Vooral de pakketservicequote:
quote:
Postzegels, die heb ik echt al jaren niet meer gekocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Postzegels worden weer duurder
Nou ja, koop wel zo'n doosje van 100 in december, kan ik er weer een jaar tegenaan.
Zelf de post brengen is duurderquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Postzegels, die heb ik echt al jaren niet meer gekocht.
Nou, ik ben er zo'n drie keer per week te vinden met games om te versturenquote:
Games zijn niks anders dan 0 en 1, dat kan prima zonder de Post te gebruiken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik ben er zo'n drie keer per week te vinden met games om te versturen
Ik ookquote:
Nee, dat kan niet altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Games zijn niks anders dan 0 en 1, dat kan prima zonder de Post te gebruiken.
Tally!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:12 schreef Tally het volgende:
Rukker! Ben je al klaar voor je Dol dwaze weekenddagen?
Je weigert? Dat word niet neuken dit weekend vriend!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tally!
Miss wil er wel heen (volgens mij), maar ik weiger. Heb laatst al een hele zwik nieuwe kleding gekocht. Vind het wel best.
Hier! Missb!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:33 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Aargh, ik ben gestresst, ik moet nog zo veel doen voor maandag
En dat is? Want ik krijg gewoon hardcopies van alle platformen. Soms ook digitaal, het is net wat de uitgever wil. Dus ik heb weinig te zeggen in dezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je op het juiste (enige correcte) platform gamed
Pertinent!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weigert? Dat word niet neuken dit weekend vriend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |