SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dan ga ik dit maken:quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:45 schreef GuRBuH het volgende:
Jonge donder op met die vieze mongool van een Holla
Waarom niet de IF dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan ga ik dit maken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:49 schreef Rijst het volgende:
OMFGBen je daar nog maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jups, moet er alleen nog in spelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
Zit hier iedereen eigenlijk al in divisie 1?
OMFGDit is wel een grote spoiler man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat je ziek veel kostenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Als ik genoeg geld heb ga ik dit team maken
[ afbeelding ]
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vorige week de eerste helft van S05 gezien![]()
Wel zo'n 400k maar dat heb ik al bijna.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat gaat je ziek veel kosten.
Coins zijn er wel af?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gister Robinho gekocht (stond ook in mijn trade feed), maar die stond toen ook niet meer op mijn watchlist. Ik ging er maar vanuit dat hij wel te voorschijn kwam als ik op de console inlogde, maar nee.
Hoe kan dit.
Kijk even in club/trade pile alles waar hij in zou kunnen staan want dit heb ik ook eerder gehad en plots vond ik em ergens! Anders maar ff contact opnemen met EA(quote:
OMFGWelke serie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, staat echt nergens. Ik zal hem ook wel niet gediscard hebben denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Kijk even in club/trade pile alles waar hij in zou kunnen staan want dit heb ik ook eerder gehad en plots vond ik em ergens! Anders maar ff contact opnemen met EA()
Hahah dat zal we gay zijn inderdaad! Gewoon ff naar EA mailen of op forum zetten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, staat echt nergens. Ik zal hem ook wel niet gediscard hebben denk ik(hoop ik
)
Geachte,quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:05 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/137360671
Dat is hands, scheids!Ik vind dat ze voor dit soort momenten wel hands in mogen voeren online, of wanneer een schot op doel geblokt wordt door een arm
KSIquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Rijst het volgende:
haha baas. Dit soort videos zijn veel leuker
eindelijk een keer een grappig iets van hem jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Rijst het volgende:
haha baas. Dit soort videos zijn veel leuker
Jammer dat de eerste video is verwijderd. Had hem nog niet gezienquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
eindelijk een keer een grappig iets van hem ja
Hij heeft ook iets met zombie in London samen met iemand andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat de eerste video is verwijderd. Had hem nog niet gezien
Bij deze is het toch juist beter dat er geen hands is? Anders is het pingel + roodquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:05 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/137360671
Dat is hands, scheids!Ik vind dat ze voor dit soort momenten wel hands in mogen voeren online, of wanneer een schot op doel geblokt wordt door een arm
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat de eerste video is verwijderd. Had hem nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over robinho ben ik nog niet zeker, misschien doe ik die ipv sneijder.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:16 schreef Proxzor het volgende:
Ik zit te denken om dit team te maken, wat vinden jullie er van?Maar Robinho als LF op CAM zetten is pittig dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over robinho ben ik nog niet zeker, misschien doe ik die ipv sneijder.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ja klopt, misschien laat ik het toch maar zo. Is opzich wel een redelijk goedkoop teampje nogquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar Robinho als LF op CAM zetten is pittig dom.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar Robinho als LF op CAM zetten is pittig dom.
nee het was een aanvaller die de bal aanraaktequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij deze is het toch juist beter dat er geen hands is? Anders is het pingel + rood
Kouyatequote:
neequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:28 schreef Timez het volgende:
Verdien je met wedstrijden tegen vrienden ook coins?
Hoe heet die app?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:29 schreef Johnbon het volgende:
Die app werkt aardig op de iphone, zal al wel besproken zijn.
iphonequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:29 schreef Johnbon het volgende:
Die app werkt aardig op de iphone, zal al wel besproken zijn.
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:27 schreef Alovenac het volgende:
EA, moet nog steeds iedere keer als ik FUT in ga op de PS3 een geheime vraag instellen
en kom nog steeds niet op de webapp.
En ik heb jeuk aan mijn zak.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:36 schreef vanpers het volgende:
Wij worden anders ook redelijk genaaid, we hebben alle daily gifts gemist op de webapp en kunnen als we niet achter onze (in mijn geval) playstation zitten niet handelen(coins verdienen).
Christophe Berraquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:39 schreef Vijf_voor het volgende:
EA![]()
Ze stoppen niet eens een fatsoenlijke silver schotse CB in het spel
Androidquote:
Werkt tot nog toe naar behoren, je kan alleen handelen en je watchlist bekijken. Heb hem net geïnstalleerd, had er negatieve dingen over gelezen, maar dat valt mee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Android
EA is gewoon zo incompetent dat ze er geen fatsoenlijke app voor kunnen maken. Zou me ook niks verbazen als die ios app vol met fouten zit.
why?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een nieuwe EA account aangemaakt. Hoe link ik hem aan mijn GT? Als ik naar https://profile.ea.com/myprofileAdd.do ga dan zie ik dit
[ afbeelding ]
je bent gewoon...quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Wat een ongelooflijk triest spel.
Gaat dat zo moeilijk op de Xbox? Als ik met mijn PSN account inlog op de EA servers is mijn account al aangemaakt en kan ik inloggen op de webapp enz.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een nieuwe EA account aangemaakt. Hoe link ik hem aan mijn GT? Als ik naar https://profile.ea.com/myprofileAdd.do ga dan zie ik dit
[ afbeelding ]
Add persona?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het een aantal weken geleden gevraagd via de chat. Ik weet alleen niet meer precies hoe ik het uiteindelijk gedaan hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Nee echt totaal niet.quote:
Nee. Je hoort daar boven nog 3 opties te hebben. Add PSN, Xbox GT of PC en dan moet je op add klikken.quote:
Kan best. Zal er ook helemaal niet mee zitten. Ik denk dat 90% mij hier zou vernederenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet.
Ik weet zeker dat ik je helemaal zou vernederen.
Andere browser proberen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Je hoort daar boven nog 3 opties te hebben. Add PSN, Xbox GT of PC en dan moet je op add klikken.
Log is gewoon in met je email waar je Gamertag ook aan gekoppeld is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Je hoort daar boven nog 3 opties te hebben. Add PSN, Xbox GT of PC en dan moet je op add klikken.
Mja ik had hiervoor al een nieuwe GT aangemaakt op de xbox en ben toen in UT gegaan. EA lockte mn account gelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal weken geleden gevraagd via de chat. Ik weet alleen niet meer precies hoe ik het uiteindelijk gedaan heb![]()
Volgens mij kon het alleen op de console en moest ik met een nieuw psn inloggen in Fifa 13 zelf.
Dat is dezelfde email.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Log is gewoon in met je email waar je Gamertag ook aan gekoppeld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Wacht ff hoor. Je oude GT is gebanned? Dus je maakt een nieuwe Gamertag aan? Als je daarmee inlogt op de EA server via je console maakt ie automatisch een nieuwe EA account aan.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
Dhat curveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemandquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:54 schreef Flashbag het volgende:
Oke wat zal ik hier aan kunnen veranderen:
Heb 152k uit te gevenIemand tips?
Mertensacker (quote:
Heb een BPL Teamquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoveel... Benzema, Balotelli... enz.
Iedereen zeurt over mertensacker! Maar ik vind hem best fijn hoor hij kopt echt alle corners erin zon beetjequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mertensacker (___________________!) eruit.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:10 schreef byah het volgende:
heeft iemand een CF kaart over Di Natale heengegooid
Zo simpel vind ik het anders niet. Maar het is gelukt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wacht ff hoor. Je oude GT is gebanned? Dus je maakt een nieuwe Gamertag aan? Als je daarmee inlogt op de EA server via je console maakt ie automatisch een nieuwe EA account aan.
Wat is nu je probleem?
Mertesacker is prima in FUT13.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:10 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Iedereen zeurt over mertensacker! Maar ik vind hem best fijn hoor hij kopt echt alle corners erin zon beetjeWie zou jij er voor in de plaats zetten dan?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo simpel vind ik het anders niet. Maar het is gelukt.
Gewoon ST is beter toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
CF snap ik nog niet zo goed bij Di Natale. Alhoewel hij genoeg pace, passing en skills heeft om daar te renderen. Hij is denk ik de perfecte wide CAM.
Kompanyquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:10 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Iedereen zeurt over mertensacker! Maar ik vind hem best fijn hoor hij kopt echt alle corners erin zon beetjeWie zou jij er voor in de plaats zetten dan?
Bekijk zijn stats maar eens goed. Heerlijke crossing, passing en shooting. ST is die ook prima hoor, maar ik gaf altijd de voorkeur aan Cavani en Zlatan (die laatste kan nu niet meer)quote:
Met mijn in mijn hart moet ik je gelijk geven... wat een pingpong is FUT geworden zeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:13 schreef Tim86 het volgende:
Na een paar dagen niet spelen begon ik vandaag weer vol goede moed met mijn nieuwe team, maar mijn god wat is deze editie toch triest. Realistisch voetbal zit er echt totaal niet in, enige dat telt is containen en jagen als een malle en dat houden spelers ook makkelijk 90 minuten vol, terwijl IRL zoiets een kwartiertje max lukt ofzo. Verder is het in divisie 1 echt alleen maar pingpong en dan een steekbal naar voren, waarbij dit keer de pass over de grond mega OP is. Die trekt als een soort jeux de boules balletje perfect de baan van de spits in die op een sprint van 25 meter makkelijk 10 meter pakt op verdedigers met 78+ pace
En je moet vooral niet wagen om eens rustig op te bouwen en een balletje onder je voet door te halen want dan lig je steeds op de grond en ben je de bal kwijt
Ah oke,quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bekijk zijn stats maar eens goed. Heerlijke crossing, passing en shooting. ST is die ook prima hoor, maar ik gaf altijd de voorkeur aan Cavani en Zlatan (die laatste kan nu niet meer)
Misschien Balotelli voorin ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:14 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ok ok even kijken of ik die voor leuk prijsje op kan pikken! Nog meer aan of opmerkingen?
Ik vind het ook niet meer leuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met mijn in mijn hart moet ik je gelijk geven... wat een pingpong is FUT geworden zeg.
Bal rondtikken lukt wel, als ik tegen iemand die counter en high pressure gebruikt speel dan is het een lastig verhaal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:13 schreef Tim86 het volgende:
Na een paar dagen niet spelen begon ik vandaag weer vol goede moed met mijn nieuwe team, maar mijn god wat is deze editie toch triest. Realistisch voetbal zit er echt totaal niet in, enige dat telt is containen en jagen als een malle en dat houden spelers ook makkelijk 90 minuten vol, terwijl IRL zoiets een kwartiertje max lukt ofzo. Verder is het in divisie 1 echt alleen maar pingpong en dan een steekbal naar voren, waarbij dit keer de pass over de grond mega OP is. Die trekt als een soort jeux de boules balletje perfect de baan van de spits in die op een sprint van 25 meter makkelijk 10 meter pakt op verdedigers met 78+ pace
En je moet vooral niet wagen om eens rustig op te bouwen en een balletje onder je voet door te halen want dan lig je steeds op de grond en ben je de bal kwijt
Helemaal mee eens en dan heb ik nog maar 2!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:13 schreef Tim86 het volgende:
Dan ben je gewoon slechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Van FUT krijg ik echt woedeaanvallen
dus het geld ook al niet meer voor dit jaar ???.en hoe zit dat dan met de mensen die al hebben betaald ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Langstudeerboete wordt teruggedraaid
Dat is goed nieuws, mn dag kan nu helemaal niet meer stuk.
Speel je Xbox of PS3?quote:
Hier kan ik zo boos om worden, en dan heb je nog de 5ATB noobs die het helemaal afmaken. Je komt er gewoon met geen mogelijkheid door heen en bij de eerste de beste steekpass staan zij 1 op 1 met je keeper.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bal rondtikken lukt wel, als ik tegen iemand die counter en high pressure gebruikt speel dan is het een lastig verhaal.
Terugwerkende kracht, dus die krijgen dat terug.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dus het geld ook al niet meer voor dit jaar ???.en hoe zit dat dan met de mensen die al hebben betaald ?
Ja het spel gaat nu fucking snel. Alsof je op een ijsbaan speeltquote:
Een andere keeper. Altidore is niet zo goed in keepen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
Iemand nog tips voor verbeteringen?
[ afbeelding ]
Koevermans op doel grquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las het ook net. Goed nieuws.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Langstudeerboete wordt teruggedraaid
Dat is goed nieuws, mn dag kan nu helemaal niet meer stuk.
Gewoon niet reageren ook, paupertjequote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een andere keeper. Altidore is niet zo goed in keepen.
Thanks.quote:
Gast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren ook, paupertje.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren ook, paupertje.
Toen ik dit zei werd ik uitgelachenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja het spel gaat nu fucking snel. Alsof je op een ijsbaan speeltIk zit veel vaker op de webapp dan dat ik potjes speel.
Heyquote:
H2H is 14x zo traag als FUT, echt triest dat FUT zo snel isquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Toen ik dit zei werd ik uitgelachen"Kijk je op TV ook alles op slowmotion" was een van de reacties die ik me kan herrineren. FUT is gewoon bijna 2x zo snel als vorig jaar, dat tempo is gewoon belachelijk.
Ik denk dat de tacticus in ons hier wel weer iets op verzint.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Toen ik dit zei werd ik uitgelachen"Kijk je op TV ook alles op slowmotion" was een van de reacties die ik me kan herrineren. FUT is gewoon bijna 2x zo snel als vorig jaar, dat tempo is gewoon belachelijk.
5@ the back geen problemen meequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hier kan ik zo boos om worden, en dan heb je nog de 5ATB noobs die het helemaal afmaken. Je komt er gewoon met geen mogelijkheid door heen en bij de eerste de beste steekpass staan zij 1 op 1 met je keeper.
brons?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
3fitness kaartjes er voor 200c opgezet. Binnen 2 seconde waren ze gone
Jammer dat is ze alleen niet meer zo vaak krijg als vorig jaar. Wel 2x squad fitness al, die gaan voor 2k.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
3fitness kaartjes er voor 200c opgezet. Binnen 2 seconde waren ze gone
Ja, en dan zegt ea: Het is niet sneller. Alleen door chem en moraal krijgen je spelers een extra boost waardoor het sneller lijkt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
H2H is 14x zo traag als FUT, echt triest dat FUT zo snel is.
Het is dus een illusie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, en dan zegt ea: Het is niet sneller. Alleen door chem en moraal krijgen je spelers een extra boost waardoor het sneller lijkt.
Gister een paar potjes tegen een vriend gespeeld met Barca, PSG, Man Utd en PSV. Dat tempo was zo slecht nog niet. Alleen longshots gaat veel moeilijker en het feit dat je steeds dezelfde teams tegen komt maakt het snel saai. Fut is de perfecte gamemode voor voetbal liefhebbers, maar dan mag de snelheid wel een tikkeltje naar beneden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
H2H is 14x zo traag als FUT, echt triest dat FUT zo snel is.
En al helemaal vervelend door die first touch. Je verliest 1 keer de bal dooreen kut aanname en je tegenstander staat binnen 2 seconde met de bal alweer aan de overkantquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gehad ja. Minstens net zo goed als vorig jaar, geweldig schot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:29 schreef Flashbag het volgende:
Iemand hier met van Persie in zijn UT?Zoja, positief of negatieve mening over hem?
Bij H2H is handicap zo duidelijk te zien. Ik heb momenten waarbij ik de tegenstander helemaal kapot speel en iets later lukt er helemaal niks meer en is mijn tegenstander heer en meester.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
H2H kan ik totaal niet scoren, gisteren eerst een 0-0 en daarna 1-0 verloren in wedstrijden waar ik beide keren zo'n 18 kansen had en de tegenstander een handjevol.
En ik had nog wel Ibrahimovic, Lavezzi en co met PSG
Vroeger (en nu nog steeds) dacht ik altijd: waarom kunnen ze niet gewoon een fysisch model gebruiken dat gewoon precies hetzelfde is als in werkelijkheid. Bijvoorbeeld de baan van de bal, de snelheid van de spelers, de invloed van spin aan de bal, maar ook de verhoudingen tussen de spelers en het veld. Volgens mij wordt alles dan véél realistischer. Maar ja, dan denk ik weer: als EA al niet eens competent genoeg is om een fatsoenlijk release te verzorgen, wie gaat dit model dan ontwikkelen en implementeren?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
En al helemaal vervelend door die first touch. Je verliest 1 keer de bal dooreen kut aanname en je tegenstander staat binnen 2 seconde met de bal alweer aan de overkant
Oke thanks! Maar even hard nadenken of ik em ga halenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gehad ja. Minstens net zo goed als vorig jaar, geweldig schot.
400/500 jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Was vergeten dat ze voor 250/300c gingen.
Jij zei gisteren ook dat die ballen voor 500c verkochten, maar zelfs voor 250c gingen ze niet weg bij mij.quote:
Kan niet, tenzij het iemand uit je vriendenlijst is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:39 schreef laucas het volgende:
Op de console kun je nu ook zien voor welk bedrag iemand een speler heeft gekocht, die te koop staat, of zeg ik nu iets ouds
Ik trade niet op de console, ik had wel gezien dat ik spelers die ik naar mezelf heb getradeoffered nog steeds kan zien hoeveel ik er (op het andere account dus) voor had betaald.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:39 schreef laucas het volgende:
Op de console kun je nu ook zien voor welk bedrag iemand een speler heeft gekocht, die te koop staat, of zeg ik nu iets ouds
Ze gaan nu helaas weer voor de oude prijs weg. Player morales verkopen ook bijna niet meer voor 150quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij zei gisteren ook dat die ballen voor 500c verkochten, maar zelfs voor 250c gingen ze niet weg bij mij.
Ik moet nog 2 weken wachten van mezelfquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Fifa 13 gekocht, zometeen testen jeweet
Ligt dan aan je clubnaam, bij mij gingen ze nog wel voor 500. Net nog fitness weg voor 400quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan niet, tenzij het iemand uit je vriendenlijst is.
Ik heb het echt bij meer dan 10 verschillende spelers getestquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan niet, tenzij het iemand uit je vriendenlijst is.
Streamquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Hou ik me toch ineens 3000 euro over! Pakjes?
Ik kan het ook zien hoor. Bij sommige staat er First Owner.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb het echt bij meer dan 10 verschillende spelers getest
Lampard!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:49 schreef Flashbag het volgende:
Kagawa of Lampard? Wie is volgens jullie beter als CAM?
Gewoon een toernooitje doen dan, dat kost je minderquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Morgen maar eens een paar potjes proberen te spelen. Had zondagochtend ladderzat een wedstrijd gespeeld en met 1-3 verloren, dat doe ik dus ook niet meer, want dat telt gelijk mee in je seizoen natuurlijk. De webapp vind ik zelf ook leuker dan het spelen op zich.
Bij de bronzen packs beginnen de non shiney contracten ook te verkopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn silver packs worden nu wel iets beter. Ik had eerder vandaag een Livermore die ik voor 3.5k verkocht en Cudicini die ik voor 2.5k verkocht (ik had wel meer verwacht) Livermore is non-shiny en Cudicini shiny
Had je gister moeten zien, alles ging wegquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij de bronzen packs beginnen de non shiney contracten ook te verkopen
Geloof je mij niet? ik heb ervoor gezorgd dat iemand hier op het forum Casillas heeft gekregenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Meerdere die dit bevestigen?Anders ga ik Kagawa mooi trade pile opgooien haha
ligt aan je opstelling.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ligt er aan welke opstelling. bij 451 vind ik lampard goed als cam. bij een 4222 weer niet. te traagquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Geloof je mij niet? ik heb ervoor gezorgd dat iemand hier op het forum Casillas heeft gekregen
Ja, zo slim was ik dus nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon een toernooitje doen dan, dat kost je minder
Dat Swansea kit duur is, is ook niet zo gek.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had ook nog een Oostenrijkse CB met goede stats, helaas is hij maar 1.5k waard. De Swansea kit blijkt nu ook nog 2.5k waard te zijn en die had ik net ook in een pack. Het wachten is dus op een speler die 10k of meer waard is
Ja ik zei open het met gevoel en jij deed dat dus ik eis een paar coinsquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee hoorIK was de gene die klikte op het pakje, dus ik heb er zelf voor gezorgd
Ja, al kwam ik er pas later achter dat contracten ook gingen. Had er nog 50 per club dus dat tikte even lekker aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zo slim was ik dus nietNadenken gaat een stuk lastiger na stappen
Was het gisteren zon goede bronze pack dag? Jammer dat ik met een kater op allerlei verplichtingen moest doen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:54 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ja ik zei open het met gevoel en jij deed dat dus ik eis een paar coins
Ik eis dat je weggaat, dat gebeurt zeker ook niet hequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:54 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ja ik zei open het met gevoel en jij deed dat dus ik eis een paar coins
Coke!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Mijn favoriete Engelse bronze James Harper is ook anaal verkracht zeg, nog maar 61 pace
Die kits waren eerst nog maar 1k maar bijna alle kits zijn duur geworden. Mensen betalen 6k voor Celtic en Leeds United kits en badgesquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat Swansea kit duur is, is ook niet zo gek.
Las vandaag weer een tof interview met die gozer uit Den Haag die mede-eigenaar is
Op bronzen niveau is het toch alleen Charleroi en die omgekeerde bolletjes trui die meer waard zijn toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kits waren eerst nog maar 1k maar bijna alle kits zijn duur geworden. Mensen betalen 6k voor Celtic en Leeds United kits en badges
Gek genoeg is hij wel in rating omhoog gegaan. Ik heb Lines en Morrison op CM, Lines heeft iets van 82 FK acc. en Morrison heeft te goede stats voor een bronze maar hij weet nog niet op te vallen. Ik kwam er ook pas laat achter dat hij links is ipv rechts.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Mijn favoriete Engelse bronze James Harper is ook anaal verkracht zeg, nog maar 61 pace
Ik had m vd week ook, ging kijken en zag ze voor 1400c bin staan. Heb m voor 1300c verkocht..quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik had dat dat Charleroi zebra shirt in een pack, maar niemand kocht hem voor 5k, 2.5k en nu zelfs niet voor 2k
Ook nog eentje uit Saoedi Arabie, zo'n rode met zwarte strepen (al eens gediscardquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op bronzen niveau is het toch alleen Charleroi en die omgekeerde bolletjes trui die meer waard zijn toch?
De Al-Raed home kit gaat nog wel voor een redelijk bedrag en de Swindon Town away kit met FIFA13 erop, voor de rest zijn er maar weinig die meer waard zijn dan 300.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op bronzen niveau is het toch alleen Charleroi en die omgekeerde bolletjes trui die meer waard zijn toch?
Ik doe mee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
Dat systeem op futhead met karma
Je moet 5 plusjes van anderen gekregen hebben, voordat je negatief mag zijn.
Laten we Koevermans gebruiken om elkaar te boosten, ik heb Kevin al een plusje gegeven.
http://futhead.com/fifa/players/2398/#.UGmhx64hpdr
Ik gaf je een +1 maar kwam er niet bijquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb straks denk ik zo'n 250-300K voor een team.
Iemand een leuke optie?.
Gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
Dat systeem op futhead met karma
Je moet 5 plusjes van anderen gekregen hebben, voordat je negatief mag zijn.
Laten we Koevermans gebruiken om elkaar te boosten, ik heb Kevin al een plusje gegeven.
http://futhead.com/fifa/players/2398/#.UGmhx64hpdr
Diamé voor 1000.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn jullie grootste zilveren koopjes geweest ?
Quintero voor 5700quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef Maver24 het volgende:
Unlock meer ruimte in je TP met eafc credits?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef Proxzor het volgende:
Had ik maar meer ruimte in me TP, bronze pakjes kopen maakt het wel ineens voller
Kouyate voor 18k, Odjidja-Ofoe voor 500c.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef Maver24 het volgende:
McClean voor 3.6k verkocht voor 16.750 (maar nu is hij nog meer waard) en in het begin een Beckford voor 2.5k die ik voor 7.2k verkocht. Dan had ik nog een paar spelers voor 1k die ik voor 5-6k heb verkocht. Ik wacht nog op een hele grote bargain zoals vorig jaar Marlos voor 8kquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef Maver24 het volgende:
Al gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:03 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Unlock meer ruimte in je TP met eafc credits?
Verdoriequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik gaf je een +1 maar kwam er niet bij
OK OK ik geloof jequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Geloof je mij niet? ik heb ervoor gezorgd dat iemand hier op het forum Casillas heeft gekregen
Je gaf me even het idee dat de vergende accounts weer werktequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:00 schreef Euroteller het volgende:
Na ongeveer 2 week eindelijk van me ban af
heb je hier een stream van oidquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Proxzor het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen het wachtspel is begonnen
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr
Iedereen natuurlijk naar dat plaatje boven mijn post kijken, al denk ik dat DarkSonic wel naar deze zal kijken
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Proxzor het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen het wachtspel is begonnen
[ afbeelding ]
Het spijt mequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr
Iedereen natuurlijk naar dat plaatje boven mijn post kijken, al denk ik dat DarkSonic wel naar deze zal kijken
Van rhijn eruit, slechte spelerquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
nee valt reuze meequote:
quote:
Orly?quote:
Meer dan 15k*quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn nu toch silveren koopjes te halen. Ik ga niet alles noemen maar ik had een Almeback voor 3.9k en hij blijkt ineens meer dan 10k waard te zijn
Ik had ene rb uit de russische league , die donkere hele snele voor 7k, verkocht voor 12kquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn nu toch silveren koopjes te halen. Ik ga niet alles noemen maar ik had een Almeback voor 3.9k en hij blijkt ineens meer dan 10k waard te zijn
Heb je een auto buyer ofzo dat je alles kan bijhouden en kan vindenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie is dat, die CF met 87 pace? Die kost minder dan 10k.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Leandro is nu ook gepricefixed naar 150k
Nee, ik kon nog rustig opzoeken wat Almeback waard was. Toen bleek dat hij met afstand de goedkoopste op de markt was heb ik hem maar gekocht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je een auto buyer ofzo dat je alles kan bijhouden en kan vinden
Angbwa op je beeldschermquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had ene rb uit de russische league , die donkere hele snele voor 7k, verkocht voor 12k
quote:
quote:
Ja en op de PS3 is hij gepricefixed naar 150k, kijken hoelang die mensen dat volhoudenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dat, die CF met 87 pace? Die kost minder dan 10k.
[..]
Nee, ik kon nog rustig opzoeken wat Almeback waard was. Toen bleek dat hij met afstand de goedkoopste op de markt was heb ik hem maar gekocht.
Belgium Pro leugeaquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef BDIL het volgende:
Welke competitie's hebben interessante silvers om een team mee te maken ? Bundesliga heb ik al
Lekker belangrijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef SyntaxxError het volgende:
Waarom is een Ajax badge zilver en een PSV badge goud? Dat doet me eigenlijk al een beetje afknappen op UT (al ben ik bang dat ik er ondanks dat toch nog de nodige uren ga insteken).
haha, als je daar al op afknaptquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef SyntaxxError het volgende:
Waarom is een Ajax badge zilver en een PSV badge goud? Dat doet me eigenlijk al een beetje afknappen op UT (al ben ik bang dat ik er ondanks dat toch nog de nodige uren ga insteken).
De spelers van PSV hebben hogere ratings en daardoor een hogere overall. Dat Advocaat als manager silver is en de Boer goud is wel apart.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef SyntaxxError het volgende:
Is een beetje standaard team als vorige jaarquote:
Vargas Vargas en nog eens Vargasquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is een beetje standaard team als vorige jaarTschimanga - donk - kanu- safari en tchite voorin
Ook nog eens non shiny zilver, haha wat een poep clubquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef SyntaxxError het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook nog eens non shiny zilver, haha wat een poep club
ook datquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch zijn Ajax kits duurder dan Feyenoord kitsquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bronzen ballen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:38 schreef Greenpeas het volgende:
Wat doen jullie met bronze club items (ballen, logo's, jerseys) die gewoon echt niet verkopen? Gewoon discarden of blijven proberen tot ze wel verkopen?
Laatste paar dagen (vooral in het weekend) heb ik echt ziek veel club items verkocht waaronder shirtjes/kits/badges die ook gewoon voor 75% de deur uit vlogen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:38 schreef Greenpeas het volgende:
Wat doen jullie met bronze club items (ballen, logo's, jerseys) die gewoon echt niet verkopen? Gewoon discarden of blijven proberen tot ze wel verkopen?
Jij pricefixed ze...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toch zijn Ajax kits duurder dan Feyenoord kits
Alles wat niet verkoopt stop ik in mijn club. Ik wil die club achievement halen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:38 schreef Greenpeas het volgende:
Was meer om te specificeren wat ik met club items bedoelquote:
Minniecon was bij mij in career mode een baas, maar hij was daar veel sneller.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Best een leuk driehoekje voor een bronze hybrid. RS en CAM hebben 4* skill, geen idee of ze er wat van bakken.
Nu heb je me doorquote:
Gameplay en dat soort dingen vind ik niet zo relevant. Ik wil gewoon een gouden Ajax badge.quote:haha, als je daar al op afknaptIk zou me druk maken om dingen die er echt toe doen
Sommige mensen letten echt niet op, een Ajax thuis kit opgepikt voor 150 coins en ook een Ajax logo en uit shirt opgepikt voor veel te weinig.quote:
Ik stop ze altijd in club omdat ik vrij snel op store all in club druk. Kan er ook weleens een paar opzetten als dat echt verkooptquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Geef shirtjes etc 2 keer een uur om voor 150c de deur uit te gaan, daarna discard ik ze.
Ik had hem ook met careerquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Minniecon was bij mij in career mode een baas, maar hij was daar veel sneller.
[..]
Nu heb je me door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |