Ik heb ook nog nooit echt kromme lullen gehadquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef dawg het volgende:
niet? volgens mij zijn rechte lullen in de minderheid? dan zoek je ze wel uit samzje.

Hij ging er niet in?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was er eentje zo groot dik als zijn onderarm. Wat een ramp was dat.

Jij hebt Heloef al naakt gezien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]

Jezus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]

Zulke ken ik ook jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was er eentje zo groot dik als zijn onderarm

Jawel, half.quote:
Als Heloef een blanke jongen van nu 27 is die geen maagd is, dan jaquote:
Tot de helft en het deed pijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus.
Maar dat paste niet goed neem ik aan?

dan waren ze wel heul klein.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit echt kromme lullen gehad![]()
Of het ware kleine afwijkingen die niet bewust opvallen.

Ik vond het niet bepaaldquote:

Nee. Daarmee zeg ik niet dat het pastquote:

Bij mij heeft het nooit pijn gedaan. Nou ja als hij wat harder stoottequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het niet bepaald. Vooral in het begin deed het echt pijn
. Uiteindelijk ging het wel, maar doe mij maar een normaal formaat.

quote:
Wel opvallend dat vrij veel vrouwen zo'n ding zijn tegengekomen terwijl ze er volgens de statistieken bijna niet zouden moeten zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Daarmee zeg ik niet dat het past

Dus ik krijg mijn duizend euro terugquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef Myraela het volgende:
"De langstudeerboete wordt met terugwerkende kracht teruggedraaid. Dat betekent dat eerder opgelegde boetes worden geschrapt."

Jammer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef Myraela het volgende:
"De langstudeerboete wordt met terugwerkende kracht teruggedraaid. Dat betekent dat eerder opgelegde boetes worden geschrapt."

Misschien was het dezelfdequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wel opvallend dat vrij veel vrouwen zo'n ding zijn tegengekomen terwijl ze er volgens de statistieken bijna niet zouden moeten zijn.

Jij bent een grote eikel Rukkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
WE HADDEN HET OVER TIETEN GODVERDOMME!

Ze zijn er zeker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wel opvallend dat vrij veel vrouwen zo'n ding zijn tegengekomen terwijl ze er volgens de statistieken bijna niet zouden moeten zijn.
Uhmquote:

Oh je bedoelt je man? Nee, dan kan dat nietquote:

100% Rukkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent een grote eikel Rukker
Of wilde je dat niet horen?

dus, nu zijn de diverse studies makkelijker dan vroeger en mogen studenten nog steeds 8 jaar zuipen alvorens ze hun papiertje halen. slecht en populistisch vind ik dit besluit van de heren rutte en samsom.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |