heul veul vleesch en groenters.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Mss het volgende:
En ik krijg nét een vacature per mail om kwaliteitscontrole bij TNT te doen.
Misschien kom je je pc wel tegen als je op sollicitatiegesprek gaatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Mss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |