abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:22:52 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117820330
Anouk zit ook nog op 3 flessen per dag. Geen idee hoe ik dat straks zou moeten terugbrengen naar 300 ml zuivel per dag. :?

Fotoshoot heerlijk mislukt, Anouk had er geen zin in, begon te huilen bij grote nicht op schoot :D Later hebben we haar laten staan en dat ging eventjes goed, straks maar ff kijken of iedereen er leuk op staat...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117820441
Hier 2 flessen op 1 dag 2x 180 meer gaat er ook niet in. Blijft ook wel eens wat staan.

Jammer dat de fotoshoot niet lukte susie.
pi_117820565
Wat krijgt Anouk op een dag qua voeding Susie?

jammer dat de shoot niet gelukt is.
pi_117820922
Jammer van de shoot Susie!

Bwuh, Faye is echt beroerd van de prikjes ;( Het was de hele tijd huilen, in slaap vallen aan de borst, na 10-15 minuten weer wakker en dan begon het opnieuw. Op een gegeven moment maar een PCM gegeven en ze ligt nu al 1,5 uur te slapen, in de box omdat ik dacht dat ze toch zo weer wakker zou zijn.. Nouja, laat maar liggen. Arm meisje. Stomme prikjes.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_117821124
Ach wat sneu. Hoop dat ze snel weer de oude is.
pi_117821201
Kyara fijn dat het eten zo goed gaat. Klinkt als een goede acteur jouw Midas, er zit dus best watdrama in het spel.

Susie, balen van het slapen. Dat hebben we hier ook. Soms slaapt hij weinig op het kdven bij thuiskomststort hij in.

Sam, dan zou iknu geenwaterengeen diksap geven want dan drinktze idd nog minder van haarflessen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:23:10 #257
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117822580
quote:
17s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:28 schreef Kyara het volgende:
Wat krijgt Anouk op een dag qua voeding Susie?

jammer dat de shoot niet gelukt is.
Fles 180/6
Fruit 2 stuks
2 broodjes (korsten eraf, daar eet ze 2 stukken van ofzo)
Drinken bij eten; roosvicee of diksap, drinkt ze niet helemaal op, paar slokken voor de vorm)
Fles 180/6 voor haar middagslaap en dan word ze vaak laat (16-16.30) wakker, waardoor ik het geen nut meer vind hebben haar dan nog een tussendoor te geven.
Avond eten tussen 17 en 17.30, potje van Nutricia en wat yoghurt. Als ze niet genoeg groente eet, dan nog wat fruit wat voor handen is.
Fles dromerig pyamapap van Bambix, dat is ongeveer 180.

Dat was hem. Geen idee of het goed gaat, of het teveel is, te weinig, dat horen we maandag wel. Maar die fles 's morgen zou ik kunnen gaan vervangen ook voor brood natuurlijk (maar dat duurt nu nog zoooo lang, heb ik geen tijd voor als ik moet werken, alhoewel ze wel zelf pakt eigenlijk... Hmzz). Maar die middagfles, das zo lekker om te slapen, net als de fles in de avond dus...
Vind het maar lastig, die eet dingen enzo.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:23:51 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117822606
:* voor Faye, arm ding!
pi_117823044
Faye :*
Midasje :*

Jammer van de shoot Suus!

Hier is borst bij wakker worden, daarna naar het kdv, daar krijgt ze om half 10 fruit en dan gaat ze slapen...daarna fles (150ml) en later nog wat brood / cracker en dan slaapt ze weer in de middag
als ik haar kom ophalen om half 6 an krijgt ze weer de borst, dan ga ik koken en eten we rond 18h - ze eet dan 2 a 3 stukjes, de rest gooit ze op de grond...daarna is het weer spelen en dan naar bed met natuurlijk weer de borst O+

Als ik thuis met haar ben dan krijgt ze samen met mij brood in de ochtend met jam/pindakaas
na de ochtend slaapje krijgt ze fruit en smiddags beetje yoghurt
(met veel borst tussen in)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117824234
Rowan krijgt eerst een flesje in de vakantie uurtje later broodje erbij, tegen de middag brood of fruit ( ligt eraan wat hij eerst kreeg na zijn flesje) en 1 flesje diksap en soms een tussendoortje.. eigenlijk bijna nooit. Avondeten en nog een avond fles
Van zijn flessen dronk hij in de vakantie altijd maar 130/140
pi_117824273
Bitterend geef je haar voor het eerste jaar al pindakaas? Ik dacht dat je ermee beter kon wachten in verband met allergieen.

:* voor Faye
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117824370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Tinuviel het volgende:
Bitterend geef je haar voor het eerste jaar al pindakaas? Ik dacht dat je ermee beter kon wachten in verband met allergieen.

:* voor Faye
Kleintjes zijn schema zegt 9 maanden ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117824535
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Kleintjes zijn schema zegt 9 maanden ;)
Ja dat :Y
Wij hebben bio pindakaas van de AH..erg lekker!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117824605
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef Susie het volgende:

[..]

Fles 180/6
Fruit 2 stuks
2 broodjes (korsten eraf, daar eet ze 2 stukken van ofzo)
Drinken bij eten; roosvicee of diksap, drinkt ze niet helemaal op, paar slokken voor de vorm)
Fles 180/6 voor haar middagslaap en dan word ze vaak laat (16-16.30) wakker, waardoor ik het geen nut meer vind hebben haar dan nog een tussendoor te geven.
Avond eten tussen 17 en 17.30, potje van Nutricia en wat yoghurt. Als ze niet genoeg groente eet, dan nog wat fruit wat voor handen is.
Fles dromerig pyamapap van Bambix, dat is ongeveer 180.

Dat was hem. Geen idee of het goed gaat, of het teveel is, te weinig, dat horen we maandag wel. Maar die fles 's morgen zou ik kunnen gaan vervangen ook voor brood natuurlijk (maar dat duurt nu nog zoooo lang, heb ik geen tijd voor als ik moet werken, alhoewel ze wel zelf pakt eigenlijk... Hmzz). Maar die middagfles, das zo lekker om te slapen, net als de fles in de avond dus...
Vind het maar lastig, die eet dingen enzo.
Wij hebben de ochtendfles er het langst in gelaten inderdaad door tijdgebrek 's ochtends.
Die voor de middagslaap (hoe laat gaat ze naar bed dan dat ze zo laat pas wakker wordt?) zou ik vervangen door een cracker/koekje/soepstengel met sap.
Wat meer yoghurt 's avonds om het zuivel aan te vullen.
Bij het brood 's middags ook gewone melk voor de zuivelhoeveelheid.

Die avondfles op deze leeftijd weet ik even niet zo goed want die was er bij ons toen al af.
Kan ze nog niet zonder? Ooit geprobeerd?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117825869
Midas krijgt nu (sinds vandaag dus)

's ochtends: brood met pindakaas/philidelphia/appelstroop
Fles 180

1,5 a 2 stuks fruit

Brood + water
Fles 180

avondeten

fles 180

Middag- en avondfles gaan niet helemaal op en soms krijgt hij tussendoor nog een broodkorst of zo. En vanaf dit weekend ook yoghurt als toetje.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:51:46 #266
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117826276
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wij hebben de ochtendfles er het langst in gelaten inderdaad door tijdgebrek 's ochtends.
Die voor de middagslaap (hoe laat gaat ze naar bed dan dat ze zo laat pas wakker wordt?) zou ik vervangen door een cracker/koekje/soepstengel met sap.
Wat meer yoghurt 's avonds om het zuivel aan te vullen.
Bij het brood 's middags ook gewone melk voor de zuivelhoeveelheid.

Die avondfles op deze leeftijd weet ik even niet zo goed want die was er bij ons toen al af.
Kan ze nog niet zonder? Ooit geprobeerd?
De laatste tijd gaat ze er pas rond 14 in, dan word ze dus zo laat wakker. Vanmiddag liep het iets anders en heeft ze bij mijn zus nog een koekje gehad.
Ik merk dat ik het lastig vind om te vervangen, aangezien het nu allemaal lekker loopt. Afgelopen zondag bracht lief haar 's middags naar bed, bleek ze die fles niet gehad te hebben en ze ging dus ook niet slapen. Alsnog fles en in coma daarna :D
Dus, het lijkt mij moeilijk om het om te gooien/te laten staan. Net als die avondfles, het hoort een beetje bij het ritueel eigenlijk :@
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:53:11 #267
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117826361
Overigens is dat 14 sinds 3 weken ofzo... Toen ik de verjaardagsuitnodiging verstuurde was het nog tussen 13 - 15...zo staat het er dus ook op... Beetje jammer voor volgende week zaterdag! _O-
pi_117826416
Ja, dat lijkt mij ook. Ik dacht er zelf aan om de fles echt bij het brood te geven 's ochtends en 's middags. Dus zittend aan tafel en niet op arm op de bank. Dan is het denk ik ook makkelijker te vervangen door halfvolle melk als ze 1 zijn. Maar dat wil ik volgende week dus ook bij het cb overleggen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:54:26 #269
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117826436
Laatste nog: merk dat ik mij er wat druk om maak, maar het verleden ;) heeft uitgewezen dat het zich allemaal vanzelf wel weer regelt...
pi_117826504
Je leert echt beter je baby kennen he! je leest sneller de signaleren en je laat ook makkelijker los als ze een keertje niet slapen of als het ineens anders gaat <3
pi_117826576
Ja, hoewel ik het gisteravond echt wel lastig vond. Dat doet hij anders nooit. Nu slaapt hij gelukkig wel.
pi_117827631
Fijn dat het vanavond beter ging Kyara!

Faye, :*

Zal ik ons schema er ook even ingooien ;)
ontbijt fles 210/7 met papgranen
rond 10 uur fruit (potje of 1a2 stuks, stukjes of prut) met wat water
Dan slapen
12-13 ergens brood met boter en 120/4 fles
rond 15 een tussendoortje (rijstewafel, babykoekje) met sap
Dan slapen
17-18 ergens warme hap (potje of vers, stukjes of prut), soms yoghurt na
19.30 fles 210/7

Die flessen van 210 kwam toen hij de middagfles half ging weigeren bij 7,5 maand. Nu drinkt hij alle flessen bijna leeg, dus zo'n 500-600cc op een dag aan FV.
Beleg op brood kijkt hij ons gek aan, en met alleen boter eet hij zo een hele (bijna) op. Dus dan zo maar. Af en toe een likje pindakaas, jam, smeerworst, smeerkaas. Maar dat is 1 keer per week een kwart boterham ;)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:36:01 #273
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117828625
Smeerworst werd hier op de grond uitgespuugd _O- Ik neem het haar niet kwalijk, vind het zelf ook niet super :D

Wat fijn Kyara!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:38:58 #274
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117828796
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:55 schreef bitterend het volgende:
Je leert echt beter je baby kennen he! je leest sneller de signaleren en je laat ook makkelijker los als ze een keertje niet slapen of als het ineens anders gaat <3
Zeker! Alhoewel ik eerst gefrustreerd ben, dan zorgen maak en vervolgens los laat... Het zal wel zo moeten zijn.
Behalve het vroeg wakker worden, dat vind ik nog steeds erg irritant, met name omdat het door die natte luier komt. Heb nu weer kv 4+, die bevalt ietsjes beter, maar ook daar is ze al eens doorheen gelekt 's nachts. Dan denk, meisje, plas eens gewoon overdag wat meer ofzo :P
pi_117828963
Fijn Kyara dat het vanavond beter ging.

Susie, is ook lastig met veranderingen, want als het niet goed gaat kanhet wel een drama worden.

Ik ben echt zo suf, vermoeid en ziek. Inmiddels hebben wij er bijna allemaal last van denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')