Oktober krijg je misschien wel. Gewoon even bellen.quote:
Dat wordt denk ik nu wel anders gedaan hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ook mee-gedaan, maar dat 1 op 1 gekoppel vond ik jammer
Mijn ouders niet, ik moest dan ook mijn studie zelf betalen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens aanvullend, omdat mijn ouders ooit veel geld verdiende.
Deze hebben wijquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben nu even aan het zoeken naar een wasdroger, want ik ga gek worden van elke keer die was weer ophangen. In de zomer valt dat wel mee, maar in de winter grrrr
En dat mijn vriend na een oefening altijd een vuilniszak vol vuile was heeft.
Ik kon oktober niet aankruisen, maar jij schat kans op slaging?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Oktober krijg je misschien wel. Gewoon even bellen.
Ja, ik ook. Dat is de grap.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ouders niet, ik moest dan ook mijn studie zelf betalen.
Bel even voor de zekerheid, kan je zo 100 Euro opleveren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kon oktober niet aankruisen, maar jij schat kans op slaging?
1 op 1 gekoppel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik nu wel anders gedaan hoor
Ik ook...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ouders niet, ik moest dan ook mijn studie zelf betalen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook...
Ik heb het dan ook superver geschopt. Best zonde, maar ik weet nog steeds niet wat ik wil worden als ik later groot ben...
Jij bent Lola! Niks meer aan doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook...
Ik heb het dan ook superver geschopt. Best zonde, maar ik weet nog steeds niet wat ik wil worden als ik later groot ben...
In de situatie van vorig jaar:quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
1 op 1 gekoppel?
Ik kies gewoon Lola of cryotic of aldo
Ik krijg alleen basisbeurs, maar mijn moeder heeft eigenlijk geen cent te makken en mijn vader wilde eerst niet betalen. Toch kreeg ik niks extra's, omdat ze veel geld hadden voor hun scheiding, 5 jaar geleden of zo.quote:
Studeren? Whut?quote:
Pff, dat is best wel kromquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg alleen basisbeurs, maar mijn moeder heeft eigenlijk geen cent te makken en mijn vader wilde eerst niet betalen. Toch kreeg ik niks extra's, omdat ze veel geld hadden voor hun scheiding, 5 jaar geleden of zo.
Oh ik dacht dat je serieus wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Studeren? Whut?
Ik heb de Mavo afgemaakt, toen dacht ik: ga de kappersopleiding doen. Afgezegd, kon geen stageplek vinden, zonder stage is geen opleiding.
Oriëntatiejaar.. 3/4 gespijbeld
Toen systeembeheer gedaan voor een jaartje![]()
Nou dat werd het ook niet
En toen ging ik werken
en werken... en werken
Waar waar waar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Studeren? Whut?
Ik heb de Mavo afgemaakt, toen dacht ik: ga de kappersopleiding doen. Afgezegd, kon geen stageplek vinden, zonder stage is geen opleiding.
Oriëntatiejaar.. 3/4 gespijbeld
Toen systeembeheer gedaan voor een jaartje![]()
Nou dat werd het ook niet
En toen ging ik werken
en werken... en werken
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pff, dat is best wel krom
[..]
Oh ik dacht dat je serieus was
Als je maar tevreden bent met wat je nu doet
Het is ... noodzaakquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
Als je maar tevreden bent met wat je nu doet
Wat waar?quote:
Wat?quote:
Dat snap ik jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ... noodzaak
Maarja financiele zekerheid is ook wel iets fijns
[..]
Wat waar?
Werkquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ... noodzaak
Maarja financiele zekerheid is ook wel iets fijns
[..]
Wat waar?
Medewerkster callcenter bij reisorganisatiequote:
Waarvoor?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom is er ook echt altijd een wachttijd van 15 minuten oid? Fucking overheid
Stuuuuufiiiiiiquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarvoor precies ?
Tot ie aan de beurt is...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, maar waarvoor zou je 15 minuten moeten wachten?
Inloggen?
Aanvragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |