Neuj ik heb nog wel even hoor, maar gezeik met de uniquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En altijd op t laatste moment natuurlijk?
Ik denk dat ik het risico maar loop. Ik ga niet constant achter me kijken of Leef-Mijn-Leven achter me loopt met een dildo.quote:
quote:Today, I injured myself in the geekiest way possible; I managed to crush my nipple while closing my laptop. FML
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het risico maar loop. Ik ga niet constant achter me kijken of Leef-Mijn-Leven achter me loopt met een dildo.
Hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.
what the.....hangtieten is going on around here?quote:
Nee hoor, je moet het gewoon goed doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.
quote:
Vertel meer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet het gewoon goed doen.
Een bos is ook openbaar. Maar een trein is spannender ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Vertel meer?![]()
Lege trein ofzo?
Ja ach
Dan zit ik toch meestal, dus dat scheelt.
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
what the.....hangtieten is going on around here?
Wut?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
genoeg mogelijkheden om dingen te doen zonder gesnapt te worden maar niet op het dak als die burgemeester uit belgie
Geweldig toch hahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
genoeg mogelijkheden om dingen te doen zonder gesnapt te worden maar niet op het dak als die burgemeester uit belgie
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
Geen idee, nooit iets van meegekregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lang geleden wel...2 jaar denk terug?
Inderdaad. Val anderen er niet mee lastig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |