SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Alsof een man als Aldie haar ooit uit de keuken laat komenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:46 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zie AlDie al helemaal voor me als hij een vriendinnetje krijgt en ze samen op bed zitten en het meisje begint ergens over...
"HIHIHI JE ZEI KOMEN"
"....... ok laat maar, het is uit."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zoveel hak werkquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Mensen komm zpielen online..
Is het een idee een nieuw dorp te maken? Ondergronds of wat anders?
Ik was tot 3 jaar geleden een smerige uitkeringstrekker met mijn WAJONGquote:
Als ze ondergrond willen zet je ze maar aan het werk in de geheime kamerquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat kunnen we nu zo maken ondergronds. Nee zw. Is nog steeds een lopen project. Maar zat te denken wat andere mensen eventueel leuk zouden vinden op een server.
hi hi amateurgynaecologen in spéquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef vogelkooi het volgende:
De 20e wordt het pas leuk dan komen AlDIE en ik allebei naar Utrecht en gaan we vrouwen van de nacht onderwerpen aan een diepte verhoor.
HIHI KOMENquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef vogelkooi het volgende:
De 20e wordt het pas leuk dan komen AlDIE en ik allebei naar Utrecht en gaan we vrouwen van de nacht onderwerpen aan een diepte verhoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:08 schreef Mender het volgende:
[..]
HIHI KOMENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben jij?
Dat moet je toch zijn opgevallen, bobbers post zijn doorgaans van een hogere kwaliteitquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Hey wacht, ik zie nu pas je username
oh wacht je hebt gewoon je ui veranderd. Ik ben echt niet wakkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Hey wacht, ik zie nu pas je username
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Alsof een man als Aldie haar ooit uit de keuken laat komen
"SCHAT, KOM JE ETEN?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"HIHIHHIHIHI JE ZEI KOMEN HIHIHIHI"(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ik was er mee weggekomen als jullie bemoeizuchtige kinderen er niet waren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"SCHAT, KOM JE ETEN?"
"HIHIHHIHIHI JE ZEI KOMEN HIHIHIHI"
en hahaha grappen dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef vogelkooi het volgende:
Overkill aan ''hihihi komen'' grapjes, nu niet meer leuk. Te uitgekouwdt.
4 uur cup a soup zullen we maar zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Mender het volgende:
[..]
oh wacht je hebt gewoon je ui veranderd. Ik ben echt niet wakker
ik dacht eerst, oh kloon. Toen zag ik pas dat het echt aldie was.
ZEG OVER 25 DAGEN BEN IK 21 HEUR.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik was er mee weggekomen als jullie bemoeizuchtige kinderen er niet waren.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NOG 45 MIN
IT'S THE FINAL COUNTDOOOOWN
ANNANAANA NANANANANA TUDUDUDUUU TUDUDUDUDUDUUU
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
ZEG OVER 25 DAGEN BEN IK 21 HEUR.
En jat mijn UI niet
hihi je zei trekker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier een klant die als logo zo'n "olijk" trekkergifje heeft_________!
Bitch plox. Ik heb wel eens een lingerie webshop gemaakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef Sitethief het volgende:
Haha, geniaal, moet ik voor mijn werk lingeriewebshops zitten checken, moesten ze dat ff aanpassen in de firewall![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ik bouw gelukkig geen webshopsquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bitch plox. Ik heb wel eens een lingerie webshop gemaakt.
Hey jaquote:
Die vind ik dan weer wel grappig, ik kom niet meer bij! hihihihahahahoohohohooquote:
Om de bijbel maar eens te citerenquote:
hihi je zei ko-quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:22 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel grappig, ik kom niet meer bij! hihihihahahahoohohohoo
Nummer?quote:
Ik was verlegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber heeft wel een lief stemmetje
Ja, maar t ging niet zoquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef Lorrelies het volgende:
Hebben jullie echt gebeld?
"Hoi, ik ben Bobber en ik wil een trekhaak"
ja zoietsquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meer van
"Hoi AlDIe (gniffel"
"Hoi"
"Met Bobber"
"Hoe gaat het?"
"Prima.. doei"
Hypes niet snappenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik snap de hype achter dat nummer niet hoor
Ook al zo'n nietszeggende hype. Jeej ik leef maar 1x dus dan doe ik domme en mogelijk zelfs dodelijke dingen. Way to waste the one life..quote:
Inderdaad al die sociale wezens die dingen doen met vrienden enzo. Gadverdamme.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gelijk heb je. Al die sukkels die stomme dingen doen#badluckbrians
Ik nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik gok Plex. Plex of Piek
Gadverdamme man viesnek.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gesmolten brie op Schnitzel
tostie brie met bacon..quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gesmolten brie op Schnitzel
Ach je moet het zo bekijken. Beter dan de hele dag op school zitten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef -Datdus- het volgende:
Fuckin shit. Morgen voor 1 gesprekje van een kwartier naar school.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ach je moet het zo bekijken. Beter dan de hele dag op school zitten.
Kneus. Dubstep niet herkennenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef Lorrelies het volgende:
Oooooooooookeuh dan.
Hoe is het met 50 shades of MC?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Victoria_Justice_Ariana_Grande_CENSORED_FORBIDDEN_EPISODES_XXX_Lesbian_Love_IV.zip.png.exe
Maar Jodeln ist coolquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Sterf verrekten judelmusiq!
Maar Bizet au fond du temple saint. Pecheurs des perles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Coolovitch rapperski's - Rappovichquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef drumstickNL het volgende:
hoe heet dat russische gangstah rapliedje ook alweer
yaayquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Lorrelies het volgende:
Vet, ik heb wat gewonnen
Meegedaan met een Albert Heijn actie omdat ze 125 jaar bestaan, en nu krijg ik gratis boodschappen en een kookboek(en misschien meer, ze lieten niet veel weten)
Yay ik win ook eens wat
Elke keer als ik dat filmpje kijk ben ik blij dat we zulk soort technologie hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
Elke keer als ik dit filmpje kijk/voorbij zie komen sterven er 100 hersencellen afEn ik heb ook plaatsvervangende schaamte voor al die mensen
DAT is ook weer zo, maar dan zie ik liever Coachella 2012quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat filmpje kijk ben ik blij dat we zulk soort technologie hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
beetje hersendodend niet? wwet je ook gelijk hoe ik mij voel met Binair rekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zo herkenbaar met binair rekenenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef bobbernaut het volgende:
En ik kom er nu achter dat mijn telling niet klopt lol
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Laat me raden... iets met diffusie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
hoe t mengt ofzo, hoe geconcentreerd t isquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:34 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Laat me raden... iets met diffusie?
Ja diffusie dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoe t mengt ofzo, hoe geconcentreerd t is
JA GODVERREDOMME DOOS IK ZIT MAAR IN DE 3E DUS HOE DE NEUK MOET IK DAT WETENquote:
kwart voor 1quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
JA IS GOED!!!Tot hoelaat heb je school?
jammur ik heb tot 3 uur ofzoquote:
Zal ik jou school bellen en vragen naar jou? Of lukt dat niet op zo'n grote school?quote:
Jamm0rquote:
Universiteit zit ze op, wordt moeilijk denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zal ik jou school bellen en vragen naar jou? Of lukt dat niet op zo'n grote school?
Ik weet je achternaam, geven ze dan jou nummer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Lorrelies het volgende:
Er zitten bijna 20.000 studenten op die "school"
ik denk eerder een tip naar de politie wegens Stalkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik weet je achternaam, geven ze dan jou nummer?
HAHAHAH echt? D;quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik denk eerder een tip naar de politie wegens Stalken
Mijn studentennummer misschien jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik weet je achternaam, geven ze dan jou nummer?
Kut!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mijn studentennummer misschien ja
Ze hebben mijn mobiele nummer niet eens
#OmdatHetKanquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef Lorrelies het volgende:
Maar uh, waarom wil jij iedereen op werk of school stalken?
psz? kdv?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe heten vriendjes op de psz? En kdv?
Ik ben eerlijk waar nog nooit in een kinderdagverblijf geweest, peuterspeelzaal was wel tof, heb er welgeteld 4 dagen gezeten voordaat ik naar groep 1 gingquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef bobbernaut het volgende:
Kinder dag verblijf, peuter speel zaal
Ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ook nooit, maar peuterspeelzaal wel
Good times, good times... in de zandbak en zo
Wie wilt er een foto zien van mij toen ik klein was?
Harharhar, kan die ene weer sjorrenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ook nooit, maar peuterspeelzaal wel
Good times, good times... in de zandbak en zo
Wie wilt er een foto zien van mij toen ik klein was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik nog schattig en leuk was
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Lorrelies het volgende:
KJOETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik nog schattig en leuk wasOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Lorrelies het volgende:
je lijkt er eigenlijk nog best wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik nog schattig en leuk was![]()
beetje sick, niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Over een popje gesproken, hoe vertel ik een drie jarig meidje dat mijn glazuur in rap tempo wegrot van haar cakejes?
jammer danquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Lorrelies het volgende:
Heb ik niet
Althans niet digitaal
IK WIL FOTO'S VAN JULLIE
Instant kunstgebitquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nooit geweten dat je suiker op suiker kunt bakken en daar weer suikerwater met vruchtenhagel kunt smeren
Ik heb echt echt eccccht een kjoete foto van mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Lorrelies het volgende:
Heb ik niet
Althans niet digitaal
IK WIL FOTO'S VAN JULLIE
jaartje of 4?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van schattige kleuter bobber toen hij 14 was?
Nee stiekem is ie van 1 week terugquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van schattige kleuter bobber toen hij 14 was?
Is ook ZOOOOOO lang geleden meid!quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Lorrelies het volgende:
Oeh die winter herinner ik me nog wel !
Niet meer, nu minder, maar ik ben sws lief, kom cammen hahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Lorrelies het volgende:
Bobber heeft nog steeds een lief koppie
Ja nou dan hoeft 't niet meer hè!quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet meer, nu minder, maar ik ben sws lief, kom cammen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Awwwwwwwwwww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:16 schreef Ame_thyst het volgende:
QUOTE VOOR NAGESLACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee garpje, kom skype en ik show je mijn awesome facequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja nou dan hoeft 't niet meer hè!
picsquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef shaderon het volgende:
Mensen zeggen wel eens dat ik op ruben nicolai lijk..![]()
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH P0WNEDquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
War was jij een spuuglelijke peuter zeg
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
War was jij een spuuglelijke peuter zeg
Awww, maar maar maar ik vond je wel schattigquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik ga mijzelf in slaap huilen, doei
Je weet wel dat het een foto van ruben nicolai is he?quote:
KOM SKYPE NUquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Awww, maar maar maar ik vond je wel schattig
Schoonheidsslaapje? Zal weinig helpenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
trustenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
jamanquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je weet wel dat het een foto van ruben nicolai is he?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Schoonheidsslaapje? Zal weinig helpen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Awww, maar maar maar ik vond je wel schattig
Jammer dat de Nederlandse niet op YouTube staatquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zijn jullie gemeen
En nee Bobbert ik kom niet op Skype
jij had toch afro manquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]ik mijn haartjes kammen etc kom je gewoon niet
!quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoi 58-mannelijkmodel.jpg
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]ik hoef dus echt niks te weten van je ouderdomsperikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |