Zonde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
Het is nog steeds niet over Ajax-Twente gegaan.
primaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
Het is nog steeds niet over Ajax-Twente gegaan.
Falcao-Ajax: 4-0quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Atletico Madrid past niet in dat rijtje
beter dan Marcelloquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moisanderwat een waardeloze speler.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Derksen heeft gelijk, dit Ajax stelt geen reet voor
Mwah, zulke dingen zag je in zijn AZ-tijd amper. Zal echt wel incidenteel zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moisanderwat een waardeloze speler.
En dan nog boven PSV staanquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Deden ze bij PSV ook altijdquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Ties02 het volgende:
Joodjes gewonnen en nog worden ze gebashed
hehequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
babel speelde in het buitenland op de flanken
Immers op 1?quote:
Locadia kan niet. Strootman, van Bommel en Mertens wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Locadia of Mertens op 1 sowieso![]()
11 minuten hattrick
ALS EEN BAASquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die leeuwen op de achtergrond
Je hebt het wel goed btw
wisselspelerquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
WHAT THE FUCK WAAR IS DE BAAS LOCA LOCA LOCADIA?!
Niet meer dan 35 minuten gespeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
WHAT THE FUCK WAAR IS DE BAAS LOCA LOCA LOCADIA?!
Eriksen stelt ook geen reet voorquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
Eriksen er gelijk weer in nu hij gescoord heeft
Speelde verder helemaal niet (veel) beter dan de rest van het elftal.
Nu weten we het wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eriksen stelt ook geen reet voor
Speelde slecht bij NL elftalquote:
Boos omdat ze op Ajax gingen haten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Matige aflevering.
Johan en Rene durven hun falen niet toe te geven
Was gewoon onwennig, de Vrij deed het ook slecht bij zijn debuutquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelde slecht bij NL elftal
Ze kunnen gewoon niet accepteren dat ze er naast zaten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boos omdat ze op Ajax gingen haten?
Weer zuurkool op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet accepteren dat Ajax niet zo goed is als je denktquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon niet accepteren dat ze er naast zaten.
Kwaad zelfs, woest.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed genoeg om Twente een nederlaag te bezorgen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet accepteren dat Ajax niet zo goed is als je denkt
hij doet niet andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Evertjan het volgende:
waarom speelt Danny Vera niet wat vaker een liedje in de show
Neequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Heb ik een te wit-rood-witte bril op, of is het pure aids wat ze zeggen over Ajax? dat Twente ze gewoon ff had weggespeeld als ze hadden aangezet ?
Terecht, hij heeft die wedstrijd in zijn eentje beslist. Ik had het dan uiteraard ook al voorspelt.quote:
neequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Heb ik een te wit-rood-witte bril op, of is het pure aids wat ze zeggen over Ajax? dat Twente ze gewoon ff had weggespeeld als ze hadden aangezet ?
Maak je ook profielschetsen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht, hij heeft die wedstrijd in zijn eentje beslist. Ik had het dan uiteraard ook al voorspelt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Zullen zo PSV ook wel behandelen. Zoveel kansen weggeven tegen een degradatiekandidaat zal ook wel enkele lachsalvo's geven.
Als Twente gewoon had gevoetbald hadden ze dik gewonnen, maar daar hadden ze geen zin in ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Merkie het volgende:
Dat hypen van Twente gaat ook nergens over. Ze hebben één serieuze tegenstander gehad en die wedstrijd verloren ze.
Ze vergeten ook maar ff de wedstrijden tegen Heerenveen, VVV en NAC .quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Pedroso het volgende:
Twente wordt overschat, spelen af en toe een leuke wedstrijd maar overall zijn ze gewoon minder dan PSV en Ajax. Zeker met die clown als trainer.
Tegen NAC hadden ze wel pech, zwaar verdiend gewonnen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze vergeten ook maar ff de wedstrijden tegen Heerenveen, VVV en NAC .
Ach elke 'top' ploeg is dit seizoen bijzonder matig, overall is de Eredivisie qua kwaliteit er weer op achteruit gegaan, is ook te merken aan de bijzonder saaie en slechte wedstrijden tot dusver.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Niemand is onder indruk van dit pover inspiratieloos tikkiebreed Ajax, behalve Ajacieden. Maar die hebben woensdag ook weer een trauma erbij en snappen het dan wel.
PENALTY PENALTY PENALTYquote:
Nee hoor, spelen op dit moment niet best en qua spelersmateriaal ben ik ook niet echt onder de indruk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Niemand is onder indruk van dit pover inspiratieloos tikkiebreed Ajax, behalve Ajacieden. Maar die hebben woensdag ook weer een trauma erbij en snappen het dan wel.
Ja het is er allemaal niet beter op geworden bovenin. Al denk ik dat Psv nog wel de kwaliteit heeft om goed te worden dit jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach elke 'top' ploeg is dit seizoen bijzonder matig, overall is de Eredivisie qua kwaliteit er weer op achteruit gegaan, is ook te merken aan de bijzonder saaie en slechte wedstrijden tot dusver.
Met die verdediging? Haquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef Zwieperdepiep het volgende:
[..]
Ja het is er allemaal niet beter op geworden bovenin. Al denk ik dat Psv nog wel de kwaliteit heeft om goed te worden dit jaar.
1 goede wedstrijd gespeeld, zozoquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
Goede vraag.
Locadia moet idd gewoon in de basis.
Inderdaad zegquote:
Iemand is in eens wakkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
PSV verdedigde weer belachelijk idd.
En Derksen zeggen dat ze ook zo hadden moeten spelen tegen Utrecht en RKC
Als ze aanzetten spelen ze waars Ajax weg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
PSV verdedigde weer belachelijk idd.
En Derksen zeggen dat ze ook zo hadden moeten spelen tegen Utrecht en RKC
Als Baas Cavani speelt wel jaquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef GGMM het volgende:
Dieptriest dat kaartennaaien idd.
Zou gewoon geel op moeten staan.
En dat tegen VVV.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef GGMM het volgende:
Dieptriest dat kaartennaaien idd.
Zou gewoon geel op moeten staan.
Daarom.quote:
Vorige week ook al idd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Weer die Strootman een rode kaart aannaaien. Wat is het toch een NSB'er
Ben eigenlijk al jaren niet meer onder de indruk van Ajax, qua spel dan. Voor een club die prat gaat op offensief voetbal let je toch wat extra daarop, maar ik zie het niet. Vertonghen was vorig jaar wel aardig, maar qua bijzondere spelers met potentie is het allemaal pover. Voor het leuke aanvallende voetbal kijk ik tegenwoordig liever naar Engeland.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, spelen op dit moment niet best en qua spelersmateriaal ben ik ook niet echt onder de indruk.
Maar ze doen gewoon mee dit seizoen omdat ook Twente en PSV veel punten gaan verliezen en van iedere club in het linkerrijtje kunnen verliezen.
Vitesse valt nog wel terug, alleen Boni is top,
Kunnen ze niet, no ja. Strootman kan zich wel gedragen, maar de invloeden van Mark hebben zijn leven op zijn kop gezetquote:
Vorig seizoen was hij ook al zo hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet, no ja. Strootman kan zich wel gedragen, maar de invloeden van Mark hebben zijn leven op zijn kop gezet
tis watquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij ook al zo hoor.
Vast niet Robert Pires nee.quote:
Mwah, Dat ben ik vergeten. Want iedere PSV-Wedstrijd is slaapverwekkendquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij ook al zo hoor.
Feyenoord kijk ik nog weleens, per ongeluk, maar PSV? Vermoeiend.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Dat ben ik vergeten. Want iedere PSV-Wedstrijd is slaapverwekkend
Da's wel langer terug jaquote:
Maar het is niet zijn schuld, of door zijn toedoen dat Altidore scoort ofzo...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Derksen is NL en Jozy in bijzonder excuses schuldig.
Reversed jinx. Derksen style.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar het is niet zijn schuld, of door zijn toedoen dat Altidore scoort ofzo...
Inderdaad. PSV is volkomen kansloosquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
om te bepalen hoeveel je op Napoli gaat wedden?
hehe, kans dat PSV wint is erg nihil inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Napoli wilt misschien met een B team spelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toto beweert anders.quote:
Toto is dan ook volkomen ongeloofwaardig wat betreft oddsquote:
Klopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto is dan ook volkomen ongeloofwaardig wat betreft odds
Omg heldquote:
Al zie ik net dat Unibet odd van 3,10 heeft voor Napoliquote:
En PSV?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al zie ik net dat Unibet odd van 3,10 heeft voor NapoliZal nog wel flink kelderen.
2.10quote:
Beetje matig vandaagquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het nog een leuk showtje? Niet te veel anekdotes he? Want daar houdt men hier niet van.
Vorige week ja. Dit is weer een nieuw deel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Evertjan het volgende:
dacht dat we klaar waren met dit inteelt item???
Matig showtje vandaagquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het nog een leuk showtje? Niet te veel anekdotes he? Want daar houdt men hier niet van.
Totdat je het nieuws of opsporing verzocht zietquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef Type-R het volgende:
Van dit item krijg ik altijd hoop voor ons mooi kikkerlandje.
Want de 1 heeft met de andere te maken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef muzas het volgende:
Iedereen die zeikt op dit item heeft nooit gevoetbald.
Herkenning van het gevoel van zo'n clubhuis en de mensen die zich ervoor hard maken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Want de 1 heeft met de andere te maken.
Leuk dat jij dat hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Herkenning van het gevoel van zo'n clubhuis en de mensen die zich ervoor hard maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |