deze is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:15 schreef xminator het volgende:
Denk dat dit hem wordt
http://www.debijenkorf.nl(...)enhorloge-3918040005
Mits die er goed uit ziet in real life...
Had liever mijn eerst geplaatste horloge met bruine band willen hebben, maar dat is niet mogelijk
Ben nog niet zo oud...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
deze is ook niet verkeerd
http://www.debijenkorf.nl/seiko-horloge-3918090071
Vind het meer een horloge voor de iets oudere mannen vandaar maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:22 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik wist niet dat er een minimumleeftijd voor horloge's was
brah, ik ga slapen,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind het meer een horloge voor de iets oudere mannen vandaar maar smaken verschillen.
Ik ook, hayirdir.. Vandaag was je rustig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
brah, ik ga slapen,iyi geceler
Wat een schoonheden, linkje naar advertentie?quote:
linkje voor horlogesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef Levolution het volgende:
Dit is het enige echte horloge:
[ afbeelding ]Draag hem zelf ook.
[..]
Wat een schoonheden, linkje naar advertentie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
linkje voor horloges:
Kutkind wat ga je niet delen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
a.k. wist ik veel dat je serieus was, heb die foto gewoon geplukt van Google Afbeeldingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kutkind wat ga je niet delen dan.
Toen je op meatspin zocht zeker, viespeuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
a.k. wist ik veel dat je serieus was, heb die foto gewoon geplukt van Google Afbeeldingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2012 13:39:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2012 13:39:07 ]
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2012 13:38:57 ]
Nokken met die grappen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
meatspin.com 'a gitmen hicaab eder, en volg de instructies op de website
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:00 schreef zarGon het volgende:
Bath saltsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
This isn't even my final form.
Een online enquête (m.b.v. ThesisTools bijvoorbeeld) zou veel handiger geweest zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef AliceWonder het volgende:
Zou iedereen a.u.b deze tekst willen kopiëren en invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |