'neem jullie pakjes maar weer mee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Dwyn het volgende:
Ik dacht 'Jee, pakjesman!'
Waren het gelovigen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'neem jullie pakjes maar weer mee!'
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:58 schreef Dwyn het volgende:
Het was door de intercom, dan heeft zoiets toch minder effect denk ik
kankerbelgquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
RellenIs al lang geleden.
Kunnen we niks opwekken?
HE KUTHOER ! (iedereen die zich aangesproken voelt mag dit persoonlijk nemen)
Vertel!!! Rellenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een Secret Santa trauma
In OUD liep het ook niet helemaal zoals verwacht
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk pakket ! En gefeliciteerd !!Babyyyy's *rammelderammel*
dat was in de pre-bridezilla fasequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Mss het volgende:
In dat topique staat nog een mooien post van Priem!
[..]
Oh dat is echt slechtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je een waardebon van het bedrag wat er te besteden was aan cadeautjes in je pakketje vindt 'want tijdnood'
ze plannen dat toch altijd in oktober al?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je een waardebon van het bedrag wat er te besteden was aan cadeautjes in je pakketje vindt 'want tijdnood'
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze plannen dat toch altijd in oktober al?
dat is nu wel andersquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'...Wellicht als er 'lelijke clown' als hint op het kaartje had gestaan...
Naam van betrokkene mag in de PMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ergens in oktober werden de lootjes al getrokken. Ik krijg nog steeds eenop mijn gezicht als ik er aan terugdenk
ja daar moest ik ook om lachenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
mehehehe, een van die post in het oude secretsanta topic:
[..]
dat is nu wel anders![]()
nouja.. hij is niet moeders mooistequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daar moest ik ook om lachen
Tevens: lelijke clown
Ja daar moest ik ook om lollerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
mehehehe, een van die post in het oude secretsanta topic:
[..]
dat is nu wel anders![]()
IK HAD JOU OOK LELIJK KUNNEN NOEMEN LELIJKERD !!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daar moest ik ook om lachen
Tevens: lelijke clown
En voor mijn neefjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Mss het volgende:
In dat topique staat nog een mooien post van Priem!
[..]
neus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK HAD JOU OOK LELIJK KUNNEN NOEMEN LELIJKERD !!!
Goeien matigen rel veroorzaken wij
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat... dat is gewoon kwetsenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders steekt krachtsterretjes in je kont.
Skjoe zou er wat anders in stoppen, meheh
TRUTquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Intreza
Drie paar bestellen en betalen, twee paar ontvangen, voor twee paar je geld terug krijgen
Oh god ja, wie had jou nu ook al weer? Met oud ben ik er ook wel weer klaar mee na twee keer eigenlijk. Is het hiero de bedoeling dat alle pakjes vol lakjes (sinterklaasmodus, harrharrquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een Secret Santa trauma
In OUD liep het ook niet helemaal zoals verwacht
Ga dan naar de winkelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef Mss het volgende:
Ik wil online bandenplak kopen, is het nog wel redelijk goedkoop te vinden, MAAR DIE VERZENDKOSTEN.
Ja, ik heb dus geen fietsquote:
Dan blijf je thuis slotje opgelostquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Gevoelsmatig ben ik helemaal niet ziek genoeg om thuis te zitten. Maar ik ben wel net te ziek om goed te functioneren op stage. Zucht.
Dat kan wel, lootjestrekken.nl. Het probleem is dan wel dat niemand ziet wie wie heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En een kadobon in een secret-santa pakje, wat een kutactie
Maar zijn er nou geen websites waarmee je secret-santa kan uitzetten? Want ik vind het wel sneu als Priem niet mee kan doen omdat organisator
geen enkele huisgenoot met wat bandenlijm?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus geen fiets. Ik heb geen winkel op loopafstand zitten dus moet ik gaan kutten met het OV.
En dan moeten we ook de wishlists enzo openbaar maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan wel, lootjestrekken.nl. Het probleem is dan wel dat niemand ziet wie wie heeft.
Zit ik al. Maar het voelt rot om alles te missen enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan blijf je thuis slotje opgelost
Nope, eentje heeft een reparatiesetje, zónder lijm. De vorige keer heb ik die ook ergens geleend. Waarna die lijm nog ongeveer 3 maanden bij mij heeft gelegen dus dat ga ik ook niet meer doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen enkele huisgenoot met wat bandenlijm?
nee hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan moeten we ook de wishlists enzo openbaar maken?
Ik heb aardig wat tijd om handen tot ik beval, ik wil het ook wel doen/ermee helpen anders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil best mensen toewijzen want ik doe niet mee, maar dan moeten er ook 312354 pms met wishlists verstuurd worden?
Mja gewoon een excellijst maken en als ik emails krijg dan wil ik t wel doen. Ik vind pms zo kutquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat tijd om handen tot ik beval, ik wil het ook wel doen/ermee helpen anders.
Kijk maar, aanbod staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja gewoon een excellijst maken en als ik emails krijg dan wil ik t wel doen. Ik vind pms zo kut
Gelderlandplein? Die is altijd leegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
volgens goochelmaps heb je een hema op 1,5 km, dat is goed te lopen
Nee joh; vind ik niet ergquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En een kadobon in een secret-santa pakje, wat een kutactie
Maar zijn er nou geen websites waarmee je secret-santa kan uitzetten? Want ik vind het wel sneu als Priem niet mee kan doen omdat organisator
binnenhof, 3 kilometer?quote:
U sure? Ik wil het best voor je doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh; vind ik niet ergIk vind het ook vooral leuk om te doen/regelen en verslagjes over te lezen endezulks
Ik zal vanavond topic online zetten
Jup was er gisterenavond al mee bezig en lijkt me erg leuk om even te organiserenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U sure? Ik wil het best voor je doen
Mehehehquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup was er gisterenavond al mee bezig en lijkt me erg leuk om even te organiserenTenslotte weet ik dan ook al ALLES !! MOUWHAHAH
Nee? Ok
![]()
Nee maar ik heb er wel zin in dus joah
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup was er gisterenavond al mee bezig en lijkt me erg leuk om even te organiserenTenslotte weet ik dan ook al ALLES !! MOUWHAHAH
Nee? Ok
![]()
Nee maar ik heb er wel zin in dus joah
ZWEI secret santa'squote:
Beetje overkillquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
ZWEI secret santa's![]()
MOAR pakketjes![]()
![]()
Niet?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Fuck, naar boven lopen om een schone handdoek van de lijn te halen, afgeleid raken door een berg schone was, meeslepen naar beneden en opruimen, onder de douche stappen en er dan achterkomen dat je geen handdoek hebt
Afdrogen met een gastendoekje
Waar wat hoe?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:57 schreef Mss het volgende:
Wat is nu met dat gezeik op facebook dat al je berichten openbaar zijn?
Ik moest lolleren. Hardop. In de trein.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Fuck, naar boven lopen om een schone handdoek van de lijn te halen, afgeleid raken door een berg schone was, meeslepen naar beneden en opruimen, onder de douche stappen en er dan achterkomen dat je geen handdoek hebt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Krijg jij die nu pas te zien? Dat posten mensen echt al heel lang en slaat nergens op. Volgensmij heeft Priem een mooien link op haar wall staan met uitleg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:00 schreef Mss het volgende:
Ja dat blijkbaar je prive berichten ook ineens op je timeline staan ofzo.
Crap al mijn naakten foto's onlinequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:00 schreef Mss het volgende:
fap fap!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap al mijn naakten foto's online
Pahahahha.... ik moest heel erg lolleren... en toen mijn collega's uitleggen wat er grappig was oopsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
En dat kun je voorkomen door je anaal te laten nemen door een Zweedse neger en daar een foto van te posten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:00 schreef Mss het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef Incantrix het volgende:
Alle staatsgeheimen online!
Oh my, het enige nog passende shirt dat schoon is komt klaarblijkelijk uit de was waarvan mijn lief zei 'we moeten maar even kijken met die, want ik was een beetje uitgeschoten met de wasverzachter'
Wat ein luft ja!
zwaidsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat kun je voorkomen door je anaal te laten nemen door een Zweedse neger en daar een foto van te posten?
Ik snap nu ook meteen waarom ik pas net mijn bed uit benquote:
Klinkt als een prima plan toch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik snap nu ook meteen waarom ik pas net mijn bed uit benzo even mijn fiets wegbrengen en dan ga ik maar weer terug geloof ik
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, bij blind date naar een klimmuur gaan. Wil ik dat wel?
Hij en/of de tussenpersoon. Maar ik denk niet dat ik daar heel erg blij van ga worden...quote:
Dat. M'n vorige blinddate wou hij gaan squashen. Maar toen had ik een spier verrekt dus mocht dat niet van de huisarts. Dus toen zijn we gaan midgetgolfen.quote:
DAFUQ MIDGETGOLF OP JE EERSTE DATE?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat. M'n vorige blinddate wou hij gaan squashen. Maar toen had ik een spier verrekt dus mocht dat niet van de huisarts. Dus toen zijn we gaan midgetgolfen.
En m'n andere eerste date was naar de kermis. Dat was wel echt leuk!
Maar al die sportieve dingen. Dan zie ik er nooit charmant uit hoor.
Wat is er mis met iets drinken of biosquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat. M'n vorige blinddate wou hij gaan squashen. Maar toen had ik een spier verrekt dus mocht dat niet van de huisarts. Dus toen zijn we gaan midgetgolfen.
En m'n andere eerste date was naar de kermis. Dat was wel echt leuk!
Maar al die sportieve dingen. Dan zie ik er nooit charmant uit hoor.
Mja. Was verder ook niet zo geslaagd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAFUQ MIDGETGOLF OP JE EERSTE DATE?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar is geen emoslinger lang genoeg voor
Nou, met eentje ging ik overdag afspreken, dan is de hele dag iets drinken ook weer zo wat. Dus kermis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is er mis met iets drinken of bios
Ja, natuurlijk ga je geen hele diepe gesprekken voeren. Maar wanneer je naar de bios gaat heb je alleen een pauze waarin je elkaar een beetje kan spreken. En soms is er geeneens een pauze!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand leren kennen op een eerste date
Dan wil je toch alleen zien of diegene wel leuk is![]()
![]()
Voor/na bios iets drinken? Ik ga nooit alleen naar de bios zonder iets erbij eigenlijk. Eerst uit eten ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk ga je geen hele diepe gesprekken voeren. Maar wanneer je naar de bios gaat heb je alleen een pauze waarin je elkaar een beetje kan spreken. En soms is er geeneens een pauze!
Dan erna iets drinken. Ik ga niet uit eten op de eerste date, met mijn darmen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor/na bios iets drinken? Ik ga nooit alleen naar de bios zonder iets erbij eigenlijk. Eerst uit eten ofzo
Err okayquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan erna iets drinken. Ik ga niet uit eten op de eerste date, met mijn darmen.
Maar klimmen is niks he? *gaat dat antwoorden*
Serieus, als ik zenuwachtig ben kunnen die gevoelig reageren op alles. Ik ga niet een kwartier op de wc zitten.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook een keer een eerste date doen
Ben ik iets te laat voor vrees ik
Timing en Randstad heb ik goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand tips voor uitzendbureaus trouwens? Ik ben ooit bij tempo team geweest in Boxtel maar meh, wat een mongolen
Ligt eraan wat je wil en kan. Het helpt iig als je zelf ook af en toe langskomt, zo van "ik was in de buurt, hebben jullie nog iets nieuws?".quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
En is het dan normaal als ze meteen met functies komen of is het normaal dat ze je wegsturen nadat ze je gegevens in de computer hebben geramd
Gewoon een vrouw. Ik heb tegen cif gezegd dat ik eik een vrouw on-the-side wilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Gewoon scheiden Priem, mag je ook weer batsen!
De vorige keer hebben ze nl alleen mn gegevens in de pc geramd en kwam er niks nuttigs uit ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil en kan. Het helpt iig als je zelf ook af en toe langskomt, zo van "ik was in de buurt, hebben jullie nog iets nieuws?".
Mja. Dat risico loop je wel een beetje op het moment. Maar als jij laat zien dat je gemotiveerd bent, pikken ze dat vanzelf wel weer op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De vorige keer hebben ze nl alleen mn gegevens in de pc geramd en kwam er niks nuttigs uit ofzo
Nah die mensen zaten daar ook al van, ik heb geen zin in mijn werk en ik straal het uit. Toen had ik ook geen zin meer om via daar aan werk te komen dus ben ik maar weggegaan en doeiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Dat risico loop je wel een beetje op het moment. Maar als jij laat zien dat je gemotiveerd bent, pikken ze dat vanzelf wel weer op.
Ohaiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw. Ik heb tegen cif gezegd dat ik eik een vrouw on-the-side wil![]()
mmm tetten.
Ik hoorde je roepquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
Nice! Heb het over een vrouw en tetten en Lin komt binnen
In contract laten zettenquote:
Daar gaat ze denk ik wel mee akkoord jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In contract laten zetten
Ik ben trouw; behalve met priemkeVindt ze vást goed
Zoveel bamboozles voor de cifquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:51 schreef Mss het volgende:
Gewoon een kwartet-huwelijk met Lin, Lies, Priem en Cif! Werkt vast!
En de rest is privé?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooi zo!
Meh, heb betere dagen gehad. Maarjaaaa.
Mag ie lekker zelf thuis blijvenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh joy Bram heeft tegen de schilders gezegd dat er morgen wel iemand thuis is maar ik ga met mama naar Breda en wij gaan winkelen. Hebben ze lekker pech want ik ga daar niet zitten
Armen Cif. He can't handle zeh boobsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoveel bamboozles voor de cifDie gaat in paniek-modus vrees ik
Hij heeft stage dus dat gaat nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mag ie lekker zelf thuis blijven
Ik hoef geen cifquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:51 schreef Mss het volgende:
Gewoon een kwartet-huwelijk met Lin, Lies, Priem en Cif! Werkt vast!
quote:
Owjah en de paniek-pen0r-modus van lin iddquote:
Ah, okequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee hoor. Maar staat hierboven ook al.
Ben ziekjes, maar precies zo tussen ziek en gezond in en dat frustreert me enorm. Verder heb ik nu al geen zin meer in die blinddate omdat het allemaal zo omslachtig moet en het voorstel kwam om naar een klimmuur te gaan...
En ik moet dingen voor school doen die ik niet kan doen omdat andere mensen op stage ook steeds ziek zijn.
Dat jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah en de paniek-pen0r-modus van lin idd
Thanks!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, okeIk heb niet terug gelezen
Dat is irritant ja... En ik las idd zoiets over een klimmuurDamn...
Beterschap in elk geval!
Dat kondigde die Anja aan. Volgens mij via BB.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee lindy hoe zit dat met die SPSS tussentoets, hoe ging dat vorig jaar? Ik heb niet eens een tentamenoproep gehad
Okay gelukkigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kondigde die Anja aan. Volgens mij via BB.
Ik vind het op zich best een goede suggestie. Maar voor mij gaat het hem niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Mij lijkt klimmuur als eerste date dus zo vetIk zou hem al helemaal geweldig vinden om met zoiets te komen
maar goed ik ben ook geen meisje-meisje en mijn vrijgezellen had ik liever doorgebracht in een buggy dan klompen schilderen; maar goed (gezellig was het toch wel hoor)
What's newquote:
Jottemquote:
Ik ben juist echt een meisje-meisje en totaal niet sportief aangelegdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Mij lijkt klimmuur als eerste date dus zo vetIk zou hem al helemaal geweldig vinden om met zoiets te komen
maar goed ik ben ook geen meisje-meisje en mijn vrijgezellen had ik liever doorgebracht in een buggy dan klompen schilderen; maar goed (gezellig was het toch wel hoor)
ga je 20 euro betalen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem
Ik heb de inschrijving van de tussen toets filosofie gemist trouwens
Dat is dan wel weer jammer ja, als je voor zo'n dag iets anders leuker had gevonden dan wat je eigenlijk ging doen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was ook jaloers op cif want die gingen kleiduifschieten![]()
Hmm, ik ben wel echt een meisje-meisje en niet supersportief. Maar op zich vind ik zulk soort dingen wel heel gaaf! Klimmuur heb ik al wel eens gedaan en vond ik ook heeel leuk. Maar ik zie het mezelf gewoon echt niet doen op een eerste date. Misschien als vierde date ofzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben juist echt een meisje-meisje en totaal niet sportief aangelegd
Ik moet mezelf eens per week naar de sportschool slepen en dan nog doe ik alleen een groepsles met leuke muziek erbij enzo..
Ik ga ook liever high-tea'en en shoppen dan survivallen of zo.
Dus met een klimmuur als eerste date zou ik serieus al meteen twijfelen of we bij elkaar zouden passen
Nee maar om t vak af te sluiten hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope
Geen enkel tentamen is verplicht he
Ja, het is wel hendig enzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar om t vak af te sluiten he
Oh nee hoor. Ik vond het wel leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer ja, als je voor zo'n dag iets anders leuker had gevonden dan wat je eigenlijk ging doen...
Ik wil nog een keer laser-gamen in het bosquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik vond het wel leukWas champagne en bier endezulks; en verder keigezellig
En tussen die meiden zitten veel meisje-meisjes dus ik had ook niets anders verwacht
Maar ik ben wel van die survival-achtige dingen. Beetje zweet; modder etc...
Wuah.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer laser-gamen in het bos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lasergamen in het bos lijkt me ook tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Lasergamen is ook tof
Paintballen trouwens ook.. maar ook vooral in bosomgeving![]()
Ja het gaat echt knoei en knoeihard !quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lasergamen in het bos lijkt me ook tof!
Paintballen niet zo want blauwe plekken![]()
Of met een kroontje door de stad lopen? In Maastricht zie ik ze zo vaakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoef ook geen sieraden te maken op mijn vrijgezellen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Wij schilderden klompen en maakten sieraden. Beetje typische vrijgezellenactiviteit dusWij gingen voor de vrijgezellendag van een vriendin board surfen in Scheveningen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaaaaaaaaaaaaaal niet mijn ding maar absoluut wel haar ding![]()
Oeh vetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij gingen voor de vrijgezellendag van een vriendin board surfen in Scheveningen.
Helemaaaaaaaaaaaaaal niet mijn ding maar absoluut wel haar ding
Lasergamen is nie eng ofzo en je wordt er ook niet echt vies vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Wil ook wel eens lasergamen of paintballenheb het nu ook opgegeven voor bedrijfsactiviteit. Alleen denk ik dat de homo en de 2 meisje-meisjes er een beetje bang bij gaan staan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Wij schilderden klompen en maakten sieraden. Beetje typische vrijgezellenactiviteit dusMja, dat lijkt me dan wel een gek idee ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriendin van mij wou eigenlijk graag een paaldanscursus, dat is uiteindelijk Salsa geworden. Toch ook niet echt hetzelfde idee...
na und?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh vet
Bedenk me nu dat ik helemaal niet genoeg vrienden zou hebben voor een vrijgezellefeest. Meeste zijn mannen
Je hebt ons toch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh vet
Bedenk me nu dat ik helemaal niet genoeg vrienden zou hebben voor een vrijgezellefeest. Meeste zijn mannen
Zus of nichtjes die je er nog bij kan vragen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh vet
Pff, dat gaat wel heel ver...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer had een vrijgezellenfeest en voor de hele dag moesten ze 200 p.p. neerleggen. Sorry maar wat
Spijt me heel erg, maar ik geef echt geen 100 euro uit voor een vrijgezellenfeestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pff, dat gaat wel heel ver...
Maar 100 euro ben je voor zo'n dag toch wel snel kwijt.. Als je een activiteit wil doen en nog wil eten/stappen..
Ik raak ook beduidend weinig mensen met lasergamenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik ooit ga trouwen hoef ik geen vrijgezellenfeest, mag dat ook?![]()
En ik kan niet lasergamen, daar ben ik te spastisch voor
Naja aan de ene kant gek aan de andere kant. Het is niet dat ik echt een bff heb. Helemaal niet. De vriendinnen zijn de vrouwen/vriendinnen van de vrienden van cif. Ik ben toen ook bij die groep gekomen en de dames konden het wel goed hebben met elkaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, dat lijkt me dan wel een gek idee ja.
Een vriendin van mij wou eigenlijk graag een paaldanscursus, dat is uiteindelijk Salsa geworden. Toch ook niet echt hetzelfde idee...
Ik was allebei de keren rond de 60 kwijt, waarnaast ik dan nog zelf de drankjes tijdens het stappen moest betalen. Maar dat vind ik ook al wel zat hoor...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pff, dat gaat wel heel ver...
Maar 100 euro ben je voor zo'n dag toch wel snel kwijt.. Als je een activiteit wil doen en nog wil eten/stappen..
De feesten die ik tot nu toe gezien/georganiseerd heb kwamen wel rond de 80-100 euro uit ja..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spijt me heel erg, maar ik geef echt geen 100 euro uit voor een vrijgezellenfeest.
Dan doe je maar wat minder.
50 vind ik de max.
Ja lastig is dat he! Dat hadden wij ook. Allemaal arme studenten enzo, dus dan wil je gewoon niet dat zo'n vrijgezellenfeest 100 euro kost.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had heel veel leuke ideeën maar alles was zo mongolenduurDus maar voor taarten gekozen, dat was 30 euro. Toen zijn we wezen eten bij berenrestaurant dus ook niet super duur.
Ik heb 1 keer meegedaan met lasergamen. Binnen 15 seconde na de start ben ik er weer uitgerendquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik raak ook beduidend weinig mensen met lasergamen
En vrijgezellenfeest is niet verplicht toch? Als je dat echt niet wil, moeten mensen dat respecteren vind ik.
die staat al buiten kijfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kan het dat de circusactiviteit hier nog niet genoemd is?
Mja, ok. Gelukkig heb je dit topic dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja aan de ene kant gek aan de andere kant. Het is niet dat ik echt een bff heb. Helemaal niet. De vriendinnen zijn de vrouwen/vriendinnen van de vrienden van cif. Ik ben toen ook bij die groep gekomen en de dames konden het wel goed hebben met elkaar.
1 schoonzusje is echt een vriendin van mij; en de fotografe van onze bruiloft ook echt. Maar die zie ik dus eigenlijk te weinig om een hechtere vriendschap mee te hebben dat ze me door en door kennen.
Dus eigenlijk hou ik dan eerder een paar dames van dit topic over die me wel goed kennen![]()
![]()
Nice. 2 zaten in mijn hoofd die ik bij jou vond passen: bierproeverij en wandeltocht/zoektocht iets achtigs (historische stadswandeling komt er dicht bij).quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben meer het type historische stadswandeling, moordspel, bierproeverij of catan-competitie
Wat lief dat je dan toch je aanwezigheid laat blijken door in te grijpen als een onbetrouwbaar sujet zich in het topic vertoondquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet altijd wat te melden
Bij ons gingen mensen pas trouwen nadat zo'n beetje iedereen al een baan had. Dat scheelt dan natuurlijk ook wel in het budget wat je eraan uit kunt geven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja lastig is dat he! Dat hadden wij ook. Allemaal arme studenten enzo, dus dan wil je gewoon niet dat zo'n vrijgezellenfeest 100 euro kost.
Bij ons begon het rond 11u. Vond ik wel een leuke tijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap ook niet dat een vrijgezellenfeest een hele dag moet duren. Gewoon een activiteit of je klem zuipen, 1 van de twee. Dat hoeft toch geen 100 euro te kosten?
Maarja, zoals ik al zei, hele vrijgezellenfeest-ding is niet aan mij besteed.
Mijn ma zou ik er echt niet bij willen hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zus of nichtjes die je er nog bij kan vragen?
Bij die vriendin van dat board surfen had die schoonma zichzelf uitgenodigd om mee te gaan
Gewoon ipv een meetquote:
Dat klopt niet in mijn hoofdquote:
Nogal ja. En ik had er twee dit jaar, dat vond ik al best prijzig worden. Snap haar gedachte wel idd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons gingen mensen pas trouwen nadat zo'n beetje iedereen al een baan had. Dat scheelt dan natuurlijk ook wel in het budget wat je eraan uit kunt geven.
Alleen kwam ik bij een van die feesten ook iemand tegen die 4 bruiloften zou hebben in dat jaar, waarbij ze ook voor allevier de vrijgezellenfeesten uitgenogdigd was. In dat geval zou ik er nog wel eens over nadenken, of ik dan inderdaad aan allemaal zou willen deelnemen![]()
Zij bracht het als 'ik werk dit jaar voor de bruiloften'
Heel vaak begint het rond de lunch en gaat het over in een activiteit, eten en stappen. Dat alles bij elkaar wordt lastig voor onder de 100 euro. Maar ik neem aan dat degene die het organiseert wel een beetje rekening houdt met de budgetten van de genodigden..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap ook niet dat een vrijgezellenfeest een hele dag moet duren. Gewoon een activiteit of je klem zuipen, 1 van de twee. Dat hoeft toch geen 100 euro te kosten?
Maarja, zoals ik al zei, hele vrijgezellenfeest-ding is niet aan mij besteed.
Maar 4 bruiloften en 4 vrijgezellenfeesten in 1 jaar is echt vet veelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
3 bruiloften en een eigen bruiloft dit jaar
Volgend jaar weer 3; waarvan iig 1 ook vrijgezellenfeest
Maar waarom moet het de hele dag duren? Kan toch in de middag of in de avond?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heel vaak begint het rond de lunch en gaat het over in een activiteit, eten en stappen. Dat alles bij elkaar wordt lastig voor onder de 100 euro. Maar ik neem aan dat degene die het organiseert wel een beetje rekening houdt met de budgetten van de genodigden..
Reken maar op 2quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
2quote:
Hoeft niet per se, dat is naar inzicht van degene die het organiseert.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar waarom moet het de hele dag duren? Kan toch in de middag of in de avond?
Nou ben ik ook te autistisch om een hele dag onder de mensen te zijn, dus zou ik sowieso niet naar alles komen
Mijn schoonzus en broer (trouwden 5 jaar geleden) hebben enkel kroegentocht gedaan. En hadden het samen (dus geen apart vrijgezellen).quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, dat is naar inzicht van degene die het organiseert.
Maar ik vind het persoonlijk zelf heel karig staan om alleen 's avonds uit eten te gaan en te gaan stappen en dat was het. In ieder geval wel als in dezelfde groep voor iemand anders iets heel supertofs gedaan is.
Die toonde ik gisteren ook aan cif met uitschreeuw: OMG BRILJANT IK WIL EM !quote:
Ja maar meestal heb je zelf niet heel veel inspraak toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn schoonzus en broer (trouwden 5 jaar geleden) hebben enkel kroegentocht gedaan. En hadden het samen (dus geen apart vrijgezellen).
Het is maar net hoe je het zelf wil hebben
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die toonde ik gisteren ook aan cif met uitschreeuw: OMG BRILJANT IK WIL EM !
Daar heb je zelf ook een handje in toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar meestal heb je zelf niet heel veel inspraak toch?
Bij ons is het in ieder geval zo dat je alleen een lijst namen doorgeeft aan degene die het voor jou organiseert en verder hoor je niks meer..
Je kan wel wensen aangeven hoor. In mijn ervaring wel iig. Vriendin van mij heeft wat lichamelijke issues en vrijgezellen was vlak voor de bruiloft (geen andere optie) dus die gaf aan dat ze wel graag wou dat het rond 10 uur afgelopen was. Dus dat regel je dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons is het in ieder geval zo dat je alleen een lijst namen doorgeeft aan degene die het voor jou organiseert en verder hoor je niks meer..
Welke?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god wat zijn die mensen van de Engelse x-factor spastisch
Allemaalquote:
Jawel, dat soort dingen wel. Maar in principe organiseer je niet je eigen vrijgezellenfeestje, dat wordt voor je gedaan. En als er bepaalde dingen zijn waarvan je wil dat er rekening mee gehouden wordt, dan geef je dat door. En je bepaalt zelf wie erbij zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je kan wel wensen aangeven hoor. In mijn ervaring wel iig. Vriendin van mij heeft wat lichamelijke issues en vrijgezellen was vlak voor de bruiloft (geen andere optie) dus die gaf aan dat ze wel graag wou dat het rond 10 uur afgelopen was. Dus dat regel je dan.
Ik mag toch hopen van wel. Als je zegt dat je de hele dag niet fijn vindt; dat ze daar rekening mee houdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok, dat welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel. Als je zegt dat je de hele dag niet fijn vindt; dat ze daar rekening mee houdenHet is toch jóuw vrijgezellen.... De trouwer moet toch een erg leuke dag hebben
Niet dat je de complete invulling hoort te doen; maar wel als je zegt: Ik wil 's avonds met de mannen samen komen; dat ze daar rekening mee houden (was bij ons zo trouwens)
Bruiloftenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
Zit ik daar al bij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ga midget-golfen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil anders wel mee op bb z'n vrijgezellenfeest hoor.![]()
Ja die miepjes heb ik er ook wel eens tussen zitten, die hun eigen foto's of statussen gaan likenquote:
quote:
Que bruiloft welquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, bb heeft geen vrienden, dus misschien moet die wel mee
Is een end rijden voor een half uurtje kijken danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik tel Lin en SQ ook gewoon mee qua bruiloft voor volgend jaar hoor. Of ze willen of niet, ik kom kijken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is een end rijden voor een half uurtje kijken dan![]()
Mogen ze samen op vrijgezellenfeestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef Lindytje het volgende:
Misschien kunnen we een feestje organiseren voor BB en
Dan kan ik je nu alvast teleurstellen, trouwen gaat bij ons gebeuren in echt kleine kring, dus er is weinig kijken bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik tel Lin en SQ ook gewoon mee qua bruiloft voor volgend jaar hoor. Of ze willen of niet, ik kom kijken.
Preciesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mogen ze samen op vrijgezellenfeest.
Doe je wel groot feest of alles besloten? Trouwen zou ik persoonlijk ook heel klein houden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kan ik je nu alvast teleurstellen, trouwen gaat bij ons gebeuren in echt kleine kring, dus er is weinig kijken bij
Groter feest, maar niet onbeperkt mensen uitnodigen zegmaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe je wel groot feest of alles besloten? Trouwen zou ik persoonlijk ook heel klein houden.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kan ik je nu alvast teleurstellen, trouwen gaat bij ons gebeuren in echt kleine kring, dus er is weinig kijken bij
Daar komen dan later vast wel foto's vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ben wel heel benieuwd hoe jullie eruit gaan zien!
Er komen vast wel foto's online.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ben wel heel benieuwd hoe jullie eruit gaan zien!
Dat ze een kunstwerk bouwen voor hun geliefdesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOah!! Dat zouook helemaal briljant vinden
Wat een goeden ideequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ze een kunstwerk bouwen voor hun geliefdes!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar komen dan later vast wel foto's van
Ging ik al vanuit.quote:
Hoeft ook niet toch, als je de voor jullie meest belangrijke mensen er maar bij hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Groter feest, maar niet onbeperkt mensen uitnodigen zegmaar![]()
Budget enzo ook... pp betaal je zo al 30-40 euro voor een feest, dus... neh, niet heel erg groot!
Dat!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeft ook niet toch, als je de voor jullie meest belangrijke mensen er maar bij hebt
Preciesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeft ook niet toch, als je de voor jullie meest belangrijke mensen er maar bij hebt
Samen lego bouwen? Nee?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef Lindytje het volgende:
Misschien kunnen we een feestje organiseren voor BB en
ERMAGERDquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohai had ik maar een hont
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt vrij prijzig ja..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook echt nog even kijken wat gasten betreft - ik kan moeilijk IEDEREEN uitnodigen.
[ afbeelding ]
ja zo ver was ik nog nietquote:
[ afbeelding ]
Haha, dat wordt duur ja! Maar dat moet je ook niet willen toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook echt nog even kijken wat gasten betreft - ik kan moeilijk IEDEREEN uitnodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |