Dat ligt wel een beetje aan het systeem wat die chinezen hanteren. Logica is soms een beetje ver te zoeken daar. Als er 500 pre-orders zijn en er komen maar 200 telefoons binnen, dan hoop ik dat ze de eerste bestellers eerst sturen. Helaas ligt de ervaring bij dit soort praktijken anders.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:40 schreef rene90 het volgende:
Downstar zal wel de eerste zijn die hem binnen heeft door de DHL verzending. We verwachten wel natuurlijk een uitgebreide review
Dat is waar het is altijd afwachten. Straks gaan ze de grijze versie maken en omdat er daar niet veel van besteld zijn wordt die eerder opgestuurdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:45 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan het systeem wat die chinezen hanteren. Logica is soms een beetje ver te zoeken daar. Als er 500 pre-orders zijn en er komen maar 200 telefoons binnen, dan hoop ik dat ze de eerste bestellers eerst sturen. Helaas ligt de ervaring bij dit soort praktijken anders.
Hier ben ik het overigs ook mee eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef RobertNL het volgende:
Als er een 5MP camera op zat had ik hem net zo hard geimporteerd. (maar dat geld denk ik voor bijna iedereen hier).
Dat komt neer op een bericht met in essentie dat het niet helemaal duidelijk is welke shipping je wilt gebruiken en ze dus niet shippen voordat ze weer contact hebben gehad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:16 schreef dj_ko het volgende:
Nu heb ik een mail gestuurd aan Lightake om mijn order aan te passen naar DHL shipping.
Nu staat er dit bij mijn order:
客人要改运输方式,先不发货
Wat zou dit nou betekenen?
Google translate maakt dit er van:
Guests have to change the mode of transport first shipment
Dat zou goed kunnen idd, ik zal ze even contacten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat komt neer op een bericht met in essentie dat het niet helemaal duidelijk is welke shipping je wilt gebruiken en ze dus niet shippen voordat ze weer contact hebben gehad.
Dus nog even een berichtje sturen over je DHL shipping, en dan ook die shipping kosten betalen(Want dit staat vaak als betalingen nog niet rond zijn icm shipping).
Ja, dus? Dat is de standaard melding nadat je hebt besteld. Dat staat bij mij al bijna een maand zo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
"Collecting Products Now"
Kijk aan!
Voor mij was het een update welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:31 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is de standaard melding nadat je hebt besteld. Dat staat bij mij al bijna een maand zo.
en het antwoord:quote:Please tell me, how many complete your National Day, and what information from the factory on terms of sales phone. thanks
quote:10/4/2012 3:43:29 PM The public holidays for China''s National Day is from Sep 30th to October 8th, the released time for phone may will be confirmed after October 8th. Best regards. LT-Alice
Ik weet niet welke foto's jij ziet dan, maar de fotos die ik maak en zie met de Iphone 4s zijn slechter dan mijn wildfire 5 megapixel camera.. zeker in slecht verlichte ruimtes is de camera van de iphone 4s bagger..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:34 schreef gz_robert het volgende:
Ik moet gewoon toch nog effe reageren over die camera. Laat ik eerst nog een keer zeggen dat het mij niet uitmaakt hoe goed of slecht die is. Ik heb de G3 al besteld, wetende dat de camera niet best is (ik had al diverse verontrustende samples gezien, zoals op Gizchina (http://www.gizchina.com/2012/08/30/jiayu-g3-camera-photo-samples/). Ik weet heus wel dat je voor deze prijs geen al te hoge eisen moet stellen aan de camera. En een telefooncamera is al gauw goed genoeg voor fotootjes op facebook... Maar het is gewoon onzin als je roept dat de G3 een goede camera heeft. De kwaliteit van de G3-camera is gewoon echt bagger.
[..]
Ik vergelijk telefooncamera's niet met spiegelreflexcamera's, want dat zou onzin zijn. Waar ik de camera van de G3 wel mee vergeleken heb, zijn de camera's van andere smartphones met vergelijkbare specs. En die zijn gewoon veel beter. Als je roept dat de camera van de iPhone bagger is, dan weet je echt niet waar je het over hebt. De camera van de iPhone (4/4S/5) komt in de buurt van een echte compactcamera. De betere smartphones van dit moment (niet alleen de iPhone dus) hebben een grotere, backside illuminated sensor en een uit meerdere elementen bestaande lens met een goed diafragma (F/2.4). Dat merk je echt wel hoor. En blijkbaar vinden toch veel mensen dit belangrijk, anders zouden de grote merken daar niet zo veel in investeren.
De G3 heeft dit allemaal niet en maakt gewoon nog steeds foto's van zeer matige kwaliteit. Sorry, maar zo is het nou eenmaal. Nauwelijks detail, veel overbelichte delen bij buitenfoto's, slechte kleuren. En kijk eens naar die foto van die vrouw die op dat krukje zit. Hoe onscherp is die? En dan zijn de lichtomstandigheden nog niet eens slecht (gewoon bij daglicht, zo te zien). Ik wil niet weten hoe een foto er bij mindere lichtomstandigheden uitziet...
[..]
Ja hallo, hoeveel jaar oud is die 3GS? Er zijn inmiddels alweer drie nieuwe iPhones verschenen, beetje kromme vergelijking dus.
Jiayu heeft dus geheel volgens verwachting (onder andere) bezuinigd op de camera, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Chinese topmerk Xiaomi, dat wel zeer goede camera's op zijn (duurdere) telefoons zet. Daar is niks mis mee, maar persoonlijk had ik toch op iets betere kwaliteit gehoopt, aangezien IK NIET alleen maar snelle fotootjes voor facebook maak met mijn telefoon (en niet altijd mijn DSLR en/of compactcamera overal mee naartoe wil nemen). Waarom koop ik dan geen duurdere smartphone met wel een goede camera? Omdat ik dat 4,5 inch HD-scherm met Gorillaglas en die dual-core processor wil en geen 600 euro wil uitgeven aan een telefoon waar ik misschien maar een jaar mee doe!!! :-)
Zo, en nu inderdaad kappen met dat geneuzel over die camera (waar ik zelf over begon, I know) :-).
Doe ff dat Chinese gebrabbel door Google Translatequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
Lightake is weer open zo te zien
status update Jiayu die ik niet kan lezen
[ afbeelding ]
Processing - Contact Us for Details (via HDHL)
Ik kan Japans, er staat:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig komt de telefoon uit Chinaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik kan Japans, er staat:
"Uw order is geexplodeerd tijdens verzenden. Kom langs bij een van onze kantoren."
Translate het eventjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ja, de douane is ook niet gek. Als die precies een bedrag onder de 22 zien snappen die ook wel dat hier vast iemand invloed op heeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef dramatic het volgende:
"Aanvraag van de douanewaarde schrijven 20 dollar"
ik had ooit gevraagd een niet te hoog bedrag erop te zetten![]()
nog niet verzonden dus, maar ze zijn wel weer actief!
Maar wat dan? vragen of ze er 50 van maken ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar ja, de douane is ook niet gek. Als die precies een bedrag onder de 22 zien snappen die ook wel dat hier vast iemand invloed op heeft
Printscreen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef DeHeer het volgende:
Zojuist een mailtje ontvangen dat de telefoon is verstuurdDe link die erbij zit zegt helaas niet zoveel..
Ik heb ook een request gedaan maar kan ook nergens de status van dat request terug vinden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:20 schreef Melkunie het volgende:
Heb een aantal dagen geleden een request gedaan aan Lightake of ze mijn bestelling konden splitsen, de telefoon en een boel andere troep die ik besteld heb dus. Kan dit echter nergens meer vinden, zou dat wel moeten kunnen?
Ik deed stiekem al de polonaise in mn eentjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
[ afbeelding ]
360pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:19 schreef rene90 het volgende:
Deze al bekend? Is er 5 uur geleden op gezet. Je ziet vrij weinig eigenlijk
360Pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:19 schreef rene90 het volgende:
Deze al bekend? Is er 5 uur geleden op gezet. Je ziet vrij weinig eigenlijk
720P/1080P komt wanneer ik hem in handen hebquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:25 schreef Melkunie het volgende:
Echt hè. Elke fucking keer![]()
Waar blijft die 1080p filmpie?
Denk dat ze daar eerdaags wel op terug komen. Meestal doen ze daar niet heel moeilijk over.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:20 schreef Melkunie het volgende:
Heb een aantal dagen geleden een request gedaan aan Lightake of ze mijn bestelling konden splitsen, de telefoon en een boel andere troep die ik besteld heb dus. Kan dit echter nergens meer vinden, zou dat wel moeten kunnen?
Je liegt niet als je zegt dat het een Java phone is (zie aanklacht Oracle, die vonden het er op lijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef Downstar het volgende:
Statussen zijn ook het zelfde, sommige hebben alleen een kanttekening bij hun order gekregen
waarbij staat dat de waarde op het pakketje lager moet worden aangeven dan dat het is..
Ik laat hem via DHL zenden, heb ook gewoon 30$ als waarde op mijn pakket gezet
er zijn genoeg telefoons die rond die prijs in china te koop zijn hoor
Staat bij mij exact hetzelfde, heb pas de 30e besteld. Maar dus geen collecting items...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
[ afbeelding ]
Vaag, nemen ze geen pre-orders meer aan misschienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef eleganza het volgende:
[..]
Staat bij mij exact hetzelfde, heb pas de 30e besteld. Maar dus geen collecting items...
Iemand lightake al gecontact wat het betekent - 'contact us for details'?
Nick joholaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:07 schreef Meike26 het volgende:
Telefooncamera's zijn camera's om snelle en practische snapshots te maken, niet om uit een vliegtuig te springen als je een student fotografie bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |