Ohhquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben ik verhuisd? Daar weet ik niets van![]()
![]()
Ik was aan het kijken voor een huisje, maar dat is m niet geworden, dus toch tot februari wachten nu.
Neequote:
Zeker jammerquote:
En dan een housewarming voor ARG7, neem ik leuke bloempotten mee en zo'n enge pop die door het raam kijkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker jammerMaar ach, het is zo februari opzich
Dan hebben we een stuk meer keuze en kunnen we ook nog even sparen zodat het een supertof huis wordt
.
Housewarming komt er sowieso! Die bloempotten zijn een goed idee, maar die enge pop mag je houdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan een housewarming voor ARG7, neem ik leuke bloempotten mee en zo'n enge pop die door het raam kijkt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Housewarming komt er sowieso! Die bloempotten zijn een goed idee, maar die enge pop mag je houdenDat is eng
.
Ja, maar als we ergens op de weet ik hoeveelste verdieping zitten ziet dat er helemaal eng uitquote:
Dan krijg je er een Michael Jackson pop bij die het kind beet houdt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar als we ergens op de weet ik hoeveelste verdieping zitten ziet dat er helemaal eng uitdan hangen ze aan het balkon ofzo
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan krijg je er een Michael Jackson pop bij die het kind beet houdt.
Zo irritant altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetnietrare vragen werden er gesteld.
Maar wat ik het ergste vond was dat mensen de antwoorden gingen vergelijkenwat is dat hatelijk zeg!
Hard wegrennen van die mensenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onvermijdelijk? Hoezo dan? Het is gewoon vervelend, heb je net je tentamen gehad en dan niet even laten bezinken maar meteen nabespreken. Meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Beetje ongemakkelijk over de kat heen gedaanquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beetje ongemakkelijk over de kat heen gedaan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
Serieus, hoe kan ik zo nou huiswerk maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een held.Omdat peer.
Monsieur nijn hier loopt al een kwartier rondjes om mijn voeten. Ook knus.quote:
Zijn toch heul niet nieuw.quote:
quote:
Sturen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
Heb wel foto's van zijn dramaaaaatische lighoudingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
Zijn wel mobiele foto's, maar zo krijgen jullie een beetje een indruk.Hahahaha. Jeetje, je zou bijna denken dat ie zielig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ik weet het. Soms lijkt ie wel dood.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha. Jeetje, je zou bijna denken dat ie zielig is.
Aansteller.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet het. Soms lijkt ie wel dood.
Zeker als de opdracht nog is belachelijk onduidelijk is ook. Het enige dat ik weet is dat ik iets moet schrijven over het organisch stof gehalte in bodems, maar wat, geen idee :[quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |