SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
heb jij een breintumor ofzo, waar zie jij hunten ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tering teringjochga dat hunten eens in pub of nb doen
met je volquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
heb jij een breintumor ofzo, waar zie jij hunten ?
Nooooo, welke zijn het dan? Hoe lang geleden gekocht? Inruilen en in een ander filiaal nieuwe kopen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeeee, ik ging kijken of ik ze kon vindenNu zijn ze 30 euro goedkoper
dat is geen hunten gekquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met je vol![]()
Breintumor in jouw brein, oh wacht die mis jij
neequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is geen hunten gek
en oeh harde steek, als je niet normaal kan doen vanwege misplaatste wrok zoek je zelf maar een andere SC.
wat moet dit voorstellen dan ?quote:
Paar maanden terug al helaasquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooooo, welke zijn het dan? Hoe lang geleden gekocht? Inruilen en in een ander filiaal nieuwe kopen?
Ik ben een vrouw op FOK!.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:26 schreef Faaluser het volgende:
Ik heb iemand uit m'n vriendengroep herkent op Fok!
Mensen die foto's van zichzelf op Fok! zetten.
Vrouwen op Fok!
Moment, ik kom er even bijliggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw op FOK!.
Nu voel ik me aangesproken en ga ik in foetushouding in een hoekje urenlang wenen.
ibleeell , is dat vreemd arabisch ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kan toch lezen oh heilige geest
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Paar maanden terug al helaas
http://www.invito.com/pro(...)/?size=&actie=&mood=
Die
Nou, inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]!
Oef, dat verschil is wel heel erg, ja.
Als het nou van 150 naar 120 is, valt het minder op. In mijn hoofd tenminste.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moment, ik kom er even bijliggen.
Ja, soms. Oeh, welke kleur? En gewoon granny squares?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
Appeltje doe jij nog wel eens haken?Ik heb 1/3 deken af
Ik ben zo trots joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |