abonnement Unibet Coolblue
pi_117497799
Via bedrijven als www.buzzer.nl en www.theinsiders.eu kan je producten testen. Het is vaak de bedoeling dat je samples aan vrienden, familie en kennissen uitdeelt. Meedoen is gratis, soms moet je betalen voor de overname van elektrische apparaten. Je mag deze uiteraard ook terugsturen. Wanneer je je inschrijft, krijg je vanzelf een mail wanneer er een nieuwe actie is.

Buzz on w/

Wie is er nog meer Buzzer/Insider? Deel 7
Wie is er nog meer Buzzer/Insider? Deel 6
Wie is er nog meer Buzzer/Insider? Deel 5
Wie is er nog meer Buzzer/Insider? Deel 4
Wie is er nog meer een Buzzer/Insider? Deel 3
Wie is er nog meer een Buzzer/Insider? Deel 2
Wie is er nog meer een Buzzer/Insider?

[ Bericht 28% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-10-2012 11:09:41 ]
Spoilers!
pi_117497871
Laatste reacties in het vorige topic:

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waarom niet? :D
Ik ken bijna alles al, behalve die paté, maar hij lag er vorige week niet, dus deze week weer opnieuw proberen.

Wat ik jammer vind, dat je je marktonderzoekjes (kladblokje) niet in kunt sturen, eerst ontbrak de knop op de site, en nu kan je 1 keer iets insturen. Ik heb al een hoop gesprekjes gevoerd, jammer dat ik ze niet in kan sturen. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende: [..] Nope. En sommige Appies hebben een minimaal aanbod, ik denk dat ze er dan vanuit gaan dat je even een andere opzoekt. Maar als ik eentje niet kan vinden koop ik misschien een andere uit het rijtje van de lijst dubbel :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon vreemd klinken :D Ik ga het wel proberen, ik was het afgelopen weekend vergeten.

Ik heb ook al een aantal gesprekken gevoerd, ik zit dat eigenlijk voor niets te doen dus? Heb nog niet op de site gekeken.
Spoilers!
pi_117497885
Op dit moment lopen er diverse acties:

Vitalu crackers bij Buzzer
Senseo Sarista en Tivall via Insiders

Ik heb even een klein OP'tje gemaakt.

[ Bericht 50% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-10-2012 11:10:00 ]
Spoilers!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:14:03 #4
62913 Blik
The one and Only!
pi_117498164
Ben al een tijd lang niet uitgenodigd voor het buzzen :(
pi_117498822
Die paté smaakt best wel als gewone paté ( lag trouwens ook bij de gewone paté in mijn ah en niet bij de rest van de Tivall producten). Als ik zelfs had mogen kiezen was ik zeker ook voor iets anders gegaan, maar de groenteballetjes, paprika-kaas dingetjes en de paté vond ik allemaal lekker. Moet wel goed opletten dat je ook echt Tivall producten koopt en niet de gewone ah vegetarische producten, alles lag hier naast elkaar en de verpakkingen lijken toch iets op elkaar.
pi_117498881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef Zana het volgende:
Die paté smaakt best wel als gewone paté ( lag trouwens ook bij de gewone paté in mijn ah en niet bij de rest van de Tivall producten). Als ik zelfs had mogen kiezen was ik zeker ook voor iets anders gegaan, maar de groenteballetjes, paprika-kaas dingetjes en de paté vond ik allemaal lekker. Moet wel goed opletten dat je ook echt Tivall producten koopt en niet de gewone ah vegetarische producten, alles lag hier naast elkaar en de verpakkingen lijken toch iets op elkaar.
Ik zeg steeds tegen de mensen die ik een kortingsbon geef dat ze op moeten letten dat er Tivall op de verpakking staat.
Spoilers!
pi_117498947
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb ook al een aantal gesprekken gevoerd, ik zit dat eigenlijk voor niets te doen dus? Heb nog niet op de site gekeken.
Nee, dat zijn de marktonderzoekjes, met die vragen op je kladblok. De gewone gesprekken kun je via een ander venster wel doorgeven, die zijn uiteraard ook waar het om draait.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117498963
Oh ja dat bedoel ik. Die marktonderzoekjes hebben eigenlijk geen zin.
Spoilers!
pi_117498968
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef Zana het volgende:
Die paté smaakt best wel als gewone paté ( lag trouwens ook bij de gewone paté in mijn ah en niet bij de rest van de Tivall producten).
Als het echt als vlees paté smaakt dan hoef ik het niet, maar ik probeer het wel. Kan ik het ook doorgeven dat ik het niks vind.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:53:00 #10
131278 moemoe
#teampanda
pi_117500850
Vitalu crackers pakket ontvangen afgelopen weekend. Uitdelen en promoten vind ik het leukste :P.

Meestal vind ik dat ze wel grappige promo's hebben, het spelt valt me een beetje tegen deze keer.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:53:00 #11
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117512461
Ik mag het wake up Light gaan testen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117512718
Oh jeetje... Ik mag opeens én meedoen aan de Braun test én aan de wake-up light...
Al is Braun nu al wel een tijdje terug en ik nog niks gehoord heb van het Kiala punt :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117513988
Ik (mijn moeder) mag ook de wake-up light gaan testen.
pi_117514764
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef Zana het volgende:
Die paté smaakt best wel als gewone paté ( lag trouwens ook bij de gewone paté in mijn ah en niet bij de rest van de Tivall producten). Als ik zelfs had mogen kiezen was ik zeker ook voor iets anders gegaan, maar de groenteballetjes, paprika-kaas dingetjes en de paté vond ik allemaal lekker. Moet wel goed opletten dat je ook echt Tivall producten koopt en niet de gewone ah vegetarische producten, alles lag hier naast elkaar en de verpakkingen lijken toch iets op elkaar.
De paté van Tivall ligt idd altijd bij de gewone paté, net zoals de "vlees"-waren bij de voorverpakte vleeswaren liggen.
Ik heb mij niet aangemeld, als vegetariër ken ik de producten al jaren en vind het wel tof dat vleeseters zo ook eens kennis maken met :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:03:07 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117514861
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op dit moment lopen er diverse acties:

Vitalu crackers bij Buzzer
Senseo Sarista en Tivall via Insiders

Ik heb even een klein OP'tje gemaakt.
Het hele blokkerkrantje ging over de sarista.
pi_117520623
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

De paté van Tivall ligt idd altijd bij de gewone paté, net zoals de "vlees"-waren bij de voorverpakte vleeswaren liggen.
Ik heb mij niet aangemeld, als vegetariër ken ik de producten al jaren en vind het wel tof dat vleeseters zo ook eens kennis maken met :)
Ja! Ik vermoed dat ik het daarom ook niet heb kunnen vinden, ik dacht dat het op was, omdat er ook een hoop lege schappen waren, maar ik zat vermoedelijk geheel verkeerd.
Goeie tip, en lief van je dat je je plek 'vrij' hebt gelaten voor een ander :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117521636
Heel lief!
Spoilers!
pi_117522825
Ik mag ook de wake up light gaan testen. Beetje jammer alleen dat hij in Enschede moet worden afgehaald terwijl ik sinds kort hoofdzakelijk in Zaandijk ben :P Dat wist ik nog niet toen ik mij opgaf :{
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_117527397
Wake-up light tester hier! Blij! Het is het toch fijn om 'm zelf te kunnen testen. Hij is best duur dus je koopt m ook niet zomaar even (ik niet tenminste). Heb enorme moeite met opstaan als er geen licht is (zoals deze donkere periode dus, in de zomer gaat het beter). Ik ben ontzettend benieuwd of het werkt en of mijn vriend er geen last van gaat krijgen hehe.
pi_117542670
Ik mag ook de Wake-up light gaan testen *O*. Ben sowieso benieuwd, is de eerste campagne waaraan ik mee doe/mag meedoen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:53:31 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_117542694
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:29 schreef Rockfire het volgende:
Ik mag ook de wake up light gaan testen. Beetje jammer alleen dat hij in Enschede moet worden afgehaald terwijl ik sinds kort hoofdzakelijk in Zaandijk ben :P Dat wist ik nog niet toen ik mij opgaf :{
Geen kennissen in de buurt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:41:01 #22
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_117544390
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Wake-up light tester hier! Blij! Het is het toch fijn om 'm zelf te kunnen testen. Hij is best duur dus je koopt m ook niet zomaar even (ik niet tenminste). Heb enorme moeite met opstaan als er geen licht is (zoals deze donkere periode dus, in de zomer gaat het beter). Ik ben ontzettend benieuwd of het werkt en of mijn vriend er geen last van gaat krijgen hehe.
Precies dat :D
Wij hebben zulke verschillende tijden.. dat is ff het fijne van het testen.
Ben benieuwd wanneer ik hem mag ophalen, ook ik zit erbij.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_117581998
Ik mag ook de wake up light gaan testen! Ben wel benieuwd hoop dat ik snel een mailtje van kiala krijg. Heb er niet echt goede ervaringen mee bij kiala gaat er nog wel eens wat mis helaas :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:12:18 #24
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_117593735
Vandaag ingeschreven :P ik las over de Senseo Sarista :P dit leek mij een prima idee om te testen, ben benieuwd of ik uitgelood wordt ;-)
pi_117595275
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:12 schreef makkie88 het volgende:
Vandaag ingeschreven :P ik las over de Senseo Sarista :P dit leek mij een prima idee om te testen, ben benieuwd of ik uitgelood wordt ;-)
Bof jij even. Je bent uitgeloot want volgens mij is de inschrijftermijn al verstreken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')