Mooie mannenbillen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Even doorposten, dan kunnen we naar de billen TT
Ja dat was wel een beetje gemeenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef Evie het volgende:
[..]
O jee probleempjes?
[..]
Ik voel me niet aangesproken
[..]
Jij zei zomaar gemene dingen tegen mij
Waar?quote:
Ik heb---laat ik het positief brengen---minder dan 10 cent op mijn beltegoed. Maar ik weet het wachtwoord van mijn bankding niet meer. Of tenminste, ik weet hem wel maar hij accepteert hem niet.quote:
Die hoef ik niet te zienquote:
Zeker en die van mij zijn mooiquote:
Huh wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was wel een beetje gemeensorry
Roy zou best met jou overweg kunnen en jij met Roy toch?
Goed idee, maar ik kijk liever naar de billen van een jonge dame. Ik ben niet zo narcistischquote:
Gister zei ik tegen evie dat jullie niet bij elkaar pastenquote:
www.google.com in dat geval.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik kijk liever naar de billen van een jonge dame. Ik ben niet zo narcistisch
Te moeilijkquote:
Als vrienden wel ja.. verder denk ik het nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was wel een beetje gemeensorry
Roy zou best met jou overweg kunnen en jij met Roy toch?
Mannenbillenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het wel, onder billen kan je zowel mannen- als vrouwenbillen scharen.
Misschien, maar ik zie wel. Omme en nabij een ruim uur met de trein. Dat is goed te doen. Alleen zit er hoe dan ook een stuk autorijden bij dus easy on the drinks en zo. Als ik heen ga laat ik dat uiteraard wel weten hier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bedenk me ineens, ik heb friend nog nooit gemeet!
Friend, is de Leiden meet niks voor jou?
Zou erg tof zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien, maar ik zie wel. Omme en nabij een ruim uur met de trein. Dat is goed te doen. Alleen zit er hoe dan ook een stuk autorijden bij dus easy on the drinks en zo. Als ik heen ga laat ik dat uiteraard wel weten hier.
Geen idee of wij bij elkaar zouden passen, maar ik durf niet bij evie in de buurt te komen dus dat maakt het nogal moeilijk allemaalquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gister zei ik tegen evie dat jullie niet bij elkaar pasten
Zie Post van Royquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Als vrienden wel ja.. verder denk ik het niet
Maar dat was niet wat je zei dat gemeen is
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee of wij bij elkaar zouden passen, maar ik durf niet bij evie in de buurt te komen dus dat maakt het nogal moeilijk allemaal
Daar hebben ze lat-relaties voor uitgevonden!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
Geen idee of wij bij elkaar zouden passen, maar ik durf niet bij evie in de buurt te komen dus dat maakt het nogal moeilijk allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |