Zo werkt de wereld ook gewoon in de basis.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof wel in het wie goed doet, goed ontmoet principe.
Op de heel lange termijn danquote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Dat kan ja, maar jij wil het niet. Dat is ook slecht trouwens, wel willen zeuren maar niet willen ondernemen.quote:
Nou........min of meer klopt dit wel, maar alleen wie niet goed doet, die niet goed ontmoet oidquote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb daar erg lang in geloofd, totdat ik er achter kwam dat het ook niet andersom werkte.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Ik leef heel naïef maar wel volgens dat principe, er echt in geloven doe ik niet meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik gemist. Dan past 'ie prima in het rijtje van onterechte redenen om uitstelgedrag te legitimeren.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij heeft ooit zelf iets gezegd in de trant van 'pas als mijn ouders dood zijn kan ik zelfstandig worden'. Dus niks nieuws dacht ik.
Geluk maak je ook zelfquote:
Doeidoei!quote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken, trusten allemaal
Ik geloof in niets, het leven heeft geen purpose, het universum heeft geen purpose, wij hebben geen purpose. Maar dat weerhoudt mij er gelukkig niet van mezelf te vermaken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Trustenquote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken, trusten allemaal
Boeken al gelezen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu ik de hele GoT heb gekeken...vind ik die dwerg eigenlijk m'n favo personage van die serie
Ik zie het ook min of meer zo. Alleen is mijn leven heel anders gaan lopen dan ik van tevoren in gedachten hadquote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik geloof in niets, het leven heeft geen purpose, het universum heeft geen purpose, wij hebben geen purpose. Maar dat weerhoudt mij er gelukkig niet van mezelf te vermaken.
Ik ook. Wat een baas is dat. In de boeken is hij ook zo geweldig, alleen niet knap.quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu ik de hele GoT heb gekeken...vind ik die dwerg eigenlijk m'n favo personage van die serie
Boeken zijn echt geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een baas is dat. In de boeken is hij ook zo geweldig, alleen niet knap.
Deze zijn wel de moeite waard, maar maakt op zich niet uit want je kan ook gewoon de volgende seizoenen afwachten.quote:
Ja ik ook wel, en mag niet te veel klagen op zich, maar dat ene ding waar ik zo lang naartoe aan het werken ben wilt maar niet komenquote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geluk maak je ook zelf.
Ik kan niet zeggen dat ik nu ultiem gelukkig ben, maar ik werk er wel aan.
In de serie wel? :Squote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een baas is dat. In de boeken is hij ook zo geweldig, alleen niet knap.
Nog een reden waarom vrienden zo belangrijk zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Ergens denk ik wel dat Benzin een punt heeft.
De wereld lijkt steeds harder te worden.
Mensen lijken steeds meer alleen om zichzelf te geven.
En dat is ook niet zo heel gek in tijden van crisis.
But we have to go back to that old shit, where everyone was looking out for each other
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |