Ja dat helpt wel een hoop. Dat is in het begin ook het lastigste, die boardcontrole tijdens en na het waterstarten. Maar da's een kwestie van aanvoelen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geturnd, dus mijn gevoel voor evenwicht is wel goed. Wellicht dat dat ook helpt?
Nope, dat ga ik ze niet aandoen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
Ah zo. Nee, stress bezorgen is niet lief.
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Casie het volgende:
[..]
En nu vraag ik mij af hoe hun dat zouden kunnen weten, thanks
Neequote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken Sjaak niet, maar die vindt het vast geweldig
Hebben pas 1 hond gehad waarvoor ze op de loop gingen, maar die kwam gewoon al lomp binnengestormd.quote:Op zondag 30 september 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wij hadden ook zulke katten, de buurthonden hadden serieuze trauma's en durfden niet meer langs onze tuin te lopen.
Gequote....maar ik weet niet waaromquote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een goede reden. Het is heel simpel: Wie goede dingen doet, krijgt goede dingen.
Mensen moeten gemeen en oneerlijk zijn omdat dat is hoe ze werken?
Hahaquote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Zo werkt de natuur niet. In de natuur wint de sterkere, niet de liefste.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een goede reden. Het is heel simpel: Wie goede dingen doet, krijgt goede dingen.
Je bekijkt ze vanaf nu door andere ogen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja maar de natuur bouwt geen kantoorgebouwenquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo werkt de natuur niet. In de natuur wint de sterkere, niet de liefste.
Krijgen we dan een commissie die beoordeelt wat goed is?quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe heeft Twi gewonnen dan?quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou in Spanje zag ik iemand die op een surfplank zat, met z'n hond voor zichquote:
That makes sensequote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Twi is door myra verovert ergo myra is de sterkste
Honden zijn van nature in principe niet agressief. Waren ze dat wel, dan had jij je katten niet meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben pas 1 hond gehad waarvoor ze op de loop gingen, maar die kwam gewoon al lomp binnengestormd.
Alle andere honden van mijn ouders ownen ze
Dus wat benzin eigenlijk wil veranderen is de werking der natuur.quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Ouders hebben toch geen sekslevenquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bekijkt ze vanaf nu door andere ogen?
En naar jou sturen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel filmpje schieten van Samzz he Faxie
En dan?quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus wat benzin eigenlijk wil veranderen is de werking der natuur.
Ik zou een tijdmachine bouwen benzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |