SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
15 euro is wel duur, kunnen we niet 14,50 aanhouden?BITCHSLAP !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
15 euro is wel duur, kunnen we niet 14,50 aanhouden?Ik vind 2.50 een beter bedrag. Iedereen kan toch bij de wibra en action shoppen? Het gaat om het gebaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar heb jij ook weer een punt.. Maar dan niet teveel cadeautjes want dan wordt verzenden weer zo duurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind 2.50 een beter bedrag. Iedereen kan toch bij de wibra en action shoppen? Het gaat om het gebaar.
IK HEB HEUL GEEN 85 KEER GEZEURD!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
Voor iedereen die zeurt; is het een euro meer. Schaar zit al aan 100 euro![]()
Eerste complete pm is binnenquote:
ik heb 'm even geplugd op den feesboekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
ThxJullie hebben nog anderhalve week; dus nog ruim de tijd (maar ik wou em toch even bumpen zodat dit topic niet vergeten werd
)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 'm even geplugd op den feesboek
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef Dwyn het volgende:
15 euro totaal exclusief verzendkosten dus?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk zonde.. Als nou niemand meer had gereageerd hadden Milka en Skjoe samen secret santa kunnen doen. O WAT EEN VERRASSING, VAN WIE ZOU M'N KADO ZIJN?
![]()
![]()
![]()
waarom twijfelt iedereen daarover? Het gaat om de fun, niet om de spullenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik twijfel nog. Weet niet in hoeverre ik wensen van 15 euro kan bedenken...
Ik zeg alleen dat ik het jammer vond. Maar bambi kan ook niks verzinnen; dus je bent niet de enige. Dat bedoelde ik eerderquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Heb ik het weer gedaan![]()
Maar goed Priemke je hebt een PM van mij
Ik had je net een PM gestuurdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het jammer vond. Maar bambi kan ook niks verzinnen; dus je bent niet de enige. Dat bedoelde ik eerder
En het is absoluut géén verplichting hé! Voel je je nu niet verplicht ofzo
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Deelnemers:
- Skjoe - PM ontvangen
- Schaar - PM ontvangen
- Milka - PM ontvangen
- Bambi - (halve) PM ontvangen
- Swarte - PM ontvangen
- Mss
- Miss_Cong
- Lindy
- Debs
Zouden de dames waar ik nog niks van heb ontvangen; kunnen laten weten of ze nog meedoen?
Dan kan ik zo snel mogelijk gaan koppelen![]()
PM verstuurd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Deelnemers:
- Skjoe - PM ontvangen
- Schaar - PM ontvangen
- Milka - PM ontvangen
- Bambi - (halve) PM ontvangen
- Swarte - PM ontvangen
- Mss
- Miss_Cong
- Lindy
- Debs
Zouden de dames waar ik nog niks van heb ontvangen; kunnen laten weten of ze nog meedoen?
Dan kan ik zo snel mogelijk gaan koppelen![]()
Nopequote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
En nu moet ik meer dan een maand verzwijgen wie wie heeft. OW GOD WHYYY![]()
![]()
Ik ben al zo goed als klaar met shoppenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
Hallon ballon ! Ik was benieuwd of jullie er een beetje uitkwamen
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben al zo goed als klaar met shoppen![]()
Shoppen
quote:
Ik moet nog beginnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
Woeiiiquote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG we mogen al bijna gaan versturen
Wat is eigenlijk de bedoeling als je gaat versturen en als je gaat ontvangen en zulks? Pakken we allemaal tegelijk uit als het laatste pakket binnen is gekomen, of ga je gelijk graaien zodra je het binnenkrijgt?
Nopequote:Op woensdag 12 december 2012 08:55 schreef PriemGirl het volgende:
Hallo hallo meidenHoe is het hier? Nog niemand iets ontvangen?
Waarheidquote:Op woensdag 12 december 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga er niks over zeggen want daarmee kun je jezelf ook verraden
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarheid
Ik wacht 'geduldig' af![]()
WEET JE HOELANG IK MN MOND AL MOET HOUDENquote:
Misschien mag je wel even in de krasschuur van skjoequote:Op woensdag 12 december 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WEET JE HOELANG IK MN MOND AL MOET HOUDEN![]()
![]()
*gaat wiegen*
![]()
![]()
Geef ik jullie voldoende tijd om te zoeken naar cadeaus endezulks; is het weer niet goedquote:Op woensdag 12 december 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
DAN HAD JE ONS NIET ZO VEEL TIJD MOETEN GEVEN![]()
Datquote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Cadeau's heb ik allang binnen. Cadeau inpakken en versturen vergeet ik steeds.
Zovelen enthousiasme ookquote:
Ik kom ze persoonlijk slaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Of er is nog niets verstuurd![]()
Als mensen maar niet gaan zeggen dat ze geen tijd hadden
Allemaal een digitale cadeaubon van bol . comquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Of er is nog niets verstuurd![]()
Als mensen maar niet gaan zeggen dat ze geen tijd hadden
OMG SCHAAR HEEFT IEDEREENquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Allemaal een digitale cadeaubon van bol . com
quote:
WAT WAS DAT NIET DE BEDOELING DAN?quote:
SSST! Nie verraaiequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT WAS DAT NIET DE BEDOELING DAN?![]()
![]()
WAT IS DEZEN! hoezo zijn tentamens belangrijker dan ons?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef Lindytje het volgende:
Na mijn 6 (!!) tentamens zijn jullie de eersten schatjens
Omdat 6x6 is 36 studiepuntenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAT IS DEZEN! hoezo zijn tentamens belangrijker dan ons?*gaat wiegen*
Ja jonguh, denk je daar echt dat ik daar aan gedacht heb, met mijn zeef-hoofd??quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens zijn de lootjes al 6,5 week geleden getrokken!![]()
![]()
ZOMG JE MAG JEZELF NIET VERRADEN!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja jonguh, denk je daar echt dat ik daar aan gedacht heb, met mijn zeef-hoofd??
En morgen is mijn laatste tentamenJe krijgt je pakje voor kerst hoor skjoe
![]()
OH KUT!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG JE MAG JEZELF NIET VERRADEN!
Meh... ik reken op 3 van de 6 herrenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
zijn je tentamens wel goed gegaan?
anders stuurt ze samson op je af oh zo!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Als het maar voor kerst overal wordt afgeleverd....
Zou best teleurgesteld zijn als een deel na kerst pas wordt geleverd![]()
![]()
EN BEGIN NIET OVER GEEN TIJD VERREKTE LUMMELS![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meh... ik reken op 3 van de 6 herrenMaar dat is minder dan normaal: 100% herren
Ja want die is beangstigend.......................quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders stuurt ze samson op je af oh zo!
Auchquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meh... ik reken op 3 van de 6 herrenMaar dat is minder dan normaal: 100% herren
bind een kat op z'n rug!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want die is beangstigend.......................![]()
Oh, daar mag je best om lachen hoorquote:
Zo laat nogquote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik kreeg gisteravond om 22 uur m'n pakketje binnen, maar was al onderweg naar bed dus ik ga vanavond op het gemak uitpakken.
22uquote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik kreeg gisteravond om 22 uur m'n pakketje binnen, maar was al onderweg naar bed dus ik ga vanavond op het gemak uitpakken.
arme priem.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
22u
MAAR YAAAYYY SPANNEND WAT WAT WAT WHIIIIHIHIHIHIIIII![]()
![]()
GOH VAN WIE ZOU HET ZIJN![]()
Nee? Okay
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
HET IS NIET VAN LINDY WANT DAT WEET IK ZEKER HA!
Is ie al open? Heb je al geraden? Foto's? Verslag?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ie al open? Heb je al geraden? Foto's? Verslag?
Ik ben verder niet pushy ofzo hoor![]()
Whiiiiiiiiquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef milka82 het volgende:
Godvernondeju net een heel verslag getikt, klik ik hem weg...
Bridgewater is het merk, te koop bij www.eigenstekje.nl en bij Coppelmans hebben ze ze ook volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef Mirjam het volgende:
![]()
(ik wil wel weten waar die geurkaarsjes vandaankwamen, klinkt lekkor)
Tofheidquote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bridgewater is het merk, te koop bij www.eigenstekje.nl en bij Coppelmans hebben ze ze ook volgens mij.
Hier zitten ook interieurwinkeltjes, zal er eens kijken of ze ze daar ook hebben, vast welquote:Op woensdag 19 december 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, ik zie dat ze ze niet online verkopen.
Baas! ik heb geen leven, ik lees wel SC maar ik post niet altijd, heb soms weinig interessants te melden... 30 joe know...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Gnork![]()
Ja, ik dacht dat weet Milka toch niet want die post zo weinig!
Gaat ze gvd de hele SC teruglezen
Het is wel hele dure chocolade hoor!
Zijn de kaarsjes goed?
Mijn gedicht, ofja het plaatje bij het gedichtquote:Op woensdag 19 december 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, wat was dan jouw hint om te raden dat het van jou kwam?
Die clown jongeuhhhhhquote:Op woensdag 19 december 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, wat was dan jouw hint om te raden dat het van jou kwam?
Ja? Fijn, top! Ze hadden er wel honderd miljoen en op een gegeven moment ruiken ze allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2012 14:05 schreef milka82 het volgende:
ooooh, ze ruiken heerlijk die kaarsjes! Heel erg bedankt Skjoe!
Ja ! Misschien dat ik het wel raadquote:
Nagels jonge, haren wassen, bloggen dit dat allesquote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hoax, het is avond en je hebt een poets!
Welke persoon is op al die foto's vervangen voor Derpina?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:20 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik kreeg dus gister om 22 uur (!) nog een pakketje aangeboden en ik wist wel meteen dat het Secret Santa moest zijn, want holo papier.
[ afbeelding ]
Vandaag na het werk direct gaan uitpakken en in mijn pakketje bevonden zich
[ afbeelding ]
2x Essence topcoat(ik drink dat spul zo ongeveer
)
Kneipp handcreme
En een Kate Moss lipstick (kleur 101)![]()
![]()
Maar goed, ik heb dus geen idee wie mijn SS'er is! Dit is het kaartje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het nietquote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welke persoon is op al die foto's vervangen voor Derpina?![]()
Ermahgerd blondine! Denk es aan de deelnemers, streep jezelf, mij en Lindy af en probeer het nog esquote:
Dat dat dat sneller sneller sneller heb nog 8min en dan zie ik het pas om 18u30 en dat is te lang..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 20-12-2012 17:15:53 ]disclaimer
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik kwam dus thuis en bb douwde meteen een pakje in mijn handen
Uiteraard ging ik eerst een biertje pakken he.
Dit is het pakje:
[ afbeelding ]
Ik dacht meteen, " wat een matigen kutverpakking "
Gelukkig had mijn sekreet santa dat zelf ook door
[ afbeelding ]
Uit het pakje vielen vijf kleine pakjes. Mooi roze, net als ik
[ afbeelding ]
En elk pakje was begeleid door een briefjen. Ik voelde me meteen als in de SC
[ afbeelding ]
Ik wil ook een bad
[ afbeelding ]
batsen
[ afbeelding ]
Oh my, dit voorspelt weinig goeds
[ afbeelding ]
Maar ze was ook nog braaf:
[ afbeelding ]
En wat zat er nu allemaal in?
Nou, Veul!
[ afbeelding ]
Sekreet Santa, de lokale Action loves you
Ben er blij mee, heb me ziek gelachen
En wie o wie...Whihi ik wist het al bij EINZ GENIET op de verpakkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar leuke cadeaus SQ! En leuke begeleidende briefjes![]()
ja hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODVERHOERENKUTVERPAKKING IK GEEF BUBS DE SCHULD!
(wil je die foto wel weghalen/censureren ivm achternaam?)
Ik vond 'm wel makkelijk!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik dacht nog "velen subtielen hints, want PZWEI uit Duitsland waar ik was en die glitter holo speldjes had ik ook". Toen dacht ik "veul te subtiel, ik doe er zeer matigen briefjes bij en dan weet ze het wel want Skjoe genie"..
Maar dezen is wel zeer matigHad het ook echt niet gezien en dit is zelfs de eerste keer dat ik een pakketje heb verstuurd zonder afzender erop
quote:
ik vind ze redelijk briljant jaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Vind je die kerstmuts-oorbellen niet baas?Ik zag ze in Duitsland en dacht DAT ZIJN PAS TOFFEN OORBELLEN!
![]()
![]()
![]()
iedereen weet dat behalve debster zelfquote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehe ik zag meteen dat die voor SQ van Schaar wasEn ik denk dat ik wel weet wie de SS van Debster is
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en als je die kralen-oorbellen niet mooi vind doe je maar net alsof, want die heb ik zelf gemaakt![]()
oh ja, zo ben ik zelf ook welquote:Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb het met veel plezier allemaal voor je gekocht Skjoe![]()
Zat regelmatig in de winkel te gnorken van "o dan doe ik dit en dan zet ik dat erbij, hihi ik ben garpig"
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat zou wel een zeer goeden matigen Priemactie zijn
ja, ik ben erg goed te foppen somsquote:Op donderdag 20 december 2012 18:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij dacht jij wel echt dat Lin jou had of niet SQ?
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben erg goed te foppen soms
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop dat ik de laatste ben, dan hoef ik geen moeilijken hints te raden die ik dan weer niet vat
Dan moet je eerst zelf sturenquote:
[..]
Misschien heb ik dat wel allang gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je eerst zelf sturen![]()
Voor wat hoort wat
Waar heeft die actie zijn oorsprong gevonden? Die heb ik gemistquote:Op donderdag 20 december 2012 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vond het zo fantastisch
Had lin al ge-appt erover ook
![]()
Goeien actie lin
Het was briljant subtielquote:Op donderdag 20 december 2012 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar heeft die actie zijn oorsprong gevonden? Die heb ik gemist.
Was het mooi subtiel?
Ik denk het... Ik weet het nog nietquote:Op woensdag 19 december 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien kijkt Debs te weinig chickflicks
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het... Ik weet het nog niet
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wacht eens even..... Ben jij het?
Waarom denk je dat danquote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
LOOOOOLquote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanwege je nickname en de plaatjesquote:Op donderdag 20 december 2012 20:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dan![]()
Nee nee ! Zoals cif het altijd tegen mij zegt: Ik lach je toequote:
Score!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanwege je nickname en de plaatjes.
ja moar moar moarrrrrrquote:
In theorie is de 24e de laatste dag dat het aan mag komen toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ja moar moar moarrrrrr![]()
![]()
Diegene die te laat is met versturen; ga ik gruwelijk aanranden bij de volgende meet![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ja moar moar moarrrrrr![]()
![]()
Diegene die te laat is met versturen; ga ik gruwelijk aanranden bij de volgende meet![]()
Ik ben niet zo snuggerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Score!![]()
Ghehe, wist ff geen andere hints te bedenken dus gokte erop dat dit wel te doen was![]()
Maar ben blij dat je je cadeaus leuk vindt!
Ben blij dat ie bevalt!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snugger.
Heb m'n lipstick al veel gedragen het is echt zo'n mooie kleur voor me, wel zichtbaar maar niet opvallend.
pic van de kleur?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snugger.
Heb m'n lipstick al veel gedragen het is echt zo'n mooie kleur voor me, wel zichtbaar maar niet opvallend.
Ik heb er 3 van die matte serie waar die roze van Debsterr ook bijhoort. Ik vind ze ook heel fijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een Kate Moss lipstick en die is erg fijn
mooi!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet op mijn hoofd maar wel hier
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In theorie is de 24e de laatste dag dat het aan mag komen toch?
Krijg ik anders mijn geld terug einz?
o wait
Van de vorige collectie danquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een nude in een zwarte koker...
Verkeerden topique Speesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme die leuke vriendin van m'n moeder zit thuis
Super veel zin in na 2 uur reizen
Echt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
En bambi is er pas zondag weer ermahgerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |