abonnement Unibet Coolblue
pi_121276278
De hype voor Raw vanavond en die van volgende week zijn massive. Vince wil alle registers opentrekken. En de Raw van vanavond moet mensen in een shock achterlaten. Klinkt goed, toch?
pi_121278022
En wat staat er gepland dan?
  maandag 7 januari 2013 @ 18:27:27 #253
308981 Narcotical
Best in the World
pi_121278148
Vanavond Punk vs Ryback in TLC match voor WWE Championship en de terugkeer van The Rock. Volgende week is de 20e "verjaardag" van RAW dus verwacht dan nog veel meer legends ed.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 7 januari 2013 @ 18:38:03 #254
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121278583
is lesnar al terug?
pi_121293999
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef THEFXR het volgende:
is lesnar al terug?
na royal romble ongetwijfeld.

spoiler voor wrestlemania.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121312424
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef Itisbangin het volgende:
De hype voor Raw vanavond en die van volgende week zijn massive. Vince wil alle registers opentrekken. En de Raw van vanavond moet mensen in een shock achterlaten. Klinkt goed, toch?
Nou wat een shock heb ik gezien. Ik vond het maar weer meer van hetzelfde. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan ook aan mij liggen hoor. :) Ik vind de WWE toch steeds minder interessanter worden :N
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:52:25 #257
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_121346796
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_121348600
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Nou wat een shock heb ik gezien. Ik vond het maar weer meer van hetzelfde. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan ook aan mij liggen hoor. :) Ik vind de WWE toch steeds minder interessanter worden :N
De shock qua aflevering viel wel mee. Al was die Neutralizer van Cesaro bij Khali toch wel erg vet. Maar, op de match Big Show - Kofi en de 3mb dingen na, was het toch gewoon een érg goede Raw? Die TLC-match en bv Ziggles - Cena zijn toch PPV waardig? Of heb ik het dan helemaal mis?

Over je spoiler. Zit jij nu niet vol met vragen over die drie? Ik wel.
Over de promo's. Als je daar zelfs niet meer door geëntertaind kunt worden, dan gaat het denk ik niet snel meer lukken. Dit was vrij goud en had in iedere 'era' gewerkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef Champy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:19:23 #259
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_121349649
Denk je nou echt dat Vince afgelopen maandag alles open heeft getrokken? Terwijl de BCS College Football National Championship tegelijk was?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_121351689
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:19 schreef kidkash19 het volgende:
Denk je nou echt dat Vince afgelopen maandag alles open heeft getrokken? Terwijl de BCS College Football National Championship tegelijk was?
Nee natuurlijk niet. Deze is gewoon de opmaat naar volgende week. Maar als je ook leest hoe Smackdown zal zijn vrijdag. Dan is dit gewoon een zeer sterke week.

Tel daarbij op dat..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121353101
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Deze is gewoon de opmaat naar volgende week. Maar als je ook leest hoe Smackdown zal zijn vrijdag. Dan is dit gewoon een zeer sterke week.

Tel daarbij op dat..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCSA worstelt niet meer, nooit meer. Zijn knie'en waren te verrot of iets dergelijks..
pi_121355418
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:47 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

De shock qua aflevering viel wel mee. Al was die Neutralizer van Cesaro bij Khali toch wel erg vet. Maar, op de match Big Show - Kofi en de 3mb dingen na, was het toch gewoon een érg goede Raw? Die TLC-match en bv Ziggles - Cena zijn toch PPV waardig? Of heb ik het dan helemaal mis?

Over je spoiler. Zit jij nu niet vol met vragen over die drie? Ik wel.
Over de promo's. Als je daar zelfs niet meer door geëntertaind kunt worden, dan gaat het denk ik niet snel meer lukken. Dit was vrij goud en had in iedere 'era' gewerkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het merendeels geskipt heb. Moet zeggen nu ik het gewoon gekeken heb dat ik deze dingen wel goed vond.

Punk vs Ryback (die Ryback kan volgens mij echt mensen breken man). Toen hij die metalen trap ging pakken en ermee in de lucht stond. Dacht echt damn man. Cena heeft er soms moeite mee, en juist die Ryback tilt dat ding helemaal omhoog en smijt hem keihard neer op de grond. _O_

Vind het gewoon jammer dat The Shield er weer tussen moet komen. Maar toen ze Ryback op die trap met die tafel erop smeten. Dat vond ik wel weer vet. En die Roman Reigns die even zat te gillen _O-

Punk vs Rock is natuurlijk ook wel heel goed hoor, maar word soms gewoon moe van die kinderachtige dingen die The Rock altijd weer moet zeggen.

3MB en Khali, Hornswoggle en Natalya :r :r :r Wat zijn dat voor trieste dingen zeg. Ik heb daar echt totaal niks mee :')

Ohja nog 1 ding! Wat is die AJ lekker zeg. Zeker vorige Raw toen ze dat witte pakje aan had. Damn zij heeft echt een te lekker lichaam :9~ :9
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:54:04 #263
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_121358396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

3MB en Khali, Hornswoggle en Natalya :r :r :r Wat zijn dat voor trieste dingen zeg. Ik heb daar echt totaal niks mee :')

Ja wat is dat eigenlijk? Laat ze maar een beetje dom doen, dan kunnen ze in ieder geval nog op tv komen bij gebrek aan beter ofzo? Ik vind het niks in ieder geval.

Het zou inderdaad vet zijn als SCSA terug komt, maar dat zal zeker niet zijn om te worstelen, daarvoor is ie te veel versleten helaas. Laat hem maar lekker bier drinken en wat lol trappen.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_121363391
Punk was weer heerlijk bezig. Rock ze promo was ook beter dan de laatste tijd.
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:13:23 #265
308981 Narcotical
Best in the World
pi_121363547
Ik vind Rock altijd maar een beetje van hetzelfde. En ik erger me scheel aan die constante handbewegingen van hem :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_121380719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het merendeels geskipt heb. Moet zeggen nu ik het gewoon gekeken heb dat ik deze dingen wel goed vond.

Punk vs Ryback (die Ryback kan volgens mij echt mensen breken man). Toen hij die metalen trap ging pakken en ermee in de lucht stond. Dacht echt damn man. Cena heeft er soms moeite mee, en juist die Ryback tilt dat ding helemaal omhoog en smijt hem keihard neer op de grond. _O_

Vind het gewoon jammer dat The Shield er weer tussen moet komen. Maar toen ze Ryback op die trap met die tafel erop smeten. Dat vond ik wel weer vet. En die Roman Reigns die even zat te gillen _O-

Punk vs Rock is natuurlijk ook wel heel goed hoor, maar word soms gewoon moe van die kinderachtige dingen die The Rock altijd weer moet zeggen.

3MB en Khali, Hornswoggle en Natalya :r :r :r Wat zijn dat voor trieste dingen zeg. Ik heb daar echt totaal niks mee :')

Ohja nog 1 ding! Wat is die AJ lekker zeg. Zeker vorige Raw toen ze dat witte pakje aan had. Damn zij heeft echt een te lekker lichaam :9~ :9
Mooi ook hoe die match ging. Punk probeerde Ryback vaak te slim af te zijn. Ook die spot buiten de ring waar hij hem nét richting een tafel krijgt. Heel tof gedaan. Spot waar Ryback Punk op die ladder gooide zag er ook vrij pijnlijk uit.

Maar je kan The Shield sowieso niet waarderen? Of wat is het precies? Ik vind het wel wat hebben. Zonder reden alle heels beschermen. Zal komende maandag wel wat meer achtergrond krijgen dat hele Shield verhaal.

Hoe vond je Cesaro vs Khali dan? Die drie bij elkaar snap ik ook niet trouwens.

Ik vond The Rock vs Cena op een gegeven moment heel erg corny. Maar dit is wat The Rock altijd heeft gedaan, ook in de Attitude Era. Maar ik denk ook dat hij door heeft dat hij zelfs zijn game up moet steppen om Punk bij te blijven.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:54 schreef Champy het volgende:

[..]

Ja wat is dat eigenlijk? Laat ze maar een beetje dom doen, dan kunnen ze in ieder geval nog op tv komen bij gebrek aan beter ofzo? Ik vind het niks in ieder geval.

Het zou inderdaad vet zijn als SCSA terug komt, maar dat zal zeker niet zijn om te worstelen, daarvoor is ie te veel versleten helaas. Laat hem maar lekker bier drinken en wat lol trappen.
Ik denk dat jij nog versteld gaat staan van Stone Cold. Ik ga er inmiddels bijna vanuit dat SCSA op WM 29 of 30 gewoon een match heeft.

Ik las ergens een toffe theorie (die nooit uit gaat komen) maar hoe over zouden ze Punk krijgen als ze hem met de Rumble tegen The Rock zouden laten retainen. Met Elimination Chamber tegen Brock Lesnar zouden laten retainen en als kers op de taart: op WM tegen Stone Cold.

Dan zou de WWE hem echt legit maken. Dan komt hij gelijk in het rijtje der grote in de WWE. En als je dan over 7 jaar, die storende zender geluiden ineens hoort, krijgt hij net zo'n pop als SCSA, Taker, HHH, The Rock.

Helaas gaat de WWE dat nooit doen. Maar omdat hij dan al zolang champ is, krijg je ook weer iedere keer de speculatie en het onverwachte terug van 'hij kan nu toch écht niet weer retainen' hoe lang heeft ie de belt al wel niet?!

Het zou imho te vet zijn als ze het aan zouden durven.
pi_121380879
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:21 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Mooi ook hoe die match ging. Punk probeerde Ryback vaak te slim af te zijn. Ook die spot buiten de ring waar hij hem nét richting een tafel krijgt. Heel tof gedaan. Spot waar Ryback Punk op die ladder gooide zag er ook vrij pijnlijk uit.

Maar je kan The Shield sowieso niet waarderen? Of wat is het precies? Ik vind het wel wat hebben. Zonder reden alle heels beschermen. Zal komende maandag wel wat meer achtergrond krijgen dat hele Shield verhaal.

Hoe vond je Cesaro vs Khali dan? Die drie bij elkaar snap ik ook niet trouwens.

Ik vond The Rock vs Cena op een gegeven moment heel erg corny. Maar dit is wat The Rock altijd heeft gedaan, ook in de Attitude Era. Maar ik denk ook dat hij door heeft dat hij zelfs zijn game up moet steppen om Punk bij te blijven.

[..]

Ik denk dat jij nog versteld gaat staan van Stone Cold. Ik ga er inmiddels bijna vanuit dat SCSA op WM 29 of 30 gewoon een match heeft.

Ik las ergens een toffe theorie (die nooit uit gaat komen) maar hoe over zouden ze Punk krijgen als ze hem met de Rumble tegen The Rock zouden laten retainen. Met Elimination Chamber tegen Brock Lesnar zouden laten retainen en als kers op de taart: op WM tegen Stone Cold.

Dan zou de WWE hem echt legit maken. Dan komt hij gelijk in het rijtje der grote in de WWE. En als je dan over 7 jaar, die storende zender geluiden ineens hoort, krijgt hij net zo'n pop als SCSA, Taker, HHH, The Rock.

Helaas gaat de WWE dat nooit doen. Maar omdat hij dan al zolang champ is, krijg je ook weer iedere keer de speculatie en het onverwachte terug van 'hij kan nu toch écht niet weer retainen' hoe lang heeft ie de belt al wel niet?!

Het zou imho te vet zijn als ze het aan zouden durven.
SCSA gaat nooit meer worstelen... Zelfs tijdens zijn eigen serie met die newbie worstelaars doet hij nauwelijks in ring-werk, daar was die andere gozer voor... SCSA is net als Edge... Ze hebben een bepaalde blessure waardoor ze een kans van 95% hebben ofzo om voor de rest van hun leven getekend te zijn..

Natuurlijk heb je gekken die doorgaan... Maar SCSA gaat lol trappen... Doet misschien een stunner of twee en gaat dan weer vrolijk naar huis...
pi_121382115
Trouwens jammer dat WWE dingen all spoiled die eerder opgenomen zijn, wat ze nu spoilden was heel groot nieuws. Jammer ook dat ze Rock al lang van te voren aankondigde. Enige reden dat ik WWE nog beetje door kijk is verassingen, en dan nemen ze dat weg. :{
pi_121382201
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:31 schreef wc-eend het volgende:

[..]

SCSA gaat nooit meer worstelen... Zelfs tijdens zijn eigen serie met die newbie worstelaars doet hij nauwelijks in ring-werk, daar was die andere gozer voor... SCSA is net als Edge... Ze hebben een bepaalde blessure waardoor ze een kans van 95% hebben ofzo om voor de rest van hun leven getekend te zijn..

Natuurlijk heb je gekken die doorgaan... Maar SCSA gaat lol trappen... Doet misschien een stunner of twee en gaat dan weer vrolijk naar huis...
Hoe kom je daarbij? Voor zover ik weet, is hij niet eenzelfde geval als Edge.

In november of zo zei hij dit er nog zelf over:
quote:
“It’s not even about being cleared. I’m 100 percent fine. Once I had my fusion done in 2000 and I went into the recovery phase and then got back in the ring, everything was fine and dandy. I was just running too hard towards the end and had a few issues. It was time to get out. Passing the physical isn’t the issue.”
En eerder in april:
quote:
What would it take to bring you back to wrestling?
A lot of zeros… you know, if the right situation, the right opponent and the right circumstances came up for the WWE, then it would certainly be something worth considering. Could I have another match or two? Yeah. Physically I am in really good shape right now. People seem to think I am half-dead!

In my movies, I do some pretty hellacious fight scenes that, maybe, a normal person couldn’t do. So my physicality is fine, my neck is fine after having it all fused-up. I am not pitching for another match but if it was a win-win situation for everybody, then absolutely, I would consider it.
Dus geen idee waar je het vandaan hebt, maar het klopt -denk ik- niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 03:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Trouwens jammer dat WWE dingen all spoiled die eerder opgenomen zijn, wat ze nu spoilden was heel groot nieuws. Jammer ook dat ze Rock al lang van te voren aankondigde. Enige reden dat ik WWE nog beetje door kijk is verassingen, en dan nemen ze dat weg. :{
Als ik het goed heb begrepen. Spoilen ze die dingen nu via hun eigen 'nieuwskanalen' om zo de dirtsheets voor te blijven.
pi_121387131
wrestlemania en ''the road to''.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:53:18 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_121387934
Not even close im thinking
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_121387984
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef kidkash19 het volgende:
Not even close im thinking
De main match is al helemaal zeker, staat zelfs op het wwe magazine als ''advertentie''. :)
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:23:41 #273
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_121388838
Helemaal zeker?

We spreken elkaar wel rond WM tijd dan :D

Ik zie het namelijk meer gewoon Rock - Cena worden, misschien wel Rock - Punk

HHH - Lesnar

Ziggler casht hem binnenkort in
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:27:32 #274
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_121388946
Ach iedereen kan speculeren wat hij wil, straks gebeurt er weer iets onverwachts en moet het programma weer om.
Tuurlijk hoop ik dat SCSA terug komt en een geweldige match doet met Punk waardoor Punk nog meer respect krijgt, maar het is gewoon niet met zekerheid te zeggen.

Even wat anders, waar kijken jullie Raw, Smackdown etc? Downloaden of online kijken?
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:31:32 #275
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_121389065
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:27 schreef Champy het volgende:

Even wat anders, waar kijken jullie Raw, Smackdown etc? Downloaden of online kijken?
Meestal thuis.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')