Neuj ik heb nog wel even hoor, maar gezeik met de uniquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En altijd op t laatste moment natuurlijk?
Ik denk dat ik het risico maar loop. Ik ga niet constant achter me kijken of Leef-Mijn-Leven achter me loopt met een dildo.quote:
quote:Today, I injured myself in the geekiest way possible; I managed to crush my nipple while closing my laptop. FML
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het risico maar loop. Ik ga niet constant achter me kijken of Leef-Mijn-Leven achter me loopt met een dildo.
Hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.
what the.....hangtieten is going on around here?quote:
Nee hoor, je moet het gewoon goed doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso valt het wel op als iemand seks heeft int openbaar.
quote:
Vertel meer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet het gewoon goed doen.
Een bos is ook openbaar. Maar een trein is spannender ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Vertel meer?![]()
Lege trein ofzo?
Ja ach
Dan zit ik toch meestal, dus dat scheelt.
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
what the.....hangtieten is going on around here?
Wut?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
genoeg mogelijkheden om dingen te doen zonder gesnapt te worden maar niet op het dak als die burgemeester uit belgie
Geweldig toch hahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
genoeg mogelijkheden om dingen te doen zonder gesnapt te worden maar niet op het dak als die burgemeester uit belgie
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
Geen idee, nooit iets van meegekregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lang geleden wel...2 jaar denk terug?
Inderdaad. Val anderen er niet mee lastig.quote:
Ik ken ze al 5 jaar ofzoquote:
Als de trein leeg is, is er niks aan de hand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Val anderen er niet mee lastig.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)st-op-de-kaart.dhtml
Lekker man, al die liefdessappen achterlaten in de trein.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als de trein leeg is, is er niks aan de hand?
Oh ik zei niet dat ik het gedaan heb. Maar goed, dat is wel een beetje smerig jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker man, al die liefdessappen achterlaten in de trein.
uhmm hoe nat wordt jij dan want een quickie in trein hoeft toch niet zoveel op te leveren....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker man, al die liefdessappen achterlaten in de trein.
Hoe lang blijft die trein leegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als de trein leeg is, is er niks aan de hand?
Ligt eraan welk trajectquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die trein leeg. En de trein is NOOIT helemaal leeg.
En lekker, neuken op die ranzige bankjes die je daarmee nog ranziger maakt.
Waarom post je dat? Ik wou dat heul nie zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)l-rights-groups.htmlArm arm dier.
Noooooooeeeeeeeeesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
hoge noorden heb je genoeg mogelijkheden. 2 zaterdagen terug de trein van zwolle naar groningen genomen van 10uur savonds. was redelijk leeg. mijn vrouw en ik waren alleen voor 45min. kwam niet in ons op om daar iets te doen hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan welk trajectutrecht - den bosch is een half uur ofzo, maar daar is nooit leeg
Misschien in het hoge noorden.
Haha
Ik snap best dat mensen het een geil idee vinden, maar houdt rekening met anderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik zei niet dat ik het gedaan heb. Maar goed, dat is wel een beetje smerig ja
/meningrechtzet
Ik heb in het hoge noorden nog nooit meegemaakt dat een trein leeg was. Er is altijd een conducteurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan welk trajectutrecht - den bosch is een half uur ofzo, maar daar is nooit leeg
Haha
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:01 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uhmm hoe nat wordt jij dan want een quickie in trein hoeft toch niet zoveel op te leveren....
Juh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoel meer dat je nu gaat zitten luisteren
Leuk, triotje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in het hoge noorden nog nooit meegemaakt dat een trein leeg was. Er is altijd een conducteur.
Waarom klik je dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom post je dat? Ik wou dat heul nie zien.
Smerige SeaWorldquote:
Sneek-Stavoren 's avonds, vooral de laatste. Maar er zitten camera's in die treinen dus het is alsnog niet heel handig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hoge noorden heb je genoeg mogelijkheden. 2 zaterdagen terug de trein van zwolle naar groningen genomen van 10uur savonds. was redelijk leeg. mijn vrouw en ik waren alleen voor 45min. kwam niet in ons op om daar iets te doen haha
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen het een geil idee vinden, maar houdt rekening met anderen.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in het hoge noorden nog nooit meegemaakt dat een trein leeg was. Er is altijd een conducteur.
Ff afplakken tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sneek-Stavoren 's avonds, vooral de laatste. Maar er zitten camera's in die treinen dus het is alsnog niet heel handig.
In de dode hoek gaan zitten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sneek-Stavoren 's avonds, vooral de laatste. Maar er zitten camera's in die treinen dus het is alsnog niet heel handig.
Omdat je nieuwsgierig was. Ergo: je wilde de link bekijken en dus de inhoud zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die vraag kun je best zelf beantwoorden, daar heb je mij niet voor nodig.
Ik wilde de inhoud zien, totdat ik de inhoud zag ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je nieuwsgierig was. Ergo: je wilde de link bekijken en dus de inhoud zien.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
In een vliegtuig vind ik het helemaal knapquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:09 schreef TheClown1 het volgende:
je moet altijd rekening houden met anderen en daarom dat soort dingen niet in treinen, bussen en vliegtuigen doen.
ken wel iemand die bij de mile high club behoort en dat in een ryanair van amsterdam naar barca wat ik nogal knap vindt maar goed zijn vriendin bevestigt het...
wat is die zieke deadline dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:09 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Fuck...
Heb ineens een zieke deadline :S
sorry dat ik zo slecht reageer.
Voor morgen documentje schrijven van 150 pagina's?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:09 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Fuck...
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wilde de inhoud zien, totdat ik de inhoud zag ja.
Dat is geen zieke deadline.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor morgen documentje schrijven van 150 pagina's?
wat is een zieke deadline???quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:09 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Fuck...
Dan ben je we leven aan het plakken.quote:
Ze hangen om de paar meterquote:
Hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, maaltijdsalade voor vanavond klaar
Halloquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, maaltijdsalade voor vanavond klaar
Hmm, wc kan bijna altijd wel inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben je we leven aan het plakken.
[..]
Ze hangen om de paar meterOp de wc zou wel kunnen, die is ook wel heel groot
Wc van treinen van de NS?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben je we leven aan het plakken.
[..]
Ze hangen om de paar meterOp de wc zou wel kunnen, die is ook wel heel groot
Die nieuwe wc's vallen best mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wc van treinen van de NS?
Ben je er ooit geweest?
Of hou je van seks met een gasmasker op..?
ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd je nog hebt, en waar het documentje over moet gaan... ik zuig niet zo snel uit m'n duimquote:
Ik heb het over Sneek - Stavoren, daar rijdt geen NSquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wc van treinen van de NS?
Ben je er ooit geweest?
Of hou je van seks met een gasmasker op..?
Ik post een link, dat de inhoud jou niet bevalt is niet mijn schuld. Daarbij, 'arm, arm dier' had je wel een indicatie gegeven, toch?quote:
Rekening houden met het slechtstequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik klik, maar ik ben onwetend wat dat betrefd.
Hoe gaat het?quote:
Mwa, kan beter. Maar ben blij dat ik iig al iets nuttigs heb gedaan (lees; eten makenquote:
Die ben ik aan het etenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hooooooooooiiiiiiiiii
Die wil je wel hé
Je mag wel eerst mee in bad, dan schud ik je wel wakker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, kan beter. Maar ben blij dat ik iig al iets nuttigs heb gedaan (lees; eten maken). Ik hoop dat ik zometeen mijn plannen tot het voortzetten van een nuttige dag ook daadwerkelijk ga uitvoeren.
Ga effe ergens anders ranzige shit posten is meer mijn statement.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik post een link, dat de inhoud jou niet bevalt is niet mijn schuld.
Kan beter, maar opzich wel goed hoorquote:
Dat is toch best te doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Moet echt 30 gepersonaliseerde mails wegsturen,
en dan moet ik 10 man bellen.
dat allemaal voor 4 uur.
Klik er gewoon niet op. Je kon in de link al zien waar het over ging.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga effe ergens anders ranzige shit posten is meer mijn statement.
Hmm oke. Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, kan beter. Maar ben blij dat ik iig al iets nuttigs heb gedaan (lees; eten maken). Ik hoop dat ik zometeen mijn plannen tot het voortzetten van een nuttige dag ook daadwerkelijk ga uitvoeren.
Ohquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
dat allemaal voor 4 uur.
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
afhankelijk van de grootte van de emails is dat dan ook wel te doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
dat allemaal voor 4 uur.
Dat is toch wel te doen, vooral als je nu stopt met fokken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
dat allemaal voor 4 uur.
Zo ranzig is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klik er gewoon niet op. Je kon in de link al zien waar het over ging.
Als ik nu in bad ga ga ik sowieso slapenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel eerst mee in bad, dan schud ik je wel wakker.
Nou, ik wel. Ik heb er niet op geklikt in ieder geval. Dat was mijn keuze. Net als dat het jouw keuze was om er wel op te klikken. Klaarquote:
En dat maakt die deadline nou zo lastigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is toch wel te doen, vooral als je nu stopt met fokken.
Bad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik nu in bad ga ga ik sowieso slapen
Zeur gewoon niet, zo ranzig is het helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Hou gewoon rekening met andere mensen oid.
Ja, want de wereld draait om jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Hou gewoon rekening met andere mensen oid.
Want jij post nooit ranzige shit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ook wel goed. Hoop alleen dat ik niet weer mijn ribben gekneusd heb en dat ik nu alleen last heb van spieren. Vrijdag pas tijd om naar de dokter te gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan beter, maar opzich wel goed hoor![]()
Met jou?
Als het schokkende inhoud bevat dan wel ranzige inhoud oid, vind ik dat je wel een waarschuwinkje mag geven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Ik heb er niet op geklikt in ieder geval. Dat was mijn keuze. Net als dat het jouw keuze was om er wel op te klikken. Klaar
Nee, maar dan doe je net alsof ik de enige ben die het niet fijn vindt om een open zoogdier te moeten bekijken, zonder dat hij dat verwacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want de wereld draait om jou?
Ik houd je wel wakker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik nu in bad ga ga ik sowieso slapen
Kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dat maakt die deadline nou zo lastig
Ik heb een bad.quote:
Tuurlijk wel, muis boven de link houden, en in je statusbar lezen wat de volledige link is.quote:
'arm, arm dier' gaf je geen indicatie dat het wel eens naar kon zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het schokkende inhoud bevat dan wel ranzige inhoud oid, vind ik dat je wel een waarschuwinkje mag geven.
Op dit moment ben jij de enige die er over klaagt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar dan doe je net alsof ik de enige ben die het niet fijn vindt om een open zoogdier te moeten bekijken, zonder dat hij dat verwacht.
Geen bad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dat maar waar.
Ohnee wacht..
Niet in die mate nee. Maar gebruik je eigen hersens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
'arm, arm dier' gaf je geen indicatie dat het wel eens naar kon zijn?
Mag ik een keertje lenen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd je wel wakker.
[..]
Klopt
[..]
Ik heb een bad.
Misschien zou jij dat eens moeten doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet in die mate nee. Maar gebruik je eigen hersens.
Een waarschuwing zou best kunnen ja, maar zeg dat dan ipv niet posten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het schokkende inhoud bevat dan wel ranzige inhoud oid, vind ik dat je wel een waarschuwinkje mag geven.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op dit moment ben jij de enige die er over klaagt.
Ja dat ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is toch wel te doen, vooral als je nu stopt met fokken.
Doeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen.
Ik spreek jullie later.
Ik kom sowieso nog een keer terug.
Doei XXXX
Van mij wel, maar denk dat mijn ouders dat niet heel tof vinden.quote:
Nee, kan ook wel iets minder lugubers zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
'arm, arm dier' gaf je geen indicatie dat het wel eens naar kon zijn?
SPOILER: arme aap (nee, geen bloed of open of bah, gewoon zielig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je?
Maar de link zelf zei in jouw geval idd al genoeg.
En toch kliktte ikNIEUW: Foto's!
Dat zeg je tegen mijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet in die mate nee. Maar gebruik je eigen hersens.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen.
Ik spreek jullie later.
Doei XXXX
Laatste bad dat ik heb gehad was in November. En puur omdat dat toen de enige oplossing was om even geen last van die klote huiduitslag, die ik toen had, te hebben..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen bad.
Laatste keer bad was in een hotelletje afgelopen april.
Dat was dan direct ook wel héél fijn.
De reden ontging mij ook totaal dat ze het uberhaupt ging posten... Dus vandaar dat ik dat zo zei ipv enkelt over een waarschuwing.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een waarschuwing zou best kunnen ja, maar zeg dat dan ipv niet posten.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, kan ook wel iets minder lugubers zijnIk vind die aap vrolijk kijkenSPOILER: arme aap (nee, geen bloed of open of bah, gewoon zielig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je?
En toch kliktte ik![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, kan ook wel iets minder lugubers zijnIk vind het niet luguber, gewoon een open wond, geen bloed niks. En de link gaf ook genoeg info.SPOILER: arme aap (nee, geen bloed of open of bah, gewoon zielig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je?
En toch kliktte ik
Nou ja, het zal wel. KT is weer eens de enige die op mij moet janken, dus ik neem het allemaal niet meer zo serieus.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Meh, dat is een mindere reden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laatste bad dat ik heb gehad was in November. En puur omdat dat toen de enige oplossing was om even geen last van die klote huiduitslag, die ik toen had, te hebben..
sterkte met mailenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen.
Ik spreek jullie later.
Doei XXXX
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van mij wel, maar denk dat mijn ouders dat niet heel tof vinden.
Ik snap je wel hoor, ik heb er zelf alleen niet zoveel problemen mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De reden ontging mij ook totaal dat ze het uberhaupt ging posten... Dus vandaar dat ik dat zo zei ipv enkelt over een waarschuwing.
Werkse!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
ff poopscoopen en dan de deur uit.
Groetjes.![]()
Fijne dag verder!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
Groetjes.![]()
Doegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
Groetjes.![]()
Oki.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, ik heb er zelf alleen niet zoveel problemen mee.Zou je er nu wel over op willen houden? Je hebt je punt gemaakt denk ik, en volgende x misschien even wat beter kijken.
Dankjequote:
Zou het dan toch aan de dinsdag liggen? 2 weken geleden had ik dat ook al, op dinsdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef TheClown1 het volgende:
gisteren ging de dag te snel terwijl ik dat niet wilde en vandaag lijken minuten wel uren...
Ik ga gewoon iedere maand vijf schilderijen verkopen, hoef ik nooit meer te werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
En geen uitdagend werkOver 12 weken loopt mijn contract af
*zoekt naar vacatures voor ~8 maanden*
ja dat ook maar er is nog iets. ik moet iets ophalen na het werk en daar ben ik wel een beetje zenuwachtig voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou het dan toch aan de dinsdag liggen? 2 weken geleden had ik dat ook al, op dinsdag
De reden dat je dit überhaupt post ontgaat mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef kingtoppie het volgende:
360P filmpjes van youtube laden niet
Failquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
Dus je koopt een organizervullng van de hema
omdat je een hema organizer hebt
Past ie niet
Echt rete irritant zeg
Theoretisch gezien werk je dan wel, maar het is ook je passiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iedere maand vijf schilderijen verkopen, hoef ik nooit meer te werken*droomt verder.
Wat is het?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:28 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ja dat ook maar er is nog iets. ik moet iets ophalen na het werk en daar ben ik wel een beetje zenuwachtig voor.
wil het afgewerkt hebben...
wat schilder je zoal....ik heb nog een hele witte muur die ik graag met iets wil vullen maar weet niet watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iedere maand vijf schilderijen verkopen, hoef ik nooit meer te werken*droomt verder.
Had je dat vorig jaar niet ook al?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
Dus je koopt een organizervullng van de hema
omdat je een hema organizer hebt
Past ie niet
Echt rete irritant zeg
Volgende maand als het goed is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
euhm, hoe zit dat met die creditcard?
Ik heb dus gister een ticket gekocht en betaald, maar hij is nog nergens afgeschreven enzo
Zie Fobo, daar staat wel wat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wat schilder je zoal....ik heb nog een hele witte muur die ik graag met iets wil vullen maar weet niet wat
Over een tijdje krijg je een afschrijving van je bank en word je geacht het of te betalen of word het binnen 2 weken van je rekening afgeschreven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb dus gister een ticket gekocht en betaald, maar hij is nog nergens afgeschreven enzo
welke cc heb je? ik heb visa via anwb en ik krijg elke 22ste van de maand een overzicht van de betalingen die ik heb gedaan de afgelopen maand. ik heb dan tot de 10e van de volgende maand om alles te betalen dan wel in termijnen (in termijnen is + rente)....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
en dan? Dan gaat het van mijn gewone rekening af ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Over een tijdje krijg je een afschrijving van je bank en word je geacht het of te betalen of word het binnen 2 weken van je rekening afgeschreven.
Ik heb van de ING, studentenkaart. Is mijn 1e boeking met dat dingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
welke cc heb je? ik heb visa via anwb en ik krijg elke 22ste van de maand een overzicht van de betalingen die ik heb gedaan de afgelopen maand. ik heb dan tot de 10e van de volgende maand om alles te betalen dan wel in termijnen (in termijnen is + rente)....
Jij hebt je goed voorberreid voor je zo'n ding aanvroegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan? Dan gaat het van mijn gewone rekening af ofzo?
Geen idee, verder weet ik het nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan? Dan gaat het van mijn gewone rekening af ofzo?
uhmquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Had je dat vorig jaar niet ook al?
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij hebt je goed voorberreid voor je zo'n ding aanvroeg
En dan ga je niet eerst onderzoeken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeMijn pa zei dat ik zo'n kaar moest aanvragen, want hij wilde dat ticket niet voorschieten
Hij zei: Aldo, je bent nu 19 je doet het maar mooi zelf
schoot first, think laterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij hebt je goed voorberreid voor je zo'n ding aanvroeg
Heb je daar je rekeningnummer van je betaalrekening moeten geven?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik heb van de ING, studentenkaart. Is mijn 1e boeking met dat ding
Dus dacht je, ik doe het gewoon! Zonder me in te lezen, dat kan ik wel navragen op de FOK!squote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeMijn pa zei dat ik zo'n kaar moest aanvragen, want hij wilde dat ticket niet voorschieten
Hij zei: Aldo, je bent nu 19 je doet het maar mooi zelf
Jij meteen "er kan nog meer bij"?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik weer. Stop ik appel in mijn mond om even wat te typen, komt collega langs: "Je hebt wat in je mond"
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan ga je niet eerst onderzoeken?
Gewoon grommen, snapt die wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik weer. Stop ik appel in mijn mond om even wat te typen, komt collega langs: "Je hebt wat in je mond"
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je daar je rekeningnummer van je betaalrekening moeten geven?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus dacht je, ik doe het gewoon! Zonder me in te lezen, dat kan ik wel navragen op de FOK!s.
Dan zal het waarschijnlijk volgende maand van je rekening af gehaald wordenquote:
Maar dan maak ik winst op de rentequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk volgende maand van je rekening af gehaald worden
Bij een creditcard maak je nooit winst hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan maak ik winst op de rente
Nee.quote:
Ja dat weet ik nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neewant anders kon ik geen ticket boeken
En daarnaast kost zo'n kaart van de ING toch niets
quote:
Ik zei ja.quote:
Nee, maar ik heb toch nog 1 maand rente?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij een creditcard maak je nooit winst hoor
Het enige wat ik getypt had als reactie op die post was of ze het niet zou willen posten volgens mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke, Ik had een fucking ontplofffende orka verwacht na t relaas van KT, Dit is zielig, maar niet smerig!
Of het een maand is weet ik niet dat staat namelijk in je reglement.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb toch nog 1 maand rente?
dat is 60* 1,04^1/12 = 60.196
dus dan heb ik mooi 19,6 cent gepakt
Nee...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan maak ik winst op de rente
Die verdient eraanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
Maarja, een bank zal er wel niet verlies op gaan draaien
ach ja, fuck it
natuurlijkquote:
Punt is... Je hoeft alleen geen rente over je betaalde inkopen te doen, maar die betaalde inkopen die komen niet op je spaarrekening te staan oid..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb toch nog 1 maand rente?
dat is 60* 1,04^1/12 = 60.196
dus dan heb ik mooi 19,6 cent gepakt
En een gratis kaart verstrekken aan studentenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
natuurlijkanders zouden ze die service niet verlenen
Iig was het kaartje soort van gratisquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
En een gratis kaart verstrekken aan studenten
Toch wel service te noemen toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
En een gratis kaart verstrekken aan studenten
kwam er een mooie meid voorbij in een rode jurk?quote:
Ff uitkijken dat je niet de pijp uitgaat.quote:
Je betaald die kaart toch wel terug. Dus service is het niet echtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel service te noemen toch?
Nee ik zit op een bureaustoel achter mijn scherm met FOK open en de luxaflex dicht, maar in dit gehucht loopt er toch geen mooie meid rondquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
kwam er een mooie meid voorbij in een rode jurk?
Oh neuh tis al minder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff uitkijken dat je niet de pijp uitgaat.
Blijft het doorgaan? Of zijn het gewoon kloppingen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik vroeg alleen maar hoe het met je ging![]()
Keb wel eens kloppingen, maar dat duurt 1 tel per keer dat het gebeurt oid...quote:
Wel iets langer dan dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wel eens kloppingen, maar dat duurt 1 tel per keer dat het gebeurt oid...
sommige vrouwen hebben dat effect héquote:
het had echt briljant geweest als je verder gewoon een uurtje ff nergens meer op had gereageerdquote:
I knowquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
sommige vrouwen hebben dat effect hé
ik heb het wel vaker gehad. Niet zo zeer sneller maar intenser ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff oppassen gaat het vaker voorkomen.
Fuckquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het had echt briljant geweest als je verder gewoon een uurtje ff nergens meer op had gereageerd
zieke maar goede grap inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het had echt briljant geweest als je verder gewoon een uurtje ff nergens meer op had gereageerd
Radiohead vs Dave Brubeck - Five Step (mashup by Overdub)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
Cryo, hoe heette dat jazz nummer van 15 step van radiohead ook weer?
Je bent een held dat weetje toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Radiohead vs Dave Brubeck - Five Step (mashup by Overdub)
Ik hoor wel eens ietsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent een held dat weetje toch?
Niet gelijk zo paniekeren!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff oppassen gaat het vaker voorkomen.
Meh, ik ben 20 en ik heb totaal geen spanning ofzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet gelijk zo paniekeren!
Ik heb regelmatig hartkloppingen, en daarvoor al regelmatig hartfilmpjes gehad, Hangt meestal samen met spanning ofzo. Ik leef er in ieder geval al mee vanaf mijn 15e, en ik ben er ook nog steeds!
Eens, ijskoude benen.quote:
Staatsrecht is idd saai, ondanks dat t niet echt moeilijk is. Ik ga ff pitten in de bus denk ik.quote:
wat studeer je precies? en welk boek?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Staatsrecht is idd saai, ondanks dat t niet echt moeilijk is. Ik ga ff pitten in de bus denk ik.
Haai
pitten in de busquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Staatsrecht is idd saai, ondanks dat t niet echt moeilijk is. Ik ga ff pitten in de bus denk ik.
Haai
Ja, straks wordt je boek gejatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pitten in de bus
let op je spullen he
Sociaal Juridische Dienstverlening, boek wat ik aan het lezen was: Hoofdlijnen Nederlands Recht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wat studeer je precies? en welk boek?
Soms gebeurt het wel eens, ook wel als je teveel suiker hebt gegeten of teveel koffie hebt gedronken, Anders gewoon ff in de gaten houdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik ben 20 en ik heb totaal geen spanning ofzo.
[..]
Eens, ijskoude benen.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet gelijk zo paniekeren!
Ik heb regelmatig hartkloppingen, en daarvoor al regelmatig hartfilmpjes gehad, Hangt meestal samen met spanning ofzo. Ik leef er in ieder geval al mee vanaf mijn 15e, en ik ben er ook nog steeds!
Komt wel goed, ik slaap nooit heel diep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pitten in de bus
let op je spullen he
die is ook pittig om doorheen te komen. veel plezierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening, boek wat ik aan het lezen was: Hoofdlijnen Nederlands Recht.
Faal, ik las hoofdpijnen nederlands rechtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening, boek wat ik aan het lezen was: Hoofdlijnen Nederlands Recht.
Lucky bag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik slaap nooit heel diep.Tas tussen de benen.
ok danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik slaap nooit heel diep.Tas tussen de benen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, straks wordt je boek gejat![]()
Kan je de dief ff laten zo terug vinden omdat ie in slaap is gevallen
Seems legit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Faal, ik las hoofdpijnen nederlands recht
Lijkt me wel een goede grap, om iemands boek te jatten van iemand die in slaap is gevallen... Ertegenover gaan zitten met hetzelfde boek en dan ook gaan slapen.quote:
U jelly?quote:
Lol, op zich ...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede grap, om iemands boek te jatten van iemand die in slaap is gevallen... Ertegenover gaan zitten met hetzelfde boek en dan ook gaan slapen.
Ik at net een appel, had 4 boterhammen met pindakaas, 2 boterhammen chocoladepasta op, 1 beker chocomelk en 1 kippenboullion.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Soms gebeurt het wel eens, ook wel als je teveel suiker hebt gegeten of teveel koffie hebt gedronken, Anders gewoon ff in de gaten houden
anders ik wel....quote:
Gaan (sommige) mensen niet leuk vinden though, maarja beetje schijt hebben aan anderen wat dat betrefd is niet zo erg.quote:
Holle bolle geijssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik at net een appel, had 4 boterhammen met pindakaas, 2 boterhammen chocoladepasta op, 1 beker chocomelk en 1 kippenboullion.
Hard wegrennenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Als ik ga slapen in de bus, kan ik daarna een lading kots opruimen.
Zo heel veel is dat niet hoor. Eerst at ik nog 2 boterhammen extra. Maar nog verkouden dus kan ik niet zo snel etenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Holle bolle geijssssssssssssssssss
Daar heb je dat ding toch voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:13 schreef Cryothic het volgende:
ik vermoed... dat m'n regenpak straks best wel eens van pas kan komen
quote:
Hoeveel bammekes per dag dan? Ik nam der vorig jaar 8 mee naar school altijd nomnomnom en dronk 1.5 liter volle melk...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo heel veel is dat niet hoor. Eerst at ik nog 2 boterhammen extra. Maar nog verkouden dus kan ik niet zo snel eten.
En ik noemde mezelf vroeger altijd Gijs
Ophijsen danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Maar alsnog iets te groot, waardoor het kruis wat te laag hangt, wat niet lekker fietst
Btw...
![]()
![]()
![]()
Haalt het niet bij het origineel, met name dankzij die overijverige drummer, maar damn, wel een lekkere versie hoor.
Eerst 4, toen 6, toen 8, toen 10 maar dat kreeg ik niet snel genoeg weg dus weer 8,en nu 6.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel bammekes per dag dan? Ik nam der vorig jaar 8 mee naar school altijd nomnomnom en dronk 1.5 liter volle melk...
op 1 of andere manier zijn die pijpen dan weer te kort.quote:
ik ben juist aan het afbouwen. Van 8, naar 6, naar 4, soms 3...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst 4, toen 6, toen 8, toen 10 maar dat kreeg ik niet snel genoeg weg dus weer 8,en nu 6.
ik zou HUGE worden als ik dat deed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel bammekes per dag dan? Ik nam der vorig jaar 8 mee naar school altijd nomnomnom en dronk 1.5 liter volle melk...
Wtf das wel heel apart jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
op 1 of andere manier zijn die pijpen dan weer te kort.
Het is echt een bizar model.
Het elastiek kan ik tot net onder m´n borst optrekken... maar de pijpen zijn dan veel te kort![]()
Maar goed... het houd me droog
[..]
ik ben juist aan het afbouwen. Van 8, naar 6, naar 4, soms 3...
aangezien de weegschaal gisteren 102 zei mag dat ook wel...![]()
hoe lang ben je dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
op 1 of andere manier zijn die pijpen dan weer te kort.
Het is echt een bizar model.
Het elastiek kan ik tot net onder m´n borst optrekken... maar de pijpen zijn dan veel te kort![]()
Maar goed... het houd me droog
[..]
ik ben juist aan het afbouwen. Van 8, naar 6, naar 4, soms 3...
aangezien de weegschaal gisteren 102 zei mag dat ook wel...![]()
Van 10x10cm of wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
Twee vierkante schildersdoekjes voor 5 euro. Is leuk kopen.
Ik /-15, jij +15 ofzo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wtf das wel heel apart ja
Haha, ik zou dat niet vol kunnen houden denk ik..
Als we het gewichtsverschil nu eens delen, zijn we allebei tevreden denk ik zo
1,93quote:
prima cijfers als je het mij vraagt. ben 1m95 en ook 105kg...quote:
Thuis ook weer 4 boterhammen zo, en avond eten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:23 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik zou HUGE worden als ik dat deed.
ik eet 1 broodje kaas in de ochtend met koffie en neem 4 broodjes mee...
Klein tikkie aan de zware kant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:26 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
prima cijfers als je het mij vraagt. ben 1m95 en ook 105kg...
Het verschil is iets groter (quote:
Euw, dat valt wel meequote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef TheClown1 het volgende:
5 broodjes op 1 dag. 2 koppen koffie en de rest water en dan avondeten...geen snacks en dergelijk. al een tijdje niet.
2 jaar geleden motorongeluk gehad. kwam iets 20kg aan en zag er niet uit. nu weer een beetje op gewicht...
Dat is serieus echt spotgoedkoopquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het verschil is iets groter (), maar daar ben ik ook al tevreden mee
[..]
Euw, dat valt wel mee
ik reed in een rotonde en een auto dacht dat hij em zo ff voor kon gooien. ik vloog over zijn motorkap. gelukkig altijd bescherming aan. niets gebroken (behalve mijn trotsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gebeurd als ik vragen mag?
En rijd je nog steeds/alweer motor?
Yeah \m/quote:
Nicequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is serieus echt spotgoedkoop. Normaal kosten ze 10 euro per stuk.
Eigenlijk een beetje een "standaard" ongeluk dus voor motorrijdersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik reed in een rotonde en een auto dacht dat hij em zo ff voor kon gooien. ik vloog over zijn motorkap. gelukkig altijd bescherming aan. niets gebroken (behalve mijn trots)
spieren rondom rechterschouder geschuurd en toen kon ik amper trainen. speelde toen basketball. ik at wel gewoon door zoals altijd en zo kom je gauw genoeg 20kg aan.
ik was redelijk snel weer op de motor. rijd nu nog steeds...heerlijk is het.
Op de bank of zo wel, in de bus wat minder. Eigenlijk moet ik echt slapen straks, maar ik heb werk.quote:
Ga 's avonds eerder slapen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de bank of zo wel, in de bus wat minder. Eigenlijk moet ik echt slapen straks, maar ik heb werk.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dus, terugkijkend op eerder vandaag, voelde je je toen best goed
Dat sowieso, maar ik heb n hoop te doen.quote:
Nicequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:35 schreef TheClown1 het volgende:
yamaha r6. zal ff een foto opzoeken thuis en posten...
Hard werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik heb n hoop te doen.
Dan zal ik je niet lastig vallen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik heb n hoop te doen.
Ik ga mn best doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hard werken![]()
En moeier én eerder klaar met werken, win-win situatie
Jij valt me niet lastig. Ik ben nog niet eens thuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je niet lastig vallen.
zou ik graag willen. niet echt goede timing. 27 okt ben ik 2 jaar getrouwd dus dat wordt groot gevierd en denk dat ik dan 28ste niet kan rijden..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Mocht je zin hebben, 28 oktober hebben we een motor ritje van FOK!
Met een pannenkoek stop en snert aan het eind @ myplace
Heerlijk, stukje betaald-autorijden door het land.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:39 schreef JJH het volgende:
Doodkalm tot nu toe, straks mss wel ff naar amsterdam.
Ahhh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij valt me niet lastig. Ik ben nog niet eens thuis.
Hmm ik kan me voorstellen dat het niet verstandig is om te rijden dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zou ik graag willen. niet echt goede timing. 27 okt ben ik 2 jaar getrouwd dus dat wordt groot gevierd en denk dat ik dan 28ste niet kan rijden..
Dank je.quote:
dank je wel. ben nog steeds aan het nadenken over het cadeau voor haar.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik kan me voorstellen dat het niet verstandig is om te rijden dan.
Gefeliciteerd alvast
Vroegah luisterde ik dat ook altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:42 schreef Cryothic het volgende:
Mag ik er nog eens een compleet ander muziekje in gooie in een genre dat ik hier nog niet voorbij heb zien komen?
![]()
Zo op z'n tijd erg lekker tussen het gitaar geweld door
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vroegah luisterde ik dat ook altijd![]()
Zijn best wel helden die D-block & S-te-fan, maar ook NoizecontrollersPsycko Punks oid ook erg vetjes
Jij bent heul niet oudquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is dat ik al oud ben anders had ik wel naar defqon gewild
Headhunterz, Wildstylez... ook lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vroegah luisterde ik dat ook altijd![]()
Zijn best wel helden die D-block & S-te-fan, maar ook NoizecontrollersPsycko Punks oid ook erg vetjes
Truequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Headhunterz, Wildstylez... ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |