SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Rustig aan bokoe kokoquote:
Waarom heb jij geen UI?quote:
Hey goeie vriend.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb nu echt een fijne speler gevonden om in te handelen.
30k profit in een half uur ongeveer
Nee, ik vraag het toch alleen maarquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik wil graag mysterieus en een buitenbeetje blijven.
Lesbian Penthouse models Austin, Alyssa Reece, Yurizan Beltran and Melanie Jaynequote:
moet je ook niet gaan patsen hier hequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
Meteen die DM's
Zoek zelf een speler, er zijn honderden spelers waar je goed in kan handelen.
Ik pats helemaal niet, ik zeg alleen dat ik profit heb gemaakt op iemand.quote:
Ik weet de links niet zeker, maar het lijkt mij dat Perea 9 haalt (2x nationaliteit compensatie voor 1 dode) en dat Miranda het niet haalt, gewoon een verdediger van Juve neerzettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
Kan iemand me ff helpen ivm Perea aub? Volgens mij haalt Miranda ook geen 9 toch? Is al 3 maand geleden dat ik nog een team heb gebouwdBied ook maar al een spits aan, op RB mag eventueel nog iemand anders
[ afbeelding ]
niet zo patsen patsertjequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een speler gevonden waar ik heel makkelijk winst op maak! O wacht het zijn heel veel spelers.
Dikke klappen van je brada gehad las ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:13 schreef Longcat. het volgende:
Jongens heb een nieuwe melkkoe gevonden gwn 50k winst in een uur jwz
De keeper heeft 3 links..quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet de links niet zeker, maar het lijkt mij dat Perea 9 haalt (2x nationaliteit compensatie voor 1 dode) en dat Miranda het niet haalt, gewoon een verdediger van Juve neerzetten
De manier van schrijven van de OP vond ik ongeloofwaardig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dikke klappen van je brada gehad las ik?
Ja...quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dikke klappen van je brada gehad las ik?
en 4 rechtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Hyena's broertje , dat is mijn evolutie theoriequote:
perea linkt met alvesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet de links niet zeker, maar het lijkt mij dat Perea 9 haalt (2x nationaliteit compensatie voor 1 dode) en dat Miranda het niet haalt, gewoon een verdediger van Juve neerzetten
Buiten dat is het gewoon een aidsteam.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar wel jaquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Buiten dat is het gewoon een aidsteam.
Falcao is wel baasquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al dat het compensatie isquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
?
nie hatu op 5atb. ben elke match beter en verlies toch. is compensatie
Dat was zo'n bazenteam.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Lehmann
Lauren-Campbell-K. Toure-Cole
Ljungberg Vieira Pires
Bergkamp
Henry Reyes
Rating van 89 gemiddeld
Je bent gewoon slechtquote:
Nee, met rust 3-0 achter. Ik switch voor de grap eens naar 4312, 5 3 winst (of 6-4..)quote:
4-2-2-2 is wel een kut formatiequote:
Speel jij ook al 5atb? Niet vergeten ultra-defensive te doen/quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
?
nie hatu op 5atb. ben elke match beter en verlies toch. is compensatie
dankzij jou ja. verlies steeds onterechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Speel jij ook al 5atb? Niet vergeten ultra-defensive te doen/
Wat ben ik toch een trendsetter.
Dat is jouw mening, ik vond het vorig jaar heerlijk spelen en ik ben niet de enige hier op het forum. Na 4321 en 352 mijn derde formatie...quote:
Je verliest dik terecht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dankzij jou ja. verlies steeds onterecht
sang gi lee, zuid-koreaanse doelmanquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
Max welke speler heb je erop gezet? Heb mn DM even uitgezet.
Ze heten alllemaal Leequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
sang gi lee, zuid-koreaanse doelman
Quote want epischquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Lehmann
Lauren-Campbell-K. Toure-Cole
Ljungberg Vieira Pires
Bergkamp
Henry Reyes
Rating van 89 gemiddeld
En ze zien dr allemaal hetzelfde uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze heten alllemaal LeeMaak even een foto dan
Toch wel jammer wat er dan nu in de basis te vinden is.quote:
Momentje, ik kan niet in de web app komen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
vanmiddag FIFA 05 multiplayer op de gamecube tegen een vriend, ik Arsenal hij Barca. Even batta gegeven aan Gio, Deco en Ronaldinhoquote:
3-1-6 gewoon custom lekker aanvallen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Met welke 3atb formatie hebben jullie de beste evaring? Ik heb er geen idee over..
Wat was de rating van Fabregas toen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanmiddag FIFA 05 multiplayer op de gamecube tegen een vriend, ik Arsenal hij Barca. Even batta gegeven aan Gio, Deco en Ronaldinho
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
weet niet zat er nog niet in denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat was de rating van Fabregas toen?
quote:
Kost Sinclair gewoon 9k? Die krijgt misschien een IF deze week dus die wordt dan echt duurquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef Maver24 het volgende:
gewoon 3 bronzen spelers hier op de tradepil, waarde 60k, haha
Osborne : 22k
Trundle : 27k
Sinclair: 9k ,
nice nice
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is die FIFA-community toch kut. Ga ik even een potje season FUT spelen met die silvers, kom ik tegen een full gouden Liga BBVA. Kom ik terecht op 2-0, skip alle celebrations en herhalingen en daarna komt hij op 2-2. Bij elke goal ssssht en alles kijken. Bij elke goal even op pauze drukken en mij een halve minuut laten wachten.Bij de 2-4 mocht 'ie het uitzoeken en ben ik wat drinken gaan pakken. Wat een aidsjoch.
oh serieus, haha,quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kost Sinclair gewoon 9k? Die krijgt misschien een IF deze week dus die wordt dan echt duur
Waar speelt hij?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kost Sinclair gewoon 9k? Die krijgt misschien een IF deze week dus die wordt dan echt duur
Oh die Sinclairquote:
Werken volgens mij gewoon op de Webappquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh serieus, haha,
komt tie IF, wtf, die wordt echt heel duur dan
de leaderboards zijn trouwens niet beschikbaar, iemand hier die meer weet ?
Ow kut. Sorry heb al mn coins al aan Max gegeven xDquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef Jimbo het volgende:
Ik krijg net door dat rijst een uber baas is
Tering zeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef Jimbo het volgende:
Ik krijg net door dat rijst een uber baas is
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow kut. Sorry heb al mn coins al aan Max gegeven xD
gast, met mn 3k in 4 dagen mag het ook wel zegquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tering zeg.Er worden coins uitgedeeld en de noobs staan weer vooraan.
Das raar. ik heb m toch echt gekocht. Clubnaam: PSV Eindhoven toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bij mij staat die nog te koop..
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Das raar. ik heb m toch echt gekocht. Clubnaam: PSV Eindhoven toch?
[ afbeelding ]
waar haal je dit vandaanquote:
quote:
Dan heb je gewoon geen handelsvisie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast, met mn 3k in 4 dagen mag het ook wel zeg
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben net gequit om mijn team sneller te kunnen verkopen.
geld maakt geld. zonder start'kapitaal' kom ik ook nergens ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon geen handelsvisie.
Dat verdien ik in 5 minuten
Hoeveel geld heb je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geld maakt geld. zonder start'kapitaal' kom ik ook nergens ook.
Ik heb een paar minuten per dag een bronze pakje geopend op mijn tweede account, daar een gold pack van gekocht en sta nu op 20k. Totaal geen werk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geld maakt geld. zonder start'kapitaal' kom ik ook nergens ook.
Paintskills hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 k dusquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahahahaha Lindgren heeft een FUT toernooi wedstrijd met 2-8 verloren![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is die FIFA-community toch kut. Ga ik even een potje season FUT spelen met die silvers, kom ik tegen een full gouden Liga BBVA. Kom ik terecht op 2-0, skip alle celebrations en herhalingen en daarna komt hij op 2-2. Bij elke goal ssssht en alles kijken. Bij elke goal even op pauze drukken en mij een halve minuut laten wachten.Bij de 2-4 mocht 'ie het uitzoeken en ben ik wat drinken gaan pakken. Wat een aidsjoch.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahahahaha Lindgren heeft een FUT toernooi wedstrijd met 2-8 verloren![]()
Ja, ik ben echt in een kutbui.quote:
Ik troll niet hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef TheFastOne het volgende:
Er is nu een lurker die helemaal stuk gaat of Max trollt.
Hij gaat niet veel duurder worden, daarvoor is zijn shooting te slecht. En de kans dat hij een IF krijgt is niet echt groot met al die hattricks dit weekendquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb ook maar even die Sinclair gekocht.
Mocht 'ie echt stijgen dan ben ik blij.
Thanks man, mooi startkapitaaltje voor ps3 account. Even handelen en verkopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik ook nietNouja degene die mn coins heeft.... veel plezier ermee
Ach, die 8k.. Het maakt me niet zoveel uit als ik hem later voor 6k doorverkoop ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaat niet veel duurder worden, daarvoor is zijn shooting te slecht. En de kans dat hij een IF krijgt is niet echt groot met al die hattricks dit weekend
Als je niet trollt ben je toch een baas hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik ook nietNouja degene die mn coins heeft.... veel plezier ermee
Bedoel je mij? Ik wist niet dat er zoveel lurkers warenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef KrAlex het volgende:
Wat een domme mensen zijn er toch soms in dit topic
Dat is een andere opstelling, die van hem was 433quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij hebt ze???????quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat is een andere opstelling, die van hem was 433
zoals ? contracten kopen?quote:
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat kut moment wanneer je een speler op de markt zet en die 2 seconde later al geBIN'd wordt.
Spelers kopen? Formatiekaartjes kopen?quote:
Ik speel geen Xboxquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
jij hebt ze???????Zoja mag ik ze terug?
Dit ook natuurlijk.quote:
Negeren, des te eerder tiefen ze op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wie trollt wie nou ik snap het nie meer hor![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef laucas het volgende:
Ik heb ook nog coins op mijn PS3 accounts zie ik
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef laucas het volgende:
Ik heb ook nog coins op mijn PS3 accounts zie ik
Heeeee Steefie hoe was je dag op school. Heb je je vermaakt met je projectgroep vrinden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Negeren, des te eerder tiefen ze op.
maar bronze kaartjes zijn niks waard toch ?quote:
welke formaties zijn dan goed? en moeten het dan gold zijn of gewoon normale formaties ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Spelers kopen? Formatiekaartjes kopen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben net gequit om mijn team sneller te kunnen verkopen.
Nee, ik zit bij zo'n fucking Irakees in een groepje die vorige week een interview zou regelen maar het "vergeten" was. Nu wilde hij dat ik het ging doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heeeee Steefie hoe was je dag op school. Heb je je vermaakt met je projectgroep vrinden?
ha knew it, gr gr.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
ik had bijna Rijst gedmd maar toen bedacht ik me dat ie gebanned moet zijn en hij dus liegt ±D
Welkom bij de club.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb nooit goede spelers in m'n gouden pakjes
Je moet ook eerst een goed team maken, pas als je het spel goed onder de knie hebt de leukere teamsquote:
Waar is de toevoeging dat het een Irakees is nou weer voor nodigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij zo'n fucking Irakees in een groepje die vorige week een interview zou regelen maar het "vergeten" was. Nu wilde hij dat ik het ging doen
Tevens moet hij altijd geforceerd grappig zijn. Heb ik hem even gedist, iedereen moest hem uitgniffelen hihi.
leuke dag dus
Ik zou eerst buitenlander zeggen maar dan voelen meer mensen zich ermee geassocieerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar is de toevoeging dat het een Irakees is nou weer voor nodig
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
Ging zomaar zoeken Xabi Alonso en zag deze 59th minute dus ik als een gek klikken. Goede deal?
[ afbeelding ]
Sommige bronze spelers zijn juist wel veel waard (de duurste is bijna 30k) dus daar vergis je je in. Door mensen die denken dat bronzes niks waard zijn pik ik soms wel goede deals opquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar bronze kaartjes zijn niks waard toch ?
ik heb te weinig verstand van deze game...komt ooit wel maar heb em pas sinds zaterdag en nooit andere fifas met FUT gespeeld..
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
Ging zomaar zoeken Xabi Alonso en zag deze 59th minute dus ik als een gek klikken. Goede deal?
[ afbeelding ]
quote:
Nee, valt wel mee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef forztwente het volgende:
Weet iemand een mooi bundesliga team voor ongeveer 50.000?
St. Pauli?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef forztwente het volgende:
zeg het maar man, maak het niet zo spannendquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef forztwente het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
St. Pauli?
Of is dat de tweede bundesliga?
nee, ik geef het op, vertel, welk team is het?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
St. Pauli?
Of is dat de tweede bundesliga?
nee, ik geef het op, vertel, welk team is het?
Misschien moet ik dan maar wat erop zetten voor 150c SPquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha, er is weer iets doms met de ballen
Als je zonder bin zoekt, krijg je alleen de ballen zonder bin, en die gaan allemaal voor kei veel(staan er al voor 3000 die nog 20 minuten duren
)
Terwijl er constant met bin 300 aflopen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Greenpeas het volgende:
GTST kijken op werk, wat heb ik toch een luxe.
Ik zou het letterlijk niet kijken, zelfs als ik betaald kreeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Greenpeas het volgende:
Wacht maar tot je een vriendin krijgtquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou het letterlijk niet kijken, zelfs als ik betaald kreeg.
Ja heb ik nu ook gedaan, ff kijken wat ermee gebeurdquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar wat erop zetten voor 150c SP
Yup....same here hahaha...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een vriendin krijgt
Als ik ooit GTST zou kijken zou ik me te erg daarvoor schamen om dat op een internet forum te zetten. Al keek ik wel in de tijd van Katja Schuurman, Georgina Verbaan en Angela Schijf. Maar dat was uit geilheid. Het geluid stond meestal uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Greenpeas het volgende:
Gelijk dumpen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ATWT klaar is, ik moest er altijd verplicht naar kijken. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ach, ik kijk 1x per week 25 minuten mee met dat gezeur en dan kan ik mooi de rest van de avond Champions League kijken.quote:
Dan weet ik wel wie de broek bij jullie aanheeft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
okee, dan staat het thuis wel eens op, maar dan ga je het toch niet op je werk kijken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hij mag daarna uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie de broek bij jullie aanheeft.
Hij krijgt pas toegang tot bed als hij een gedegen samenvatting kan geven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okee, dan staat het thuis wel eens op, maar dan ga je het toch niet op je werk kijken?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij krijgt pas toegang tot bed als hij een gedegen samenvatting kan geven.
Deze TV kopen dan. Kan je met z'n tweeën full screen kijken naar 2 verschillende bronkanalen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ach, ik kijk 1x per week 25 minuten mee met dat gezeur en dan kan ik mooi de rest van de avond Champions League kijken.
Heb ik met 4-2-3-1.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Terug gegaan naar 3-5-2 en ik win weer met FUT
3-5-2- verneukt je echt hard..ik merk nu ook dat ik amper nog kan verdedigen met 4atbquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Shit, je hebt me door. Ervaring mee zeker ofniet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zal z'n vriendin hem weer eens heerlijk te pakken nemen met de voorbinddildo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een ex gehad die het echt elke dag gezien moest hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door. Ervaring mee zeker ofniet?
Shit is getting real.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door. Ervaring mee zeker ofniet?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zal z'n vriendin hem weer eens heerlijk te pakken nemen met de voorbinddildo.
Ja ik hou nu weer de 0 terwijl ik met 4-1-2-1-2 de ene na de andere om de oren kreegquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2- verneukt je echt hard..ik merk nu ook dat ik amper nog kan verdedigen met 4atb
Neem dan gewoon een opblaaspop. Geen gezeik en je kan losgaan wanneer je wilt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een ex gehad die het echt elke dag gezien moest hebben
Ja uhm Neequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een opblaaspop. Geen gezeik en je kan losgaan wanneer je wilt.
Welke handel je in?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik ooit GTST zou kijken zou ik me te erg daarvoor schamen om dat op een internet forum te zetten. Al keek ik wel in de tijd van Katja Schuurman, Georgina Verbaan en Angela Schijf. Maar dat was uit geilheid. Het geluid stond meestal uit.
Ik koop en verkoop op mn werk lekker formatie kaartjes
Bij mij ook vanwege penaltiesquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
Vidal op cdm 19 uit 39.Hij neemt wel de pingels.
Toefjes doet het nog altijd beter. De hele dag FIFA spelen én seks wanneer 'ie wilt. Bazenleven heb je dan.quote:
Heb er net 15 gekocht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Oké het was een grapje. Koop mijn Walcott nou.
Ja lijkt me fantastischquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toefjes doet het nog altijd beter. De hele dag FIFA spelen én seks wanneer 'ie wilt. Bazenleven heb je dan.
Gewoon weer wat meer met 4321 spelen, blijft echt een heerlijke formatie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2- verneukt je echt hard..ik merk nu ook dat ik amper nog kan verdedigen met 4atb
Ik ookquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Oké het was een grapje. Koop mijn Walcott nou.
In alle 4@tb formaties eigenlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Welke handel je in?hier vooral 4-2-2-2 en 4-1-2-1-2
Als ik op de webapp kon had ik veel neer kunnen verdienen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Factuurtje komt later wel.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wegwezenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:22 schreef Greenpeas het volgende:
Welk logo gebruik jij voor je club Geluidssysteem? Mooi dingetje, ik ga je kopiëren.
Ik vind Jadson ontzettend goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:23 schreef WezepAFCA het volgende:
Denk dat ik van die 60k winst van vandaag maar eens een leuk gold team ga halen, 200k is wel genoeg om verder te handelen. Iemand nog een leuke suggestie voor een gold team/ervaring met golden spelers op UT13? Ben meer thuis tussen de zilveren spelers.
Ik wil je anders nu wel een factuur opsturen voor zo'n griep teamquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Factuurtje komt later wel.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wutquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die bal erop gezet voor 150c SP, ik ben benieuwd.
Dat is die braziliaanse CAM he? pas een aantal voor 1k gekocht en 2.5k verkochtquote:
Doe ik nu ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die bal erop gezet voor 150c SP, ik ben benieuwd.
Budget?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/83858/#
Wie op de lege plekken?
15k oidquote:
Dan moet je die maar is aanmaken!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef StijnDa het volgende:
I
[..]
Ik zou wel kunnen. Maar heb nog niet eens een VP
Cabaye CM misschien? Is wel een goede allrounder...quote:
Jep! Heerlijke speler.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dat is die braziliaanse CAM he? pas een aantal voor 1k gekocht en 2.5k verkochtSpeelt dus fijn?
Ah ja Cabaye, bedankt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet je die maar is aanmaken!
[..]
Cabaye CM misschien? Is wel een goede allrounder...
En CF weet ik even niet
quote:
GMTA!!!!!!111!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet je die maar is aanmaken!
[..]
Cabaye CM misschien? Is wel een goede allrounder...
En CF weet ik even niet
Kagawa is op de Xbox al zo'n 20k dus met je 15k gaat dat niet lukken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah ja Cabaye, bedankt.
Kagawa CF?
Denk dat Kagawa te duur is met 15k, je zou Taarabt kunnen halen als je veel skilled.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah ja Cabaye, bedankt.
Kagawa CF?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat Kagawa te duur is met 15k, je zou Taarabt kunnen halen als je veel skilled.
GMTA!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kagawa is op de Xbox al zo'n 20k dus met je 15k gaat dat niet lukken.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mag ik jouw team met hem eens zien?
Gewoon Tiki Takaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arteta en Sahin in het hedendaagse FUT voetbal op 1 middenveld
tijd voor een upgradequote:
Doe zo mee clubs met mij en stijnda.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
IK ZEG HET NOG EEN KEER HE: SESSEGNON!!!!!!!!!!
Heeft die boy een goed schot dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
IK ZEG HET NOG EEN KEER HE: SESSEGNON!!!!!!!!!!
Ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heeft die boy een goed schot dan?
Mooiquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon weer wat meer met 4321 spelen, blijft echt een heerlijke formatie.
[ afbeelding ]
Voorin Iturbe en Lukaku.
[ afbeelding ]
Lukaku loopt 18 uit 12
El Ghannasy 6 uit12
De rest van het team 6 uit 12.
Achterin staat het ook heel sterk en Neto is ontzettend goed.
Mijn Seneroun team is beter though maar ik vind het leuker om met dit team te spelen.
4-3-2-1 vind ik ook nogal een counter gevoelige formatiequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi
Ja heb nu dus dit team, maar ze counteren me echt kapot haha, moet 4 vd laatste 5 potjes winnen als ik nu in div 1 nog kampioen wil worden
[ afbeelding ]
En dan ga ik meteen puzzelen en kom ik alweer tot zoiets en ben ik geneigd om hem te maken![]()
[ afbeelding ]
2 CDM's ftw..scheelt zoveelquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 4-3-2-1 in 13 tot nu ook nog helemaal bagger.. 3-5-2 en 4-2-3-1 voelen veel stabieler.
Ja, klopt. Speelt gewoon met wat extra zekerheid.quote:
Pools internet, jij hebt het!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef TJV het volgende:
Waarom kan ik niet verbinden met die kutservers.
Servers zijn hier ook niet beschikbaar..quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef TJV het volgende:
Waarom kan ik niet verbinden met die kutservers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |