Luister, jij moet de FAQ eerst eens lezen. Ook dat andere topic van je, wat verwacht je nou joh?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef klaas_th het volgende:
Luister, deze meneer mag niet zomaar leugens vertellen.
Eigenlijk gratis kaarten. In FHF mag er immers niet betaald wordenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:27 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Luister, jij moet de FAQ eerst eens lezen. Ook dat andere topic van je, wat verwacht je nou joh?
Nee, zijn andere topic. Een vraag of zijn nieuwe schoenen leuk zijn, in FHF. En dan zeiken als mensen hem er op wijzenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:27 schreef frederik het volgende:
[..]
Eigenlijk gratis kaarten. In FHF mag er immers niet betaald worden
Maar jij verdient het...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef 9611Niels het volgende:
pas op doe geen zaken met ts hij heeft me net opgelicht
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:29 schreef leeell het volgende:
Ik heb TS aangegeven bij het nationaal loket elektronische oplichting.
waarom ik ken jou niet eensquote:
Ik pas heel goed op, ik denk dat ik naar Australië ga verhuizenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef leeell het volgende:
postcodenelis is de Peter R van FOK!, ik zou oppassen met wie je oplicht lars.
Niemand zal je hier missen hoor!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:32 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik pas heel goed op, ik denk dat ik naar Australië ga verhuizen
ik heb je persoonsgegevens doorgegeven aan de inlichtingen, we hebben de laatste veel last van oplichters met deze scam die dan je rekeningnummers stelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:32 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik pas heel goed op, ik denk dat ik naar Australië ga verhuizen
Doe eens rustig gewoon normaal blijven typen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:35 schreef klaas_th het volgende:
VOOR DE DUIDELIJKHEID, IK HEB NIETS ONTVANGEN! EN IK BEN DUS GEEN OPLICHTER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |