quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Zit te denken dof ik de donderdag ook nog zal doen (aangezien ik vrijdag al heb)
Goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]Staan wat dingen op de planning ja
Hoe was je weekend?
Klinkt goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:08 schreef STING het volgende:
Goed
Zaterdag gezellig vrienden op bezoek gehad.
Gisteren hardgelopen, wat werk gedaan en nog wat gegamed.
En jij?
Klinkt ook goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed
Uhm vrijdag wezen kroegen, zaterdag helemaal niets gedaan, zondag gegeten met vriendin, dansen, kort kroeg, dansen, napraten, slapen.
Je moest eens wetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:12 schreef STING het volgende:
Klinkt ook goedDans addict
En ik zou vrijdag m'n iPhone krijgen, was ik 'niet thuis'
Bastards
Je bent een mannelijke hulp? Say whut?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moest eens wetenBen tegenwoordig ook (mannelijke) hulp, dus dans nu echt vaak
Balen!
Nog Kassa gezien over de iphone en de "het is waterschade meneer, valt niet onder garantie" aflevering?
Nouja wat ik zeiquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:14 schreef STING het volgende:
Je bent een mannelijke hulp? Say whut?
Nee, Kassa niet gezien. Wat was er dan?
Ze hebben momenteel een mannentekort bij de beginners. Dus les ik nu mee, waarbij ik het mannengedeelte op mij neemquote:
Dus dat je partnert met een andere vrouw zeg maar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hebben momenteel een mannentekort bij de beginners. Dus les ik nu mee, waarbij ik het mannengedeelte op mij neem
Helemaal correct!quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:31 schreef STING het volgende:
Dus dat je partnert met een andere vrouw zeg maar?
Hai, hoe heb je geslapen?quote:
Goed, hoorquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:32 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ouders opgerot, huisje voor mezelf de komende week
Woon jij nog niet op jezelf?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:32 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ouders opgerot, huisje voor mezelf de komende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |