Dat kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lieve huisgenote,
Wil je alsjeblieft kappen met herrie maken tijdens het neuken?
[ afbeelding ]
Liefs, ATA
Xxx
The horrorquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, er heeft iemand op mijn pc gezeten terwijl FOK open stond
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, er heeft iemand op mijn pc gezeten terwijl FOK open stond
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.
Ja, want ik ben op mn werk.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.
Iemand weet wie je bent op FOK!quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want ik ben op mn werk.
Internet weggeklikt en daarna weer opnieuw geopend, want de het stond op een andere plek in de taakbalk.
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iemand weet wie je bent op FOK!
of weet irl dat je op FOK! zit
Ik doe dat wel altijd als ik bij iemands pc meekijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebben
In zo'n geval doe ik altijd rechtermuisklik en sluiten en dan zie ik niet wat er stondquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebben
Toch een beetje inbreuk op je privacy.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iemand weet wie je bent op FOK!
of weet irl dat je op FOK! zit
spannend als je dan ineens rare dm's krijgt. denk niet dat er collega's van mij op fok zitten maar je weet het nooitquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe dat wel altijd als ik bij iemands pc meekijk
Ik zat dus in mijn pauze.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In zo'n geval doe ik altijd rechtermuisklik en sluiten en dan zie ik niet wat er stond
Mja, maar je mag ook niet FOK!en op je werk lijkt mequote:
Als ik stil sta...quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik zat dus in mijn pauze.
[..]
Mja, maar je mag ook niet FOK!en op je werk lijkt me
Het zal je gebeuren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
spannend als je dan ineens rare dm's krijgt. denk niet dat er collega's van mij op fok zitten maar je weet het nooit
Johquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee hoor, slecht voor je pc als het erin komt
Mja, dan ben je een van de weinige denk ikquote:
Ik mag alles op m'n werkquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik zat dus in mijn pauze.
[..]
Mja, maar je mag ook niet FOK!en op je werk lijkt me
Ik ook, héél makkelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zal je gebeuren.
Nu ben ik voolgens mij wel relatief gemakkelijk te vinden.
Hmm, goed idee. Doe ik in vervolg ook maar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik mag alles op m'n werk![]()
Maar ik lock m'n machine als ik pauze heb.
Windows-L, en loop weg
Wat moet ik anders.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh
[..]
Mja, dan ben je een van de weinige denk ik
Ja maar jij bent taxichauffeur, dat is wat andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet ik anders.
Mijn baas zit ook wel eens te facebooken of te internetten in de auto.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, zaterdag kwam je gewoon aanlopen... zonder moeite
Jij bent vanmorgen uitgeschoten met de bijdehandjes?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, zaterdag kwam je gewoon aanlopen... zonder moeite
Werk is werk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar jij bent taxichauffeur, dat is wat anders
meisjes in rokjes bekijken, koffie drinken, neus leeg pulken, autoramen likkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat moet je anders doen tijdens 't stilstaan?
Verder weinig, wachten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat moet je anders doen tijdens 't stilstaan?
Ik lik niet aan de ruiten!quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meisjes in rokjes bekijken, koffie drinken, neus leeg pulken, autoramen likken
typische actie van velen bij de verkeerslichten. heb ik nooit begrepen. alsof anderen je niet kunnen zien....quote:
Stomme irritante vlekken.quote:
Ik hoef daar niet stil voor te staan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
typische actie van velen bij de verkeerslichten. heb ik nooit begrepen. alsof anderen je niet kunnen zien....
Hmm, dat eerste zou ik ook doen jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meisjes in rokjes bekijken, koffie drinken, neus leeg pulken, autoramen likken
FOK!en dus. Ik hoef niet te wachten op mijn werk ofzoquote:
kunnen andere mensen je zien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
typische actie van velen bij de verkeerslichten. heb ik nooit begrepen. alsof anderen je niet kunnen zien....
Daarom vind ik het ook helemaal niet erg om 's zomers te werken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat eerste zou ik ook doen ja
[..]
FOK!en dus. Ik hoef niet te wachten op mijn werk ofzo
Zou ik ook niet erg vinden neequote:Op maandag 1 oktober 2012 13:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook helemaal niet erg om 's zomers te werken.
Boel hotpants ook altijd dan.
mij niet want verstenen enzoquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kunnen andere mensen je zien?
Nee, ik ben als kind in de ketel gevallenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent vanmorgen uitgeschoten met de bijdehandjes?
Vuilniszakjassenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu is het weer kouder aan het worden, lange jassen enzo.
die zijn erg joh! echt vreselijkquote:
Ja, of van die kutkoters.. Net je ramen gezeemd, 1 schoolreisje en bam vol met handafdrukken..quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme irritante vlekken.
Van de week had ik een vetvlek op mijn voorruit zitten. Daar moet iemend met z'n gelkop tegenaan gezeten hebben.
Dat nog geeneens, maar een parka ofzo is gewoon veel verhullender dan een strak shirtje en een kortkort broekje.quote:
Solliciteer eens bij een bedrijf bij jou in de buurt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:23 schreef TheClown1 het volgende:
JJH ik zou jouw baan op zich wel willen. lijkt me echt heerlijk
Zou echt niks voor mij zijn... ten eerste ken ik hier de straten te slecht, ten tweede schijn je dan contact te hebben met echte mensen enzoquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Solliciteer eens bij een bedrijf bij jou in de buurt.
Die echte mensen vallen best mee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou echt niks voor mij zijn... ten eerste ken ik hier de straten te slecht, ten tweede schijn je dan contact te hebben met echte mensen enzo![]()
Niks voor mij
Inderdaadquote:
Kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nog geeneens, maar een parka ofzo is gewoon veel verhullender dan een strak shirtje en een kortkort broekje.
Niet als je ze uren lang in rondjes door de stad aan het rijden bent omdat je niet weet waar je heen moetquote:
Ik ken genoeg taxi's waar navigatie in zit...quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet als je ze uren lang in rondjes door de stad aan het rijden bent omdat je niet weet waar je heen moet
Ik zou dan eerder couriertje spelen... ook de hele dag een beetje rond karren.
Een OneX met een kapot scherm? heb je hem laten vallen ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dilemma.. Nieuwe navigatie kopen of Scherm van m'n One X laten repareren.. Beiden is bestwel nodig..
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een OneX met een kapot scherm? heb je hem laten vallen ofzo?
Ik weet niet beter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet als je ze uren lang in rondjes door de stad aan het rijden bent omdat je niet weet waar je heen moet
Ik zou dan eerder couriertje spelen... ook de hele dag een beetje rond karren.
Ik heb er ook eentje aan de voorruit hangen hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken genoeg taxi's waar navigatie in zit...
ik kan anders heul sexy zijn heur met mijn lange jas, laarzen en rokjequote:Op maandag 1 oktober 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nog geeneens, maar een parka ofzo is gewoon veel verhullender dan een strak shirtje en een kortkort broekje.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet beter.en vind het tof werk.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan anders heul sexy zijn heur met mijn lange jas, laarzen en rokje
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik welquote:
Zolang er genoeg is voor morgen komt dat wel weerquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschappen voor een week binnen
Alleen voorraadje brood vergeten
Kom je niet langs een bakker?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang er genoeg is voor morgen komt dat wel weer
Er is genoegquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang er genoeg is voor morgen komt dat wel weer
In verhouding best duurquote:
Klopt. Of een supermarkt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is genoeg
[..]
In verhouding best duur
Er zit een super naast school dus komt wel goed. Het feit dat ik iedere keer weer wat vergeet...quote:
Oh, kijk, kun je straks nog even langs dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit een super naast school dus komt wel goed. Het feit dat ik iedere keer weer wat vergeet...Nahja het hoort bij mij zullen we maar zeggen
quote:
Normaal op weg naar huis (weg is nu open gebroken, dus fiets iets anders) kom ik langs een bakker en een supermarkt, en als ik iets omfiets langs nog een supermarkt en een aldi.quote:
Nee geen zin meer in, moet de was nog ophangen en ik vermoed dat de jongens behoorlijk moe zijn dus die willen dan ook niet nog eens de winkel door.. Morgen weer een dagquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, kijk, kun je straks nog even langs dus
Ik vergeet ook altijd wel wat hoor, is menselijk
Deen en bakker Rood tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Normaal op weg naar huis (weg is nu open gebroken, dus fiets iets anders) kom ik langs een bakker en een supermarkt, en als ik iets omfiets langs nog een supermarkt en een aldi.
Maar m'n portomonee ligt nog op kast thuis
Dat wordt dan lastigquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Normaal op weg naar huis (weg is nu open gebroken, dus fiets iets anders) kom ik langs een bakker en een supermarkt, en als ik iets omfiets langs nog een supermarkt en een aldi.
Maar m'n portomonee ligt nog op kast thuis
En er was nog genoeg las ik net, dus maakt ook niet veel uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen zin meer in, moet de was nog ophangen en ik vermoed dat de jongens behoorlijk moe zijn dus die willen dan ook niet nog eens de winkel door.. Morgen weer een dag
Ja maar, dan is dat het ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bakker Rood?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga er vantussen, places to go people to see
Ah... als ie maar niet denkt dat ik op m'n fietsie daar broodjes ga halen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een grote touringcaronderneming uit Amersfoort.
Dat is wel een stukje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ah... als ie maar niet denkt dat ik op m'n fietsie daar broodjes ga halen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga er vantussen, places to go people to see
Zou wel goed zijn voor m'n conditie als ik daar vaak brood ga halen... maar ja... op zo'n opa-fiets zonder versnellingen is het best een stukkie trappen ja.quote:
Zo'n fiets heb ik ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor m'n conditie als ik daar vaak brood ga halen... maar ja... op zo'n opa-fiets zonder versnellingen is het best een stukkie trappen ja.
Lekker met tegenwind over de dijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor m'n conditie als ik daar vaak brood ga halen... maar ja... op zo'n opa-fiets zonder versnellingen is het best een stukkie trappen ja.
quote:
De geluidskwaliteit is wat minder, maar wat is er verder verkloot aan dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
Soms gebeurt het dat een reclame een goed nummer compleet verkloot.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
2 wassen hangen, nog 1 vouwen en stofzuigen en dan ben ik er wel weer klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |