Nuuuuut!!!!quote:
Nee ditmaal was t andersom.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik snap er niks meer van, wie heeft tmm van ang3l gestolen? Of verleid, of weggelokt...
Zijn er nog anderen dan?quote:
nee jij zegt ditmaal was het andersom waarmee ik dacht dat jij suggereerde dat ik dat ooit bij jou gedaan zou hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nog anderen dan?
Even je laatste crushes afgaan..............................
Teun? Nee. Hugo? Nee. Paul? Nee. Alex? Nee.
Wie!!!
Jij valt op jong en blond.
Ik op ouder en donker.
Hoe kunnen wij nou in godesnaam in elkaars vaarwater zitten?
Oooo zo! Nee klopt, het is cockblocken vs stelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ne
[..]
nee jij zegt ditmaal was het andersom waarmee ik dacht dat jij suggereerde dat ik dat ooit bij jou gedaan zou hebben
ja het praatje is mooi, je weet het voor jezelf goed te verantwoorden merk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo zo! Nee klopt, het is cockblocken vs stelen.
Maar dit was ook geen stelen, want er was geen bezit.
En er is niks gebeurd.
Dus eigenlijk klopt er nergens iets van
zie je nou wel dat jullie me missen hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Maar we hebben er toch wel weer mooi een topic mee kunnen vullen!
Jij en ik daarentegen...quote:[b]Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l
Ik op ouder en donker.
Oh dus deze was net als Lucas een uitstapje naar jonger?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nog anderen dan?
Wie!!!
Ik op ouder en donker.
Hoe oud was ie eigenlijk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh dus deze was net als Lucas een uitstapje naar jonger?
Ik heb al een Turkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja. Ik vind wel dat je categorieen gescheiden moet houdn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja het praatje is mooi, je weet het voor jezelf goed te verantwoorden merk ik
Beetje een afknapper als je dat tijdens de sex vraagt, meestal wacht je ermee tot je klaar bent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe oud was ie eigenlijk?
Ik moest halverwege ook echt vragen: Hoe heet je trouwens?
Ja maar je moet toch weten welke naam je moet kreunen danwel gillen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Beetje een afknapper als je dat tijdens de sex vraagt, meestal wacht je ermee tot je klaar bent.
Je bukt tegenwoordig Ang3l?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch weten welke naam je moet kreunen danwel gillen?
Nee dat zou absurd zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht eerst dat ie out bedoelde, maar dat kan het ook niet zijn.
Qua bed? Ja. Meestal wel eigenlijkquote:
Mag alleen the receiving end gillen/kreunen dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bukt tegenwoordig Ang3l?
Ja hou het een beetje mannelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag alleen the receiving end gillen/kreunen dan?
Je hebt ook mannelijke oerkreten hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hou het een beetje mannelijk.
ouder ? ? Daar zet ik dan weer vraagtekens bij hihiquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nog anderen dan?
Wie!!!
Ik op ouder en donker.
Lees ff hierboven mijn reply op Erikquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ouder ? ? Daar zet ik dan weer vraagtekens bij hihi
ik moest hard op lachenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht eerst dat ie out bedoelde, maar dat kan het ook niet zijn.
daar gaan we weer, nu wil je dus zeggen dat het nog niet quite is, ik ben er klaar mee, na jaren goed gedrag, bring it on!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik vind wel dat je categorieen gescheiden moet houdn.
Dus jouw (minimaal 2) cockblocks tegen mijn cockblocks staat nog niet quitte dan.
En je moet me je dagboek ook nog eens ff geven
Ja als ik een wasmachine verplaats misschien. Die watjes van tegenwoordig weten niet meer wat echte seks is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt ook mannelijke oerkreten hoor
(Waarbij ik NIET zeg dat zoiets uit mijn strot kan komen)
niet dus, jij roept wel steeds dat wij een ander genre zijn, maar ondertussen zit je wel in mijn vijver te vissenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zou absurd zijn
[..]
Qua bed? Ja. Meestal wel eigenlijk
Maar ik bedoelde met ouder "ouder dan", dus ouder dan TMM's categorie
are there more flavours then vanilla ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als ik een wasmachine verplaats misschien. Die watjes van tegenwoordig weten niet meer wat echte seks is.
Die ene keer dat ik mijn hengel uitgooi in jouw vijvertje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet dus, jij roept wel steeds dat wij een ander genre zijn, maar ondertussen zit je wel in mijn vijver te vissen
Bij echte seks hoort gekreun.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als ik een wasmachine verplaats misschien. Die watjes van tegenwoordig weten niet meer wat echte seks is.
Kreunen, zweet, passie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij echte seks hoort gekreun.
Zo'n stille genieter in bed vind ik niks.
For Sparta?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar gaan we weer, nu wil je dus zeggen dat het nog niet quite is, ik ben er klaar mee, na jaren goed gedrag, bring it on!!!
Precies!quote:
Ik kijk mijn buren maar niet meer aan. Dat is makkelijker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies!
Nou... ik was laatst wel een beetje bang voor de buuvrouw, want het bed bleek iets te dicht tegen de muur aan te staan (dus dan....) en ik had geen zin om halverwege uit bed te moeten en dat bed te moeten verschuiven
Maar ik heb er nog niks van gehoord.
And trust me... zoiets zou ze me meteen om de oren slingeren!
Als je zondags mog maar kan lopen danquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik laat een knuffelitaliaan overvliegen volgende week.
Ja da's wat lastig als de buren van de slapakamerkant goede vrienden van je zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kijk mijn buren maar niet meer aan. Dat is makkelijker.
Ach, kom... we delen toch alles?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een leuke 25 jarige op het oog, maar no way dat ik vertel wie dat dan is
Dat probleem heeft SAJ niet. Goede vrienden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's wat lastig als de buren van de slapakamerkant goede vrienden van je zijn
Post ie in dit topicquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een leuke 25 jarige op het oog, maar no way dat ik vertel wie dat dan is
jij bent de enige die het weet, dus...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Post ie in dit topic? Of een ander topic op FOK!?
Oh ja? Weet je zeker dat ik het weetquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent de enige die het weet, dus...
Ahquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent de enige die het weet, dus...
O is Deniz nou doelwit geworden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar ik geloof dat ik eerst nog een Turkse smurf uit de weg moet ruimen
nee dat is een doelwit wat ik uit de weg moet ruimen in het kader n onze strijd, mijn doelwit houd ik geheim en kennelijk is Erik ook goed in het bewaren van geheimenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O is Deniz nou doelwit geworden?
Die's toch te oud? En heul niet Arisch?
Bijzonder goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat is een doelwit wat ik uit de weg moet ruimen in het kader n onze strijd, mijn doelwit houd ik geheim en kennelijk is Erik ook goed in het bewaren van geheimen
Ik zal het hem zeggen. Spreek 'm netquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat is een doelwit wat ik uit de weg moet ruimen in het kader n onze strijd,
Welnee. Ik hou een goeie film voor 'n neus en maka hem emotioneel en alles rolt er met de tranen uitquote:mijn doelwit houd ik geheim en kennelijk is Erik ook goed in het bewaren van geheimen
O ja! Voor wanneer moet je dat ene terug hebben trouwens? De reactie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik leer veel op school
kennis van de psychologie en agagogie ( hoe je mensen kunt veranderen)
en ik ga dat meteen in praktijk toepassen
zeg?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat probleem heeft SAJ niet. Goede vrienden.
je speelt het subliem, dank jequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijzonder goed. Ik ben het weer vergeten namelijk
.
O, er kan naast mij nog iemand toneelspelen?quote:
Ik ben een prima acteur, jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, er kan naast mij nog iemand toneelspelen?
Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou, het was me weer een waar genoegen
Ik ga naar Rotterdam.
Wie reed er achter?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Beide uit totaal ander windstreken komen (putten vs Veldhoven). Beide in een andere file ergens komen... En dam achter elkaar dezelfde parkeergarage inrijden zonder t af te spreken of te timenLOL
Huh?!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hallal is best makkelijk, al moet je een paar nieuwe technieken aanleren
Kan om te smullen zijn. Ik weet niet waar jij van houdt...quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef wonderer het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Ik was de voorstequote:
Ik kreeg aids van deze muziek.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Peter het volgende:
Kijk, zó is vioolmuziek prima te pruimen:
Als ik jou was, had ik een afspraak bij een arts gemaakt in plaats van de tijd te nemen dit hier te meldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:34 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
[..]
Ik kreeg aids van deze muziek.
Succes!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vandaag is de grote dag... Ik ga ruzie maken met wat nu nog mijn vriend is... Gaan we dit overleven, of is dit het einde van het verhaal... Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te hebben, maar nu eerst... Werken!
Want homo? Of want travo?quote:
Wtf?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Wonderer & TMM (en iedereen die Dragrace keek):
[ afbeelding ]
Sahara is maandag overleden
Arme Manilla.....
Nice guy:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Nou, niet te hard ruzie maken, maar gewoon zeggen wat je er van vindt.
Rol anders ff je social skills
Het is nou niet dat al die stoere hetero's je veel geluk hebben gebracht, dus misschien toch een serieuze poging waardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Soms is mijn knuffelturkje echt TE fotogeniek![]()
waarom is ie nou zo.... klein en jong en gay?
De mijne is ineens poeslief in zijn berichtjes...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Soms is mijn knuffelturkje echt TE fotogeniek![]()
waarom is ie nou zo.... klein en jong en gay?
Maar hij heeft een best hoge willpower... het zal denk ik een contested roll worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik weet niet de nature en demeanor van de opponent natuurlijk!
Misschien dat ej gewoon z'n willpower +2 pakt?
Voor. Duh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
De mijne is ineens poeslief in zijn berichtjes...
maakt het lastig kiezen, hebben we een goed gesprek voor of na?
Of niet. Heb 1x zo'n poging gedaan, werd er niet gelukkig van. Vrouwelijk doet me gewoon ècht niets. Ik kan er niks mee. Als vrienden? Best. Als vriendje? Nee. Ik raak er niet opgewonden van. Sterker nog, ik knap er op af.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nou niet dat al die stoere hetero's je veel geluk hebben gebracht, dus misschien toch een serieuze poging waard
Wie is dat?quote:
Haha okequote:
Well, gosh, Vlarpie, aren’t you sassy today! Did Santa finally bring you the Y chromosome you always wanted?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Well, gosh, Vlarpie, aren’t you sassy today! Did Santa finally bring you the Y chromosome you always wanted?
Scrubs zitten kijken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Well, gosh, Vlarpie, aren’t you sassy today! Did Santa finally bring you the Y chromosome you always wanted?
Moritz, zit bij Visage Modelsquote:
Oh, heb ik een tijd terug in de sneak gezien. Vond 'm best leuk jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was eigenlijk best een leuke film!
Het verhaal was vrij matig, en de afronding ronduit zwak te noemen. Verder gewoon te veel losse eindjes, maar dat zal een tweede deel wel invullen. Wel vermakelijk, een andere (frisse) blik op een superheldenfilm.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was eigenlijk best een leuke film!
Mwa, enige losse eind was waar dat "ding"vandaan kwam.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 02:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het verhaal was vrij matig, en de afronding ronduit zwak te noemen. Verder gewoon te veel losse eindjes, maar dat zal een tweede deel wel invullen. Wel vermakelijk, een andere (frisse) blik op een superheldenfilm.
He leuk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
whoei relatie gefixt, sex gehad, alles is weer leuk.
He bah...quote:Weer iets geleerd, ik ben een drama lama, I am a needy boyfriend. Gimme gimme gimme more gimme more.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Huisgenoot was ook adorkable... "als hij je pijn doet dan heeft hij een klap op.zijn bek te pakken als ik hem zie"
Wat huiselijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hij had me heel erg gemist, dat was wel prettig om te horen. Komende vrijdag komt hij langs en dan ga ik heel veel moeite doen voor een walgelijk leuke avond.
Hot gay nerd, sex in de avond, sex in de ochtend, en naderhand samen ontbijten en naar een tekenfilmserie kijken... Heerlijk, echt heerlijk.
De fudge of de huiselijkheid of t feit dat Kugje seks heeft?quote:
De combinatie van dat alles.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De fudge of de huiselijkheid of t feit dat Kugje seks heeft?
Sorry, ik heb geen idee waarom je het over DM's hebt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Niet doen alsof je neus bloedt. Dat doet ie alleen als je te veel coke snuift. T siert je niet.
Ja was leukquote:
Wat!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Wonderer & TMM (en iedereen die Dragrace keek):
[ afbeelding ]
Sahara is maandag overleden
Arme Manilla.....
Hartfalen.quote:
Mensen kijken wellicht niet elke dag op twitter en facebookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:31 schreef Cavalinho het volgende:
Wat? Je ziet het nu hier terwijl ik het dinsdag op Facebook en Twitter had getoond? Ik mail dan wel voortaan.
Er zijn geen details bekend gemaakt in de media.
Geeft hij je niet genoeg waardering en aandacht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Cavalinho het volgende:
Of hij krijgt het maar een paar dagen later via dit topic te horen. Whatever.
Maar ik had het idee dat hij hier nog minder kwam. Zo zie je maar, ik ken 'm totaal niet.
In elk geval niet zijn priorieten als hij het druk heeft.
emo 2.0: ironisch emoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:33 schreef Deceit het volgende:
Kan iemand mij een goede uitleg geven wat een 'Hipster' precies is?
Ik wist niet dat het een wedstrijd was wie het eerst over een gestorven travo zou berichten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:56 schreef Cavalinho het volgende:
Dat blijkt, maar omdat hij zelf had gevraagd om vooral op Facebook meer te vertellen over dagelijk doen en laten, had ik het wel een beetje verwacht. Stom natuurlijk. Vandaar dat ik moet overgaan op een ander middel om dingen eerder bij hem te krijgen.
Met een "eigen stijl"quote:
? Ik snap echt niet wat jullie allemaal uit mijn posts denken op te moeten maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijd was wie het eerst over een gestorven travo zou berichten.
Hoe krijg ik waardering en aandacht als hij iets leest? Daar merk ik toch niks van? Chiça!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft hij je niet genoeg waardering en aandacht?
Nou nee, ik vind het gewoon een beetje een onzin"discussie" over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Peter het volgende:
Ang3l wil graag de azijnzeiker uithangen, lekker laten gaan
En waarom je mij dan weer noemt en niet The Vulture, die begint over aandacht tekort, is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Peter het volgende:
Ang3l wil graag de azijnzeiker uithangen, lekker laten gaan
En waarom laat jij dat dan weer niet lekker langs je geen gaan zoals je klaarblijkelijk wel de opmerking van Vulture naast je heen laat gaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Peter het volgende:
Maar waarom laat je het dan niet lekker langs je heen gaan? Jij reageert er ook telkens weer op.. (zowel op Cavalindinges en mij)
O. foto doet t niet meer. Maaaar het was dus SKOONHEID.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. Kreeg die even een heftige wending
Toch nog iets aan de drie dwaze dagen gehad
Dat stond er dus niet, maar het zegt wel iets over hoe je mij ziet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cavazegt weer "Had ik je toch al laten zien, waarom kijk je daar dan niet? Je wist dit toch al?" .....
Wil je dat echt weten?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:57 schreef Deceit het volgende:
Ang3l, hoe loopt el sexo de los angeles af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten?Da's toch heul nie leuk....
Nou, vooruit, in spoiler, mag je zelf kiezen:Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ze zijn alle 3 zo mooi! Nu weet ik waarvan ik haar herkende.. De zeemeermin uit de laatste pirates of the caribbean film!
Nelson?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat ik zondag bij Life 4 Yiou dit maar eens aankaart.
Lijkt me leuk op nationale TV en zo.
"Nou, die Nelson en Peter zitten aaaaaltijdop mijn huid!"
En dat ik dan ga huilen en zo. En dat Carlo me dan troo... o nee laat maar
Waarom ga ik eigenlijk mee?Ik kijk dat hele programma nooit!
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Is het lerarendag of zo?
In dat geval: gefeliciteerd!
Zelf gebruik ik die vooral voor mededelingen die de persoon aangaan die ik ze stuur en niet om over anderen te praten, maar eh weer die waard en gasten enzo. Begin jou in elk geval steeds beter te kennen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Jammer he? Was maar een korte. Valt al weer stil hier.
Misschien moet je ook ff wat DM/PM's sturen naar deze en gene achter mijn rug om, dan wakkert er wellicht weer wat aan?
Vanuit de kinderen niksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel appels heb je gekregen?
Of is t meer collega's onderling dan kinderen?
Nou dan zit er toch ruis op de zender, want ik hoor wat anders over gestuurde PM/DM'squote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Cavalinho het volgende:
Wilde ik ook vragen. Doen ze dan ook nog wat speciaals voor jullie op school ofzo, of merk je het verder niet?
[..]
Zelf gebruik ik die vooral voor mededelingen die de persoon aangaan die ik ze stuur en niet om over anderen te praten, maar eh weer die waard en gasten enzo. Begin jou in elk geval steeds beter te kennen.
Het grappige is dat ik eigenlijk veel aardiger/neutraler over jou denk dan jij over mij en dat ik werkelijk geen idee heb waar de overdreven haat in mijn richting vandaan komt.
Maar het maakt niet uit of jij dat dan verkeerd leest, want als ik er wat van zeg krijg ik toch de schuldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik interpreteerde de Cava-opmerking richting TMM precies zoals Ang3l
En nee dat ligt niet aan ons
Wat klopt er niet? Ik zeg toch dat ik ze dan aan de persoon die het aangaat stuur... Dat heb ik gedaan. Weet ook niet wat er niet vredelievend aan was. Ik heb je 1 keer klootzak genoemd toen ik vol met gif zat nadat je weer weet ik het wat over of naar me verkondigde en er moest meteen gemeld worden in het topic dat ik verschrikkelijke DMs (meervoud nog wel) aan je stuurde terwijl ik vervolgens onmiddelijk mijn excuses aan had geboden (binnen seconden), maar dat melde je natuurlijk niet, om vooral maar de illusie te laten houden dat ik erg ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Bovendien heb je ze zelf ook wel eens met wat minder vredelievende teksten naar mij gestuurd, dus je verhaal klopt niet helemaaaaaal he?![]()
yep had hem in Feb al in rialto gezienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. foto doet t niet meer. Maaaar het was dus SKOONHEID.
Want ik meen me te herinneren dat Stroekie het er een x over had.
En hij was in de aanbieding bij de DDD dus ik heb een van mijn lakeien er eentje laten halen voor me.
Ik ga toch zeker zelf niet in die stomme rij met vechtende huisvrouwen staan
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Geslaagd voor mijn cursus Cabaret voor beginners
Oorkonde zojuist binnen
Oke, dus je hebt niet onlangs een PM/DM over mij richting iemand gestuurd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Wat klopt er niet? Ik zeg toch dat ik ze dan aan de persoon die het aangaat stuur... Dat heb ik gedaan. Weet ook niet wat er niet vredelievend aan was. Ik heb je 1 keer klootzak genoemd toen ik vol met gif zat nadat je weer weet ik het wat over of naar me verkondigde en er moest meteen gemeld worden in het topic dat ik verschrikkelijke DMs (meervoud nog wel) aan je stuurde terwijl ik vervolgens onmiddelijk mijn excuses aan had geboden (binnen seconden), maar dat melde je natuurlijk niet, om vooral maar de illusie te laten houden dat ik erg ben.
De andere DM's gingen over wat gevoelige zaken zonder haat of nijd en waarvan ik het idee had dat we er prima uitgekomen waren.
Verder weet ik niet wat anderen beweren en daar haal ik ook mijn schouders bij op. Dat gaat mij niet aan.
niet klagen mast dragen :-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou, en je ziet dat ik niet de enige was die het zo opvatte
Wel de enige die dan daar weer op aagesproken moet worden door Peter, maar goed, ik zal de klappen wel opvangen hoor. Kan er wel tegen, inmiddels gewend
jij steekt wat vaker aka continu je hoofd boven het homomaaiveld uit, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het maakt niet uit of jij dat dan verkeerd leest, want als ik er wat van zeg krijg ik toch de schuld
Da's dan wel weer handig voor jou! Ik moet je toch eens in peters moraalvizier duwen denk ik
Wel over de discussie, als je dat bedoeld. Maar dat ging niet zozeer over jou als het feit dat ik blij was dat TMM voor zichzelf opkwam. Zal even zoeken wat ik letterlijk zei, als je dat nou persee wilt weten en openbaar wilt hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt niet onlangs een PM/DM over mij richting iemand gestuurd?
Klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jij steekt wat vaker aka continu je hoofd boven het homomaaiveld uit, dat zal het zijn
Vraag ik het ook wel even aan die ander als die hier postquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Wel over de discussie, als je dat bedoeld. Maar dat ging niet zozeer over jou als het feit dat ik blij was dat TMM voor zichzelf opkwam. Zal even zoeken wat ik letterlijk zei, als je dat nou persee wilt weten en openbaar wilt hebben.
O die drink ik echt bijna zo uit de flesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
duidelijk gwen balsamico azijn :-)
Jij snapt ECHT de vorm sarcasme niet he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:25 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l Wat jij nu tussen aanhalingstekens zegt heb IK in elk geval niet gezegd.
Ik heb gezegd van " laat hem nu maar in zijn Frisofeest troep keuken zitten" Met name omdat je daarvoor zo triomfantelijk had genoemd dat je de troep wel voor TMM zou laten liggen.
Denk je dat ja?quote:Als dat anders aan je wordt doorverteld, heeft dat te make met wederom een andere interpretatie.
Maar je mag van mij rustig bij TMM op de computer de DM's lezen als je me niet geloofd.
Wat ik per DM meld is echt niet de moeite waard om in topics te melden, anders deed ik dat wel. Je hebt nu onderhanden toch wel door dat ik nog nooit ene discussie geschuwd heb?
Het feit dat men jou aanspreekt en niet anderen die wat over/tegen mij zeggen, komt denk ik door de lading die jij er achter hebt. Die verschilt nogal van de rest.
Het is leraren dag. Dus je bent vandaag heer en meester hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:36 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh mag ik proberen antwoord te geven? Aaah toe? Toe? Toe? Ik weet het echt hoor!
* Bartjebart steekt z'n vinger in de lucht
Ik mekker als:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:36 schreef Cavalinho het volgende:
En wie zegt dat mijn opmerking naar TMM dan ook niet sarcasme was?![]()
Taal en herkennen van sarcasme is zeker een punt. Dat geef ik ook regelmatig zelf aan. Maar aan IQ ontbreekt het echt niet.
En er komt genoeg commentaar op mij, maar niet op de manier waarop jij je denkt te moeten uiten. Daar wordt je dan op aangesproken, daar heb ik verder niks mee te maken.
Ook niet met het feit dat je het bij iedereen doet. Je doet maar waar je zin in hebt, maar mekker dan niet als je er op wordt aangesproken.
Ik moet maar weer eens naar Amsterdam komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is dan ook saai in Budel.
Ik vond die van jou vaak lekkerder dan die van Ambi.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee omdat het toch nooit goed was.
Waar zeg ik dialoog?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l je bent wel de enige die het op een manier doet die anderen blijkbaar niet zo leuk vinden of in elk geval reden om je er wat van te zeggen. Daar kan ik verder toch niks aan doen?
Die andere zin begrijp ik niet helemaal, het is geen correct nederlands.
Als je in jouw hoofd van 1zinnetje over de keukentroep een hele dialoog over jou maakt, zegt dat meer over jouw fantasie dan wat dan ook.
*kamt haartjes, want moet zo weg*
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:00 schreef Stroekie het volgende:
Moet Ik burner nog terug reopen, of wordt de situatie Dan te explosief ?
Nachtnet stopt, dus dat wordt dan met de auto. Of logerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moet maar weer eens naar Amsterdam komen..
nee Ik kom te weinig buiten (dit topic)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Is het serieus aan je oog ontgaan dat Burner en ik gewoon heel netjes met elkaar spraken in andere topics?
STROEK!!! Je wordt oud!!!!
ledger des heils germ optie :-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nachtnet stopt, dus dat wordt dan met de auto. Of logeren
Ja ti's ook wel gevaarlijk om de deur zomaar open te laten staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee Ik kom te weinig buiten (dit topic)
Ik neem aan dat er wel een fokker is die arme Steve een slaapplaatsje aanbied, toch?quote:
niemand die opa van de laatste gossip voorziet. Blijkbaar is oude mannen rusthuis de roze rimpel niet meet hot and happeningquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ti's ook wel gevaarlijk om de deur zomaar open te laten staan.
Je ziet wat t binnenbrengt![]()
Maar komt niemand je dan zo af en toe halen voor een ommetje?
Ja nou ja, stopt. Gaat nog maar tot 2:00u.quote:
Oeh, which reminds me. Ik ga zondag naar Carlo & Irene!quote:
Vroeger hoefden we je niet van gossip te voorzien want je wist alles al. Incl tijdstippen en de kleding die ze toen droegen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niemand die opa van de laatste gossip voorziet. Blijkbaar is oude mannen rusthuis de roze rimpel niet meet hot and happening
Wel zo handig idd als je de beschuldigingen bij de juiste legt. Maar dan wel de juiste beschuldiging.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar nu weet ik dat die van "stoppen met poetsen bij Angel" van jou afkomt en die "Nu zie je eens hoe ie echt is" van Cosmo. Weten we dat ook weer
Ik spreek je niet achter je rug om aan, ik bitch hier open en blootquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mekker als:
Ik de enige ben die er op aangesproken wordt, maar niet de enige ben die t doet
Ik er achter mijn rug om aangesproken wordt.
Thats all.
SLA eens vlug een handdoek om voordat je Jou vatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik spreek je niet achter je rug om aan, ik bitch hier open en bloot
Wa stom.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, stopt. Gaat nog maar tot 2:00u.
Voor Brabant dan. Dat noem ik "stopt"![]()
Vanaf December.
Die ligt op zijn rugquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Stroekie het volgende:
En waar blijft kug. Vroeger kon hij een rel al een week van te voren ruiken :-)
Ik had het daarom in deze ook niet over jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik spreek je niet achter je rug om aan, ik bitch hier open en bloot
Hij is van de EHBO. heeft vast ergens zo'n alu dekentje hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
SLA eens vlug een handdoek om voordat je Jou vat
Er zijn wat opmerkingen verteld en wat namen genoemd. Welke bij welke hoorde wist ik niet, maar ik vond beide opmerkingen irritant, vervelend en stokend in een vriendschap. En dat laatste maakt het voor mij de olifant, en verre van een mug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Wel zo handig idd als je de beschuldigingen bij de juiste legt. Maar dan wel de juiste beschuldiging.
Het ging over DIE keer, vanwege die opmerking over de Friso troep dus, niet over "er mee stoppen". Dat is eigen interpretatie van hem of van jou. Kan. In de hitte van discussie kunnen dingen anders over komen. Ik geloof dat ik al eens eerder gezegd heb dat hoe de pet staat van degene die iets leest erg bepalend kan zijn.
Ik hoop dat we het hierbij kunnen laten, want het slaat gewoon nergens op. Mug en olifant enzo.
En nu moet ik nog rennen verdorie anders kom ik nog te laat.
MrO heeft vast wel een plekje voor je in zijn casa.quote:
Kassa?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ah, cool! Mijn cartoons worden gebruikt in Apple stores in de VS
Toen bestond ik nog niet denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of net als vroeger voor nachtnet "schuilen" bij de thermos
Niiiiiice!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ah, cool! Mijn cartoons worden gebruikt in Apple stores in de VS
Tot wat? Bedtijd?quote:
Dan is de vraag: Op je buik of op je rug?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zoiets... Ik denk wel dat er een bed bij betrokken za zijn...
Oh honey... No... Just no... I'm doing way more than just that.quote:
Prima toch? Geniet er van!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh honey... No... Just no... I'm doing way more than just that.
Jouw sexleven is zo saai als dat de enige twee opties zijn, maar dat verbaasd me dan eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan is de vraag: Op je buik of op je rug?
Aaahw nu voel ik me schuldig om de kattige opmerkingquote:
Wil je een lijstje van alle standjes die we gaan doen, of hebben gedaan?quote:
Maar schat, dat zou je nou dus echt niet moeten doen... Het is maar een tip, poes, want op jou leeftijd blijft er vanalles plakken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee dank je, ik moet nog eten.
Tis je vergeven, tenslotte heb ik je in een ver verleden bezeerd na een logeerpartijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Aaahw nu voel ik me schuldig om de kattige opmerking
Toen ie op zijn buik lag?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis je vergeven, tenslotte heb ik je in een ver verleden bezeerd na een logeerpartij
Het was bijna sexy te noemen... Zouden we eens een keertje over moeten doen, heb je nog steeds dezelfde bal en ketting?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis je vergeven, tenslotte heb ik je in een ver verleden bezeerd na een logeerpartij
En dan dezelfde slaaf buiten de slaapkamer opsluiten? Al is die nog steeds vermist...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het was bijna sexy te noemen... Zouden we eens een keertje over moeten doen, heb je nog steeds dezelfde bal en ketting?
Ik dacht dat jij "dat soort seks" verafschuwde en nooit zou doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar schat, dat zou je nou dus echt niet moeten doen... Het is maar een tip, poes, want op jou leeftijd blijft er vanalles plakken.
It's funny how things change when you've got so many options... Zal vast niet vreemd voor je.zijn, jij was vroeger ook best aantrekkelijk... In 1998quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij "dat soort seks" verafschuwde en nooit zou doen?
Al betwijfel ik of je hem zijn nichtenstreken af kan leren... You can take the boy from his bag, but he'll still be a monumentally fabulous...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nou nou nou, alleen omdat saj alle hokjes van je omschrijving aan kan kruisen, wil niet zeggen dat hij zo blijft
Ja. Dus ik kan er over meepraten. Jij nog nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
It's funny how things change when you've got so many options... Zal vast niet vreemd voor je.zijn, jij was vroeger ook best aantrekkelijk... In 1998
Speel je dat nog steeds ja?quote:
Ik vind het een super mooie serie maar af en toe moeilijk om naar te kijkenquote:
Steek je neus niet in andermans zakenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:46 schreef Cavalinho het volgende:
Are you talking to me?
*poedert snel neusje*
Ik ken 't heul nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het een super mooie serie maar af en toe moeilijk om naar te kijken
Ja klopt. Ze volgen anderhalf jaar lang 5 jongeren die terminaal zijn. En hoe ze daarmee omgaan. En wat er bij komt kijken. En, als ze tijdens de opnames overlijden, de begrafenis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken 't heul nietMaar ik gok iets met terminale patienten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |