Zo zonde van die lampen en glazen in de buurtquote:
Die van mij is helemaal recht eigenlijk. Vraag me wel af hoe dat voelt dan, zo'n kromming.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel naar hoe de penis eruit ziet, is ook niet zo heel raar voor je eraan gaat zuigen, toch?
[..]
Ja, dan heb je zo'n stijf krom ding.
Extremenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vrouwen: ja krom en apart is niet fijn
Seconde later: maar krom heeft dit voordeel en lekker zo en wil het wel proberen en blabla
Ze zeiden niet dat het niet fijn was tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vrouwen: ja krom en apart is niet fijn
Seconde later: maar krom heeft dit voordeel en lekker zo en wil het wel proberen en blabla
Je hebt gradaties hequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook een beetje krom, maar vind hem toch niet op een weerhaak lijken
Alsof de vrouw dat ziet als ze voor je uit huppelt naar de slaapkamerquote:
Ze lachten erom en alles.. gesprek nam wel een ommeslagquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zeiden niet dat het niet fijn was toch
Weerhaakjes om het zaad van andere mannen mee naar buiten te slepen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt gradaties he.
[..]
Alsof de vrouw dat ziet als ze voor je uit huppelt naar de slaapkamer.
Ik heb geen idee, nooit een man met een kromme penis gehad. Misschien is het wel heel erg lekker, wie zal het zeggen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van mij is helemaal recht eigenlijk. Vraag me wel af hoe dat voelt dan, zo'n kromming.
Godsammequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weerhaakjes om het zaad van andere mannen mee naar buiten te slepen.
Dat schuurt tegen 1 van de kanten aan (net naar waar de kromming heen gaat) in je dooschquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van mij is helemaal recht eigenlijk. Vraag me wel af hoe dat voelt dan, zo'n kromming.
Net zoals bij Eendenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weerhaakjes om het zaad van andere mannen mee naar buiten te slepen.
Volgens mijn exen raakte hij daardoor precies de juiste plekjes zeg maarquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi, hoi, hoi... Lullen van FOK-users kijkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rare kleuren, rare vormen, wat samzz zegt, neem daar maar eens een kijkje
Ik zie nergens foto's hoor.quote:
Wat is dan de raarste penis die je wel hebt gezien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nooit een man met een kromme penis gehad. Misschien is het wel heel erg lekker, wie zal het zeggen?
Ik vind het er alleen grappig uit zien.
Roy is evolutionair in het voordeel hier.quote:
Zijkant is beter dan boven of onderkant?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat schuurt tegen 1 van de kanten aan (net naar waar de kromming heen gaat) in je doosch
En katten.quote:
Ik dacht dat dit lag aan het feit dat die 28 cm was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mijn exen raakte hij daardoor precies de juiste plekjes zeg maar
?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hoi, hoi, hoi... Lullen van FOK-users kijken
Ik denk dat dat ook weer afhankelijk is van de krommingquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mijn exen raakte hij daardoor precies de juiste plekjes zeg maar
Ja dahaaaag....quote:
niet? volgens mij zijn rechte lullen in de minderheid? dan zoek je ze wel uit samzje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nooit een man met een kromme penis gehad. Misschien is het wel heel erg lekker, wie zal het zeggen?
Ik vind het er alleen grappig uit zien.
Bovenkant of onderkant is fijner.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijkant is beter dan boven of onderkant?
Dat was er eentje zo groot dik als zijn onderarmquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan de raarste penis die je wel hebt gezien?
Je hoeft niet te kijken. Je word niet verplicht.quote:
Dat begrijp ik, maar de suggestie was al schokkend genoeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken. Je word niet verplicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |