Beterschap.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Straks douchen en lekker in bed liggen, ik heb het echt ontzettend koud.
Toppie!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien, maar ik zie wel. Omme en nabij een ruim uur met de trein. Dat is goed te doen. Alleen zit er hoe dan ook een stuk autorijden bij dus easy on the drinks en zo. Als ik heen ga laat ik dat uiteraard wel weten hier.
Ben je een beetje laat mee Heloefquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
Serieus, ik heb stoppels wat is dit voor een onzin.
Wat? Affakkelen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
Ongetwijfeld zou ze graag een lat op me stuk slaan jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze lat-relaties voor uitgevonden!
Begin van het einde loefjequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
"Komt wel goed, ik ben gewoon een laatbloeier"quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee Heloef
Normaal kon ik scheren en was het glad op de plekken waar het haar zat op mijn gezicht.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
"Komt wel goed, ik ben gewoon een laatbloeier"
Ahh ik ook van jouquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee of wij bij elkaar zouden passen, maar ik durf niet bij evie in de buurt te komen dus dat maakt het nogal moeilijk allemaal
Dan is ze ongetwijfeld ook goed in vloerkleden uitkloppen enzo. Probeer de voordelen vooral te zien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
Ongetwijfeld zou ze graag een lat op me stuk slaan ja
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is ze ongetwijfeld ook goed in vloerkleden uitkloppen enzo. Probeer de voordelen vooral te zien.
Is niet nodig toch? Je probeert toch niks?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zou ze graag een lat op me stuk slaan ja
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is ze ongetwijfeld ook goed in vloerkleden uitkloppen enzo. Probeer de voordelen vooral te zien.
Hey als je er ouder uitziet krijg je misschien meer aanspraak van de vrouwtjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Normaal kon ik scheren en was het glad op de plekken waar het haar zat op mijn gezicht.
Mijn gladde gezicht wat doe je.
Roy is bang jou te ontmoeten. Jij durfde op jouw beurt mij niet te ontmoeten toen je de kans had. Zo zie je maar, altijd baas-boven-baas.quote:
Het groeit enkel onder mijn kin, dus ik heb nu geen mannelijk gezicht daardoor of zoiets.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey als je er ouder uitziet krijg je misschien meer aanspraak van de vrouwtjes
Is misschien heel geen kwestie van durvenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roy is bang jou te ontmoeten. Jij durfde op jouw beurt mij niet te ontmoeten toen je de kans had. Zo zie je maar, altijd baas-boven-baas.
Komt nog wel je bent nog jongquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het groeit enkel onder mijn kin, dus ik heb nu geen mannelijk gezicht daardoor of zoiets.
Geen seconde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
Is misschien heel geen kwestie van durvenMisschien een kwestie van willen
![]()
Did it ever cross your mind?
Nee hoor, zoals je gemerkt hebt ben ik heel braafquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet nodig toch? Je probeert toch niks?
[..]Ik ben goed in jou uitkloppen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |