quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Op de 1 of andere manier moet ik bij deze TT denken aan een anaal ingebrachte paraplu openen
instant goatsequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Op de 1 of andere manier moet ik bij deze TT denken aan een anaal ingebrachte paraplu openen
DAFUQquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
goeie knuffel/zoen gevenquote:
Hamsteren!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Door Trix moet ik nu denken aan inwendige sokpoppen![]()
[ afbeelding ]
MWAH MWAH!
goei busyquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Mirjam het volgende:
Ik kan mobiel de tt niet zien, fuque
En BAM 6 kilo eraf nu, dat is een heleboel marsen!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Mirjam het volgende:
Goed zeg!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Mirjam het volgende:
Echt heel heel erg sorry, maar lollerquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
RUIM IK HET SUIKER OP GAAT MIKA ER MET MIJN ETEN VANDOOR
[ afbeelding ]
STERF!
zo van HOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Dat zou hij wel cool vinden, schat ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van HOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ afbeelding ]
bah, vervelend dicoquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Diconnected het volgende:
Hele week geen last van m'n knie, ik kom thuis en BAM door m'n knieaaaauw
JA, wat zei nuon?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ
ik kreeg hartaanval want brief van gemeente belastingen kwam binnen en dacht dat het heel hoog zou zijn, zou niet goed uitkomen na het nuon grapje, maar het was maar 28 euro
ik had 1500 euro ongeveer aan warme kostenquote:
Wat de neukquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had 1500 euro ongeveer aan warme kostendus hij zei ga je meter maar ff nakijken en dan morgen terug bellen en doorgeven, als het niet klopt storten ze geld terug
Dat scheelt nogal even!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
aha!
de nuon heeft mij geschat op: 41,246 en op mijn meter staat: 13,705!
Vorige topic...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Waar blijven die pics van het nieuwe hondenvoer?
Ja zeker! Maar dan weet ik iig dat er wat fout is gegaan en dat die 635 euro bijbetalen niet kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal even!net zoals ik er anmiddag achterkwam dat de belastingdienst ons toetsingsinkomen voor toeslagen ongeveer 15.000 euro te hoog heeft inngeschat voor 2012
Dafuckquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
aha!
de nuon heeft mij geschat op: 41,246 en op mijn meter staat: 13,705!
Handig!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hebben trouwens de aanmeldbrief van nuon en alle spam die ze sturen naar mijn nieuwe adres gestuurd maar de jaarafrekening naar mijn ex, daarom had ik geen post gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |