abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:14:32 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117470342
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly
13 mei: Spirit82
23 mei: MaLo

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 01-10-2012 19:13:37 ]
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:15:58 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117470419
Waar MaLo zich op het nippertje nog kwam melden in het vorige topic.

Als ik iets moet veranderen, meld et dan even vetgedrukt :) dan zal ik de OP proberen aan te passen.

Oh en Women,nog *O* voor je mijlpaal der mijlpalen!
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:17:30 #3
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117470496
ooh vergat ik in het vorige topic nog alle nieuwe zwangere welkom te heten :@
sorry

en malo je zal niet de 1e en de laatste zijn die gemengde gevoelens heeft over een zwangerschap
maar toch hoop ik voor je dat je er snel van kan genieten.
W
Z
E
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:17:31 #4
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117470499
Zet MaLo, 23 mei er maar bij :').
Zal proberen een beetje bij te lezen :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_117470630
Jeetje Malo, kan me voorstellen dat je er enorm van geschrokken bent. Je hebt gelukkig nog even om aan het idee te wennen :). Welkom in ieder geval!
pi_117470815
MaLo welkom :W hoop dat je er alsnog van zult genieten
Verder las ik over eieren en jeuk ;( vreselijk! Heb het nu een aantal keer gehad en krijg elke keer één zo'n flutei mee. En dan geheid na een paar dagen bellen om meer.
En Coco's pootjes :o
Rest ben ik vergeten :P

Wij krijgen de familiewieg van mn man, wordt opnieuw bekleed O+ binnenkort stofje uitkiezen
En ik ben aan t aftellen tot de pretecho zaterdag :D zoooooooo'n zin in! Hopen dat die kleine met de benen wijd ligt...
pi_117471147
Malo: gefeliciteerd toch maar! Mijn eerste was ook niet gepland en gooide echt alles overhoop, maar ik heb toen gemerkt hoe snel er oergevoelens los komen voor het kindje dat in je groeit. Neem de tijd om dit te verwerken, het komt heus goed. :)

Ik wil in het lijstje na de echo volgende week!
pi_117471309
Malo, gefeliciteerd.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:39:59 #9
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117471497
Bedankt voor jullie felicitaties :).
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:31 schreef L-E het volgende:
Malo: gefeliciteerd toch maar! Mijn eerste was ook niet gepland en gooide echt alles overhoop, maar ik heb toen gemerkt hoe snel er oergevoelens los komen voor het kindje dat in je groeit. Neem de tijd om dit te verwerken, het komt heus goed. :)

Ik wil in het lijstje na de echo volgende week!
Door die oergevoelens heb ik dus op het laatste moment van een abortus afgezien :').

Ik ben al bezig met pluspunten te verzinnen: heel veel zwangerschapskleding kopen :9, 16 weken verlof :9, babygeur in huis :9 en verder ben ik nog niet :P. Komt vast nog wel. Eerst ook maar eens de echo van de 18e afwachten.

Alle zwangeren hier trouwens ook gefeliciteerd O+
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_117471554
Grotere tieten! O+
pi_117471837
Weet je oudste het al MaLo of wacht je tot na de echo?
En je vriend/ man? Gaan jullie er samen voor?
pi_117472121
Gefeliciteerd MaLo, (en de andere nieuwe zwangeren, ik heb weer wat gemist geloof ik...)

Zet mij ook maar in de lijst voor 12 mei. Denk dat die datum nog wel iets zal gaan veranderen, maar dat zien we dan wel. Nog 1 week tot de intake bij de verloskundige! En nog 10 dagen tot de volgende echo!

Net bij een collega op kraamvisite geweest... wat zijn die kleintjes toch ook weer echt kléin! Dat gaat straks weer wennen worden... O+
pi_117472553
MaLo, welkom en toch gefeliciteerd. Al zal het inderdaad wel even flink schrikken zijn geweest.

LadyBlack, ai, niet fijn.... nu naar de fysio? Wel fijn dat ze meteen het hartje te pakken had O+
pi_117472625
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef L-E het volgende:
Grotere tieten! O+
Kijk, dáár doen we het voor!

MaLo, gefeliciteerd! Krijg de indruk dat de ergste schrik er af is nu? Hopelijk lukt het om er met de tijd van te kunnen genieten en t wellicht zelfs als een onverwacht cadeautje te zien. Maar ik kan me goed indenken dat het wel even je wereld op z'n kop zet.

Andere nieuwe zwangeren, sorry, ik weet geen namen meer, maar jullie ook gefeliciteerd!

Verder hoera voor alle mijlpalen, zo niet vandaag dan wel voor morgen :D, voor gipsen buiken met vaseline, voor bijna verlof, groeiende buiken en beginnende kriebeltjes.

Sterkte met vocht (oei Coco, impressive!), jeuk en andere narigheden.

Speciale vermelding voor FTA: het blijven toch maar hobbels tot die eindstreep voor jou zeg, met al die onzekerheden. Ik hoop dat je dan maar over twee weken gewoon hele fijne bevalling en een blij blozend en gezond kind krijgt, dat dát dan in elk geval meezit!

Volgens mij heb ik alles wel gehad nu... Oh ik zag nog prachtige tweelinggewichten voorbij komen! Mijn eenling woog bij 31+3 1700 gr.
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:11:52 #15
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117472735
quote:
17s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:07 schreef Kyara het volgende:
MaLo, welkom en toch gefeliciteerd. Al zal het inderdaad wel even flink schrikken zijn geweest.

LadyBlack, ai, niet fijn.... nu naar de fysio? Wel fijn dat ze meteen het hartje te pakken had O+
Ischias kan je weinig aan doen, behalve rust houden. Dat is mij toen verteld in ieder geval.
En een hartje voor LB O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117472804
Oh ja! LB *O* een hartje! En een mogelijke ischias :{
pi_117473852
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef Susie het volgende:

[..]

Ischias kan je weinig aan doen, behalve rust houden. Dat is mij toen verteld in ieder geval.
En een hartje voor LB O+
Mja, rust helpt ook niet echt.
Eigenlijk kan je er gewoon niet zoveel mee,die zenuw zit toch wel bekneld,of je nu hardloopt of niet zeg maar ;)
pi_117473970
MaLo welkom en gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het een schok en een omschakeling is maar het leeftijdsverschil lijkt me heel bijzonder straks :Y

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, freecell :D

Ik heb zojuist een denderende hartslag gehoord, de verloskundige had het direct te pakken O+
Verder vond ze mijn klachten van het stuitje en omstreken klinken als ischias :{ daar ben ik minder blij mee...
*O* voor denderende hartjes O+
En ik heb tussen de 10 en 15 weken heel veel pijn gehad, echt dat ik moeite had met zitten, lopen en fietsen, vreemd genoeg is dat op een gegeven moment weer helemaal verdwenen... (ben bang dat het geen ischias was, maar om je maar een beetje hoop te geven :* )
pi_117474087
LB, <3 *O*

MaLo, al is het voor jou met gemengde gevoelens, toch welkom :)

Vandaag van ongeveer 11u-16u rondgehobbeld door allerlei bouwmarkten en de IKEA. Gekocht: materialen voor badkamerdeur, babykamerdeur, trapleuning en verf voor de keuken. Bij de IKEA rolgordijnen voor slaap- en computerkamer boven. Verder nog wat klein spul.

Daarna met dezelfde vriend boodschappen gedaan en gekookt (ook voor M., maar die werkt thuis op maandag, dus kon daarna gewoon aanschuiven bij het eten). En nu ben ik gaar.

Dus, effe lekker niksen nu :)
pi_117474130
Wat fijn LB! *O*

Woensdag even informeren naar vroege bekkenpijn. Heb echt behoorlijk last. Hoop dat het iets van voorbijgaande aard is en dat het puur gevolg is van het oprekken van het een en ander :).

Wil ook pas in het lijstje als ik een goede echo heb met hartje :Y.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:20:45 #21
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117475388
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Fieder het volgende:
Weet je oudste het al MaLo of wacht je tot na de echo?
En je vriend/ man? Gaan jullie er samen voor?
Tot na de echo. F kan zoiets echt niet voor zich houden :D. En stel dat het bij de echo niet goed blijkt te zijn, dan hebben we haar niet blijgemaakt met een dode mus.

Mijn vriend staat er net zo in als ik. We hebben twee weken enorm getwijfeld (ik weet al twee weken dat ik zwanger ben) , veel gepraat, veel nagedacht. In eerste instantie besloten tot beëindiging van de zwangerschap, maar nu besloten er toch maar voor te gaan. Ik las een zinnetje dat mij niet meer losliet: als je iemand aan zijn einde vraagt waar hij spijt van heeft, dan heeft niemand ooit spijt van een kindje, wel van een abortus.

Gek hoor, bij de eerste was ik zoooo blij dat ik zwanger was en leefde ik op een roze wolk. Ik was toen iedere ochtend kotsmisselijk maar omhelsde met liefde de pot :P. Nu voel ik me heel gewoon, niet droevig, niet blij, en lichamelijk op wat zere borsten en wat sneller moe zijn, nergens last van.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:23:58 #22
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117475554
LadyBlack, wat fijn dat je een hartje had O+

Ik kan me goed voorstellen dat L-E en Hooiwagen pas in het lijstje willen met een hartje. Dat zou ik dus bij mijn eerste zwangerschap ook gehad hebben, nu sta ik er qua emoties heel anders in.
pi_117475932
Dit wordt jullie tweede kindje als ik het goed begrijp MaLo? (ben verder niet nieuwsgierig hoor :@ :P )
Wat een indrukwekkende zin zeg! Schoot er bijna even vol van.
Nogmaals: ik hoop dat je snel kunt gaan genieten, misschien als je het eenmaal op de echo gezien hebt.

Ik ben een vergiet :{ aantal belangrijke afspraken vergeten. Geef ook steeds verkeerde data door aan mensen. Moet mn agenda nu maar eens gaan gebruiken
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:35:22 #24
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117476161
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Fieder het volgende:
Dit wordt jullie tweede kindje als ik het goed begrijp MaLo? (ben verder niet nieuwsgierig hoor :@ :P )
Wat een indrukwekkende zin zeg! Schoot er bijna even vol van.
Nogmaals: ik hoop dat je snel kunt gaan genieten, misschien als je het eenmaal op de echo gezien hebt.

Ik ben een vergiet :{ aantal belangrijke afspraken vergeten. Geef ook steeds verkeerde data door aan mensen. Moet mn agenda nu maar eens gaan gebruiken
Thanx! Jep, dit wordt onze tweede. Ik hoop ook dat ik er nog van ga genieten. Ik heb nog alle tijd gelukkig :P. Haha ik ben altijd een vergiet, komt omdat ik veel te druk ben met vanalles en nog wat :P.

Dat zinnetje hakte er bij mij ook heel erg in, is volgens mij een waarheid als een koe.
pi_117476303
Auch ischias en andere ongemakken.
Ik kan hier al aftellen: nog een week of 8 en ik kan -hopelijk- weer zonder pijn bewegen.

MaLo. Ik heb een broer van 9 jaar jonger (en ook niemand er tussen). En wij hebben echt 'n super klik, dus dat komt wel goed. Dat je gekozen hebt om het kindje te houden zal er wel voor zorgen dat de lijst met voordelen alleen maar langer wordt.

Whoopwhoop voor de hartjes. Toch geweldig hé. O+

En hier nu geveld door koorts. Gewoon uitzieken of toch iets speciaals doen/nemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')