Dat denk ik ook. Het begin was een beetje verwarrend enzoquote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is net het echte leven wat dat betreft.
Maar de boeken verhelderen de serie wel maar als boeken lezen niet werkt zou ik gewoon alles weer eens overnieuw kijken. Dan zie je vast ook wel nieuwe verbanden en worden dingen helderder.
Weet ik niet. Het is zo simpel dat ik niet snap dat niet iedereen dit ziet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Foute conclusie, en jij bent wel de laatste die het inzicht heeft om een dergelijk principe te verzinnen, mocht deze uberhaupt al nodig zijn.
Betekenis dan? Bij gebrek aan beter...quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik overwogen maar dekt voor mij de lading niet voldoende.
Dream on Benzin, dream onquote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is zo simpel dat ik niet snap dat niet iedereen dit ziet.
Ik snap niet dat jij niet snapt dat het gewoon niet een goede oplossing is.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Die vind ik al beter ja.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Betekenis dan? Bij gebrek aan beter...
Het maakt de wereld beter. Dat is goed genoeg.quote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij niet snapt dat het gewoon niet een goede oplossing is.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik ben even gamen. Fijne avond nog iedereen
reden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik overwogen maar dekt voor mij de lading niet voldoende.
Die zal zo lang niet meer durenquote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik ben even gamen. Fijne avond nog iedereen
Jup, daarom is herkijken wel verhelderend als je de boeken niet gaat lezen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het begin was een beetje verwarrend enzo
Al vond ik de verhaallijn wel leuk, ik vond het ook erg verwarrend
Nee, het maakt de wereld niet beter. Dus het is helemaal niet goed.quote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Het maakt de wereld beter. Dat is goed genoeg.
Zou de wereld eerlijker moeten? Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet haten op Disneyquote:Op zondag 30 september 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou de wereld eerlijker moeten? Ja eigenlijk wel.
Wordt hij dat ooit? Nee echt niet, we leven in een ik-cultuur.
Zien we je punt? Ja. Vinden we het een goed excuus? Nee. Zou je je met andere dingen bezig moeten houden dan Disney theorieën die nooit zullen gebeuren? Nou geeft zelf het antwoord maar.
Om even aan te geven dat het een sprookjestheorie is.quote:
Eens.quote:Op zondag 30 september 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou de wereld eerlijker moeten? Ja eigenlijk wel.
Wordt hij dat ooit? Nee echt niet, we leven in een ik-cultuur.
Zien we je punt? Ja. Vinden we het een goed excuus? Nee. Zou je je met andere dingen bezig moeten houden dan Disney theorieën die nooit zullen gebeuren? Nou geeft zelf het antwoord maar.
Voortbestaan kan alleen maar als de mensheid samen werkt. Als we vervallen in individualisme vormen we een grote set eenlingen in plaats van één grote samenwerkende entiteit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eens.
Behalve dan dat ik niet vind dat de wereld eerlijker moet, ik denk zelfs dat deze oneerlijker zou moeten om het voortbestaan beter te kunnen garanderen. But that's just me, en ik ga al helemaal niet doordrammen dat het zo zou moeten zijn omdat ik niet verder kan denken dan mijn eigen voordeeltjes.
En roeien we onszelf uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Voortbestaan kan alleen maar als de mensheid samen werkt. Als we vervallen in individualisme vormen we een grote set eenlingen in plaats van één grote samenwerkende entiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |