quote:
Tja, je moet verstandig met je geld omgaan hequote:
Die ken ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Mistress_X het volgende:
Bij India moet ik altijd aan die oude reclame denken van Peugeot![]()
Wat ik nog zotter vind is dat men bij examens/toetsen etc. rekenmachines mogen gebruiken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef MissExpert het volgende:
toch van de zotte dat je rekenen in het derde jaar van mbo nog steeds hebt.
Classicquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Mistress_X het volgende:
Nee dat mogen we niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat ik nog zotter vind is dat men bij examens/toetsen etc. rekenmachines mogen gebruiken.
dat is wel zo jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Tja, je moet verstandig met je geld omgaan he
euhm de wiskunde die wij moeten kunnen is onmogelijk zonder rekenmachinesquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat ik nog zotter vind is dat men bij examens/toetsen etc. rekenmachines mogen gebruiken.
geniale reclamequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Mistress_X het volgende:
mbo mag iig nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
euhm de wiskunde die wij moeten kunnen is onmogelijk zonder rekenmachines
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
euhm de wiskunde die wij moeten kunnen is onmogelijk zonder rekenmachines
Vreemd. Ik mocht het wel gewoon.quote:
klopt helemaal wat je zegt. rekenen, nederlands MOETEN een voldoende zijn. anders geen diploma of over naar het volgende jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd. Ik mocht het wel gewoon.
Tegenwoordig worden er weer examens Rekenen/Nederlands (en Engels?) afgenomen op het MBO. Als je die niet haalt kun je niet eens meer slagen en mag je t over doen
En terecht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd. Ik mocht het wel gewoon.
Tegenwoordig worden er weer examens Rekenen/Nederlands (en Engels?) afgenomen op het MBO. Als je die niet haalt kun je niet eens meer slagen en mag je t over doen
Ik had net geluk dat ik het niet meer hoefdequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:04 schreef MissExpert het volgende:
[..]
klopt helemaal wat je zegt. rekenen, nederlands MOETEN een voldoende zijn. anders geen diploma of over naar het volgende jaar.
bij mbo 1-2-3 hoeft je geen engels te volgen. mbo-4 wel.
Ben ik volledig mee eens.quote:
Ik had op het MBO een 10 voor Engels, mondeling en schriftelijk. Vol lof riepen ze dat ik iets in die richting moest gaan doen of in Engeland moest gaan werken/wonen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik volledig mee eens.
Mijn Engels is echt niet op MBO-4 niveau, en al helemaal niet technisch Engels
Engels moet iedereen sowieso kennen. En dan alstublieft geen steenkolen Engelsquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik volledig mee eens.
Mijn Engels is echt niet op MBO-4 niveau, en al helemaal niet technisch Engels
Ik voel je pijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef MissExpert het volgende:
toch van de zotte dat je rekenen in het derde jaar van mbo nog steeds hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |