Dat kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lieve huisgenote,
Wil je alsjeblieft kappen met herrie maken tijdens het neuken?
[ afbeelding ]
Liefs, ATA
Xxx
The horrorquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, er heeft iemand op mijn pc gezeten terwijl FOK open stond
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, er heeft iemand op mijn pc gezeten terwijl FOK open stond
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.
Ja, want ik ben op mn werk.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De meeste pc-kasten kunnen een gemiddeld persoon wel houden hoor, dus dat zit wel goed.
Iemand weet wie je bent op FOK!quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want ik ben op mn werk.
Internet weggeklikt en daarna weer opnieuw geopend, want de het stond op een andere plek in de taakbalk.
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iemand weet wie je bent op FOK!
of weet irl dat je op FOK! zit
Ik doe dat wel altijd als ik bij iemands pc meekijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebben
In zo'n geval doe ik altijd rechtermuisklik en sluiten en dan zie ik niet wat er stondquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had mn gmail stond ook open, en daarmee geminimaliseerd. Dus hoop niet dat ze de tabs bekeken hebben
Toch een beetje inbreuk op je privacy.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iemand weet wie je bent op FOK!
of weet irl dat je op FOK! zit
spannend als je dan ineens rare dm's krijgt. denk niet dat er collega's van mij op fok zitten maar je weet het nooitquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe dat wel altijd als ik bij iemands pc meekijk
Ik zat dus in mijn pauze.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In zo'n geval doe ik altijd rechtermuisklik en sluiten en dan zie ik niet wat er stond
Mja, maar je mag ook niet FOK!en op je werk lijkt mequote:
Als ik stil sta...quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik zat dus in mijn pauze.
[..]
Mja, maar je mag ook niet FOK!en op je werk lijkt me
Het zal je gebeuren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
spannend als je dan ineens rare dm's krijgt. denk niet dat er collega's van mij op fok zitten maar je weet het nooit
Johquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee hoor, slecht voor je pc als het erin komt
Mja, dan ben je een van de weinige denk ikquote:
Ik mag alles op m'n werkquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik zat dus in mijn pauze.
[..]
Mja, maar je mag ook niet FOK!en op je werk lijkt me
Ik ook, héél makkelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zal je gebeuren.
Nu ben ik voolgens mij wel relatief gemakkelijk te vinden.
Hmm, goed idee. Doe ik in vervolg ook maar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik mag alles op m'n werk![]()
Maar ik lock m'n machine als ik pauze heb.
Windows-L, en loop weg
Wat moet ik anders.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh
[..]
Mja, dan ben je een van de weinige denk ik
Ja maar jij bent taxichauffeur, dat is wat andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet ik anders.
Mijn baas zit ook wel eens te facebooken of te internetten in de auto.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, zaterdag kwam je gewoon aanlopen... zonder moeite
Jij bent vanmorgen uitgeschoten met de bijdehandjes?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, zaterdag kwam je gewoon aanlopen... zonder moeite
Werk is werk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar jij bent taxichauffeur, dat is wat anders
meisjes in rokjes bekijken, koffie drinken, neus leeg pulken, autoramen likkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat moet je anders doen tijdens 't stilstaan?
Verder weinig, wachten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat moet je anders doen tijdens 't stilstaan?
Ik lik niet aan de ruiten!quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meisjes in rokjes bekijken, koffie drinken, neus leeg pulken, autoramen likken
typische actie van velen bij de verkeerslichten. heb ik nooit begrepen. alsof anderen je niet kunnen zien....quote:
Stomme irritante vlekken.quote:
Ik hoef daar niet stil voor te staan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
typische actie van velen bij de verkeerslichten. heb ik nooit begrepen. alsof anderen je niet kunnen zien....
Hmm, dat eerste zou ik ook doen jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meisjes in rokjes bekijken, koffie drinken, neus leeg pulken, autoramen likken
FOK!en dus. Ik hoef niet te wachten op mijn werk ofzoquote:
kunnen andere mensen je zien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
typische actie van velen bij de verkeerslichten. heb ik nooit begrepen. alsof anderen je niet kunnen zien....
Daarom vind ik het ook helemaal niet erg om 's zomers te werken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat eerste zou ik ook doen ja
[..]
FOK!en dus. Ik hoef niet te wachten op mijn werk ofzo
Zou ik ook niet erg vinden neequote:Op maandag 1 oktober 2012 13:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook helemaal niet erg om 's zomers te werken.
Boel hotpants ook altijd dan.
mij niet want verstenen enzoquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kunnen andere mensen je zien?
Nee, ik ben als kind in de ketel gevallenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent vanmorgen uitgeschoten met de bijdehandjes?
Vuilniszakjassenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu is het weer kouder aan het worden, lange jassen enzo.
die zijn erg joh! echt vreselijkquote:
Ja, of van die kutkoters.. Net je ramen gezeemd, 1 schoolreisje en bam vol met handafdrukken..quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme irritante vlekken.
Van de week had ik een vetvlek op mijn voorruit zitten. Daar moet iemend met z'n gelkop tegenaan gezeten hebben.
Dat nog geeneens, maar een parka ofzo is gewoon veel verhullender dan een strak shirtje en een kortkort broekje.quote:
Solliciteer eens bij een bedrijf bij jou in de buurt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:23 schreef TheClown1 het volgende:
JJH ik zou jouw baan op zich wel willen. lijkt me echt heerlijk
Zou echt niks voor mij zijn... ten eerste ken ik hier de straten te slecht, ten tweede schijn je dan contact te hebben met echte mensen enzoquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Solliciteer eens bij een bedrijf bij jou in de buurt.
Die echte mensen vallen best mee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou echt niks voor mij zijn... ten eerste ken ik hier de straten te slecht, ten tweede schijn je dan contact te hebben met echte mensen enzo![]()
Niks voor mij
Inderdaadquote:
Kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nog geeneens, maar een parka ofzo is gewoon veel verhullender dan een strak shirtje en een kortkort broekje.
Niet als je ze uren lang in rondjes door de stad aan het rijden bent omdat je niet weet waar je heen moetquote:
Ik ken genoeg taxi's waar navigatie in zit...quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet als je ze uren lang in rondjes door de stad aan het rijden bent omdat je niet weet waar je heen moet
Ik zou dan eerder couriertje spelen... ook de hele dag een beetje rond karren.
Een OneX met een kapot scherm? heb je hem laten vallen ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dilemma.. Nieuwe navigatie kopen of Scherm van m'n One X laten repareren.. Beiden is bestwel nodig..
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een OneX met een kapot scherm? heb je hem laten vallen ofzo?
Ik weet niet beter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet als je ze uren lang in rondjes door de stad aan het rijden bent omdat je niet weet waar je heen moet
Ik zou dan eerder couriertje spelen... ook de hele dag een beetje rond karren.
Ik heb er ook eentje aan de voorruit hangen hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken genoeg taxi's waar navigatie in zit...
ik kan anders heul sexy zijn heur met mijn lange jas, laarzen en rokjequote:Op maandag 1 oktober 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nog geeneens, maar een parka ofzo is gewoon veel verhullender dan een strak shirtje en een kortkort broekje.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet beter.en vind het tof werk.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan anders heul sexy zijn heur met mijn lange jas, laarzen en rokje
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik welquote:
Zolang er genoeg is voor morgen komt dat wel weerquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschappen voor een week binnen
Alleen voorraadje brood vergeten
Kom je niet langs een bakker?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang er genoeg is voor morgen komt dat wel weer
Er is genoegquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang er genoeg is voor morgen komt dat wel weer
In verhouding best duurquote:
Klopt. Of een supermarkt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is genoeg
[..]
In verhouding best duur
Er zit een super naast school dus komt wel goed. Het feit dat ik iedere keer weer wat vergeet...quote:
Oh, kijk, kun je straks nog even langs dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit een super naast school dus komt wel goed. Het feit dat ik iedere keer weer wat vergeet...Nahja het hoort bij mij zullen we maar zeggen
quote:
Normaal op weg naar huis (weg is nu open gebroken, dus fiets iets anders) kom ik langs een bakker en een supermarkt, en als ik iets omfiets langs nog een supermarkt en een aldi.quote:
Nee geen zin meer in, moet de was nog ophangen en ik vermoed dat de jongens behoorlijk moe zijn dus die willen dan ook niet nog eens de winkel door.. Morgen weer een dagquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, kijk, kun je straks nog even langs dus
Ik vergeet ook altijd wel wat hoor, is menselijk
Deen en bakker Rood tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Normaal op weg naar huis (weg is nu open gebroken, dus fiets iets anders) kom ik langs een bakker en een supermarkt, en als ik iets omfiets langs nog een supermarkt en een aldi.
Maar m'n portomonee ligt nog op kast thuis
Dat wordt dan lastigquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Normaal op weg naar huis (weg is nu open gebroken, dus fiets iets anders) kom ik langs een bakker en een supermarkt, en als ik iets omfiets langs nog een supermarkt en een aldi.
Maar m'n portomonee ligt nog op kast thuis
En er was nog genoeg las ik net, dus maakt ook niet veel uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen zin meer in, moet de was nog ophangen en ik vermoed dat de jongens behoorlijk moe zijn dus die willen dan ook niet nog eens de winkel door.. Morgen weer een dag
Ja maar, dan is dat het ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bakker Rood?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga er vantussen, places to go people to see
Ah... als ie maar niet denkt dat ik op m'n fietsie daar broodjes ga halen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een grote touringcaronderneming uit Amersfoort.
Dat is wel een stukje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ah... als ie maar niet denkt dat ik op m'n fietsie daar broodjes ga halen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga er vantussen, places to go people to see
Zou wel goed zijn voor m'n conditie als ik daar vaak brood ga halen... maar ja... op zo'n opa-fiets zonder versnellingen is het best een stukkie trappen ja.quote:
Zo'n fiets heb ik ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor m'n conditie als ik daar vaak brood ga halen... maar ja... op zo'n opa-fiets zonder versnellingen is het best een stukkie trappen ja.
Lekker met tegenwind over de dijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor m'n conditie als ik daar vaak brood ga halen... maar ja... op zo'n opa-fiets zonder versnellingen is het best een stukkie trappen ja.
quote:
De geluidskwaliteit is wat minder, maar wat is er verder verkloot aan dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
Soms gebeurt het dat een reclame een goed nummer compleet verkloot.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
2 wassen hangen, nog 1 vouwen en stofzuigen en dan ben ik er wel weer klaar mee
Nou, dat ik het nummer dagelijks hoor en ondertussen zoiets heb van, ja prima zo, houd maar op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
De geluidskwaliteit is wat minder, maar wat is er verder verkloot aan dan?
Ik moet er zo ook nog ééntje vouwen, en ééntje ophangen, en eigenlijk het bed nog ff verschonen, afwasje doen, huis een beetje opruimen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ow, ik wou al zeggen... het is niet dat ze hem opeens verknipt hebben ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, dat ik het nummer dagelijks hoor en ondertussen zoiets heb van, ja prima zo, houd maar op.
en dan durven ze nog te zeggen dat moeder zijn makkelijk is. ik zou dat allemaal niet aankunnen als jouw ochtend/middag zo vandaag lees.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog zoveel maar goed kan niet alles doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet er zo ook nog ééntje vouwen, en ééntje ophangen, en eigenlijk het bed nog ff verschonen, afwasje doen, huis een beetje opruimen.
Maar ik heb al wel de post gebeld en ben achter kinderopvang aangegaan.
Dat bedoelde ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bakker Rood?
Nee, Besseling.
Dichtst bijzijnde bakker Rood zit in enkhuizen zo te zien.
Kwestie van doen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:04 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
en dan durven ze nog te zeggen dat moeder zijn makkelijk is. ik zou dat allemaal niet aankunnen als jouw ochtend/middag zo vandaag lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkah.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel maar goed kan niet alles doen
ben morgen ook nog vrij (onverwachts) dus dan kan ik ook nog een hoop doen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kwestie van doen?Je bent gewoon een topperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekkah.
Ik mag morgen weer aan de bak...
quote:
Dan maar geen BH aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]Ach iemand moet het doen he?
Cryothic zit op het werk
Meh de koffievlek is niet uit mijn bh gegaan
Jij zit in enkel een bh koffie te drinken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cryothic zit op het werk
Hoe krijg je koffie in je bh?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cryothic zit op het werk
Ik lees ook mee hequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan maar geen BH aanLeuke verassing voor Cry als hij thuis komt
.
Lees dan ook niet mee, pretbederver.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik lees ook mee he![]()
Weinig verassing dan
Ik heb wel meerdere BH's hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan maar geen BH aanLeuke verassing voor Cry als hij thuis komt
.
Ik had vorige week zo'n beetje koffie over mijn decolleté gegooidquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit in enkel een bh koffie te drinken?
Slechte koffiedrinksterquote:
Auw.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere BH's hoor
[..]
Ik had vorige week zo'n beetje koffie over mijn decolleté gegooid![]()
[..]
Slechte koffiedrinkster
Ja maar dan is het niet spannend enzoquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slechte koffiedrinkster
Is het wel weer een verassing als ze d'r shirt uit doet vanavond... "welke zou het nu zijn?"quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar dan is het niet spannend enzo
Ik heb liever geen BH onder me vriendin haar shirtquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is het wel weer een verassing als ze d'r shirt uit doet vanavond... "welke zou het nu zijn?"
Kadotjes moet je uitpakkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb liever geen BH onder me vriendin haar shirtultieme verassing
Oja dat zei je al jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slechte koffiedrinkster
It ain't working...quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo denk ik helemaal niet over jou, en dat weet je best.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vandaar het shirt. Een kado dubbel inpakken is milieuvervuiling!
Successquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zo huis weer aan kant was gedaan keuken gepoetst boodschappen gedaan en nu naar de huisarts! en straks komt mijn zus eten!
Productieve dag hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zo huis weer aan kant was gedaan keuken gepoetst boodschappen gedaan en nu naar de huisarts! en straks komt mijn zus eten!
denk dat je flink moet kruipen voordat dit weer goed is hehequote:
Nog 2,5 uur en ik mag weer naar huisquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja over een half uur het schoolplein weer op
superkoudjequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 2,5 uur en ik mag weer naar huis
En ik begin steeds minder verkouden te worden
Warmere sokken kopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel koude voeten
Ik vind eigenlijk dat ik wel genoeg heb voor vandaag
Werksequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik zo eerst maar eens even naar de zaak toe ga.
Die heb ik maar werkt nietquote:
Dat morgen pas weer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkse
[..]
Die heb ik maar werkt niet
Ach ja, we hebben weer een paar centjes adem-ruimte, laten we een circuit verder bouwen (ze waren al eens begonnen, maar vanwegen de economie gestopt.. en aangezien de economie nu weer bloeit in griekenland kunnen ze weer verder...quote:Het economisch geplaagde Griekenland gaat de bouw van een nieuw racecircuit subsidiëren, dat ook geschikt moet zijn voor de Formule 1. Voor de bouw van de nieuwe baan stelt de overheid een subsidie van 28,9 miljoen euro beschikbaar.
[..]
De aanleg van een Formule 1-waardig circuit betekent niet dat er in de nabije toekomst ook daadwerkelijk een Griekse Grand Prix verreden zal worden. Daarvoor zijn aparte onderhandelingen nodig met de organisatoren van de Formule 1.
quote:
Ah oke, ja dat moet ook gebeurenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ff administratie van vorige week inleveren en een bakkie koffie halen. )
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Wat houd ik van deze site:
[ afbeelding ]
Binnenkort (als we in het nieuwe pand zitten) gaan we dat gewoon lekker iedere dag aan het eind van de dag doen.quote:
OH! tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikea spullen gebruiken waar ze niet voor bedoeld zijn, en er zitten toffe creatie's tussen
Op de weg naar huis ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Binnenkort (als we in het nieuwe pand zitten) gaan we dat gewoon lekker iedere dag aan het eind van de dag doen.
Nee, nu is de 'zaak' nog bij hem thuis. Binnenkort dus helemaal een echt bedrijfspand en alles.quote:
DAt had ik gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die tv staat op 2 Expedit kasten
http://www.ikeahackers.ne(...)bulous-tv-stand.html
cryoquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben weer een paar centjes adem-ruimte, laten we een circuit verder bouwen (ze waren al eens begonnen, maar vanwegen de economie gestopt.. en aangezien de economie nu weer bloeit in griekenland kunnen ze weer verder...
[..]
Op de fietsquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, nu is de 'zaak' nog bij hem thuis. Binnenkort dus helemaal een echt bedrijfspand en alles.
Dat houd onder andere ik iedere dag met de fiets heen en weer ga.
Er staan nu alleen niet zoveel toffe creatie's opquote:
Mooiquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Drankverzameling:
[ afbeelding ]
Best netjes
Van jou?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Drankverzameling:
[ afbeelding ]
Best netjes
Jep.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de fiets
Auto's etc. ook daar?
[..]
Er staan nu alleen niet zoveel toffe creatie's op
Lack.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Drankverzameling:
[ afbeelding ]
Best netjes
Dat zou wel beter zijn idd, anders moet je middenin de nacht terug fietsen. En geen idee of 't een fijne wijk is om door te fietsenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Al heb ik stiekem de hoop dat, omdat ik een vaste auto heb, ik hem alsnog bij de deur mag houden.
Yesh, indeedquote:
jouw verzameling?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Drankverzameling:
[ afbeelding ]
Best netjes
Dat valt allemaal wel mee hier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn idd, anders moet je middenin de nacht terug fietsen. En geen idee of 't een fijne wijk is om door te fietsen
[..]
Yesh, indeed![]()
Ikea-fan hierzo
Oh nja dat scheelt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee hier.
Straks dan wel een stukje industrieterrein, maar daar gebeurt helemaal niets 's nachts.
quote:
Owjee, nog een BTW-slachtoffer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
Jezusschristus !$%@!% ellendige overheid.
ow, BKR registratie toevallig?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
The fuck mag ik geen studiefinanciering aanvragen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel weer even genoeg![]()
Bkr?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owjee, nog een BTW-slachtoffer?
[..]
ow, BKR registratie toevallig?
Jij kijkt zeker weer geen porno?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
Vind net op de openbare harde schijf van me baas een betaalbewijs van een erotic webcam site
hahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
Vind net op de openbare harde schijf van me baas een betaalbewijs van een erotic webcam site
Ik kijk geen porno nee, en sowieso porno kijken en cammen op je werk is anders.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker weer geen porno?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
Bureau Krediet Registratie?quote:
Ik pleeg wel eens onderhoud aan 18+ sites hier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik kijk geen porno nee, en sowieso porno kijken en cammen op je werk is anders.
Neh, ik wil gewoon studiefinanciering aanvragen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Bureau Krediet Registratie?
Keertje een telefoonrekening niet betaald ofzo?
Vond dit toch een beetje vies, ze vrouw werkt ook gewoon hier lol.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik pleeg wel eens onderhoud aan 18+ sites hier.
We hadden ook ooit een escort-bureau.
Nu alleen nog een grote uitgebreide porn/sex-shop in amsterdam. Met een nogal grote gay afdeling
Er is iets misgegaan.<br>Code: 503quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ik wil gewoon studiefinanciering aanvragen.
Misschien weet ze ervan? Kijken ze samen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vond dit toch een beetje vies, ze vrouw werkt ook gewoon hier lol.
Iets met veel nare ziektes oppert*quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan.<br>Code: 503
(code=503)
Nee, werkt dus niet.
Interessant om te weten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ook steeg het daadwerkelijke aantal mensen met een soa vorig jaar. Het aantal chlamydiapatiënten nam met twaalf procent het sterkste toe.
Faalhazenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:14 schreef Cryothic het volgende:
Weet je waar je mee kunt lachen? Onze klanten.
Al maanden is bekend dat de BTW omhoog gaat naar 21% per 1 oktober.
Aangezien wij geen liefdadigheids-organisatie zijn, zijn alle klanten met een webshop gemaild dat ze op tijd opdracht moeten geven om hun site klaar te maken voor de BTW wijziging.
2 klanten hadden voor afgelopen vrijdag gereageerd.
En vandaag al een paar mailtjes met "waarom is mijn site nog 19% BTW?"
Ik werd net een oplichter genoemd omdat mr 21 % btw ipv 19% btw moest betalenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:14 schreef Cryothic het volgende:
Weet je waar je mee kunt lachen? Onze klanten.
Al maanden is bekend dat de BTW omhoog gaat naar 21% per 1 oktober.
Aangezien wij geen liefdadigheids-organisatie zijn, zijn alle klanten met een webshop gemaild dat ze op tijd opdracht moeten geven om hun site klaar te maken voor de BTW wijziging.
2 klanten hadden voor afgelopen vrijdag gereageerd.
En vandaag al een paar mailtjes met "waarom is mijn site nog 19% BTW?"
haha het is ook zo makkelijk om alles af te schuiven op een ander.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werd net een oplichter genoemd omdat mr 21 % btw ipv 19% btw moest betalen
wouw, dan moet je echt onder een steen gelegen hebben afgelopen weken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kvind dat niet kunnen, je bent toch duidelijk een vrouw.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat?! 21% BTW? Sinds wanneer is dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wouw, dan moet je echt onder een steen gelegen hebben afgelopen weken.
En zeker gisteren/vandaag
nee hij gaf zelf ook aan dat iedereen wist dat de btw omhoog ging.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wouw, dan moet je echt onder een steen gelegen hebben afgelopen weken.
En zeker gisteren/vandaag
kun je door de telefoon toch niet zien jhoquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind dat niet kunnen, je bent toch duidelijk een vrouw.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hij gaf zelf ook aan dat iedereen wist dat de btw omhoog ging.
maar hij had de prijs vastgezet dus die 2 % extra btw moest ik voor hem betalen
toen ik vertelde dat dat niet doorging werd ik weer even een paar erg mooie namen genoemd.
Wel horenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je door de telefoon toch niet zien jho
en met jou stem is het ook nogal een gok of je een man of vrouw aan de lijn hebtquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Diepe zware stem: ''Hallo ik ben knetter''quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alleh meneer, u betaald gewoon nog precies hetzelfde aan ons hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hij gaf zelf ook aan dat iedereen wist dat de btw omhoog ging.
maar hij had de prijs vastgezet dus die 2 % extra btw moest ik voor hem betalen
toen ik vertelde dat dat niet doorging werd ik weer even een paar erg mooie namen genoemd.
ja maar hij had met ons een contract niet met de overheidquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleh meneer, u betaald gewoon nog precies hetzelfde aan ons hoor.
U moet bij de overheid wezen met uw klacht
Nicequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
Even pauze van al het werken en studeren. Gaat wel lekker vandaag.
Lol.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar hij had met ons een contract niet met de overheid
en als ik dacht dat ik er stiekem voor ging zorgen dat hij de overheid ging spekken dan dacht ik verkeerd
Goed bezigquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
Ik had wel een moment dat ik bijna in slaap viel.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
Maar? uiteindelijk boos opgehangen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar hij had met ons een contract niet met de overheid
en als ik dacht dat ik er stiekem voor ging zorgen dat hij de overheid ging spekken dan dacht ik verkeerd
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik de discussie verder niet aanging met hem en hij een lopend contract had waar hij niet onderuit konquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemiddag
[..]
Maar? uiteindelijk boos opgehangen?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel een moment dat ik bijna in slaap viel.
Nu is de grap, dit staat onder het kopje langstudeerboete...quote:Inschrijvingsperiode Opleiding Instelling
Bekostigde opleiding
Niveau Diploma telt mee
feb 2011 t/m mei 2011 B Bedrijfseconomie Hogeschool Utrecht Ja HBO Bachelor Nee
sep 2010 t/m feb 2011 B Management, Economie en Recht Hogeschool Utrecht Ja HBO Bachelor Nee
Toch snap ik de reacties van mensen welquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik de discussie verder niet aanging met hem en hij een lopend contract had waar hij niet onderuit kon
Laat naar bed gaan enz.quote:
Was ook niet gepland, maar soms gebeuren dingen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo slim hé
Ik sliep om iets over 9 al
Lekker bezigquote:
Eensquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Was ook niet gepland, maar soms gebeuren dingen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik de discussie verder niet aanging met hem en hij een lopend contract had waar hij niet onderuit kon
BTW ging het over??quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Nog net niet gedreigd met een paardenhoofd in z'n bed
Daar werk ik oa. mee.quote:
Wat heb je gedaan?quote:
De twee klanten die op tijd bij ons opdracht gaven, zijn ook vanmorgen pas overgezet naar 21% hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar werk ik oa. mee.
vandaag is die +2% ingegaan en krijg daar mails over van klanten.
Dat bedrijven/dienstverlening dat al 2 weken geleden hadden ingevoerd (onder het mom van "kunnen onze klanten er alvast aan wennen"). Zo werkt dat dus niet en is zelfs strafbaar en moet MET rente terugbetaald worden.
Persoon 1: ''wat heb je gedaan?'quote:
quote:
Ik had een ontstoken ingegroeide teennagel, en dat heeft de dokter opengesneden! Nu zou de druk eraf moeten zijn maarquote:
Dat mag zelfs niet eens, zomaar al 2 weken eerder die BTW eigenhandig te verhogenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De twee klanten die op tijd bij ons opdracht gaven, zijn ook vanmorgen pas overgezet naar 21% hoor.
Maar achter de schermen hebben wij dan alle tijd om het betaal-process aan te passen en te doorlopen.
Vooral bij de oude sites is dat niet altijd even netjes in elkaar geprogrammeerd, dus dan wil je wel van te voren even kijken of alles goed werkt en doorberekend wordt.
We zullen nooit zo'n wijziging te vroeg online gooien
Volgens mij is men vrij toch om de prijs exclusief btw aan te passen van hun eigen producten..?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar werk ik oa. mee.
vandaag is die +2% ingegaan en krijg daar mails over van klanten.
Dat bedrijven/dienstverlening dat al 2 weken geleden hadden ingevoerd (onder het mom van "kunnen onze klanten er alvast aan wennen"). Zo werkt dat dus niet en is zelfs strafbaar en moet MET rente terugbetaald worden.
auw ook eens gehad, niet fijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
[..]
Ik had een ontstoken ingegroeide teennagel, en dat heeft de dokter opengesneden! Nu zou de druk eraf moeten zijn maar![]()
We wachten nog even af, verbandje mag er morgen weer af en dan sodabadjes, en als dat niet helpt dan weer terug en dan gaan ze n stukje nagel weghalen!
Ach ik maak me niet druk, als ik over 7.5 maand in mn trouwschoen kan doen ze maar wat ze niet laten kunnen.
Maar ja, nu dus wel klanten die roepen "waarom staat er nog 19% op m'n site?"quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat mag zelfs niet eens, zomaar al 2 weken eerder die BTW eigenhandig te verhogen
Excl btw inderdaad, niet om van de gelegenheid gebruik te maken zonder de klanten voor te lichten de btw eigenhandig te verhogen, dat is strafbaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij is men vrij toch om de prijs exclusief btw aan te passen van hun eigen producten..?
Dat is in zekere zin liegen over je eigen prijs.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Excl btw inderdaad, niet om van de gelegenheid gebruik te maken zonder de klanten voor te lichten de btw eigenhandig te verhogen, dat is strafbaar.
dat mag dus inderdaad niet, en enkele van mijn accounts klagen daar over, mag ik weer gaan bellen met de BD etcquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is in zekere zin liegen over je eigen prijs.
Zeggen dat iemand betaald aan de overheid ipv aan jou terwijl ze jou betalen.
Heb ik ook gehad en volgens mij is hij nu weer ingegroeid. Maar ik heb dat sowieso heel snel, ik loop er al maanden mee. Soms neem ik een badje en duw ik die nagel omhoog. Het wordt niet echt slechter, maar blijft een beetje gevoelig. Geen ontsteking gelukkig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
[..]
Ik had een ontstoken ingegroeide teennagel, en dat heeft de dokter opengesneden! Nu zou de druk eraf moeten zijn maar![]()
We wachten nog even af, verbandje mag er morgen weer af en dan sodabadjes, en als dat niet helpt dan weer terug en dan gaan ze n stukje nagel weghalen!
Ach ik maak me niet druk, als ik over 7.5 maand in mn trouwschoen kan doen ze maar wat ze niet laten kunnen.
Jij mag niks doen? prima, niks doen, dan blijft voor de klant het oude btw tarief van krachtquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar ja, nu dus wel klanten die roepen "waarom staat er nog 19% op m'n site?"
Tja, die zijn nu gewoon ff de sjaak.
Ze zijn door ons op de hoogte gesteld, hebben nog een herinnering gehad... als ze zelf geen opdracht geven, gaan wij niks doen in dit geval.
Nu krijgen we dus wel toestemming, en nou is het maar afwachten of het in de planning past.
Weet je wat helpt? Die nagelriempjes elke week goed schoon te maken met een pedicure setje, dus even daaronder zitten, goed afknippen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad en volgens mij is hij nu weer ingegroeid. Maar ik heb dat sowieso heel snel, ik loop er al maanden mee. Soms neem ik een badje en duw ik die nagel omhoog. Het wordt niet echt slechter, maar blijft een beetje gevoelig. Geen ontsteking gelukkig.
Zou ook niet moeten zijn. Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil studiefinanciering aanvragen jezus hoe moeilijk kan het zijn
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ook niet moeten zijn. Wat is er aan de hand?
Vervolgens niet de optie krijgen 1 september 2012.quote:Vul hieronder de begindatum van je studie in. Heb je nog geen studie aan ons doorgegeven? Doe dat dan eerst via School/Studie.
Ik snap je niet helemaal geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij mag niks doen? prima, niks doen, dan blijft voor de klant het oude btw tarief van kracht
Later terugvallen en zeggen "ho even, maar het was 1 oktober dus je krijgt een naheffing"![]()
Sorry, regel het dan ook goed.
Want dat is al geweestquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Vervolgens niet de optie krijgen 1 september 2012.
Hahaha, de overheid en ITC projectenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ook niet 3 september? 1 was in het weekend ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dat zelf omhoog duwen doe ik meestal ook, maar dat ging nu niet meer, dus daarom toch maar even naar de huisarts.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad en volgens mij is hij nu weer ingegroeid. Maar ik heb dat sowieso heel snel, ik loop er al maanden mee. Soms neem ik een badje en duw ik die nagel omhoog. Het wordt niet echt slechter, maar blijft een beetje gevoelig. Geen ontsteking gelukkig.
Sorry, ik begreep je even verkeerdquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal geloof ik.
Wij zijn iig niet verantwoordelijk voor de prijzen die onze klanten hanteren.
Dus als op hun site nog een foute berekening staat, is dat niet ons probleem
Ik doe mee!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
Voor liefhebbers van muziek
Digitale Pakjesavond 2012 Doe je mee?!
Ik ook, zodra ik tijd heb om m'n omschrijving te typen, en m'n klacht over vorig jaar te formulerenquote:
O dat kan welquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ff proberen om het te doen door mijn oude opleiding te wijzigen
Iquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:06 schreef Mistress_X het volgende:
Trouwens, heeft iemand goede of slechte ervaringen met wasdrogers?
September niet meer in ieder geval, gaat niet met terugwerkende kracht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, krijg ik nu geen basisbeurs over september en oktober?
Ik vind zulke dingen leuk! We vieren dit jaar geen sinterklaar met de familie, dus dan maar een fokker verrassen!quote:
O fijn... Wist ik niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
September niet meer in ieder geval, gaat niet met terugwerkende kracht.
Ik ben nu even aan het zoeken naar een wasdroger, want ik ga gek worden van elke keer die was weer ophangen. In de zomer valt dat wel mee, maar in de winter grrrrquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Imijn wasdroger van indesit!
Vond vorig jaar erg leuk, opkomst was nog minimaal maar hopelijk dit jaar wel wat meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen leuk! We vieren dit jaar geen sinterklaar met de familie, dus dan maar een fokker verrassen!
Lijkt me logisch, toch ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O fijn... Wist ik niet.Dag 200 euro...
Jij krijgt toch geen 200 Euro? Je woont bij je ouders.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar meegedaan..quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen leuk! We vieren dit jaar geen sinterklaar met de familie, dus dan maar een fokker verrassen!
Ik woon bij m'n ouders en kreeg nog meer dan dat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij krijgt toch geen 200 Euro? Je woont bij je ouders.
wees blij dat je uberhaupt wat krijgtquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aanvullend zeker, maar niet basis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n ouders en kreeg nog meer dan dat.
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij dat je uberhaupt wat krijgt
als ik weer wil gaan leren mag ik alles uit eigen zak betalen
+- 100 euro per maand.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij krijgt toch geen 200 Euro? Je woont bij je ouders.
Ik krijg niet eens aanvullend, omdat mijn ouders ooit veel geld verdiende.quote:
Idemquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij dat je uberhaupt wat krijgt
als ik weer wil gaan leren mag ik alles uit eigen zak betalen
Ik heb ook mee-gedaan, maar dat 1 op 1 gekoppel vond ik jammerquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar meegedaan..
nu een te slechte laptop om muziek te downloaden en shit dus doe volgend jaar wel weer een x mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |