Lijkt er tegenwoordig wel steeds meer op, dat ze niks durven te doen. Misschien kennen ze elkaar goed?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wel raar dat een leidinggevende daar niks aan doet.
Mazzelaarquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep was al een tijd geleden, kwam er toevallig op de laatste dag langs
Alleen sta ik zeker niet. Bewijs is wat lastiger. Hoe kan ik aantonen dat hij gemiddeld 2 keer zo lang over iets doet? Een controle van een big-bag koffie bv. Ik kan moeilijk gaan timen met een stopwatchquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kaart het aan bij de baas van je leidinggevende. En zorg dat je niet alleen staat en voldoende 'bewijs' hebt.
Is het niet een optie gelijktijdig met wat andere gelijkgestemde collega's naar je chef te stappen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen sta ik zeker niet. Bewijs is wat lastiger. Hoe kan ik aantonen dat hij gemiddeld 2 keer zo lang over iets doet? Een controle van een big-bag koffie bv. Ik kan moeilijk gaan timen met een stopwatch
Nouja, ik kan me wel voorstellen dat hij is aangenomen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En raar dat ze hem aangenomen hebben.
Damnquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn vrienden ja, ik had hem zelf voor 55 eur.
Ja, mijn leidinggevende wil het niet zien of kan het zien. Of hij doet er gewoon niets aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wel raar dat een leidinggevende daar niks aan doet.
Hij heeft nog een tijdelijk contract dus ik hoop dat het niet verlengd wordtquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En raar dat ze hem aangenomen hebben.
Wat denk je zelf dat het is?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, mijn leidinggevende wil het niet zien of kan het zien. Of hij doet er gewoon niets aan.
[..]
Hij heeft nog een tijdelijk contract dus ik hoop dat het niet verlengd wordt
Niet willen zien en er niets aan willen doen.quote:
Wanneer loopt zijn contract af?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet willen zien en er niets aan willen doen.
Dat is wel een idee dat ga ik morgen proberen of iemand ander ook mijn wil ondersteunen in dat gesprekquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het niet een optie gelijktijdig met wat andere gelijkgestemde collega's naar je chef te stappen?
Ergens in maart of april volgend jaar.quote:
Denk je niet dat dan aan jou (of je collega's) wordt gevraagd hoe hij functioneert?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens in maart of april volgend jaar.
Blijven aankaarten, en zoals ik al zei naar de baas boven je baas gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens in maart of april volgend jaar.
Nee, dat is nog nooit gebeurd. Anders had die collega er al niet meer gewerktquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk je niet dat dan aan jou (of je collega's) wordt gevraagd hoe hij functioneert?
Dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijven aankaarten, en zoals ik al zei naar de baas boven je baas gaan.
En je collega's denken hier ook zo over?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat is nog nooit gebeurd. Anders had die collega er al niet meer gewerkt
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn.
Dat zou het niet alleen kunnen zijn, dat is je enige optie als je eigen leidinggevende er niets aan doet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat is nog nooit gebeurd. Anders had die collega er al niet meer gewerkt
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn.
Ja, als een collega die nooit haar mond open doet over andere zelfs klaagt gaat er iets niet goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
En je collega's denken hier ook zo over?
Als ik hem passeer gooi ik mijn eigen glazen in door de werksfeer te verzieken. Bovendien als die leidinggevende er ook niets aan doet dan ben ik de pineutquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou het niet alleen kunnen zijn, dat is je enige optie als je eigen leidinggevende er niets aan doet.
Tsja, ik weet niet wat ik zelf zou doen, maar ik denk dat je zelf ook wel naar je leidinggevende wilt gaan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, als een collega die nooit haar mond open doet over andere zelfs klaagt gaat er iets niet goed.
Ja, en ik heb ook al een oplossing althans voor een deel van het probleem. De werkzaamheden die hij nu doet kan hij gewoon niet aan. Dus lijkt het mij het beste dat hij dat niet meer doet maar alleen andere werkzaamheden die hij wel kan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet wat ik zelf zou doen, maar ik denk dat je zelf ook wel naar je leidinggevende wilt gaan?
Succesquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook al een oplossing althans voor een deel van het probleem. De werkzaamheden die hij nu doet kan hij gewoon niet aan. Dus lijkt het mij het beste dat hij dat niet meer doet maar alleen andere werkzaamheden die hij wel kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |