bij na zijn ze op hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de sauna, tijdens een pauze, na de sauna, er is altijd tijd voor een Bossche Bol!
Hup, lekker de deur uit en naar de bakker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
he verdomme nu heb ik zin in een chocoladebol
Ah, toch een man.quote:
quote:
quote:
Dat wel ja, ik kan het niet in het openbaar eten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog nooit een Bossche Bol gehad. Net wat gezocht, maar dat is dus eigenlijk gewoon een moorkop. En waarschijnlijk net zo onhandig te eten.
nee ben op dieetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hup, lekker de deur uit en naar de bakker.
Ik heb ze wel eens zelf gemaaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog nooit een Bossche Bol gehad. Net wat gezocht, maar dat is dus eigenlijk gewoon een moorkop. En waarschijnlijk net zo onhandig te eten.
nee, niet 'gewoon'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Nee precies, geef mij maar wat hartigs.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hou niet van zoetigheid en al helemaal niet van slagroom, dus Bossche bollen vind ik helemaal niks. Maar het klinkt wel gezellig
ik ook maar ik vond het echt te veel gedoequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens zelf gemaakt
Ik eet allesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies, geef mij maar wat hartigs.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
ow kut ik ben verstrikt geraakt in een discussie in OUDwaarom trap ik er toch altijd in? met die mensen valt niet te communiceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |