Dat zal toch ook niemand je kwalijk genomen hebben neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
Naja vooral de meiden hier.. Ik bedoel... ik kon het ook niet opbrengen (qua kosten) om iedereen hier uit te nodigen. Dus toen heb ik gewoon een keuze gemaaktEn het is moeilijk om het voor iedereen goed te doen.. Tjah...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, maar ik zie stiekem al mensen zichzelf uitnodigen...
Wat ik uiteraard heel vleiend vind maar mij ook met ernstige interne strubbelingen bemoeit
Laten we het zo zeggen, de meiden die ik zeker uitnodig weten dat al en over de rest moet ik nog een ei leggen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
LAAT DIT EEN WAARSCHUWING ZIJN VOOR LIN EN SKJOE
Jezelf uitnodigen vind ik écht niet kunnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik uiteraard heel vleiend vind maar mij ook met ernstige interne strubbelingen bemoeit
Laten we het zo zeggen, de meiden die ik zeker uitnodig weten dat al en over de rest moet ik nog een ei leggen
De mensen die toch komen terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat ze niet welkom zijn, zet je gewoon buiten tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Waren die er echt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De mensen die toch komen terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat ze niet welkom zijn, zet je gewoon buiten toch![]()
Hebben wij wel gedaan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Voor den duidelijkheid, ik nodig ook maar een select clubje van hier uit. De paar mensen die zeker zijn weten dat zelf wel en de rest... tja.. sorry
Haha, dat ja. Was bij een vriendin ook echt oprecht verbaasd dat ik daggast was, vooral omdat dat pas duidelijk werd toen het kaartje in de bus lag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat ik niet wordt uitgenodigd, valt het ook niet tegen.
Familiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waren die er echt?Dan zou ik ze ook mooi buiten laten staan ja!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is niet nodig want ik weet zelf al dat ik mag komen
Jij wordt bij beiden bruidsmeisje toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is niet nodig want ik weet zelf al dat ik mag komen
Maid of honor en ceremoniemeester en ik ben in opleiding voor ambtenaar van burgerlijke stand dus ik trouw ze ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij wordt bij beiden bruidsmeisje toch?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Familie![]()
We hadden ze al meerdere keren gewaarschuwd, dat de ceremonie alleen met de ouders/grootouders/broers was and that's it. Sommige zeiden dat ze toch wilden komen kijken. Die konden ons dus naar binnen zien gaan en weer buiten zien komen![]()
Bij mijn vriendinnetje die de 7-9 trouwde was dat wel, een goede vriendin van hen is ambtenaar van de burgerlijke stand en mocht hen dus trouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maid of honor en ceremoniemeester en ik ben in opleiding voor ambtenaar van burgerlijke stand dus ik trouw ze ook
Dat is dan wel leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mijn vriendinnetje die de 7-9 trouwde was dat wel, een goede vriendin van hen is ambtenaar van de burgerlijke stand en mocht hen dus trouwen.
Dat lijkt me wel echt gaaf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mijn vriendinnetje die de 7-9 trouwde was dat wel, een goede vriendin van hen is ambtenaar van de burgerlijke stand en mocht hen dus trouwen.
Ik wist het van te voren niet, dus ik dacht alleen maar: "Hé, zij was op het vrijgezellenfeest! Das gek!"quote:
Hahaha. Dat moet heel verwarrend zijn ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wist het van te voren niet, dus ik dacht alleen maar: "Hé, zij was op het vrijgezellenfeest! Das gek!"
Hendig! Zo kun je jezelf ook stiekem met Brum laten trouwen! Gewoon zorgen dat-ie ergens ja op zegt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maid of honor en ceremoniemeester en ik ben in opleiding voor ambtenaar van burgerlijke stand dus ik trouw ze ook
Hehehehehe, Whoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:00 schreef Debsterr het volgende:
Van die helft hoef ik alleen The Spy Who Loved Me. Rood.
Die vind ik ook mooooi ja!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:00 schreef Debsterr het volgende:
Van die helft hoef ik alleen The Spy Who Loved Me. Rood.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou best iedereen willen uitnodigen hoor, als ik het kon betalen![]()
Dat ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat ik niet wordt uitgenodigd, valt het ook niet tegen.
Naja, het had makkelijk gekund als ik een chinees buffet zou bestellen en het in het buurthuis zou vieren. Then again passen er maar 80 man in het buurthuis, dus dan heb je weer een ander probleemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooooi ja!
[..]Ben jij niet zo rijk?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
en ja, Priem mòet ik nu wel uitnodigen...
Mja. Maarja, is dat hoe je het wilt vieren? Liever het feest dat je wilt met minder mensen dan iedereen uitnodigen op een feest dat eigenlijk niet is hoe je het wilt vieren, toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, het had makkelijk gekund als ik een chinees buffet zou bestellen en het in het buurthuis zou vieren. Then again passen er maar 80 man in het buurthuis, dus dan heb je weer een ander probleem
Ah zijn er altijd die het doen. Of die beledigd zijn omdat ze niet gevraagd waren.. Tjah... De ene beledig je door ze uit te nodigen want 'denken ze nu echt dat ik 2u gaan rijden?' en de ander beledig je door ze niet uit te nodigen want 'wij hadden best 2u gereden...'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Jezelf uitnodigen vind ik écht niet kunnen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah zijn er altijd die het doen. Of die beledigd zijn omdat ze niet gevraagd waren.. Tjah... De ene beledig je door ze uit te nodigen want 'denken ze nu echt dat ik 2u gaan rijden?' en de ander beledig je door ze niet uit te nodigen want 'wij hadden best 2u gereden...'
Beledigd zijn omdat je bent uitgenodigdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah zijn er altijd die het doen. Of die beledigd zijn omdat ze niet gevraagd waren.. Tjah... De ene beledig je door ze uit te nodigen want 'denken ze nu echt dat ik 2u gaan rijden?' en de ander beledig je door ze niet uit te nodigen want 'wij hadden best 2u gereden...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |