quote:
Tja, je moet verstandig met je geld omgaan hequote:
Die ken ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Mistress_X het volgende:
Bij India moet ik altijd aan die oude reclame denken van Peugeot![]()
Wat ik nog zotter vind is dat men bij examens/toetsen etc. rekenmachines mogen gebruiken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef MissExpert het volgende:
toch van de zotte dat je rekenen in het derde jaar van mbo nog steeds hebt.
Classicquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Mistress_X het volgende:
Nee dat mogen we niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat ik nog zotter vind is dat men bij examens/toetsen etc. rekenmachines mogen gebruiken.
dat is wel zo jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Tja, je moet verstandig met je geld omgaan he
euhm de wiskunde die wij moeten kunnen is onmogelijk zonder rekenmachinesquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat ik nog zotter vind is dat men bij examens/toetsen etc. rekenmachines mogen gebruiken.
geniale reclamequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Mistress_X het volgende:
mbo mag iig nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
euhm de wiskunde die wij moeten kunnen is onmogelijk zonder rekenmachines
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
euhm de wiskunde die wij moeten kunnen is onmogelijk zonder rekenmachines
Vreemd. Ik mocht het wel gewoon.quote:
klopt helemaal wat je zegt. rekenen, nederlands MOETEN een voldoende zijn. anders geen diploma of over naar het volgende jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd. Ik mocht het wel gewoon.
Tegenwoordig worden er weer examens Rekenen/Nederlands (en Engels?) afgenomen op het MBO. Als je die niet haalt kun je niet eens meer slagen en mag je t over doen
En terecht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd. Ik mocht het wel gewoon.
Tegenwoordig worden er weer examens Rekenen/Nederlands (en Engels?) afgenomen op het MBO. Als je die niet haalt kun je niet eens meer slagen en mag je t over doen
Ik had net geluk dat ik het niet meer hoefdequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:04 schreef MissExpert het volgende:
[..]
klopt helemaal wat je zegt. rekenen, nederlands MOETEN een voldoende zijn. anders geen diploma of over naar het volgende jaar.
bij mbo 1-2-3 hoeft je geen engels te volgen. mbo-4 wel.
Ben ik volledig mee eens.quote:
Ik had op het MBO een 10 voor Engels, mondeling en schriftelijk. Vol lof riepen ze dat ik iets in die richting moest gaan doen of in Engeland moest gaan werken/wonen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik volledig mee eens.
Mijn Engels is echt niet op MBO-4 niveau, en al helemaal niet technisch Engels
Engels moet iedereen sowieso kennen. En dan alstublieft geen steenkolen Engelsquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik volledig mee eens.
Mijn Engels is echt niet op MBO-4 niveau, en al helemaal niet technisch Engels
Ik voel je pijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef MissExpert het volgende:
toch van de zotte dat je rekenen in het derde jaar van mbo nog steeds hebt.
Ik ook, maar met getallen achter de komma en grote getallen vermenigvuldigen is een rekenmachine toch wel bijzonder handig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:05 schreef Mistress_X het volgende:
Op het HBO mochten wij een een rekenmachine gebruiken.
Ik weet dat het een keuze is, maar vreemd is het wel.
Hoofdrekenen kan ik erg goed gelukkig.
ik had 4 jaar geleden een 8 op mn eindlaast van examen. en trots dat ik was tussen alle 4-en en 5-en van de klas:)quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had op het MBO een 10 voor Engels, mondeling en schriftelijk. Vol lof riepen ze dat ik iets in die richting moest gaan doen of in Engeland moest gaan werken/wonen.
iddquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Engels moet iedereen sowieso kennen. En dan alstublieft geen steenkolen Engels
ja. al is mijn hoofrekenen niet heel slecht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.
Straks in januari ook nog examen.
handig is het inderdaad wel, maar eigenlijk zou je wel je koppie moeten gaan breken door met potlood en papier de juiste oplossing zien te vinden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, maar met getallen achter de komma en grote getallen vermenigvuldigen is een rekenmachine toch wel bijzonder handig.
Ja, ik het niveau van de meesten is idd wel triest. Ze waren ook helemaal hysterisch over mij, terwijl ik het doodnormaal vond. Maar op de havo sprong ik er met Engels ook al bovenuit. Ik heb veel Cartoon Network gekeken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik had 4 jaar geleden een 8 op mn eindlaast van examen. en trots dat ik was tussen alle 4-en en 5-en van de klas:)
Nicequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had op het MBO een 10 voor Engels, mondeling en schriftelijk. Vol lof riepen ze dat ik iets in die richting moest gaan doen of in Engeland moest gaan werken/wonen.
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Engels moet iedereen sowieso kennen. En dan alstublieft geen steenkolen Engels
I fok horsesquote:
terwijl het dit moet zijn:quote:De letterlijke vertaling van woorden, zonder te letten op de Engelse grammatica =
The literally translating of words, without to let on the English grammar
Et voila wiki is you're best friendquote:The literal translation of words, while failing to observe English grammar rules
"For this time I see it true the fingers"quote:
ohh haha ja dat. ik heb dat boek een keer gekregen met allerlei uitspraken van nederlanders in het engels. geweldig.quote:
I always get my sinquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef heloef het volgende:
[..]
"For this time I see it true the fingers"
"I always get my sin"
"HOW DO YOU DO AND HOW DO YOU DO YOUR WIFE?"
Heb ik een mooi boek over op mijn computer staan.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ohh haha ja dat. ik heb dat boek een keer gekregen met allerlei uitspraken van nederlanders in het engels. geweldig.
een vrouwelijke minister die een toespraak hield in japan.
Im the first female minister of foreign affairs and Im having my first period.
There comes the ape out of the sleeve.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef heloef het volgende:
[..]
"For this time I see it true the fingers"
"I always get my sin"
"HOW DO YOU DO AND HOW DO YOU DO YOUR WIFE?"
Heb ik een mooi boek over op mijn computer staan.
de meiden in mijn klas halen wss hun diploma nniet. puur omdat ze ned-eng-rekenen niet halen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik het niveau van de meesten is idd wel triest. Ze waren ook helemaal hysterisch over mij, terwijl ik het doodnormaal vond. Maar op de havo sprong ik er met Engels ook al bovenuit. Ik heb veel Cartoon Network gekeken.
Optellen aftrekken hoef ik niet over na te denken, dat rolt er zo uit. Verder heb ik in het dagelijks leven niet nodig. En als het wel nodig is duurt me het te lang om uit het hoofd te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
handig is het inderdaad wel, maar eigenlijk zou je wel je koppie moeten gaan breken door met potlood en papier de juiste oplossing zien te vinden.
Ja, dat boekje had ik aan mijn pa gegeven. Was een hint.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ohh haha ja dat. ik heb dat boek een keer gekregen met allerlei uitspraken van nederlanders in het engels. geweldig.
een vrouwelijke minister die een toespraak hield in japan.
Im the first female minister of foreign affairs and Im having my first period.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |