quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Op de 1 of andere manier moet ik bij deze TT denken aan een anaal ingebrachte paraplu openen
instant goatsequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Op de 1 of andere manier moet ik bij deze TT denken aan een anaal ingebrachte paraplu openen
DAFUQquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
goeie knuffel/zoen gevenquote:
Hamsteren!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Door Trix moet ik nu denken aan inwendige sokpoppen![]()
[ afbeelding ]
MWAH MWAH!
goei busyquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Mirjam het volgende:
Ik kan mobiel de tt niet zien, fuque
En BAM 6 kilo eraf nu, dat is een heleboel marsen!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Mirjam het volgende:
Goed zeg!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Mirjam het volgende:
Echt heel heel erg sorry, maar lollerquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
RUIM IK HET SUIKER OP GAAT MIKA ER MET MIJN ETEN VANDOOR
[ afbeelding ]
STERF!
zo van HOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Dat zou hij wel cool vinden, schat ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van HOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ afbeelding ]
bah, vervelend dicoquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Diconnected het volgende:
Hele week geen last van m'n knie, ik kom thuis en BAM door m'n knieaaaauw
JA, wat zei nuon?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ
ik kreeg hartaanval want brief van gemeente belastingen kwam binnen en dacht dat het heel hoog zou zijn, zou niet goed uitkomen na het nuon grapje, maar het was maar 28 euro
ik had 1500 euro ongeveer aan warme kostenquote:
Wat de neukquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had 1500 euro ongeveer aan warme kostendus hij zei ga je meter maar ff nakijken en dan morgen terug bellen en doorgeven, als het niet klopt storten ze geld terug
Dat scheelt nogal even!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
aha!
de nuon heeft mij geschat op: 41,246 en op mijn meter staat: 13,705!
Vorige topic...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Waar blijven die pics van het nieuwe hondenvoer?
Ja zeker! Maar dan weet ik iig dat er wat fout is gegaan en dat die 635 euro bijbetalen niet kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal even!net zoals ik er anmiddag achterkwam dat de belastingdienst ons toetsingsinkomen voor toeslagen ongeveer 15.000 euro te hoog heeft inngeschat voor 2012
Dafuckquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
aha!
Handig!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hebben trouwens de aanmeldbrief van nuon en alle spam die ze sturen naar mijn nieuwe adres gestuurd maar de jaarafrekening naar mijn ex, daarom had ik geen post gehad
Oh, men moet tegenwoordig teruglezen, aha!quote:
Ik bel ze gewoon op hoe ze het gaan oplossen, ik heb liever dat ik alles gewoon storneer, zij een nieuwe rekening sturen en ik die betaalquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, men moet tegenwoordig teruglezen, aha!ik ga zo kijken
Dat is an duidelijk Sjaanen dan neem ik aan dat ze er een spoedoverboeking van maken?
rond post 205... kan mobiel niet linkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, men moet tegenwoordig teruglezen, aha!ik ga zo kijken
Dat is an duidelijk Sjaanen dan neem ik aan dat ze er een spoedoverboeking van maken?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Mirjam het volgende:
...................................quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
aha!
Ohja, dat is beter idd..quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik bel ze gewoon op hoe ze het gaan oplossen, ik heb liever dat ik alles gewoon storneer, zij een nieuwe rekening sturen en ik die betaal
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Diconnected het volgende:
Hele week geen last van m'n knie, ik kom thuis en BAM door m'n knieaaaauw
Welquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
UFT HEEFT HELEMAAL GEEN TIJD VOOR MIJ
hadden ze getalletjes omgedraaid bij het opnemen/schatten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
aha!
ik zat bij de gewichtskijkersquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wilde iets tegen mir zeggen maar ze was niet online bij de facebookchat een paar uur geleden en nu weet ik ook niet meer wat.
Mijn hersenen
MAAR IK WEET NIET MEER WATquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zat bij de gewichtskijkersmaar je kunt me altijd wel berichtje sturon hoor, als ik niet online ben reageer ik altijd later wel
je komt er vast wel weer op, morgenochtend onder de douche ofzoquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR IK WEET NIET MEER WAT
ugh
beterschap!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh, nog steeds ziekjes. Ik ben kapot, dus de laptop gaat uit. Daaag!
ja het was dat of etenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee volgens mij eten, maar weet niet zeker
over haken of breien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee volgens mij eten, maar weet niet zeker
yep!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is facebook ook kapoet bij jullie?
Bij mij doet ie het gewoon.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is facebook ook kapoet bij jullie?
GA NOU NIET GELIJK ALLES UITGEVEN!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik blijk toch niet zo arm als ik dacht deze maand, score
Staat allang op de spaarrekening poepert, ik heb niks nodigquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA NOU NIET GELIJK ALLES UITGEVEN!
hup sparen jij
Half harde kaas met membrillo/marmelade (kweeperenpasta) erbij?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Diconnected het volgende:
Mams heeft Portugese kaas meegenomen, ben benieuwd
Nee het is een mix van geiten-schaap-koei-melk-kaas. klinkt goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Half harde kaas met membrillo/marmelade (kweeperenpasta) erbij?
http://ommorphiabeautybar(...)t-2-swatches-review/quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zijn er al ergens swatches van de volledige collectie?
sterktequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga haken, en ik wil het NU
Dus ik ga garen op zolder zoeken en een haaknaald, tot zo![]()
![]()
Ja precies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heeft die rot TD nou die lakjes nog niet, en die gouden topcoat
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was zo heel mooi aan t haken, trekt mama t uit mn handen en haalt ze t uit
IK DOE HET TE STRAK.
dat is mooi
Die scoobiedoo hondenspeeltjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Hondentraining gehad en nu ben ik moeier dan die hont
Scoubidou heeft zijn praktisch nut bewezenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die scoobiedoo hondenspeeltjes
Geen visje?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Scoubidou![]()
(HET IS MET OU! ANDERS IS HET DE HONT!)
Ik moest steeds iets nieuws maken omdat de kinderen het wilde leren. Dus ik kan het nu met 3, 4, 6 en op 2 manieren met 8 touwtjes
.
En ik heb een helicopter, een hartje, een slang en m'n initialen
Ehrmehgerdquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Scoubidou![]()
(HET IS MET OU! ANDERS IS HET DE HONT!)
Ik moest steeds iets nieuws maken omdat de kinderen het wilde leren. Dus ik kan het nu met 3, 4, 6 en op 2 manieren met 8 touwtjes
.
En ik heb een helicopter, een hartje, een slang en m'n initialen
Die touwtjes zijn superklein, mijn poetel zou zo'n ding in 1 hap opvretenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
Zaten er niet ontzettende weekmakers in dat spul? In het kader van hondenspeeltjes?
Nu klinkt het heetquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zelfs met uft gescoobidood
o ja, tuurlijkquote:
Het is ook niet de bedoeling dat je ze opeetquote:
Misschien kon het ook wel via je handen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je ze opeet
Tuurlijk niet, het is rubberquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Misschien kon het ook wel via je handen?
Oh god ja, die spenenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En er is ooit een rel geweest van "ZOMG ZE ZIJN GIFTIG" omdat een kind van 1,5 ze inderdaad op kan eten.
Beetje hetzelfde verhaal als met die speentjes aan een ketting die je vroeger had
Jep, daar was ik goed in.quote:
Had je ook maar geen plastic moeten eten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:00 schreef Dwyn het volgende:
Gelukkig kan ik mij de helft van mijn jeugd niet herinneren wegens trauma's.
Pehehequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had je ook maar geen plastic moeten eten.
Mijn zusje had sigaretten gegeten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had je ook maar geen plastic moeten eten.
there is something about maryquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
En als je je vest te hoog dichtritst krijg je je velletje ertussen!
kerstboomdecoratiequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nadeel van scoubidou vind ik dat je er eigenlijk alleen sleutelhangers mee kan maken. En daar heb je er op een gegeven moment toch genoeg van
Met twee beginnen en dan samen en dan weer in 2 eindigen voor oren en beentjes. Vraag me niet meer hoe de armpjes moesten want vergetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o ja, tuurlijk![]()
En hoe doe je een konijntje dan?
Progressiequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej, 7 rijen gebreid en er is maar 1 steek bijgekomen
Kiek, ik groeiquote:
ZOMG hij wil een eierdopquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bram wil geen shawl, wel een piemelwarmer
Ik heb ook al een nadeel ontdekt, want je kan niet roken terwijl je bezig bentquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap echt niet wat er leuk is aan breien
Wij kennen allemaal goede matigen techniekenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar doet meerderen, ik minderen
Ik ken wel wat mensen die de rechter willen komen opwarmenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef Diconnected het volgende:
M'n rechtertiet is koud en m'n linker warm. Wat is deze
Bij clinique wordt t eerst erger.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben nu Clinique aan het proberen en ik heb gelijk drie puistjes. Volgens een vriendin hoort het erbij.![]()
Oh en zie die vette header op mijn blog
Ik kreeg geen puistjes van Cliniquequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben nu Clinique aan het proberen en ik heb gelijk drie puistjes. Volgens een vriendin hoort het erbij.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij clinique wordt t eerst erger.
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo bij je blog passenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef Dwyn het volgende:
Niet bij zichzelf?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo bij je blog passen![]()
(En ook niet zo bij zichzelf)
De foto is heel gelikt (weet je zeker dat je die rechtenvrij mag gebruiken?) en strak, terwijl het effectje in het lettertype amateuristisch te noemen is...quote:
Hoe uit je mensenlijkheid? Ik ga niet met mijn lelleken bakkes in de header.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het gelikte van de foto vind ik trouwens ook niet bij jouw blog passen, jouw blog is te menselijk zeg maar.
Dat is juist de charme en die moet je uitbuiten in je header
Dat zie ikquote:
Een goede foto van je stash maken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoe uit je mensenlijkheid? Ik ga niet met mijn lelleken bakkes in de header.
Ja, lippen, nagels en achtergrond.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft ze de lippen ook gesoept? Want dan heeft ze dat wel heul knap gedaan!![]()
Ik zal eens kijken, thanks.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk Dwyn, misschien zit hier wel wat leuks tussen, die mag je allemaal vrij gebruiken:
http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=search&txt=London&w=1&x=0&y=0
(eerste en laatste rij zijn wel betaald, want sponsor).
Even account aanmaken en dan kan je ze op groot formaat downloaden
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iets uit Azie dat nu een maand onderweg is... Al tijd om eens contact te zoeken met de verkoper?
Alle andere dingen die ik tegelijk besteld had zijn al binnen
Ok, donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Welke zoek je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:46 schreef DjinN het volgende:
Pff ik kan de crème die ik nodig heb niet vinden
Nou, ik was bij de Big Bazaar (schoonmaakspullen kopen jwzquote:
Ik hoop dat ik wat krijg vandaagquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik hoop dat de pakjesman op tijd is vandaag.
Allemaal op de 30e verstuurdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog heul veul birthday packages krijgen terwijl mijn maand september was
Sommige helemaal nog niet, terwijl ik altijd op tijd benquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Allemaal op de 30e verstuurd
quote:
Dat!quote:
Dat heb ik heul nog nooit meegemaakt hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Vraagje: Is er weer een keer interesse in een secret santa?
Secret Santa! [SHJN] Secret Santa!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik heul nog nooit meegemaakt hier
Is ook niet zo moeilijk met 2 dagen op de tellerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:33 schreef Dwyn het volgende:
Deze dingen heb ik allemaal vorige maand gekocht dus vooralsnog deze maand faalvrij.![]()
Alhoewel dat waarschijnlijk niet lang zal duren!
Toch weer twee dagen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk met 2 dagen op de teller
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Secret Santa! [SHJN] Secret Santa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
onze lift heeft een extragratis ontmoedigingsbeleid, de deur gaat niet dicht
Ofja, hij gaat wel dicht, maar hij gaat ook meteen weer open, zodat de lift nooit vertrekt
Neeeeequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:36 schreef Dwyn het volgende:
Er staat een auto met bloemetjes en wimpers rond de koplampen voor het stoplicht
Why, het gaat toch om de lol?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALS ik een secret santa doe dan is het denk ik met internationale shizzleMaar dan zijn je verzendkosten meteen weer zo mongolen hoog als je boven de 250g zit
Omdat ik Nederlandse shizzle zelf ook kan halen, ik vind het leuker om specialere dingen te krijgen.quote:
Je hoeft ook niet mee te doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlandse shizzle zelf ook kan halen, ik vind het leuker om specialere dingen te krijgen.
Oh, dat lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Vraagje: Is er weer een keer interesse in een secret santa?
I'm in!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet mee te doen
Maar anders maak ik wel even een topicje aan. Wil dit wel even op me pakkenIk vond het vorige keer echt tof (d'uh pakketjes krijgen.. wajaa
)
Ik vind het wel leuk hoor, maar ik doe t denk ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar anders maak ik wel even een topicje aan. Wil dit wel even op me pakkenIk vond het vorige keer echt tof (d'uh pakketjes krijgen.. wajaa
)
Leuk idee Priem, ik wil ook wel meedoenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
)
Doe 100 euro!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik maak het topic aan en geeft meteen max. 15 euro op. Klaar. Diegene die zeuren krijgen een bitchslap![]()
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef Mss het volgende:
Was er daar ook niet ergens een enorme rel over?
Bitchslapquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik maak het topic aan en geeft meteen max. 15 euro op. Klaar. Diegene die zeuren krijgen een bitchslap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |