Oktober krijg je misschien wel. Gewoon even bellen.quote:
Dat wordt denk ik nu wel anders gedaan hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ook mee-gedaan, maar dat 1 op 1 gekoppel vond ik jammer
Mijn ouders niet, ik moest dan ook mijn studie zelf betalen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens aanvullend, omdat mijn ouders ooit veel geld verdiende.
Deze hebben wijquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben nu even aan het zoeken naar een wasdroger, want ik ga gek worden van elke keer die was weer ophangen. In de zomer valt dat wel mee, maar in de winter grrrr
En dat mijn vriend na een oefening altijd een vuilniszak vol vuile was heeft.
Ik kon oktober niet aankruisen, maar jij schat kans op slaging?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Oktober krijg je misschien wel. Gewoon even bellen.
Ja, ik ook. Dat is de grap.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ouders niet, ik moest dan ook mijn studie zelf betalen.
Bel even voor de zekerheid, kan je zo 100 Euro opleveren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kon oktober niet aankruisen, maar jij schat kans op slaging?
1 op 1 gekoppel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik nu wel anders gedaan hoor
Ik ook...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ouders niet, ik moest dan ook mijn studie zelf betalen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook...
Ik heb het dan ook superver geschopt. Best zonde, maar ik weet nog steeds niet wat ik wil worden als ik later groot ben...
Jij bent Lola! Niks meer aan doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook...
Ik heb het dan ook superver geschopt. Best zonde, maar ik weet nog steeds niet wat ik wil worden als ik later groot ben...
In de situatie van vorig jaar:quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
1 op 1 gekoppel?
Ik kies gewoon Lola of cryotic of aldo
Ik krijg alleen basisbeurs, maar mijn moeder heeft eigenlijk geen cent te makken en mijn vader wilde eerst niet betalen. Toch kreeg ik niks extra's, omdat ze veel geld hadden voor hun scheiding, 5 jaar geleden of zo.quote:
Studeren? Whut?quote:
Pff, dat is best wel kromquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg alleen basisbeurs, maar mijn moeder heeft eigenlijk geen cent te makken en mijn vader wilde eerst niet betalen. Toch kreeg ik niks extra's, omdat ze veel geld hadden voor hun scheiding, 5 jaar geleden of zo.
Oh ik dacht dat je serieus wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Studeren? Whut?
Ik heb de Mavo afgemaakt, toen dacht ik: ga de kappersopleiding doen. Afgezegd, kon geen stageplek vinden, zonder stage is geen opleiding.
Oriëntatiejaar.. 3/4 gespijbeld
Toen systeembeheer gedaan voor een jaartje![]()
Nou dat werd het ook niet
En toen ging ik werken
en werken... en werken
Waar waar waar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Studeren? Whut?
Ik heb de Mavo afgemaakt, toen dacht ik: ga de kappersopleiding doen. Afgezegd, kon geen stageplek vinden, zonder stage is geen opleiding.
Oriëntatiejaar.. 3/4 gespijbeld
Toen systeembeheer gedaan voor een jaartje![]()
Nou dat werd het ook niet
En toen ging ik werken
en werken... en werken
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pff, dat is best wel krom
[..]
Oh ik dacht dat je serieus was
Als je maar tevreden bent met wat je nu doet
Het is ... noodzaakquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
Als je maar tevreden bent met wat je nu doet
Wat waar?quote:
Wat?quote:
Dat snap ik jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ... noodzaak
Maarja financiele zekerheid is ook wel iets fijns
[..]
Wat waar?
Werkquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ... noodzaak
Maarja financiele zekerheid is ook wel iets fijns
[..]
Wat waar?
Medewerkster callcenter bij reisorganisatiequote:
Waarvoor?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom is er ook echt altijd een wachttijd van 15 minuten oid? Fucking overheid
Stuuuuufiiiiiiquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarvoor precies ?
Tot ie aan de beurt is...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, maar waarvoor zou je 15 minuten moeten wachten?
Inloggen?
Aanvragen?
Succesquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:41 schreef Cryothic het volgende:
Zo, tijd om m'n fiets door de regen heen te jagen.
Tot later
Good enough.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, dat wordt fera voor 100 euro mee uit eten nemen...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, dat wordt fera voor 100 euro mee uit eten nemen...
Lovelylangstudeerderquote:
Ik ben net begonnen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben ook geen langstudeerder hoor![]()
Mag hopen dat de meeste geen langstudeerders zijn.
Mjumquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:53 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ben er uit
Biefstukje van de slager, tuinboontjes, rodewijn-pepersaus en gebakken krieltjes
Klinkt goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:53 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ben er uit
Biefstukje van de slager, tuinboontjes, rodewijn-pepersaus en gebakken krieltjes
Caipirinhasquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon op een zuip zetten als jij dat prefereerd
Dat kan altijd nog.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon op een zuip zetten als jij dat prefereerd
Whisky.quote:
Wijntje dan?quote:
Rood, rose, wit, zoet, droog?quote:
Om te zuipen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
KVind het wel een goed idee eigenlijk...
Als ik straks financiering krijg voor deze maand dan moeten we datumpje prikken fera.
quote:
Nouja, je hebt me toch aan 100 eu geholpen, vind wel dat ik dat met je moet vieren ofzoquote:
Was het inderdaad gelukt? Ik vind dat ik gewoon recht heb op 50%.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, je hebt me toch aan 100 eu geholpen, vind wel dat ik dat met je moet vieren ofzo
Kook ze.quote:
Met rente natuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het inderdaad gelukt? Ik vind dat ik gewoon recht heb op 50%.
Rente lening overheid:quote:Rente over het gehele saldo t/m 5.000.000
- bij een saldo tot 20.000 1,800%
quote:Naast je basisbeurs en aanvullende beurs kun je een lening aanvragen. Over die lening wordt rente berekend. Het rentepercentage voor 2011 is 1,5 procent. Het rentepercentage voor 2012 is 1,39 procent.
Ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Tja, je moet er iets voor over hebben
Je spant maar een rechtzaak aan. C u in court.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het inderdaad gelukt? Ik vind dat ik gewoon recht heb op 50%.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je spant maar een rechtzaak aan. C u in court.
Jammer dat ik je niet bij een meet gezien heb (nooit op geweest), anders had ik jou wel mijn adres gegevenquote:
Op een rechtzaak? Nee dank je.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Naja twas een serieus aanbod.. Ik zou gehapt hebben
Wachten tot een meet, of gewoon een keer meeten (in Eindhoven ofzulks).quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jammer dat ik je niet bij een meet gezien heb (nooit op geweest), anders had ik jou wel mijn adres gegeven
Ik nodig, op aanraden van mijn vriend geen mensen uit die ik ken die ik niet eerder gezien heb.
Maar zou wel leuk zijn hoor.
Tot een meet, want ik wil de anderen ook wel eens leren kennen in het echtquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot een meet, of gewoon een keer meeten (in Eindhoven ofzulks)
Nu maar even naar huis rijden
Dat heb ik nooit afgewezen.quote:
Komt beide wel goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Tot een meet, want ik wil de anderen ook wel eens leren kennen in het echt
Rij veilig
Me too, moet snel een goeie meet komen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
vast wel, ik ben echt benieuwd naar het gezicht achter de namen hier
Vinnie heb ik wel eens op de koffie gehad, of tenminste, knetter dan. Ik moest werken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Alle mensen die in R&P komen, heb ik al eens gemeet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Me too, moet snel een goeie meet komen.
I know, maar bedoel meer mensen die voornamelijk hier komen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle mensen die in R&P komen, heb ik al eens gemeet.
Jofu, KT en jou heb ik ook al gemeet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
I know, maar bedoel meer mensen die voornamelijk hier komen.
Meetslet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jofu, KT en jou heb ik ook al gemeet.
Ik wil jou ook wel eens zien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
I know, maar bedoel meer mensen die voornamelijk hier komen.
Een soort van pré kerstmeet??quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Me too, moet snel een goeie meet komen.
In geval met deze slowchat iedereen hopen op een vrouw natuurlijk met lootjes...quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een soort van pré kerstmeet??![]()
En dan van tevoren lootjes trekken voor een klein cadeautje
Kan geregeld worden.quote:
Dat is wel tof, maar ik ben heel slecht met cadeaus uitzoeken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een soort van pré kerstmeet??![]()
En dan van tevoren lootjes trekken voor een klein cadeautje
Niet doen schat!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan voor 1.39% geld lenen vna de overheid, en krijg 1.8% van de rabo![]()
Ik heb echt de neiging maximaal te lenen nu.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb alleen vinnie gemeet van dit topic
Als ik eens een keertje tijd heb, ik heb gewoon een druk sociaal leven tegenwoordig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.
[..]
Dat is wel tof, maar ik ben heel slecht met cadeaus uitzoeken.
Ik ken iemand die dat doet, maar ik raad het je echt af.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan voor 1.39% geld lenen vna de overheid, en krijg 1.8% van de rabo![]()
Ik heb echt de neiging maximaal te lenen nu.
Ben je ook gewoon.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vriendin van zaterdag noemde me ook al een slet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Blijkbaar niet want als je de lening opspaart krijg je saldo positief.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet doen schat!!!
Uiteindelijk ben je met een lening ALTIJD duurder uit, en ja, ik werk voor een bank
Y?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet, maar ik raad het je echt af.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je ook gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef jou de schuld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En dan gaat alles onoverzichtelijk worden en heb jij geen overzicht meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want als je de lening opspaart krijg je saldo positief.
Je moet echt wel zeker zijn dat je er niks van gebruikt. En ik weet niet of die rente vast staat.quote:
Omdat je er geld mee kan verdienen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:24 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En dan gaat alles onoverzichtelijk worden en heb jij geen overzicht meer
Gaan meer mensen de fout mee in.
Nee, echt, niet doen.
Waarom zou je een lening willen hebben als je die niet nodig hebt?
Noem je mij nou een slet?quote:
Nee schommelt, maar zit altijd +- .4 procent onder die van de rabo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet echt wel zeker zijn dat je er niks van gebruikt. En ik weet niet of die rente vast staat.
En dan zie je iets, en dat is zooooo verleidelijk dat je het niet kan weerstaan ;Dquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je er geld mee kan verdienen?
Ik ben niet zoquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En dan zie je iets, en dat is zooooo verleidelijk dat je het niet kan weerstaan ;D
Dag geld, en dag "winst"
,41% als ik het goed heb.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je er geld mee kan verdienen?
Ah zo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jou heb ik ontmoet bij marijke
Ksc
En dus niet dit topic
Dat zegt 90% jaquote:
Ik rekende meer in 500 euro per maand... 6000 per jaar...quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef JJH het volgende:
[..]
,41% als ik het goed heb.
Dat is op 100,- 41 cent, per jaar. Stel dat je per 100 in de maand leend pak je dus op jaarbasis 4 euro en 92 cent...
Best jammer, zoveel leuke mensjes hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah zo.
Dan ken ik van dit topic ook alleen Vinnie.
Maar ik ben andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat zegt 90% ja
Geloof me, ik werk voor een bank, en ik weet dat zodra mensen geld hebben ze dat uitgeven, ongeacht waaraan.
Jij moet het zelf weten, maar ik raad het je sterk afquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik rekende meer in 500 euro per maand... 6000 per jaar...
Eerste jaar dus over 3000 gemiddeld = 15 euro... 2e jaar 45, 3e jaar 75... 4e jaar 105.
In totaal toch wel 240 euro.
4 jaar en 240,- Whoohoo! wat een vetpot!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik rekende meer in 500 euro per maand... 6000 per jaar...
Eerste jaar dus over 3000 gemiddeld = 15 euro... 2e jaar 45, 3e jaar 75... 4e jaar 105.
In totaal toch wel 240 euro.
Gauw een meet doen dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best jammer, zoveel leuke mensjes hier
Buiten dat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
4 jaar en 240,- Whoohoo! wat een vetpot!
Ook dat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Buiten dat.
Ook het risico, je hebt weinig geld, opeens wel elke maand dmv een lening, dan ga je heel snel naar die stand leven, en wacht je geen 4 jaar.
jij bent leuk iddquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best jammer, zoveel leuke mensjes hier
Thats what i mean...quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
4 jaar en 240,- Whoohoo! wat een vetpot!
Volgende keer dat ik bij je ben, moeten we maar eens wat kletsen. Je ontloopt me iedere keer.quote:
De moeite niet waard imo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thats what i mean...
Maar... Na 4 jaar staat er dus wel 6*4 = 24.000 eu op je spaar rekening...
Die los je dan af in 15 jaar aldus de overheid....
dus 7.5 jaar 0.4% rente over 24.000 = 720 euro, whoopdidoo.
Kom jij zo vaak bij hem dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik bij je ben, moeten we maar eens wat kletsen. Je ontloopt me iedere keer.
Nee, 2 keer geweest. Maar toen ging ik kletsen met een groep mensen waar Roy niet bij stond.quote:
quote:
Ik wou net zeggen, want het is praktisch om de hoek.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, 2 keer geweest. Maar toen ging ik kletsen met een groep mensen waar Roy niet bij stond.
Al die awesomeness van jou kan ik niet aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik bij je ben, moeten we maar eens wat kletsen. Je ontloopt me iedere keer.
Ik heb er werkelijk de ballen verstand van, maar mijn gevoel zegt: niet doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]!
Nee maar stel je wilt hypotheekje... En je hebt nog 10k van de overheid wat je voor weinig leent...
Scheelt dan opeens wel veel als je kijkt naar de rente van een hypotheek die je dokt.... Dan ga je over 3% spreken denk ik.... Scheeld opeens wel wat over 10k.... 300 per jaar.
Ja dat is wel klote elke keer, lukt me niet om met iedereen een praatje te makenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, 2 keer geweest. Maar toen ging ik kletsen met een groep mensen waar Roy niet bij stond.
Krijg je bij een lening bij de IBG een bkr registratie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]!
Nee maar stel je wilt hypotheekje... En je hebt nog 10k van de overheid wat je voor weinig leent...
Scheelt dan opeens wel veel als je kijkt naar de rente van een hypotheek die je dokt.... Dan ga je over 3% spreken denk ik.... Scheeld opeens wel wat over 10k.... 300 per jaar.
Nopequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Krijg je bij een lening bij de IBG een bkr registratie?
Dan is een hypotheek sowieso verdomde lastig, gok ik zo.
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, want het is praktisch om de hoek.
Begrijpelijk. Maar je bent wel een schatje, met je worstenbroodjes voor ons.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote elke keer, lukt me niet om met iedereen een praatje te maken
Ik wil jou zeker nog eens meeten. Misschien 1 op 1quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb wel een paar mensen die in dit topic posten gemeet.. en 2 gemeet door dit topic
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil jou zeker nog eens meeten. Misschien 1 op 1
Ik ook al heul heul veul.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Giertje het volgende:
ik heb ook al wel de nodige mensen van fok gemeet
ik niet veel maar wel genoegquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef Mistress_X het volgende:
Koken nu en daarna weer wat werk doen. Tot morgen
Ik denk dat het bij mij al rap richting de honderd ga.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet veel maar wel genoeg
met ladylike heb ik nog wel het meeste contact mee
maar die kende ik al van voor fok
Ik ook wel, alleen niet via dit topicquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Giertje het volgende:
ik bij lange na niet maar dat wil ik ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik denk dat het bij mij al rap richting de honderd ga.
via dit topic ook nog niemand eigenlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook wel, alleen niet via dit topic
Grote onzinmeet, grote ksc meet. Nog eens een keer met een aardig cluppie van TAL de hort op geweest. En hier en daar wat kleinere.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bij lange na niet maar dat wil ik ook niet
[..]
via dit topic ook nog niemand eigenlijk
een keer udowu meet en een paar losse hier en daar meer ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Grote onzinmeet, grote ksc meet. Nog eens een keer met een aardig cluppie van TAL de hort op geweest. En hier en daar wat kleinere.
Ligt er bij mij een beetje aan, meestal vermaak ik me wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keer udowu meet en een paar losse hier en daar meer ook niet
maar vind groepsmeets sowieso niet tof
ik vind het dan te druk en ik ken dan bijna niemand en daar voel ik me dan heel ongemakkelijk bijquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt er bij mij een beetje aan, meestal vermaak ik me wel.
Ik val er meestal wel tussen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het dan te druk en ik ken dan bijna niemand en daar voel ik me dan heel ongemakkelijk bij
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Giertje het volgende:
mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil jou zeker nog eens meeten. Misschien 1 op 1
eerder vond ik meetings geweldig hoe meer hoe beterquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik val er meestal wel tussen.
En eerst is het ff eng, maar meestal duurt dat maar even.
onze meet was best bijzonderquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
eerder vond ik meetings geweldig hoe meer hoe beter
maar tegenwoordig not so much meer vind het wel best zo
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onze meet was best bijzonder
BAM hunkemuller hoe staat dit, hoe staat zus hoe staat zo![]()
whahahaha jaa dat was zeer zeker wel een van de meest bijzondere meetings die ik gehad hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onze meet was best bijzonder
BAM hunkemuller hoe staat dit, hoe staat zus hoe staat zo![]()
was echt gezelligquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha jaa dat was zeer zeker wel een van de meest bijzondere meetings die ik gehad heb
wel ontzettend veel lol gehad in ieder geval
Zie fobo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Toen je open deed dacht ik echt: wtf jij moest toch werkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Vinnie heb ik wel eens op de koffie gehad, of tenminste, knetter dan. Ik moest werken.
zeer zekerquote:
Met mijn mond vol hamburger.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen je open deed dacht ik echt: wtf jij moest toch werken
ik show het jou thuis dan vaak tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, één keer, en dat was met zonder showen.
hij hoopte natuurlijk op mij in badjas die de deur open zou doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Met mijn mond vol hamburger.
Taxichauffeurs moeten ook wel eens werken, zijn net mensen.
Dat wel, maar dat is toch, anders.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik show het jou thuis dan vaak toch![]()
![]()
ik eet een peerquote:
ik had turkse schotel van aviko goddelijk lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik eet een peeren heb een blikje cola .
diner
en zo erg vond jij het niet toch om mij te zienquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef Giertje het volgende:
ik ben wel vaker meegeweest met vriendinnen van me met lingerie shoppen om het goed te keuren
Inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Met mijn mond vol hamburger.
Taxichauffeurs moeten ook wel eens werken, zijn net mensen.
Ik heb gemarineerde speklapjes, krieltjes en sla.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik eet een peeren heb een blikje cola .
diner
oow nee hoor zeer zeker nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en zo erg vond jij het niet toch om mij te zien
Ik wist al dat je dat niet ging doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij hoopte natuurlijk op mij in badjas die de deur open zou doen
Ik weet niet meer wat ze aanhad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist al dat je dat niet ging doen
Niet dat er iets mis mee was wat je aan had
zit ik hier met mijn peer en mijn zwanger zijn gezond te doen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb gemarineerde speklapjes, krieltjes en sla.
Sla is ook gezond.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit ik hier met mijn peer en mijn zwanger zijn gezond te doen..
dat bedoel ik juist slimmert.quote:
Jij zei dat je peer gezond was, toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat bedoel ik juist slimmert.
ik heb geen avond eten he
Heldquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef JJH het volgende:
Fokken en koken...
Speklappen gingen een beetje hard.
ja maar telt niet als avondeten denk ikquote:
Beetje weinig, niet? Tenzij je een peerplantage leeg eetquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar telt niet als avondeten denk ik
Moet ik bewaren voor je voor vanavond?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar telt niet als avondeten denk ik
Perenboomgaard heet dat denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje weinig, niet? Tenzij je een peerplantage leeg eet
Hmm dat klinkt beter jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Perenboomgaard heet dat denk ik.
Ik moet door jou aan heel speciale peren denken.![]()
perenijsjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Perenboomgaard heet dat denk ik.
Ik moet door jou aan heel speciale peren denken.![]()
ik ga niet eten als we bezoek hebben en daarna ben ik dood dus ga ik slapenquote:
quote:
Dank jullie.quote:
Gezelligquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga niet eten als we bezoek hebben en daarna ben ik dood dus ga ik slapen
eet smakelijkquote:
Die van de Aldi zijn wel lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie.Ik vind hem best goed smaken voor kant en klaar.
Klopt, ik heb nu een van de Jumbo. Smaakt ook zeer goed.quote:
Ik ben heul gezelligquote:
Goedenavondquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, eindelijk even tijd voor Fok![]()
Maar wel ondertussen eten, klaarmaken en dan weg
Ah, someone who notices mequote:
Uhuhquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben heul gezelligen roze vandaag
Natuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, someone who notices me![]()
Hello![]()
Komt wel goed. Brood met sate
Ja....quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
Over roze gesproken, heeft iemand hier wel eens een seksblos gehad? Het schijnt niet zo heel veel voor te komen, maar ben wel benieuwd.
Heb jij dat elke keer?quote:
Ohai,ik zit ook te eten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, someone who notices me![]()
Hello![]()
Komt wel goed. Brood met sate
Ja, kan beter. Hele nacht in het ziekenhuis doorgebracht omdat mn pa was opgenomen. Maar hij is weer thuis en alles is weer oke. Alleen heel weinig slaap gehad. Net wel even geslapenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk
Mooi! Hoe is het verder?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan beter. Hele nacht in het ziekenhuis doorgebracht omdat mn pa was opgenomen. Maar hij is weer thuis en alles is weer oke. Alleen heel weinig slaap gehad. Net wel even geslapen
Met jou?
Oké. En waar precies? Ik heb het ook heel soms, vroeger wat vaker gehad ... Vooral tussen nek en borst, beetje onder m'n sleutelbeen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet elke keer, soms trekt het snel weg, soms niet
http://www.allesoverseks.(...)is-een-seksblos.aspxquote:
Hij had pijn op de borst en was lichtelijk onwel geworden. Dus nachtje op de hartbewaking en allemaal onderzoeken gehad. Na bloedverdunners ging alles weer goed en er was niets te zien. Maar ze vermoeden een kleine hartinfarct. Hij moet iig af en toe op controle komen nuquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ernstig waarvoor hij opgenomen was? Sterkte/beterschap
![]()
Lekker weekje Spanje gehad, zaterdag MonsterJam en Lola&Cry gemeet, gisteren half ziek naar chocoladefestival en toen ik thuis was, was ik helemaal ziekNu alleen nog een beetje verkouden.
Dat je een blos hebt op je lichaam, door opwinding. Soms heb ik dat namelijk. Het schijnt zeldzaam te zijn, dus ik vroeg me af of er nog meer mensen waren met een blos.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij had pijn op de borst en was lichtelijk onwel geworden. Dus nachtje op de hartbewaking en allemaal onderzoeken gehad. Na bloedverdunners ging alles weer goed en er was niets te zien. Maar ze vermoeden een kleine hartinfarct. Hij moet iig af en toe op controle komen nu
Aiiiquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij had pijn op de borst en was lichtelijk onwel geworden. Dus nachtje op de hartbewaking en allemaal onderzoeken gehad. Na bloedverdunners ging alles weer goed en er was niets te zien. Maar ze vermoeden een kleine hartinfarct. Hij moet iig af en toe op controle komen nu
Wat JJH zegtquote:
Sterkte TGND.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuke woordspelingquote:
Gewoon mijn koontjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. En waar precies? Ik heb het ook heel soms, vroeger wat vaker gehad ... Vooral tussen nek en borst, beetje onder m'n sleutelbeen.
Nooit op gelet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je een blos hebt op je lichaam, door opwinding. Soms heb ik dat namelijk. Het schijnt zeldzaam te zijn, dus ik vroeg me af of er nog meer mensen waren met een blos.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuke woordspelingMaar ja
![]()
Ach, die man rookt ook veelste veel. Hoop dat dit een waarschuwing voor 'm was.
Ja, zoals het er nu naar uitziet welquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterkte TGND.Ik hoop dat het allemaal meevalt.
O, jij hebt het echt in je gezicht?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon mijn koontjes
Wangetjes dus
mijn oom heeft dat ook een keer gehadquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuke woordspelingMaar ja
![]()
Ach, die man rookt ook veelste veel. Hoop dat dit een waarschuwing voor 'm was.
Ik hoop dat mijn vader opvolgt wat jouw oom heeft gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn oom heeft dat ook een keer gehad
toen issie gestopt met roken en gaan sporten daarna nergens geen last meer van gehad
ik hoop het ook voor je het gaat wel om zijn gezondheidquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vader opvolgt wat jouw oom heeft gedaan![]()
Maar ik ben er bang voor, die man is zo eigenwijs..
laterssquote:
ik moet straks nog naar mijn kapperquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
Nog even werken voordat ik helemaal inkak.
Succesquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
Nog even werken voordat ik helemaal inkak.
Lol, sterktequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet straks nog naar mijn kapper
en daarna voer ik ook niks meer uit
gewoon zij en achterkant weer kaal scheren en dan is het weer klaarquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
[..]
Lol, sterkteWat wordt 't
Bovenop heb je geen haar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon zij en achterkant weer kaal scheren en dan is het weer klaar
jawel maar dat laat ik groeienquote:
Mja, mijn pa kennendequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor je het gaat wel om zijn gezondheid
hij zou dit moeten zien als een ernstige waarschuwing
ik ook niet bij mij.. zou jij beter weten dan ik dat weetquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.allesoverseks.(...)is-een-seksblos.aspx
Ik wist het ook niet precies, en ik heb er bij mezelf nog nooit op gelet.
Dan was me dat al lang een keer opgevallen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet bij mij.. zou jij beter weten dan ik dat weet
hmmz ik hoop toch echt voor je dat ie het wel serieus neemtquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, mijn pa kennende
Mn opa deed het ook niet..
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Oh trouwens, wie heeft er volgende week zaterdag niks te doen?
Meet @ myplace, ouders niet thuis
Mijn opa, zijn vader, rookte een sigaret met zn inhalator ernaast..quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz ik hoop toch echt voor je dat ie het wel serieus neemt
dat is heel goed mogelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel eens zien lopen
[..]
Je komt maar langs hoor
pfoeh heftigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn opa, zijn vader, rookte een sigaret met zn inhalator ernaast..
Mijn opa is uiteindelijk ook op 65 jarige leeftijd overleden aan de rek uit de long. Mn pa heeft de rek er ook al aardig uit. Ik denk dat 'ie zn vader achterna gaat..
Ik rook sowieso maar weinig. Vandaag nog helemaal niet gerookt. Vaak maar 1 of 2 sigaretten per dagquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh heftig
als ik dit zo lees ik wil sowieso stoppen met roken maar dit is dan wel weer een goed voorbeeld waarom ik het zou doen
dat is niet veel inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik rook sowieso maar weinig. Vandaag nog helemaal niet gerookt. Vaak maar 1 of 2 sigaretten per dag
goedenavondquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:04 schreef MissExpert het volgende:
Goeedeeenavond!! Weer heeerlijk gechillt met me mede Fokker!
Dat moet je zien als een pakje per 2 dagenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is niet veel inderdaad
ik doe 4 dagen met een pakkie shagweet niet of dat veel is maar goed ik wil uit eindelijk wel een keer gaan stoppen
Woont ie naast je ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:04 schreef MissExpert het volgende:
Goeedeeenavond!! Weer heeerlijk gechillt met me mede Fokker!
Ik ga weer proberen te stoppen zodra ik weer op mezelf woon. Met een stomende moeder in hetzelfde huis is het niet heel handig..quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh heftig
als ik dit zo lees ik wil sowieso stoppen met roken maar dit is dan wel weer een goed voorbeeld waarom ik het zou doen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben over 9 dagen alweer 5 jaar gestopt
dan vind ik het nog wel meevallen eigenlijk heb wel eens meer gerookt voor een langere periodequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat moet je zien als een pakje per 2 dagen
dat is inderdaad niet handig neequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga weer proberen te stoppen zodra ik weer op mezelf woon. Met een stomende moeder in hetzelfde huis is het niet heel handig..
skillsquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben over 9 dagen alweer 5 jaar gestopt
Nee daaromquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan vind ik het nog wel meevallen eigenlijk heb wel eens meer gerookt voor een langere periode
[..]
dat is inderdaad niet handig nee
ik heb met mijn huisarts gesproken erover maar die zegt rook maar effe door nog
en werk eerst die blowverslaving er maar uit
allebei in een keer is een beetje too much
yes you doquote:
Klopt, 20km is niet zo ver.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Is maar heel kort rijden.. is zo hier.. heb je al enig idee wie?
rook je veel dan?quote:
Nee iemand anders. Meeste van jullie kennen hemquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, 20km is niet zo ver.
Ja, Xratedmind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |