quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef tharonny het volgende:
ja is al wat ouder. vanilla-ice cream sandwich
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik heb uit een stuk papier 135x65 mm geknipt en in mijn hand gelegd, komt aardig overeen met de foto's.
(Misschien heb ik wel kleine handen.)
[..]
Gezellig toch.![]()
Zowel buienradar als als buien alert en van Ns reisplanner tot treinbord is hier op de G2 te downloaden via Google play.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Downstar het volgende:
De Playstore staat er wel op, maak je daar maar niet druk om
het gaat mij er alleen om dat bij sommige de playstore gewoonweg niet compleet was op de G2.
zo onbraken de NS app en buienradar etc, zo is de NS app niet zomaar als APK file te vinden..
en krijg je dan idd geen updates automatisch..
De S2 is qua formaat ook wel te vergelijken met de G3..
dus beetje dit gevoel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog een blade user die met smart wacht op zijn G3quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef Xu het volgende:
Het valt me op dat de ZTE blade nog vrij vaak wordt genoemd hier, ik zelf heb er ook een en ga hem ook vervangen voor een g3
Bijna net zo'n grote overstap als ik van mn samsung gt e1190quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:38 schreef Ravocs het volgende:
Ik kom van een Nokia E72, de G3 wordt dus mijn eerste slimme telefoon
Hier ook als ik hem ga bestellen, maar ik hou de SGS nog wel achter de hand mocht ie tegenvallen oid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:27 schreef secondant het volgende:
Hier word de Samsung Galaxy S vervangen
Hier de sgs+quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:27 schreef secondant het volgende:
Hier word de Samsung Galaxy S vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |