Alleen om te tanken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef Maharbal het volgende:
Ik wil best binnenkort naar de Emiraten.
Het is toch maar de Awb johquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef Yreal het volgende:
plak ik potdomme het awb stickertje scheef in mijn bundel
Niet bijna, die olietankers varen daadwerkelijk heen en weer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is BIJNA winstgevend om met een olietanker heen en weer te varen
Ik zal het verhaal maar afmaken. Het jaar erop kwam hij het bedrijf weer tegen omdat weer geen aangifte was gedaan, de aanslag van 140.000 was netjes betaald. Hij legde voor het opvolgende jaar een naheffingsaanslag 280.000 euro op. Ook die aanslag werd gewoon betaald. Vervolgens besloot hij maar tot een wtp'tje, en kon hij bij het florerende miljoenenbedrijf direct beslag leggen op veel bezittingen.quote:
best lullig. Niet even een telefoontje, jongens, jullie moeten aangiften doen? Ja?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet bijna, die olietankers varen daadwerkelijk heen en weer.
[..]
Ik zal het verhaal maar afmaken. Het jaar erop kwam hij het bedrijf weer tegen omdat weer geen aangifte was gedaan, de aanslag van 140.000 was netjes betaald. Hij legde voor het opvolgende jaar een naheffingsaanslag 280.000 euro op. Ook die aanslag werd gewoon betaald. Vervolgens besloot hij maar tot een wtp'tje, en kon hij bij het florerende miljoenenbedrijf direct beslag leggen op veel bezittingen.
Bij ons hadden maar 2 personen het gelezen. 'Ja maar.. toen ik het in Word zette was het wel 28 pagina's lang!' Tutor boos natuurlijk.. 'Ah, dus die moeite heb je wel kunnen nemen?'quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:56 schreef Keyos het volgende:
@Von Ballusseck
Hoe vond je het artikel overigens van : The case of the speluncean explorers ?
Was volgens mij de enige van mijn werkgroep die hem volledig gelezen had, ik vind dit soort artikelen eigenlijk interessanter dan de stof zelf.
http://www.studeersnel.nl(...)s-recht-/11/270/7222quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:20 schreef Duca_Valentino het volgende:
Ik ben op zoek naar de uitwerkingen van de werkcolleges van het vak Rechtsgeschiedenis 2 (Rijksuniversiteit Groningen) van het jaar 2010-2011. Dit is dus niet vorig collegejaar maar het jaar daarvoor. Ik ben bereid 20 euro te betalen aan degene die mij aan deze antwoorden (van goede kwaliteit) kan helpen.
huh?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:32 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Bij ons hadden maar 2 personen het gelezen. 'Ja maar.. toen ik het in Word zette was het wel 28 pagina's lang!' Tutor boos natuurlijk.. 'Ah, dus die moeite heb je wel kunnen nemen?'![]()
Ik vond hem zelf ook erg interessant ja. Sowieso de meeste arresten die we als extra stof krijgen.
@ Yreal: Ze doet (blijkbaar) de ene bachelor in Leiden en de andere in Rotterdam.. Maar oke, er komen vast nog genoeg mogelijkheden langs.
Dat is natuurlijk nooit verkeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:52 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je dacht dat ze aan de uva studeerde. Ik denk te veel.![]()
Dat is wel handig ja...weekje is vaak wel minimaal vind ik. Dan heb je nog net genoeg tijd om het ook nog eens kritisch over te lezen en evt aan te passenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch maar eens beginnen aan die paper die ik vrijdag af moet hebben
True. Het scheelt daarentegen dat het een niet al te moeilijk onderwerp is. Dat is dan ook gelijk de reden dat ik er wat later aan beginquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja...weekje is vaak wel minimaal vind ik. Dan heb je nog net genoeg tijd om het ook nog eens kritisch over te lezen en evt aan te passen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef Yreal het volgende:
Sowieso, uitstellen.![]()
Langstudeerboete is toch weg
Beoordeling is erg streng, dus je moet echt goed leren. je moest vorig jaar op 2 tentamens (allebei 45 vragen) er 60 van de 90 goed hebben voor een 5.5. Zijn erg veel mensen op gezakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:46 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Fair enough.![]()
Iemand nog tips voor m'n eerste tentamen (IRW) a.s. vrijdag?
Nee je moet nooit onnodig uitstellen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef Yreal het volgende:
Sowieso, uitstellen.![]()
Langstudeerboete is toch weg
Ohja dat is een uitzondering jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was een grapjeTenzij het over opruimen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |