Nuuuuut!!!!quote:
Nee ditmaal was t andersom.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik snap er niks meer van, wie heeft tmm van ang3l gestolen? Of verleid, of weggelokt...
Zijn er nog anderen dan?quote:
nee jij zegt ditmaal was het andersom waarmee ik dacht dat jij suggereerde dat ik dat ooit bij jou gedaan zou hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nog anderen dan?
Even je laatste crushes afgaan..............................
Teun? Nee. Hugo? Nee. Paul? Nee. Alex? Nee.
Wie!!!
Jij valt op jong en blond.
Ik op ouder en donker.
Hoe kunnen wij nou in godesnaam in elkaars vaarwater zitten?
Oooo zo! Nee klopt, het is cockblocken vs stelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ne
[..]
nee jij zegt ditmaal was het andersom waarmee ik dacht dat jij suggereerde dat ik dat ooit bij jou gedaan zou hebben
ja het praatje is mooi, je weet het voor jezelf goed te verantwoorden merk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo zo! Nee klopt, het is cockblocken vs stelen.
Maar dit was ook geen stelen, want er was geen bezit.
En er is niks gebeurd.
Dus eigenlijk klopt er nergens iets van
zie je nou wel dat jullie me missen hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Maar we hebben er toch wel weer mooi een topic mee kunnen vullen!
Jij en ik daarentegen...quote:[b]Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l
Ik op ouder en donker.
Oh dus deze was net als Lucas een uitstapje naar jonger?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nog anderen dan?
Wie!!!
Ik op ouder en donker.
Hoe oud was ie eigenlijk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh dus deze was net als Lucas een uitstapje naar jonger?
Ik heb al een Turkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja. Ik vind wel dat je categorieen gescheiden moet houdn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja het praatje is mooi, je weet het voor jezelf goed te verantwoorden merk ik
Beetje een afknapper als je dat tijdens de sex vraagt, meestal wacht je ermee tot je klaar bent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe oud was ie eigenlijk?
Ik moest halverwege ook echt vragen: Hoe heet je trouwens?
Ja maar je moet toch weten welke naam je moet kreunen danwel gillen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Beetje een afknapper als je dat tijdens de sex vraagt, meestal wacht je ermee tot je klaar bent.
Je bukt tegenwoordig Ang3l?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch weten welke naam je moet kreunen danwel gillen?
Nee dat zou absurd zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht eerst dat ie out bedoelde, maar dat kan het ook niet zijn.
Qua bed? Ja. Meestal wel eigenlijkquote:
Mag alleen the receiving end gillen/kreunen dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bukt tegenwoordig Ang3l?
Ja hou het een beetje mannelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag alleen the receiving end gillen/kreunen dan?
Je hebt ook mannelijke oerkreten hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hou het een beetje mannelijk.
ouder ? ? Daar zet ik dan weer vraagtekens bij hihiquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nog anderen dan?
Wie!!!
Ik op ouder en donker.
Lees ff hierboven mijn reply op Erikquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ouder ? ? Daar zet ik dan weer vraagtekens bij hihi
ik moest hard op lachenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht eerst dat ie out bedoelde, maar dat kan het ook niet zijn.
daar gaan we weer, nu wil je dus zeggen dat het nog niet quite is, ik ben er klaar mee, na jaren goed gedrag, bring it on!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik vind wel dat je categorieen gescheiden moet houdn.
Dus jouw (minimaal 2) cockblocks tegen mijn cockblocks staat nog niet quitte dan.
En je moet me je dagboek ook nog eens ff geven
Ja als ik een wasmachine verplaats misschien. Die watjes van tegenwoordig weten niet meer wat echte seks is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt ook mannelijke oerkreten hoor
(Waarbij ik NIET zeg dat zoiets uit mijn strot kan komen)
niet dus, jij roept wel steeds dat wij een ander genre zijn, maar ondertussen zit je wel in mijn vijver te vissenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zou absurd zijn
[..]
Qua bed? Ja. Meestal wel eigenlijk
Maar ik bedoelde met ouder "ouder dan", dus ouder dan TMM's categorie
are there more flavours then vanilla ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als ik een wasmachine verplaats misschien. Die watjes van tegenwoordig weten niet meer wat echte seks is.
Die ene keer dat ik mijn hengel uitgooi in jouw vijvertje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet dus, jij roept wel steeds dat wij een ander genre zijn, maar ondertussen zit je wel in mijn vijver te vissen
Bij echte seks hoort gekreun.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als ik een wasmachine verplaats misschien. Die watjes van tegenwoordig weten niet meer wat echte seks is.
Kreunen, zweet, passie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij echte seks hoort gekreun.
Zo'n stille genieter in bed vind ik niks.
For Sparta?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar gaan we weer, nu wil je dus zeggen dat het nog niet quite is, ik ben er klaar mee, na jaren goed gedrag, bring it on!!!
Precies!quote:
Ik kijk mijn buren maar niet meer aan. Dat is makkelijker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies!
Nou... ik was laatst wel een beetje bang voor de buuvrouw, want het bed bleek iets te dicht tegen de muur aan te staan (dus dan....) en ik had geen zin om halverwege uit bed te moeten en dat bed te moeten verschuiven
Maar ik heb er nog niks van gehoord.
And trust me... zoiets zou ze me meteen om de oren slingeren!
Als je zondags mog maar kan lopen danquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik laat een knuffelitaliaan overvliegen volgende week.
Ja da's wat lastig als de buren van de slapakamerkant goede vrienden van je zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kijk mijn buren maar niet meer aan. Dat is makkelijker.
Ach, kom... we delen toch alles?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een leuke 25 jarige op het oog, maar no way dat ik vertel wie dat dan is
Dat probleem heeft SAJ niet. Goede vrienden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's wat lastig als de buren van de slapakamerkant goede vrienden van je zijn
Post ie in dit topicquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een leuke 25 jarige op het oog, maar no way dat ik vertel wie dat dan is
jij bent de enige die het weet, dus...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Post ie in dit topic? Of een ander topic op FOK!?
Oh ja? Weet je zeker dat ik het weetquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent de enige die het weet, dus...
Ahquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent de enige die het weet, dus...
O is Deniz nou doelwit geworden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar ik geloof dat ik eerst nog een Turkse smurf uit de weg moet ruimen
nee dat is een doelwit wat ik uit de weg moet ruimen in het kader n onze strijd, mijn doelwit houd ik geheim en kennelijk is Erik ook goed in het bewaren van geheimenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O is Deniz nou doelwit geworden?
Die's toch te oud? En heul niet Arisch?
Bijzonder goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat is een doelwit wat ik uit de weg moet ruimen in het kader n onze strijd, mijn doelwit houd ik geheim en kennelijk is Erik ook goed in het bewaren van geheimen
Ik zal het hem zeggen. Spreek 'm netquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat is een doelwit wat ik uit de weg moet ruimen in het kader n onze strijd,
Welnee. Ik hou een goeie film voor 'n neus en maka hem emotioneel en alles rolt er met de tranen uitquote:mijn doelwit houd ik geheim en kennelijk is Erik ook goed in het bewaren van geheimen
O ja! Voor wanneer moet je dat ene terug hebben trouwens? De reactie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik leer veel op school
kennis van de psychologie en agagogie ( hoe je mensen kunt veranderen)
en ik ga dat meteen in praktijk toepassen
zeg?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat probleem heeft SAJ niet. Goede vrienden.
je speelt het subliem, dank jequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijzonder goed. Ik ben het weer vergeten namelijk
.
O, er kan naast mij nog iemand toneelspelen?quote:
Ik ben een prima acteur, jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, er kan naast mij nog iemand toneelspelen?
Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou, het was me weer een waar genoegen
Ik ga naar Rotterdam.
Wie reed er achter?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Beide uit totaal ander windstreken komen (putten vs Veldhoven). Beide in een andere file ergens komen... En dam achter elkaar dezelfde parkeergarage inrijden zonder t af te spreken of te timenLOL
Huh?!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hallal is best makkelijk, al moet je een paar nieuwe technieken aanleren
Kan om te smullen zijn. Ik weet niet waar jij van houdt...quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef wonderer het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen?
Ik was de voorstequote:
Ik kreeg aids van deze muziek.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Peter het volgende:
Kijk, zó is vioolmuziek prima te pruimen:
Als ik jou was, had ik een afspraak bij een arts gemaakt in plaats van de tijd te nemen dit hier te meldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:34 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
[..]
Ik kreeg aids van deze muziek.
Succes!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vandaag is de grote dag... Ik ga ruzie maken met wat nu nog mijn vriend is... Gaan we dit overleven, of is dit het einde van het verhaal... Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te hebben, maar nu eerst... Werken!
Want homo? Of want travo?quote:
Wtf?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Wonderer & TMM (en iedereen die Dragrace keek):
[ afbeelding ]
Sahara is maandag overleden
Arme Manilla.....
Nice guy:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Nou, niet te hard ruzie maken, maar gewoon zeggen wat je er van vindt.
Rol anders ff je social skills
Het is nou niet dat al die stoere hetero's je veel geluk hebben gebracht, dus misschien toch een serieuze poging waardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Soms is mijn knuffelturkje echt TE fotogeniek![]()
waarom is ie nou zo.... klein en jong en gay?
De mijne is ineens poeslief in zijn berichtjes...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Soms is mijn knuffelturkje echt TE fotogeniek![]()
waarom is ie nou zo.... klein en jong en gay?
Maar hij heeft een best hoge willpower... het zal denk ik een contested roll worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik weet niet de nature en demeanor van de opponent natuurlijk!
Misschien dat ej gewoon z'n willpower +2 pakt?
Voor. Duh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
De mijne is ineens poeslief in zijn berichtjes...
maakt het lastig kiezen, hebben we een goed gesprek voor of na?
Of niet. Heb 1x zo'n poging gedaan, werd er niet gelukkig van. Vrouwelijk doet me gewoon ècht niets. Ik kan er niks mee. Als vrienden? Best. Als vriendje? Nee. Ik raak er niet opgewonden van. Sterker nog, ik knap er op af.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nou niet dat al die stoere hetero's je veel geluk hebben gebracht, dus misschien toch een serieuze poging waard
Wie is dat?quote:
Haha okequote:
Well, gosh, Vlarpie, aren’t you sassy today! Did Santa finally bring you the Y chromosome you always wanted?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Well, gosh, Vlarpie, aren’t you sassy today! Did Santa finally bring you the Y chromosome you always wanted?
Scrubs zitten kijken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Well, gosh, Vlarpie, aren’t you sassy today! Did Santa finally bring you the Y chromosome you always wanted?
Moritz, zit bij Visage Modelsquote:
Oh, heb ik een tijd terug in de sneak gezien. Vond 'm best leuk jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was eigenlijk best een leuke film!
Het verhaal was vrij matig, en de afronding ronduit zwak te noemen. Verder gewoon te veel losse eindjes, maar dat zal een tweede deel wel invullen. Wel vermakelijk, een andere (frisse) blik op een superheldenfilm.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was eigenlijk best een leuke film!
Mwa, enige losse eind was waar dat "ding"vandaan kwam.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 02:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het verhaal was vrij matig, en de afronding ronduit zwak te noemen. Verder gewoon te veel losse eindjes, maar dat zal een tweede deel wel invullen. Wel vermakelijk, een andere (frisse) blik op een superheldenfilm.
He leuk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
whoei relatie gefixt, sex gehad, alles is weer leuk.
He bah...quote:Weer iets geleerd, ik ben een drama lama, I am a needy boyfriend. Gimme gimme gimme more gimme more.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Huisgenoot was ook adorkable... "als hij je pijn doet dan heeft hij een klap op.zijn bek te pakken als ik hem zie"
Wat huiselijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hij had me heel erg gemist, dat was wel prettig om te horen. Komende vrijdag komt hij langs en dan ga ik heel veel moeite doen voor een walgelijk leuke avond.
Hot gay nerd, sex in de avond, sex in de ochtend, en naderhand samen ontbijten en naar een tekenfilmserie kijken... Heerlijk, echt heerlijk.
De fudge of de huiselijkheid of t feit dat Kugje seks heeft?quote:
De combinatie van dat alles.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De fudge of de huiselijkheid of t feit dat Kugje seks heeft?
Sorry, ik heb geen idee waarom je het over DM's hebt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Niet doen alsof je neus bloedt. Dat doet ie alleen als je te veel coke snuift. T siert je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |