Dat kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lieve huisgenote,
Wil je alsjeblieft kappen met herrie maken tijdens het neuken?
[ afbeelding ]
Liefs, ATA
Xxx
The horrorquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, er heeft iemand op mijn pc gezeten terwijl FOK open stond
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, er heeft iemand op mijn pc gezeten terwijl FOK open stond
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.
Ja, want ik ben op mn werk.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.
Iemand weet wie je bent op FOK!quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want ik ben op mn werk.
Internet weggeklikt en daarna weer opnieuw geopend, want de het stond op een andere plek in de taakbalk.
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iemand weet wie je bent op FOK!
of weet irl dat je op FOK! zit
Ik doe dat wel altijd als ik bij iemands pc meekijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebben
In zo'n geval doe ik altijd rechtermuisklik en sluiten en dan zie ik niet wat er stondquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebben
Toch een beetje inbreuk op je privacy.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iemand weet wie je bent op FOK!
of weet irl dat je op FOK! zit
spannend als je dan ineens rare dm's krijgt. denk niet dat er collega's van mij op fok zitten maar je weet het nooitquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe dat wel altijd als ik bij iemands pc meekijk
Ik zat dus in mijn pauze.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In zo'n geval doe ik altijd rechtermuisklik en sluiten en dan zie ik niet wat er stond
Mja, maar je mag ook niet FOK!en op je werk lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |