Neuj ik heb nog wel even hoor, maar gezeik met de uniquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En altijd op t laatste moment natuurlijk?
Ik denk dat ik het risico maar loop. Ik ga niet constant achter me kijken of Leef-Mijn-Leven achter me loopt met een dildo.quote:
quote:Today, I injured myself in the geekiest way possible; I managed to crush my nipple while closing my laptop. FML
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het risico maar loop. Ik ga niet constant achter me kijken of Leef-Mijn-Leven achter me loopt met een dildo.
Hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.
what the.....hangtieten is going on around here?quote:
Nee hoor, je moet het gewoon goed doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.
quote:
Vertel meer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet het gewoon goed doen.
Een bos is ook openbaar. Maar een trein is spannender ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Vertel meer?![]()
Lege trein ofzo?
Ja ach
Dan zit ik toch meestal, dus dat scheelt.
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
what the.....hangtieten is going on around here?
Wut?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
genoeg mogelijkheden om dingen te doen zonder gesnapt te worden maar niet op het dak als die burgemeester uit belgie
Geweldig toch hahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
genoeg mogelijkheden om dingen te doen zonder gesnapt te worden maar niet op het dak als die burgemeester uit belgie
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
Geen idee, nooit iets van meegekregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lang geleden wel...2 jaar denk terug?
Inderdaad. Val anderen er niet mee lastig.quote:
Ik ken ze al 5 jaar ofzoquote:
Als de trein leeg is, is er niks aan de hand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Val anderen er niet mee lastig.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)st-op-de-kaart.dhtml
Lekker man, al die liefdessappen achterlaten in de trein.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als de trein leeg is, is er niks aan de hand?
Oh ik zei niet dat ik het gedaan heb. Maar goed, dat is wel een beetje smerig jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker man, al die liefdessappen achterlaten in de trein.
uhmm hoe nat wordt jij dan want een quickie in trein hoeft toch niet zoveel op te leveren....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker man, al die liefdessappen achterlaten in de trein.
Hoe lang blijft die trein leegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als de trein leeg is, is er niks aan de hand?
Ligt eraan welk trajectquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die trein leeg. En de trein is NOOIT helemaal leeg.
En lekker, neuken op die ranzige bankjes die je daarmee nog ranziger maakt.
Waarom post je dat? Ik wou dat heul nie zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)l-rights-groups.htmlArm arm dier.
Noooooooeeeeeeeeesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)l-rights-groups.htmlArm arm dier.
hoge noorden heb je genoeg mogelijkheden. 2 zaterdagen terug de trein van zwolle naar groningen genomen van 10uur savonds. was redelijk leeg. mijn vrouw en ik waren alleen voor 45min. kwam niet in ons op om daar iets te doen hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan welk trajectutrecht - den bosch is een half uur ofzo, maar daar is nooit leeg
Misschien in het hoge noorden.
Haha
Ik snap best dat mensen het een geil idee vinden, maar houdt rekening met anderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik zei niet dat ik het gedaan heb. Maar goed, dat is wel een beetje smerig ja
/meningrechtzet
Ik heb in het hoge noorden nog nooit meegemaakt dat een trein leeg was. Er is altijd een conducteurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan welk trajectutrecht - den bosch is een half uur ofzo, maar daar is nooit leeg
Haha
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:01 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uhmm hoe nat wordt jij dan want een quickie in trein hoeft toch niet zoveel op te leveren....
Juh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoel meer dat je nu gaat zitten luisteren
Leuk, triotje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in het hoge noorden nog nooit meegemaakt dat een trein leeg was. Er is altijd een conducteur.
Waarom klik je dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom post je dat? Ik wou dat heul nie zien.
Smerige SeaWorldquote:
Sneek-Stavoren 's avonds, vooral de laatste. Maar er zitten camera's in die treinen dus het is alsnog niet heel handig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hoge noorden heb je genoeg mogelijkheden. 2 zaterdagen terug de trein van zwolle naar groningen genomen van 10uur savonds. was redelijk leeg. mijn vrouw en ik waren alleen voor 45min. kwam niet in ons op om daar iets te doen haha
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen het een geil idee vinden, maar houdt rekening met anderen.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in het hoge noorden nog nooit meegemaakt dat een trein leeg was. Er is altijd een conducteur.
Ff afplakken tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sneek-Stavoren 's avonds, vooral de laatste. Maar er zitten camera's in die treinen dus het is alsnog niet heel handig.
In de dode hoek gaan zitten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sneek-Stavoren 's avonds, vooral de laatste. Maar er zitten camera's in die treinen dus het is alsnog niet heel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |