Te koop dus. Ik rij er veel te weinig op, zonde om hem te laten verpieteren terwijl iemand anders hier nog met gemak jaren plezier van kan hebben. Weliswaar met pijn in het hart, maar goed, ik heb teveel andere bezigheden om hier nog echt van te kunnen genieten.
De motor in kwestie is uit maart 1998, dus modeljaar 98-99. Kilometerstand is rond de 25.000 volgens mij, niet veel meer in ieder geval, moet ik even nakijken. Mocht het echt belangrijk zijn dan kom ik er nog wel even op terug.
Ik heb deze fiets in 2006 uit Belgie gehaald, sindsdien heb ik er zelf zo'n 6000 kilometer mee gereden, veel te weinig maar och. Hij heeft bij mij altijd in de verwarmde garage gestaan onder een laken.
Verder heb ik er staalflex remleidingen op gemonteerd, remt net even lekkerder! Ook heb ik er een fonkelnieuwe Laser Duotech einddemper opgezet. Voordeel van deze demper is dat je in 3 standen kunt rijden: Streetlegal (met homologatiepasje), semi-open (mag niet, maar leuk) of helemaal open (mag uiteraard ook niet)
Dus qua geluid zijn het 3 dempers in 1. Demper is totaal onbekrast en ziet er na 5 jaar nog nieuw uit. Ik heb de standaarddemper ook nog liggen, maar die is niet zo mooi meer. Ik heb ooit gepoogd hem zelf te polijsten, maar dat is niet zo goed gelukt

.
Het donkere flip-up kuipruitje zat er al op toen ik hem kocht, ik vind het mooi en door mijn lengte (1.98 meter) heb ik wat minder winddruk op mijn borst. Er zit ook nog een grijze hugger boven het achterwiel.
Bandjes dan. Zo'n 800 kilometer geleden heb ik voor en achter Bridgestone BT016's op laten zetten, met kromme ventieltjes. Handig met een 16 inch voorwiel en een 310mm remschijf.
Tsja, wat valt er nog meer over te vertellen. Opgegeven vermogen is 128 PK @10500 rpm. Vol gas in 1e versnelling = power wheely. Ik heb er nooit harder dan 270 mee gereden, kon vast wel harder, maar ik vond het wel mooi geweest. Overigens heb ik er nooit met opzet mee ge-wheelied, af en toe kwam het voorwiel wel omhoog bij vlot optrekken, maar ik heb er geen rare toeren mee uitgehaald.
Verbruik was met mijn (redelijk pittige) rijstijl rond de 1:17. Hij gebruikt geen olie, gemiddeld deed ik om de 3 of vier ritten (na de rit) de ketting even invetten.
Verder is het een allemansvriend, je kunt er heerlijk relaxed mee touren, je kunt er ook gruwelijk hard mee.
Vanwege de lage kilometerstand en de mooie staat van mijn fiets is mijn vraagprijs 3000 euro. Bieden mag uiteraard maar hou het realistisch, het is niet mijn eindprijs, maar kom niet aan met 1000 euro.
Ik weet heus wel dat er op motor-forum en marktplaats goedkopere exemplaren zijn die vast beter zijn en veel harder kunnen omdat ze rood zijn ofzo, I don't care. Dit is mijn motor en dit is de vraagprijs, dus hou het normaal.
"daar rij ik me hartstikke dood op"
Ja tuurlijk

als je op een opgevoerde MB5 stapt kun je je ook dood rijden, net als op een 80cc of 125. Geen reden om deze prachtmachine niet te kopen dus.
Veel kijkplezier!
![vhxnqb.jpg]()
![2ev8b44.jpg]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Fendy op 01-10-2012 16:16:30 ]