Door die oergevoelens heb ik dus op het laatste moment van een abortus afgezienquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:31 schreef L-E het volgende:
Malo: gefeliciteerd toch maar! Mijn eerste was ook niet gepland en gooide echt alles overhoop, maar ik heb toen gemerkt hoe snel er oergevoelens los komen voor het kindje dat in je groeit. Neem de tijd om dit te verwerken, het komt heus goed.
Ik wil in het lijstje na de echo volgende week!
Kijk, dáár doen we het voor!quote:
Ischias kan je weinig aan doen, behalve rust houden. Dat is mij toen verteld in ieder geval.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:07 schreef Kyara het volgende:
MaLo, welkom en toch gefeliciteerd. Al zal het inderdaad wel even flink schrikken zijn geweest.
LadyBlack, ai, niet fijn.... nu naar de fysio? Wel fijn dat ze meteen het hartje te pakken had
Mja, rust helpt ook niet echt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef Susie het volgende:
[..]
Ischias kan je weinig aan doen, behalve rust houden. Dat is mij toen verteld in ieder geval.
En een hartje voor LB
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, freecell
Ik heb zojuist een denderende hartslag gehoord, de verloskundige had het direct te pakken![]()
Verder vond ze mijn klachten van het stuitje en omstreken klinken als ischiasdaar ben ik minder blij mee...
Tot na de echo. F kan zoiets echt niet voor zich houdenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Fieder het volgende:
Weet je oudste het al MaLo of wacht je tot na de echo?
En je vriend/ man? Gaan jullie er samen voor?
Thanx! Jep, dit wordt onze tweede. Ik hoop ook dat ik er nog van ga genieten. Ik heb nog alle tijd gelukkigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Fieder het volgende:
Dit wordt jullie tweede kindje als ik het goed begrijp MaLo? (ben verder niet nieuwsgierig hoor![]()
)
Wat een indrukwekkende zin zeg! Schoot er bijna even vol van.
Nogmaals: ik hoop dat je snel kunt gaan genieten, misschien als je het eenmaal op de echo gezien hebt.
Ik ben een vergietaantal belangrijke afspraken vergeten. Geef ook steeds verkeerde data door aan mensen. Moet mn agenda nu maar eens gaan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |