SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dan ga ik dit maken:quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:45 schreef GuRBuH het volgende:
Jonge donder op met die vieze mongool van een Holla
Waarom niet de IF dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan ga ik dit maken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:49 schreef Rijst het volgende:
OMFGBen je daar nog maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jups, moet er alleen nog in spelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
Zit hier iedereen eigenlijk al in divisie 1?
OMFGDit is wel een grote spoiler man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat je ziek veel kostenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Als ik genoeg geld heb ga ik dit team maken
[ afbeelding ]
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vorige week de eerste helft van S05 gezien![]()
Wel zo'n 400k maar dat heb ik al bijna.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat gaat je ziek veel kosten.
Coins zijn er wel af?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gister Robinho gekocht (stond ook in mijn trade feed), maar die stond toen ook niet meer op mijn watchlist. Ik ging er maar vanuit dat hij wel te voorschijn kwam als ik op de console inlogde, maar nee.
Hoe kan dit.
Kijk even in club/trade pile alles waar hij in zou kunnen staan want dit heb ik ook eerder gehad en plots vond ik em ergens! Anders maar ff contact opnemen met EA(quote:
OMFGWelke serie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, staat echt nergens. Ik zal hem ook wel niet gediscard hebben denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Kijk even in club/trade pile alles waar hij in zou kunnen staan want dit heb ik ook eerder gehad en plots vond ik em ergens! Anders maar ff contact opnemen met EA()
Hahah dat zal we gay zijn inderdaad! Gewoon ff naar EA mailen of op forum zetten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, staat echt nergens. Ik zal hem ook wel niet gediscard hebben denk ik(hoop ik
)
Geachte,quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:05 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/137360671
Dat is hands, scheids!Ik vind dat ze voor dit soort momenten wel hands in mogen voeren online, of wanneer een schot op doel geblokt wordt door een arm
KSIquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Rijst het volgende:
haha baas. Dit soort videos zijn veel leuker
eindelijk een keer een grappig iets van hem jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Rijst het volgende:
haha baas. Dit soort videos zijn veel leuker
Jammer dat de eerste video is verwijderd. Had hem nog niet gezienquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
eindelijk een keer een grappig iets van hem ja
Hij heeft ook iets met zombie in London samen met iemand andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat de eerste video is verwijderd. Had hem nog niet gezien
Bij deze is het toch juist beter dat er geen hands is? Anders is het pingel + roodquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:05 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/137360671
Dat is hands, scheids!Ik vind dat ze voor dit soort momenten wel hands in mogen voeren online, of wanneer een schot op doel geblokt wordt door een arm
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat de eerste video is verwijderd. Had hem nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over robinho ben ik nog niet zeker, misschien doe ik die ipv sneijder.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:16 schreef Proxzor het volgende:
Ik zit te denken om dit team te maken, wat vinden jullie er van?Maar Robinho als LF op CAM zetten is pittig dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over robinho ben ik nog niet zeker, misschien doe ik die ipv sneijder.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ja klopt, misschien laat ik het toch maar zo. Is opzich wel een redelijk goedkoop teampje nogquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar Robinho als LF op CAM zetten is pittig dom.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar Robinho als LF op CAM zetten is pittig dom.
nee het was een aanvaller die de bal aanraaktequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij deze is het toch juist beter dat er geen hands is? Anders is het pingel + rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |