Zowel buienradar als als buien alert en van Ns reisplanner tot treinbord is hier op de G2 te downloaden via Google play.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Downstar het volgende:
De Playstore staat er wel op, maak je daar maar niet druk om
het gaat mij er alleen om dat bij sommige de playstore gewoonweg niet compleet was op de G2.
zo onbraken de NS app en buienradar etc, zo is de NS app niet zomaar als APK file te vinden..
en krijg je dan idd geen updates automatisch..
De S2 is qua formaat ook wel te vergelijken met de G3..
dus beetje dit gevoel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog een blade user die met smart wacht op zijn G3quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef Xu het volgende:
Het valt me op dat de ZTE blade nog vrij vaak wordt genoemd hier, ik zelf heb er ook een en ga hem ook vervangen voor een g3
Bijna net zo'n grote overstap als ik van mn samsung gt e1190quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:38 schreef Ravocs het volgende:
Ik kom van een Nokia E72, de G3 wordt dus mijn eerste slimme telefoon
Hier ook als ik hem ga bestellen, maar ik hou de SGS nog wel achter de hand mocht ie tegenvallen oid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:27 schreef secondant het volgende:
Hier word de Samsung Galaxy S vervangen
Hier de sgs+quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:27 schreef secondant het volgende:
Hier word de Samsung Galaxy S vervangen
Niet iedereen kon dat geloof ik dus... dus laten we hopen dat dat gewoon werkt bij de G3quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:51 schreef Thorical het volgende:
[..]
Zowel buienradar als als buien alert en van Ns reisplanner tot treinbord is hier op de G2 te downloaden via Google play.
Hier ook Desire, zelfde reden. Heb de mijne wel geroot en veel gerotzooid met externe partities om het geheugenprobleem te omzeilen maar dat is nooit goed gelukt, altijd problemen mee gehad. Dus nu gebruik ik eigenlijk geen apps meer. 9292ov, maps, e-mail en wat nieuws dingen, dat was het wel weer. En woordzoeker voor m'n vriendinquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:45 schreef Xetran het volgende:
Ik vervang ook mijn desire, vooral het kleine scherm en het geringe geheugen laat mij switchen.
4 GB is het geheugen, hiervan gaat geloof ik 2 GB ofzo naar android opslag, de rest is over voor apps en media etcquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:54 schreef Melkunie het volgende:
[..]
Hier ook Desire, zelfde reden. Heb de mijne wel geroot en veel gerotzooid met externe partities om het geheugenprobleem te omzeilen maar dat is nooit goed gelukt, altijd problemen mee gehad. Dus nu gebruik ik eigenlijk geen apps meer. 9292ov, maps, e-mail en wat nieuws dingen, dat was het wel weer. En woordzoeker voor m'n vriendin![]()
Maar hoeveel geheugenruimte is er eigenlijk voor de apps op de G3? Dat weet ik eigenlijk niet eens
Edit:
Is toch niet die 4GB ROM die op Lightake staat?
Lijkt me dat er op Read Only Memory geen apps geïnstalleerd kunnen worden.
Jep, dat is het wel. De Desire heeft maar 512 MB ROM (nog minder, want het Android zelf moet er ook nog op). ROM is in dit geval het telefoongeheugen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:54 schreef Melkunie het volgende:
[..]
Hier ook Desire, zelfde reden. Heb de mijne wel geroot en veel gerotzooid met externe partities om het geheugenprobleem te omzeilen maar dat is nooit goed gelukt, altijd problemen mee gehad. Dus nu gebruik ik eigenlijk geen apps meer. 9292ov, maps, e-mail en wat nieuws dingen, dat was het wel weer. En woordzoeker voor m'n vriendin![]()
Maar hoeveel geheugenruimte is er eigenlijk voor de apps op de G3? Dat weet ik eigenlijk niet eens
Edit:
Is toch niet die 4GB ROM die op Lightake staat?
Lijkt me dat er op Read Only Memory geen apps geïnstalleerd kunnen worden.
Geloof dat je met 2.3 een stuk meer er op kan krijgen. reken wel dat je sd kaart niet zo snel leest als je telefoon zijn eigen geheugen en je dat dus het liefst wil mijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
4gb is wel niet ja! Kan je met Android 4.0 ook wat meer op je sd installeren eigenlijk? Dat lukt op m'n Desire met 2.2 namelijk lang niet bij alle Apps...
Wat zit hij nou de hele tijd de klooien tijdens het afspelen van die filmpjes?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Wat zit hij nou de hele tijd de klooien tijdens het afspelen van die filmpjes?
Ik gok SW/HW (Soft- hardware) ondersteuning in MX-player.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Wat zit hij nou de hele tijd de klooien tijdens het afspelen van die filmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |