Ik krijg daar ook altijd 10% korting, aangezien ik daar lesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:47 schreef einschtein het volgende:
Morgen ook maar even bij de Motorport kijken voor een kekke jas. Ze hebben flinke kortingen.
Goed om te weten. Ik ben mijn winterhandschoenen kwijt. Begint nu toch wel kritiek te worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:47 schreef einschtein het volgende:
Morgen ook maar even bij de Motorport kijken voor een kekke jas. Ze hebben flinke kortingen.
Same here.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik krijg daar ook altijd 10% korting, aangezien ik daar les
Congrats. Gelukkig heb je er wat aan gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef r2dGeert het volgende:
Wut, theorie vandaag gehaald! Was de eerste keer, bedankt Juicyhil voor het theorie boek [ afbeelding ]
Wat had je aan? Hoe zag je kapsel eruit? ZEG HET ONS!!!11!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef hlmllp het volgende:
Dat is de dag waarop ik mijn motorrijbewijs gehaald heb![]()
Hoe duidelijk wil je het hebben
Nee, de lessen en exames waren al een flinke financiële aderlating, dus daar zal eerst weer voor gespaard moeten worden. Ook weet ik nog niet wat ik wil, wel wat ik mooi vind, maar niet wat ik lekker vind rijden (en dat is toch het belangrijkste), dus dat eerst maar 's uitvogelen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |