'neem jullie pakjes maar weer mee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Dwyn het volgende:
Ik dacht 'Jee, pakjesman!'
Waren het gelovigen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'neem jullie pakjes maar weer mee!'
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:58 schreef Dwyn het volgende:
Het was door de intercom, dan heeft zoiets toch minder effect denk ik
kankerbelgquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
RellenIs al lang geleden.
Kunnen we niks opwekken?
HE KUTHOER ! (iedereen die zich aangesproken voelt mag dit persoonlijk nemen)
Vertel!!! Rellenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een Secret Santa trauma
In OUD liep het ook niet helemaal zoals verwacht
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk pakket ! En gefeliciteerd !!Babyyyy's *rammelderammel*
dat was in de pre-bridezilla fasequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Mss het volgende:
In dat topique staat nog een mooien post van Priem!
[..]
Oh dat is echt slechtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je een waardebon van het bedrag wat er te besteden was aan cadeautjes in je pakketje vindt 'want tijdnood'
ze plannen dat toch altijd in oktober al?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je een waardebon van het bedrag wat er te besteden was aan cadeautjes in je pakketje vindt 'want tijdnood'
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze plannen dat toch altijd in oktober al?
dat is nu wel andersquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'...Wellicht als er 'lelijke clown' als hint op het kaartje had gestaan...
Naam van betrokkene mag in de PMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ergens in oktober werden de lootjes al getrokken. Ik krijg nog steeds eenop mijn gezicht als ik er aan terugdenk
ja daar moest ik ook om lachenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
mehehehe, een van die post in het oude secretsanta topic:
[..]
dat is nu wel anders![]()
nouja.. hij is niet moeders mooistequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daar moest ik ook om lachen
Tevens: lelijke clown
Ja daar moest ik ook om lollerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
mehehehe, een van die post in het oude secretsanta topic:
[..]
dat is nu wel anders![]()
IK HAD JOU OOK LELIJK KUNNEN NOEMEN LELIJKERD !!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daar moest ik ook om lachen
Tevens: lelijke clown
En voor mijn neefjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Mss het volgende:
In dat topique staat nog een mooien post van Priem!
[..]
neus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK HAD JOU OOK LELIJK KUNNEN NOEMEN LELIJKERD !!!
Goeien matigen rel veroorzaken wij
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat... dat is gewoon kwetsenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders steekt krachtsterretjes in je kont.
Skjoe zou er wat anders in stoppen, meheh
TRUTquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Intreza
Drie paar bestellen en betalen, twee paar ontvangen, voor twee paar je geld terug krijgen
Oh god ja, wie had jou nu ook al weer? Met oud ben ik er ook wel weer klaar mee na twee keer eigenlijk. Is het hiero de bedoeling dat alle pakjes vol lakjes (sinterklaasmodus, harrharrquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een Secret Santa trauma
In OUD liep het ook niet helemaal zoals verwacht
Ga dan naar de winkelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef Mss het volgende:
Ik wil online bandenplak kopen, is het nog wel redelijk goedkoop te vinden, MAAR DIE VERZENDKOSTEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |